alles op oproepbasis als de reiskosten vergoed wordenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe je dat ook op locatie?
Oeh, en knokkels aan de knoppen... even een koptelefoon halen, heb bezoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
daar heb je van die hendige plankjes voorquote:
Lekkermen, gaat de goeie kant op. Met m'n eigen "bedrijf", en op psychologisch front ook wel.quote:
Aye... moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Thuis dingen doen, entertaining people enzulks
'
Jij hebt die natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
daar heb je van die hendige plankjes voor
quote:
Nou, Eggs..quote:
Uhhhhh..... uhhhhhh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
alles op oproepbasis als de reiskosten vergoed worden![]()
Japan was het toch
De naam wel.quote:
quote:
A-HAquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Even gecheckt... - Ja, het is Noors.
Afgelopen woensdag N (#1) gedaan. N (#2) komt ook nog. Wellicht komende woensdag, maar in elk geval op korte termijn.quote:
Sow die fotograaf weet wel precies waar hij moet staan, OF hij heeft fucking veel geluk; 1 zo'n laserstraaltje hoeft de sensor maar een fractie van een seconde te raken en hij kan zijn camera wegpleuren!quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:03 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stond op de gastenlijst met 4 vrijkaarten in een uitverkochte maassilo.
Fu-cking dikke GOA, ik heb veel gezien maar dit was echt ongekend.
Dus bedankt voor het draaien hiervan knokkels... dit brengt me weer ff terug naar Zaterdag. Man man man wat een feest.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag N (#1) gedaan. N (#2) komt ook nog. Wellicht komende woensdag, maar in elk geval op korte termijn.
Alstuquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:03 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stond op de gastenlijst met 4 vrijkaarten in een uitverkochte maassilo.
Fu-cking dikke GOA, ik heb veel gezien maar dit was echt ongekend.
Dus bedankt voor het draaien hiervan knokkels... dit brengt me weer ff terug naar Zaterdag. Man man man wat een feest.
Ik keek bij VNV Nation recht in een strobe. Die toevallig op dat moment aan sprong.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow die fotograaf weet wel precies waar hij moet staan, OF hij heeft fucking veel geluk; 1 zo'n laserstraaltje hoeft de sensor maar een fractie van een seconde te raken en hij kan zijn camera wegpleuren!
Maar wel epic foto's!
Die lasers worden afgesteld op zijn foto op een bepaald moment, hij weet wanneer. Hij staat nu bij de lightarchitects op het balkon.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow die fotograaf weet wel precies waar hij moet staan, OF hij heeft fucking veel geluk; 1 zo'n laserstraaltje hoeft de sensor maar een fractie van een seconde te raken en hij kan zijn camera wegpleuren!
Maar wel epic foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |