zo goed?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolf, jij hebt nu de eervolle taak de OP aan te passen.
De DJS zijn immers bekend en we weten ook wanneer het stemmen is, uiteraard.
Vanaf wanneer stemmen?quote:
Ik ben eigenlijk helemaal niet benieuwd, want het wordt ClaudiNEE.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel benieuwd naar de nieuwe nummer 1 dit jaar. Imagine zal onmogelijk bovenaan blijven staan denk ik zo.
Wacht, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet benieuwd, want het wordt ClaudiNEE.
Ik heb Imagine ook in weinig stemlijstjes gezien moet ik zeggen, ik ben benieuwd..quote:Op donderdag 1 december 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel benieuwd naar de nieuwe nummer 1 dit jaar. Imagine zal onmogelijk bovenaan blijven staan denk ik zo.
Ze maakt een Boudewijnesque ontwikkeling door. Wordt niet zo zwaar geplugd als ik had verwacht, maar toch heb ik het gevoel dat er meer en meer waardering voor isquote:
voilaquote:Op donderdag 1 december 2016 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf wanneer stemmen?
Midden/Eind november, op de dag van de QUIZZZZZZ meestal
Maar eerst moet de nacht van de popmuziek nog komen, dat is ook een feestje.
Dit mag nog even worden aangepast
Morgen wordt hij bekend.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb Imagine ook in weinig stemlijstjes gezien moet ik zeggen, ik ben benieuwd..
Wanneer wordt de top 3 bekend?
Gelukkig heb ik d'r nog in geen enkel stemlijstje gezien.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze maakt een Boudewijnesque ontwikkeling door. Wordt niet zo zwaar geplugd als ik had verwacht, maar toch heb ik het gevoel dat er meer en meer waardering voor is
ik vrees dat je gelijk hebt. Zou er zelf geen problemen mee hebben als ie toch weer op 1 zou staan.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
tja ik vind dat het nummer veel te hoog staat, maarrr in deze tijden zijn mensen veel angstiger dan een paar jaar geleden. Dat wetende snap ik wel dat het nummer goed scoort.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze maakt een Boudewijnesque ontwikkeling door. Wordt niet zo zwaar geplugd als ik had verwacht, maar toch heb ik het gevoel dat er meer en meer waardering voor is
Ik vind het een van de betere liedjes van de laatste 5 jaar in de Lijst.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik vind dat het nummer veel te hoog staat, maarrr in deze tijden zijn mensen veel angstiger dan een paar jaar geleden. Dat wetende snap ik wel dat het nummer goed scoort.
En objectief bekeken is het ook geen slecht nummer ofzo. Prima rond plek 200 ofzo.
als je kijkt wat er zoal in staat van de laatste 5 jaar, op een enkele uitzondering na, is dat nou ook weer niet echt een topprestatie.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een van de betere liedjes van de laatste 5 jaar in de Lijst.
qua binnenkomers in dat jaar, of qua liedjes van dat jaar in de lijst?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral de laatste drie á 2 jaar gaat het mis. In 2012 en 2011 zat er nog wat redelijks tussen.
Tweede.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
qua binnenkomers in dat jaar, of qua liedjes van dat jaar in de lijst?
Bedoel je dat er van 2011 en 2012 alleen het redelijke en goede is overgebleven? Of heb je de nieuwe binnenkomers in die jaren bekeken?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral de laatste drie á 2 jaar gaat het mis. In 2012 en 2011 zat er nog wat redelijks tussen.
Wat vind je dan goede liedjes uit 2011/2012? Dan zal ik er eens wat van de laatste 3 jaar produceren.quote:
same love is ook mooi.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je dat er van 2011 en 2012 alleen het redelijke en goede is overgebleven? Of heb je de nieuwe binnenkomers in die jaren bekeken?
Overigens vond ik Iron Sky ook een heel goed nummer vorig jaar.
En Let It Happen, maar daar blijft het ook wel bij.
Wat ik persoonlijk niet overdreven kut vind.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je dan goede liedjes uit 2011/2012? Dan zal ik er eens wat van de laatste 3 jaar produceren.
van dat lijstje vind ik alleen black keys en JJ mooi.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk niet overdreven kut vind.
659 Sovereign Light Cafe Keane 2012
775 Lover Of The Light Mumford & Sons 2012
801 Little Black Submarines The Black Keys 2012
1032 Little Talks Of Monsters And Men 2012
1597 Some Nights Fun. 2012
1821 Silenced By The Night Keane 2012
189 Somebody That I Used To Know Gotye 2011
519 Keep Your Head Up Ben Howard 2011
575 Video Games Lana Del Rey 2011
768 Happiness Jonathan Jeremiah 2011
1904 Home Edward Sharpe & The Magnetic Zeros 2011
1906 Lonely Boy The Black Keys 2011
Deze eeuw is er überhaupt geen goeie muziek gemaaktquote:Op donderdag 1 december 2016 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
van dat lijstje vind ik alleen black keys en JJ mooi.
Lana del rey vind ik verschrikkelijk!!
Prima lijstje wel. Alleen Home en Some Nights trek ik niet zo best.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk niet overdreven kut vind.
659 Sovereign Light Cafe Keane 2012
775 Lover Of The Light Mumford & Sons 2012
801 Little Black Submarines The Black Keys 2012
1032 Little Talks Of Monsters And Men 2012
1597 Some Nights Fun. 2012
1821 Silenced By The Night Keane 2012
189 Somebody That I Used To Know Gotye 2011
519 Keep Your Head Up Ben Howard 2011
575 Video Games Lana Del Rey 2011
768 Happiness Jonathan Jeremiah 2011
1904 Home Edward Sharpe & The Magnetic Zeros 2011
1906 Lonely Boy The Black Keys 2011
Home heeft wel wat sentiment bij me op de een of andere manier.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima lijstje wel. Alleen Home en Some Nights trek ik niet zo best.
Ja bij mij doet ie me teveel denken aan irritante reclames van Zweedse woonwarenhuizen helaasquote:Op donderdag 1 december 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Home heeft wel wat sentiment bij me op de een of andere manier.
Another one bites the duste... dust.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij mij doet ie me teveel denken aan irritante reclames van Zweedse woonwarenhuizen helaas
Een natte pan in de kast.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Another one bites the duste... dust.
Goede nummers komen vaak met wat meer vertraging in de lijst dan Top 40 nummersquote:Op donderdag 1 december 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind prima liedjes:
Psycho
When We Were Young
Diggin'
Let It Happen
Love Me Like You Do
Iron Sky
Uptown Funk
My Silver Lining
Magic (tsja)
Love Never Felt So Good
Chandelier
Under The Pressure
Red Eyes
Take Me To Church
Dat Ik Je Mis
Formidable
Do I Wanna Know
On Top Of The World
Pompeii
Get Lucky
Same Love
Blurred Lines
Atlas
Love Me Again
Where Are We Now?
Dan zie ik eigenlijk niet zo'n verschil. Laatste 2 jaren zijn wel wat slechter dan 2013.
i gotta feeling is wat mij betreft tot moes gedraaid en ik zou er geen enkel probleem mee hebben die nooit meer te horen. Where is The love vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Black Eyed Peas vind ik op de een of andere manier niet zo leuk/spectaculair terwijl ik dat vroeger wel had.
als het ipv Oceaan is, ben ik er al snel voor te porrenquote:Op donderdag 1 december 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja, even een gewaagde opmerking:
er staan van the script veel rommel in, maar het is ontzettend jammer dat Man on a Wire er niet in staat. Dat vind ik een van de betere popliedjes van de laatste jaren (hoewel het wel weer hetzelfde trucje is, maar goed met dat liedje is al het andere overbodig van ze behalve die 2 liedjes uit 2008)
The Script is niet echt slecht maar het is zo ontzettend middle of the road en storend gelikt dat het frustratie opwekt.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het ipv Oceaan is, ben ik er al snel voor te porren
zelfs het woordje uniek in combinatie met het liedje vind ik een belediging voor het woord uniekquote:Op donderdag 1 december 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Script is niet echt slecht maar het is zo ontzettend middle of the road en storend gelikt dat het frustratie opwekt.
Dat mensen daar 1 of 2x voor vallen prima, maar dat er 10 verschillende liedjes van in de lijst komen stoort me echt ontzettend (meer dan bij coldplay of de dire straits, hun oeuvre is ontzettend veelzijdig vergeleken bij The Script)
Oceaan is gewoon niet zo'n goed liedje maar het is in ieder geval wel een uniek liedje.
mja, dat is misschien wat overdreven maar ik kan me niet 1,2,3 een vergelijkbaar liedje indenkenquote:Op donderdag 1 december 2016 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs het woordje uniek in combinatie met het liedje vind ik een belediging voor het woord uniek
Zie onderaan de OP en kies de eerste 13 liedjesquote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog 13 liedjes over in mijn vrije keuze ruimte, suggesties?
Haha, het heersende 2007 niet waarderenquote:Op donderdag 1 december 2016 20:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze eeuw is er überhaupt geen goeie muziek gemaakt
2005 ook een mooi jaar.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, het heersende 2007 niet waarderen
Neon Bible, In Rainbows, Boxer, Untrue, etc. Barbaar
strange fruit - Billie Holidayquote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef essnhills het volgende:
2016 mag er ook zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, het heersende 2007 niet waarderen
Neon Bible, In Rainbows, Boxer, Untrue, etc. Barbaar
42quote:Op donderdag 1 december 2016 20:45 schreef Djeez het volgende:
Jezus, hoe jong zijn jullie allemaal? Getuige de nummers gok ik een jaar of 25
Maar de volgorde nog niet toch?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 20:41 schreef Evertjan het volgende:
zitten van het Hof en Rabbering nu al radio te maken vanuit het Top 2000 Cafe??
23.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:45 schreef Djeez het volgende:
21quote:Op donderdag 1 december 2016 20:45 schreef Djeez het volgende:
34.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:45 schreef Djeez het volgende:
Noem eens watquote:
Arcade Fire - Ocean of Noisequote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef essnhills het volgende:
Wat waren de toppers van dit jaar voor jou?quote:
Illinois, The Ape of Naples, Alligator, Deadwing, Pinkquote:
van de week een paar keer meegekeken met de livestream van de Busboys maar ze vormen wel een leuk duo die 2quote:Op donderdag 1 december 2016 20:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Maar de volgorde nog niet toch?
[..]Ja dat zitten ze
Snowy White - Bird of Paradise, die verdient toch zeker een top 500 plek in mijn ogenquote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef essnhills het volgende:
Inner Smile, mooienquote:
ken je World van Five for fighting? Die is ook prachtig.quote:
Ga me inluisteren, niet veel bells die gaan ringen, afgezien van Sufjan.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Illinois, The Ape of Naples, Alligator, Deadwing, Pink
Vergat ik nog zomaar Silent Alarm
Nobody en What If zijn mijn favorietenquote:Op donderdag 1 december 2016 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ken je World van Five for fighting? Die is ook prachtig.
nee alleen de 2 hitjes Superman en 100 Years. En the Riddle maar dat was niet echt een hit hierquote:Op donderdag 1 december 2016 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ken je World van Five for fighting? Die is ook prachtig.
Alligator is ook The Nationalquote:Op donderdag 1 december 2016 20:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ga me inluisteren, niet veel bells die gaan ringen, afgezien van Sufjan.
Over 2007: https://www.musicmeter.nl/list/year/2007
Wat een genot...
Ja zag t, album mij tot op heden ontschoten.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alligator is ook The National
ooit live gezien?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja zag t, album mij tot op heden ontschoten.
Had kaarten voor concert bij Caprera (in de stortregen), maar was ziekquote:
Mr Novermber is live echt een genot.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Had kaarten voor concert bij Caprera (in de stortregen), maar was ziek![]()
Doe 'n moord voor Mistaken for Strangers of Coversation 16 live
Ga ik opzoeken.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mr Novermber is live echt een genot.
De eerste plaat is heel goed, daarna was het niet zoveel meer.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:59 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ga ik opzoeken.
Meer mensen hier die Garbage ondergewaardeerd vinden?
Version 2.0 luister ik nog regelmatig.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste plaat is heel goed, daarna was het niet zoveel meer.
tweede plaat was veel beter. Daarna was het niet veel meer.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste plaat is heel goed, daarna was het niet zoveel meer.
Version 2.0 vond ik aardig, niet meer dan dat.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
tweede plaat was veel beter. Daarna was het niet veel meer.
push iT, I think im paranoid, hammering in my head.. echt goede liedjes hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Version 2.0 vond ik aardig, niet meer dan dat.
de s/t had wel een paar missers, maar ook een paar hele goeie plaatjes. Die mis ik zelf op Version 2.0
Prima liedjes, vooral push it, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat toch geen As Heaven is Wide of Vow vind..quote:Op donderdag 1 december 2016 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
push iT, I think im paranoid, hammering in my head.. echt goede liedjes hoor.
Gerapporteerd.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:07 schreef peaceman het volgende:
The national is quite boring tbh...
Ontzettend jammer dat jij het verkeerde liveconcert hebt gezien.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:07 schreef peaceman het volgende:
allebei de keren dan...quote:Op donderdag 1 december 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ontzettend jammer dat jij het verkeerde liveconcert hebt gezien.
Specialquote:Op donderdag 1 december 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima liedjes, vooral push it, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat toch geen As Heaven is Wide of Vow vind..
Wat vind jij van de Muur op 95 km van de meet, om maar even off topic te gaanquote:
Er staat een hele hoop Garbage in de Top 2000quote:Op donderdag 1 december 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond Garbage nog nooit in de Top 2000?
Ik ben opgegroeid met de Muur in de finale van de RvV, dus alles anders dan dat vind ik minderwaardig.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Muur op 95 km van de meet, om maar even off topic te gaan
"Tell you miserable things after you are asleep"quote:Op donderdag 1 december 2016 21:07 schreef peaceman het volgende:
Eensquote:Op donderdag 1 december 2016 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de Muur in de finale van de RvV, dus alles anders dan dat vind ik minderwaardig.
Op deze manier kan je hem net zo goed helemaal niet in het parcours doen.
+1quote:Op donderdag 1 december 2016 21:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Er staat een hele hoop Garbage in de Top 2000
Ben jij 50 ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de Muur in de finale van de RvV, dus alles anders dan dat vind ik minderwaardig.
Op deze manier kan je hem net zo goed helemaal niet in het parcours doen.
80.quote:
prachtige teksten maken nog geen goed klinkende platen/live optredens. Helaas.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Tell you miserable things after you are asleep"
Prima lijstquote:Op donderdag 1 december 2016 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik op gestemd, overigens.
[ afbeelding ]
Volgens mij niet. Daarom dit jaar er weer op gestemd.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond Garbage nog nooit in de Top 2000?
Laten we hopen dat het Claudia de Breij is.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:22 schreef Cee het volgende:
Gisteravond werd trouwens op radio 2 al een aantal dingen omtrent de lijst vermeld. Zo wordt verwacht dat Pokémon themesong nog in de lijst blijft, Gangnam Style er wel eens uit zou kunnen vliegen, stemt de jongere generatie opvallend veel nog op oude nummers, blijven met name BohRap, HoCal en Stairway populair en dreigt een top 10 nummer van vorig jaar uit de top 10 te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |