quote:Op donderdag 1 december 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb pizza BBQ Chicken in de oven gedaan
Vriend of vriend vriend?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paxcon is mijn vriend. Ik hoop dat je dit wil terugnemen...
heb je niet avondgegeten?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want als je die pizza om 18:00 uur in de oven doet bevat hij minder calorieën.
LOL
Ik heb vandaag gelezen dat als je een pizza afdept met een keukendoekje dat zomaar 50 calorieen scheelt.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want als je die pizza om 18:00 uur in de oven doet bevat hij minder calorieën.
LOL
Denkt Paxcon daar ook zo over?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vriend. Goede vriend, niks meer, niks minder.
De bioscoopdate ging niet door....quote:Op donderdag 1 december 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denkt Paxcon daar ook zo over?
We vragen het hem even.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denkt Paxcon daar ook zo over?
quote:
Daar had ik je even mooi te pakken maatquote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Paxcon of hoe dat figuur ook heet. Er ging iets mis met het plaatsen van het topic
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 december 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vriend. Goede vriend, niks meer, niks minder.
Ik had gister (onder andere) de Maallust blond en tripelquote:Op donderdag 1 december 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar was het mij om te doen. Paxcongod.
Ik hou van Groningse casuals.
Goed bezig. Ik dronk gisteren een session IPA van de Moersleutel.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had gister (onder andere) de Maallust blond en tripel
Wat tragisch allemaal. Kan je nog wel slapen?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Het topic slaat wel helemaal dood sinds Paxcon er post
Ik was even een biertje pakken.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Het topic slaat wel helemaal dood sinds Paxcon er post
Stijn, ik merk dat we vanavond weer de verkeerde kant op zijn gegaan en dat is deels mijn schuld.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat tragisch allemaal. Kan je nog wel slapen?
Ik aanvaard je excuses. Morgen zal het vast weer uit de hand lopen, doen we alsof we ons leven zullen beteren, doen we weer niet en zo de kringloop ons vertelt.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, ik merk dat we vanavond weer de verkeerde kant op zijn gegaan en dat is deels mijn schuld.
Hier wil ik mijn excuses voor aanbieden.
Hij heeft bij vuurwerk gestaan?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou hier gebeurd zijn?
http://desu-usergenerated(...)2/1480624394646.webm
Ik heb die hotel geboektquote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was even een biertje pakken.
Ik denk eerder een stoeprandje over het hoofd gezien of zo.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft bij vuurwerk gestaan?
goede recensies op booking.comquote:Op donderdag 1 december 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goede keuze. Heb je de recensies gelezen?
Ja en er is niks aan gelogen. Enige is dat het ontbijt na een tijdje een beetje saai wordt gezien de beperkte keuze. Maar je loopt echt in 5 min naar de metro en dan sta je zo in hartje Manhattan. In de buurt van het hotel zitten ook wel wat restaurants, bars en zelfs een kerk.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goede recensies op booking.com
8,5
Die enorme kathedraal moet je zeker bezoekenquote:Op donderdag 1 december 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet nog een goede zoeken om te bezoeken
Ga liefst naar mis met grote poolse community denk ikquote:Op donderdag 1 december 2016 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die enorme kathedraal moet je zeker bezoeken
We zijn ook wel in de Poolse wijk geweest. Je moet echt naar Brighton Beach, de Sovjet wijk van de stadquote:Op donderdag 1 december 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga liefst naar mis met grote poolse community denk ik
brighton beach is toch bij brooklynquote:Op donderdag 1 december 2016 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zijn ook wel in de Poolse wijk geweest. Je moet echt naar Brighton Beach, de Sovjet wijk van de stadIs vlakbij Coney Island, ook wel leuk om geweest te zijn met dat Luna park aan de kust. Heb je Mr. Robot gezien?
Ja, in het zuiden van Brooklyn. Mr. Robot speelt in New York, maar vooral ook bij Coney Island.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
brighton beach is toch bij brooklyn
nee niet gezien
alleen se 1.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zijn ook wel in de Poolse wijk geweest. Je moet echt naar Brighton Beach, de Sovjet wijk van de stadIs vlakbij Coney Island, ook wel leuk om geweest te zijn met dat Luna park aan de kust. Heb je Mr. Robot gezien?
Raymann en Hilbrand gaan Gordon roastenquote:Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat tragisch allemaal. Kan je nog wel slapen?
Vandaag is 10 jaar geleden de laatste Baantjer-aflevering uitgezondenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag al weer 2 jaar huiseigenaar. Gaat snel zeg.
Had je nog gelezen van die oto op het spoor?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Alweer bijna 1 jaar samen met het vriendinnetjequote:Op donderdag 1 december 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Kijk je dat nog steeds?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag is 10 jaar geleden de laatste Baantjer-aflevering uitgezonden
Ja, veel collega's waren te laat vandaag.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je nog gelezen van die oto op het spoor?
Die heb ik gezien. Keek iedere week zo'n beetje.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat nog steeds goed?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alweer bijna 1 jaar samen met het vriendinnetje. Gaat echt heel snel.
En er waren ook nog eens koperdieven richting Utrecht CS.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, veel collega's waren te laat vandaag.
De tijd dat ik nog elke avond allemaal Nederlandse series op tv keek, wat een genot zeg.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Keek iedere week zo'n beetje.
Jahoor. Wel een voordeel dat je elkaar niet echt elke dag ziet hoorquote:
Toen gaf de Vara nog geld uit aan goede series als Unit 13 en Vuurzee ipv aan het salaris van van Nieuwkerk en Pauw.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog elke avond allemaal Nederlandse series op tv keek, wat een genot zeg.
Ik vind het geen probleem als iemand een post van mij negeert, maar ik moest een pagina terug om je te quoten en dan post je 1 post na die van mij vrolijk verder alsof er niks geplaatst is.. wtfquote:Op donderdag 1 december 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tis wat.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem als iemand een post van mij negeert, maar ik moest een pagina terug om je te quoten en dan post je 1 post na die van mij vrolijk verder alsof er niks geplaatst is.. wtf
Wie ben jij?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem als iemand een post van mij negeert, maar ik moest een pagina terug om je te quoten en dan post je 1 post na die van mij vrolijk verder alsof er niks geplaatst is.. wtf
Ach, bijna heel Nederland vindt er wat van behalve mensen die in de grachtengordel wonen of leven in de Tweede Kamer. Iedereen snapt er niets van. Niemand wil het begrijpen en toch wordt het nog steeds gefaciliteerd.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen gaf de Vara nog geld uit aan goede series als Unit 13 en Vuurzee ipv aan het salaris van van Nieuwkerk en Pauw.
Heb je Unit 13 wel eens gezien Stijn? Dat was echt een topshow.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, bijna heel Nederland vindt er wat van behalve mensen die in de grachtengordel wonen of leven in de Tweede Kamer. Iedereen snapt er niets van. Niemand wil het begrijpen en toch wordt het nog steeds gefaciliteerd.
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je Unit 13 wel eens gezien Stijn? Dat was echt een topshow.
Peter Tuinman, Frederik de Groot, Bram van der Vlugt, Linda van Dyck en Yvonne van den Hurk was in die tijd wel een sterrencast.quote:
Ik vond Penoza (eerste seizoenen) en Overspel wel aardig.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen gaf de Vara nog geld uit aan goede series als Unit 13 en Vuurzee ipv aan het salaris van van Nieuwkerk en Pauw.
Alsof je zo moet redeneren in de manager, dommerik.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Arias op linksback en Karsdorp in het centrum
Ik heb het na 1 oppertunistische ronde opgegeven.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je zo moet redeneren in de manager, dommerik.
Ik sta overigens derde.
Hij doet het wel fantastisch na wat opstartproblemen.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
Wie 2 jaar terug voorspeld had dat Onana eerste keeper bij Ajax zou zijn zou voor gek zijn versleten.
Gaat Krul er na de winterstop nog aan te pas komen? Die jongen zal een pittig salaris opstrijken neem ik aan.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet het wel fantastisch na wat opstartproblemen.
Als Onana zo blijft keepen gaan ze hem er echt niet uithalen voor een gehuurde speler.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat Krul er na de winterstop nog aan te pas komen? Die jongen zal een pittig salaris opstrijken neem ik aan.
Of dat Dolberg de vaste spits van Ajax 1 zou zijn na vorig jaar, waar niet eens iedereen overtuigd van hem was in de A1quote:Op donderdag 1 december 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
Wie 2 jaar terug voorspeld had dat Onana eerste keeper bij Ajax zou zijn zou voor gek zijn versleten.
Rare zet dan van Ajax om hem te huren. Ze wisten toch dat hij de eerste maanden niet inzetbaar was.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Onana zo blijft keepen gaan ze hem er echt niet uithalen voor een gehuurde speler.
Ik denk niet dat Krul er 1-2-3 inkomt, mits er gekke belangen of zo zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat Krul er na de winterstop nog aan te pas komen? Die jongen zal een pittig salaris opstrijken neem ik aan.
Ik zei in augustus al dat dit de beste Ajax spits is sinds Kluivert.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat Dolberg de vaste spits van Ajax 1 zou zijn na vorig jaar, waar niet eens iedereen overtuigd van hem was in de A1
Ze dachten dat hij tegen de eerste wedstrijden van de interlandperiode in september wel weer terug was.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rare zet dan van Ajax om hem te huren. Ze wisten toch dat hij de eerste maanden niet inzetbaar was.
Hij speelde 1,5 week terug zijn eerste duel bij Jong Ajax. Dan zaten ze er dus flink naast.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze dachten dat hij tegen de eerste wedstrijden van de interlandperiode in september wel weer terug was.
Ik hoef er ook niet moeilijk over te doen, dus ga ik naar tegenargumenten zitten kijken waarom mensen Dolberg downplayen en dan zie je vrijwel alleen staan ''m-m-m-maar Fischer dit, Fischer dat''.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zei in augustus al dat dit de beste Ajax spits is sinds Kluivert.
Alsof ze bij Ajax aan beleid doenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rare zet dan van Ajax om hem te huren. Ze wisten toch dat hij de eerste maanden niet inzetbaar was.
Krijgt ook nog wel zijn dipje, en dan kan iedereen weer zeiken dat hij zo gehyped werd door de media en er eigenlijk niks van kan.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fischer heeft de helft minder talent in zijn donder. Dat is het verschil. Die Dolberg is potentiele wereldtop.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef er ook niet moeilijk over te doen, dus ga ik naar tegenargumenten zitten kijken waarom mensen Dolberg downplayen en dan zie je vrijwel alleen staan ''m-m-m-maar Fischer dit, Fischer dat''.
Johan Cruijff heeft het record in handen qua duels niet scoren als spits van een topploeg. Een dipje zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt ook nog wel zijn dipje, en dan kan iedereen weer zeiken dat hij zo gehyped werd door de media en er eigenlijk niks van kan.
Zo werkt het toch in de opportunistische voetbalwereld.
Nee het hoort er ook gewoon bij, maar ik zie die kritieken al weer voor me.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Johan Cruijff heeft het record in handen qua duels niet scoren als spits van een topploeg. Een dipje zegt niet zo veel.
Fischer speelt ook zelden bij Middlesbrough volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2016 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fischer heeft de helft minder talent in zijn donder. Dat is het verschil. Die Dolberg is potentiele wereldtop.
Is ook een veel te technische voetballer voor zo'n club.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer speelt ook zelden bij Middlesbrough volgens mij
Alves had dat ook, die maakte alleen de verkeerde keuze door in de woestijn te gaan ballen.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolberg speelt tegenover twee man in tegenstelling tot vleugelspelers die alles kunnen doen wat ze willen. Hoe onverstoorbaar hij blijft voetballen en dat combineert met technische klasse aan de bal zie ik niet zo vaak in de Eredivisie bij een spits.
Ho ho, die kon kiezen uit Boro en AZ toch?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alves had dat ook, die maakte alleen de verkeerde keuze door in de woestijn te gaan ballen.
Die jongen mist helaas elke vorm van overzicht.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is ook een veel te technische voetballer voor zo'n club.
Ik jaren geleden over Robert Mührenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Engelsen zijn nog steeds huiverig voor Eredivisiespitsen in de vrees dat ze de nieuwe Alves binnenhalenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alves had dat ook, die maakte alleen de verkeerde keuze door in de woestijn te gaan ballen.
Bij Boro ging het best okay. Haalde het Braziliaans elftal.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, die kon kiezen uit Boro en AZ toch?
Mühren naar Real Madridquote:Op donderdag 1 december 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik jaren geleden over Robert Mühren
Engelsen snapten in die tijd doorgaans weinig van voetbal. Nu ook nog niet echt gezien het feit dat daar Gareth fucking Southgate bondscoach is en de topmanagers uit alle windstreken zijn komen waaien.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Engelsen zijn nog steeds huiverig voor Eredivisiespitsen in de vrees dat ze de nieuwe Alves binnenhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |