je staat al 3e, dus dat kan goed ja. 4e zou ook kunnen.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:33 schreef PSVCL het volgende:
Het is sneller gegaan dan ik zelf had gedacht.
Met de winterstop dus gewoon weer 2e of 3e.
Hopelijk kaapt Caland al die vijf topics.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nog 33 bedoel je, dan volgen een aantal legendarische topics.
Heb het over Feyenoord.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je staat al 3e, dus dat kan goed ja. 4e zou ook kunnen.
ze staan nog steeds eerste, volledig in eigen hand dus.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb het over Feyenoord.
Die staan nog ff 1e.
Ze dachten na 10 potjes al kampioen te zijn, ..zou Boskamp dat teletekst shirtje nog hebben?
Ja nog max 2 weken.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ze staan nog steeds eerste, volledig in eigen hand dus.
http://www.nu.nl/voetbal/(...)n-nieuw-stadion.htmlquote:Op donderdag 1 december 2016 15:37 schreef Caland het volgende:
Misschien kan PSVJL zich beter zorgen maken om z'n eigen subsidieclubje.
ok man.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:37 schreef Caland het volgende:
Misschien kan PSVJL zich beter zorgen maken om z'n eigen subsidieclubje.
iets met pot en ketel. Wel hilarisch dit.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/voetbal/(...)n-nieuw-stadion.html
Daar lullen ze over 10 jaar nog over johquote:Op donderdag 1 december 2016 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
iets met pot en ketel. Wel hilarisch dit.
jullie hebben het ook nog steeds over het winnen van de ELquote:Op donderdag 1 december 2016 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar lullen ze over 10 jaar nog over joh
Logisch als dat de laatste keer is dat een Nederlandse club nog iets voorstelde in Europa.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jullie hebben het ook nog steeds over het winnen van de EL
Wat wonnen ze toen preciesquote:Op donderdag 1 december 2016 15:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV 05/06 halve finale CL en een jaar later de kwartfinale
je zei, " nog wat voorstelde in europa"quote:
Je zit er een seizoen naast Harry.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV 05/06 halve finale CL en een jaar later de kwartfinale
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zit er een seizoen naast Harry.
In 04/05 haalde PSV de halve finale CL.
Die blijft pijn doen. Zo surrealistisch ook, kut Been.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 10 gesproken
[ afbeelding ]
Ja klopt,05/06 was de kwartfinale met Koeman.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zit er een seizoen naast Harry.
In 04/05 haalde PSV de halve finale CL.
Gelukkig bleef hij toen wel de hele wedstrijd langs de kant staan om het te ondergaan net als zijn spelers.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die blijft pijn doen. Zo surrealistisch ook, kut Been.
Dirk Marcellis kreeg ooit nog rood in de kwartfinale van de CL op Anfieldquote:Op donderdag 1 december 2016 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja klopt,05/06 was de kwartfinale met Koeman.
Arsenal uitgeschakeld in de 8e finale.
Mooie tijden
Kan me dat moment nog herinneren, gewoon tv'tje uitgezet na 6-0 en vervolgens horen dat het tot 10 is doorgegaan .quote:Op donderdag 1 december 2016 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig bleef hij toen wel de hele wedstrijd langs de kant staan om het te ondergaan net als zijn spelers.
Ik ging toen tijdens die wedstrijd FIFA spelen en dan na het potje de tussenstand checken. Ineens was het van 2-0 naar 7-0 gegaan toenquote:Op donderdag 1 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me dat moment nog herinneren, gewoon tv'tje uitgezet na 6-0 en vervolgens horen dat het tot 10 is doorgegaan .
Tweede pijnlijkste moment was dat Sjaak Swart tientje gaf aan Blokland man man man.
En dan hier blije debielen die doen alsof we weer helemaal terug aan de top zijn ondanks 17 jaar geen kampioen.
Heb je nog meer van dit soort anekdotes?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging toen tijdens die wedstrijd FIFA spelen en dan na het potje de tussenstand checken. Ineens was het van 2-0 naar 7-0 gegaan toen
Ja en vervolgens ging Mario na avontuur in België bij FOX de mensen uitleggen hoe spelletje werkt. Ze hadden die man spreekverbod moeten geven, tactisch onbenul.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging toen tijdens die wedstrijd FIFA spelen en dan na het potje de tussenstand checken. Ineens was het van 2-0 naar 7-0 gegaan toen
Anders kom jij met leuke CL anekdotes van de afgelopen 10 jaar met Feyenoordquote:Op donderdag 1 december 2016 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort anekdotes?
Ik denk serieus dat ik meer CL wedstrijden van Feyenoord heb gezien dan jij van PSV.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders kom jij met leuke CL anekdotes van de afgelopen 10 jaar met Feyenoord
Je moet hem vragen naar Jong Vitesse - Jong Feyenoord op Het Kasteel.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders kom jij met leuke CL anekdotes van de afgelopen 10 jaar met Feyenoord
Fascinerende analist samen met Regi Blinker.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en vervolgens ging Mario na avontuur in België bij FOX de mensen uitleggen hoe spelletje werkt. Ze hadden die man spreekverbod moeten geven, tactisch onbenul.
Niet zo mad doen.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort anekdotes?
Jij zat nog op de basisschool toen Feyenoord CL speelde joh.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik meer CL wedstrijden van Feyenoord heb gezien dan jij van PSV.
Ik betwijfel het, beste Caland...quote:Op donderdag 1 december 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik meer CL wedstrijden van Feyenoord heb gezien dan jij van PSV.
Toch 3 keer een passepartout gehad in die tijd.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zat nog op de basisschool toen Feyenoord CL speelde joh.
In die tijd zal DP wel vaker zijn club in de CL zien spelen.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch 3 keer een passepartout gehad in die tijd.
Ben je ook naar feyenoord - inter geweest? Toen met ronaldo volgensmijquote:Op donderdag 1 december 2016 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch 3 keer een passepartout gehad in die tijd.
Ja, dat lijkt me nogal logisch toch.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die tijd zal DP wel vaker zijn club in de CL zien spelen.
Of doelde je erop dat je alleen je club in de CL hebt zien spelen als je in het stadion zat?
Ik ben dat seizoen elke thuiswedstrijd geweest inclusief de finale behalve tegen PSV. Neem ik m'n vader nog steeds kwalijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je ook naar feyenoord - inter geweest? Toen met ronaldo volgensmij
Misschien als je geen TV thuis had, geen idee hoe je opgegroeid bent.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nogal logisch toch.
Je hebt iig wel de klasse van die Japanner mogen aanschouwen, wat een speler was datquote:Op donderdag 1 december 2016 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben dat seizoen elke thuiswedstrijd geweest inclusief de finale behalve tegen PSV. Neem ik m'n vader nog steeds kwalijk.
quote:In De Kuip wordt zondag bij de wedstrijd Feyenoord - Sparta Rotterdam een nieuw camerasysteem in gebruik genomen. De afgelopen weken is in en rondom het stadion gewerkt aan de vervanging van het vorige camerasysteem, dat verouderd was.
Met het nieuwe camerasysteem kan de veiligheid van de bezoekers nog beter gewaarborgd worden. Dankzij de strategische plaatsing van de camera’s zijn nu, in tegenstelling tot voorheen, alle plaatsen in het stadion zichtbaar. Daardoor kunnen zowel tijdens als na afloop van de wedstrijden alle incidenten op de tribunes in beeld worden gebracht.
Het nieuwe systeem, dat geleverd wordt door Siemens, maakt gebruik van de nieuwste software en de nieuwste camera’s die zorgen voor haarscherpe beelden. Daarmee beschikt Feyenoord in ieder geval de komende jaren over een hoogwaardig camerasysteem.
De vervanging van het camerasysteem past in de reeks van upgrades die de afgelopen periode zijn doorgevoerd. Sinds duidelijk is dat Feyenoord in ieder geval nog tot en met het seizoen 2021-2022 haar thuiswedstrijden in De Kuip zal spelen, vonden diverse aanpassingen plaats om supporters op een veilige en zo prettig mogelijke manier de wedstrijd te laten beleven. Zo kregen de Maaszaal en De Vereeniging een ‘make over’, terwijl onlangs alle drankcounters werden verbouwd en een nieuwe Feyenoord-uitstraling hebben gekregen.
Daarnaast heeft Feyenoord onlangs in een gesprek met supporters aangegeven dat het opnieuw serieus werk gaat maken van het toetsen van de haalbaarheid van de invoer van rail seats (‘safe standing’) op vak S en wellicht iets daarbuiten. De (uiteindelijke) doelstelling om trappen leeg te houden blijft onverminderd van kracht. Feyenoord beseft echter dat er een overgangsfase nodig is om in overleg met haar supporters een voor iedereen aanvaardbare en werkbare situatie te creëren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |