quote:Op donderdag 1 december 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb pizza BBQ Chicken in de oven gedaan
Vriend of vriend vriend?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paxcon is mijn vriend. Ik hoop dat je dit wil terugnemen...
heb je niet avondgegeten?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want als je die pizza om 18:00 uur in de oven doet bevat hij minder calorieën.
LOL
Ik heb vandaag gelezen dat als je een pizza afdept met een keukendoekje dat zomaar 50 calorieen scheelt.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want als je die pizza om 18:00 uur in de oven doet bevat hij minder calorieën.
LOL
Denkt Paxcon daar ook zo over?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vriend. Goede vriend, niks meer, niks minder.
De bioscoopdate ging niet door....quote:Op donderdag 1 december 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denkt Paxcon daar ook zo over?
We vragen het hem even.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denkt Paxcon daar ook zo over?
quote:
Daar had ik je even mooi te pakken maatquote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Paxcon of hoe dat figuur ook heet. Er ging iets mis met het plaatsen van het topic
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 december 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vriend. Goede vriend, niks meer, niks minder.
Ik had gister (onder andere) de Maallust blond en tripelquote:Op donderdag 1 december 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar was het mij om te doen. Paxcongod.
Ik hou van Groningse casuals.
Goed bezig. Ik dronk gisteren een session IPA van de Moersleutel.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had gister (onder andere) de Maallust blond en tripel
Wat tragisch allemaal. Kan je nog wel slapen?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Het topic slaat wel helemaal dood sinds Paxcon er post
Ik was even een biertje pakken.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Het topic slaat wel helemaal dood sinds Paxcon er post
Stijn, ik merk dat we vanavond weer de verkeerde kant op zijn gegaan en dat is deels mijn schuld.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat tragisch allemaal. Kan je nog wel slapen?
Ik aanvaard je excuses. Morgen zal het vast weer uit de hand lopen, doen we alsof we ons leven zullen beteren, doen we weer niet en zo de kringloop ons vertelt.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, ik merk dat we vanavond weer de verkeerde kant op zijn gegaan en dat is deels mijn schuld.
Hier wil ik mijn excuses voor aanbieden.
Hij heeft bij vuurwerk gestaan?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou hier gebeurd zijn?
http://desu-usergenerated(...)2/1480624394646.webm
Ik heb die hotel geboektquote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was even een biertje pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |