Heeft ze zwarte kousen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:47 schreef tailfox het volgende:
De titel van dit nummer doet mij altijd denken aan henkelientje
Net te laat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:50 schreef tailfox het volgende:
Mag ik een verlening of wilt iemand anders
Ja en dat was net te laat om te verlengen, was ik al aan het inplannen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik vraag toch of iemand anders wilt ;p
zit je er klaar voor?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en dat was net te laat om te verlengen, was ik al aan het inplannen.
Wil, niet wiltquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:57 schreef tailfox het volgende:
waarom wilt mij kabel altijd mijn stoel knuffelen
Nog veel meer niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dit nog niet eerder van je gehoord
Zo depressief klinkt het anders nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit in mijn decemberdepressie nu. daar komt het door.
Ben tegengas aan het geven.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo depressief klinkt het anders niet
Allemaal vrij nieuw dit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
Die track van net knikker ik in mijn map met nieuwe muziek, thanks
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even wat uitzoeken en tada weer mooie set.
Ik heb niks tegen DJ's die soms tussendoor wat praten, maar het is niet mijn ding. Niet dat ik niet wil praten of niks te melden heb, maar ik heb gewoon geen radiostem. En het is me ook te veel gedoe om een microfoon aan te sluiten. Muzikale informatie typ ik wel in het topicquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben geen radio DJ die gaat lullen, ik houd van strakke sets.
Van de muziek die ik nu draai weet ik weinig, alleen dat het wel goed klinkt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen DJ's die soms tussendoor wat praten, maar het is niet mijn ding. Niet dat ik niet wil praten of niks te melden heb, maar ik heb gewoon geen radiostem. En het is me ook te veel gedoe om een microfoon aan te sluiten. Muzikale informatie typ ik wel in het topic
Het merendeel wel jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van de muziek die ik nu draai weet ik weinig, alleen dat het wel goed klinkt.
Spaaacen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister nog wel, maar ben een beetje uitgetypt, sorry
Dat is bijna op want kap er zo mee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
Piet, bedankt en succes met het restant
Goede morgen deze morgen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:39 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb weer een boel gemist zie ik
Dan ben ik. Nog niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:45 schreef Tuned22 het volgende:
[..]zijn er al koekjes of was jij dat niet?
quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2016 07:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee niet eens![]()
Cultuurbarbaar denk ik
Laat Koekiemonster het maar niet horen.quote:
Mogguh Oscar, je bent er vroeg bij, hebben ze de vuilnis opgehaald vanmorgenquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Laat Koekiemonster het maar niet horen.
Of is hij de reden dat je geen koekjes hebt?
Echte piraten hebben toch ook maar 1 been?quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sinds de laatste crash wil mijn linkerbeen niet meer wat ik wil.
1 hand meestal en die andere met een haak eraan,quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Echte piraten hebben toch ook maar 1 been?
Binnenkort een leuke primeur in mijn show. Als mijn speakers het dan ook doen, zou het wel tofquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ook weer boel nieuwe Dub shit maar da's voor later een keer
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Binnenkort een leuke primeur in mijn show. Als mijn speakers het dan ook doen, zou het wel tof
zijn.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:00 schreef Melting het volgende:
Omdat het vrijdag is koek voor iedereen. Vandaag spekkoek:
[ afbeelding ]
Nom nom nomquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:00 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
yum!quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:00 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch alleen maar slim?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:56 schreef just me het volgende:
mijn slimme meter geeft helemaal geen standen door
![]()
![]()
Lekker slim!quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:56 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
vriend van mij heeft daar een leuke oplossing voor. Via geolocatie, als ie binnen een straal van x meter bij zijn huis is (in-/uitgaande) gaat zijn licht aan of uitquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:01 schreef just me het volgende:
Ik heb mezelf opgedragen om beter op te letten met lichten uit als ik niet thuis ben, controleren of de kraan niet na aan het druppelen is cv laag en dat soort dingen en nou weet ik het nog niet
ze gaan me terugbellen...
In het Sallandse dialect zouden we dat een slimme meter noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:56 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:06 schreef just me het volgende:
Muis heeft vanmiddag een leverpunctie
Namens iedereen van R49 heel veel succes en je weet het, je mag degene schoppen die de punctie bij je verricht.
[ afbeelding ]
Is het al bekend wanneer die show plaatsvindt?quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Binnenkort een leuke primeur in mijn show. Als mijn speakers het dan ook doen, zou het wel tof
zijn.
Oeh, puncties... nasty. * knokkels Muis succes wenst en veel krachtquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:06 schreef just me het volgende:
Muis heeft vanmiddag een leverpunctie
Namens iedereen van R49 heel veel succes en je weet het, je mag degene schoppen die de punctie bij je verricht.
[ afbeelding ]
Nope. nog niet. Ik moet nog "iets" krijgen daarvoor. En ik mag er ook niets over zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is het al bekend wanneer die show plaatsvindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso is het wel handig als ik dan geluid heb. En dat scheelt momenteel een beetje. Logitech Set, daar komt static uit, en er wordt wel muziek gerefgistreerd. Zelfde met mijn amp. Registreert muziek.maar komt er geluid uit, Nope.
[ Bericht 14% gewijzigd door knokkels op 02-12-2016 13:37:07 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:38 schreef knokkels het volgende:
Wat wel weer prettig is, dat i weer geluid heb
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:38 schreef knokkels het volgende:
Wat wel weer prettig is, dat i weer geluid heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |