Have fun, Elfquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu weg naar een verjaardag en is vanavond ook niet thuis
Fijne middag en avond
Dank jullie welquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:06 schreef just me het volgende:
Muis heeft vanmiddag een leverpunctie
Namens iedereen van R49 heel veel succes en je weet het, je mag degene schoppen die de punctie bij je verricht.
[ afbeelding ]
ik moest even spugenquote:
het is al over, dank jequote:
je krijgt de rekening wel, mijn wc loopt ook af en toe doorquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:01 schreef just me het volgende:
Ik heb mezelf opgedragen om beter op te letten met lichten uit als ik niet thuis ben, controleren of de kraan niet na aan het druppelen is cv laag en dat soort dingen en nou weet ik het nog niet
ze gaan me terugbellen...
er wordt automatisch afgeschreven, ik wilde alleen weten of ik net zo zuinig was als de bedoeling isquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
je krijgt de rekening wel, mijn wc loopt ook af en toe door
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
er wordt automatisch afgeschreven, ik wilde alleen weten of ik net zo zuinig was als de bedoeling is
neem maar meequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen golfsticks nouja eentje dan
woohooquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben 24 GB aan nieuwe Reggae singles aan het doorspitten.
ik gooi mezelf zo naar bed maar tot die tijd....quote:
quote:Programma van vandaag
23:25 - 01:20 DJ Knokkels - Something To Fill The Schedule
quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net thuis
* Elfletterig ziet dat Knokkels net met uitzenden is begonnen
* Elfletterig schakelt in
woohooquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:27 schreef ToT het volgende:
Ook een moment om binnen te komen vallen!
Knokkels!
Jij roert met pennen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze titel moet je niet in een vliegtuig roerpen!
Maar fijn nummer!
Kom pas net binnen he, eerst ff een drankje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:44 schreef just me het volgende:
* just me doet ogen dicht en danst met een bloed uh... mooie man
quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij heeft Piet de stream van Knokkels gekaapt
cheersquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kom pas net binnen he, eerst ff een drankje.
Eerste drankje van het huis, de rest mag je zelluf regelenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kom pas net binnen he, eerst ff een drankje.
Ik mag just me zelf regelen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eerste drankje van het huis, de rest mag je zelluf regelen
even jullie goed stemmen, voordat mijn 2:13 aan eigengeilerij begintquote:
Gewoon een obvious vouw in je broek doen die op meerdere manieren uitgelegd kan worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik mag just me zelf regelen?
pfoeei, dies hard to get, harde dobber knoks
Sup trouwens, waar zat je al die tijdquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een obvious vouw in je broek doen die op meerdere manieren uitgelegd kan worden.
zijn broek vouwenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sup trouwens, waar zat je al die tijd
owww...quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:50 schreef just me het volgende:
Dit nummer was bij de crematie van een vriendin![]()
tering wat duurde dat lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Thuis dingen doen, entertaining people enzulksquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sup trouwens, waar zat je al die tijd
Thuis "dingen" doen. Uh-uh...quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Thuis dingen doen, entertaining people enzulks
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
als ik thuis dingen doe ik het meestal de was, de vaatwasser eggsceteraquote:
Het was nogal "onnetjes" in huize knoksquote:
quote:
Doe je dat ook op locatie?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
als ik thuis dingen doe ik het meestal de was, de vaatwasser eggscetera
Heb je nu net mijn eigengeilerij gemistquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe je dat ook op locatie?
Oeh, en knokkels aan de knoppen... even een koptelefoon halen, heb bezoek
alles op oproepbasis als de reiskosten vergoed wordenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe je dat ook op locatie?
Oeh, en knokkels aan de knoppen... even een koptelefoon halen, heb bezoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
daar heb je van die hendige plankjes voorquote:
Lekkermen, gaat de goeie kant op. Met m'n eigen "bedrijf", en op psychologisch front ook wel.quote:
Aye... moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Thuis dingen doen, entertaining people enzulks
'
Jij hebt die natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
daar heb je van die hendige plankjes voor
quote:
Nou, Eggs..quote:
Uhhhhh..... uhhhhhh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
alles op oproepbasis als de reiskosten vergoed worden![]()
Japan was het toch
De naam wel.quote:
quote:
A-HAquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Even gecheckt... - Ja, het is Noors.
Afgelopen woensdag N (#1) gedaan. N (#2) komt ook nog. Wellicht komende woensdag, maar in elk geval op korte termijn.quote:
Sow die fotograaf weet wel precies waar hij moet staan, OF hij heeft fucking veel geluk; 1 zo'n laserstraaltje hoeft de sensor maar een fractie van een seconde te raken en hij kan zijn camera wegpleuren!quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:03 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stond op de gastenlijst met 4 vrijkaarten in een uitverkochte maassilo.
Fu-cking dikke GOA, ik heb veel gezien maar dit was echt ongekend.
Dus bedankt voor het draaien hiervan knokkels... dit brengt me weer ff terug naar Zaterdag. Man man man wat een feest.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag N (#1) gedaan. N (#2) komt ook nog. Wellicht komende woensdag, maar in elk geval op korte termijn.
Alstuquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:03 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stond op de gastenlijst met 4 vrijkaarten in een uitverkochte maassilo.
Fu-cking dikke GOA, ik heb veel gezien maar dit was echt ongekend.
Dus bedankt voor het draaien hiervan knokkels... dit brengt me weer ff terug naar Zaterdag. Man man man wat een feest.
Ik keek bij VNV Nation recht in een strobe. Die toevallig op dat moment aan sprong.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow die fotograaf weet wel precies waar hij moet staan, OF hij heeft fucking veel geluk; 1 zo'n laserstraaltje hoeft de sensor maar een fractie van een seconde te raken en hij kan zijn camera wegpleuren!
Maar wel epic foto's!
Die lasers worden afgesteld op zijn foto op een bepaald moment, hij weet wanneer. Hij staat nu bij de lightarchitects op het balkon.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow die fotograaf weet wel precies waar hij moet staan, OF hij heeft fucking veel geluk; 1 zo'n laserstraaltje hoeft de sensor maar een fractie van een seconde te raken en hij kan zijn camera wegpleuren!
Maar wel epic foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |