Iedereen ... in Nederland, Europa of de gehele wereld?quote:Op woensdag 30 november 2016 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou gaan voor het volgende:
Iedereen wordt bij de geboorte tijdelijk onvruchtbaar.
De wereld. Overal. Ik ben benieuwd wat dat met de mensheid en het IQ doet. Lijkt me een ontzettend boeiend experiment.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Iedereen ... in Nederland, Europa of de gehele wereld?
Ha, je kent mij te goed :-)quote:
Ik weet niet of het boeiend is. Ik denk dat je er achter gaat komen dat IQ weinig te maken heeft met "het aankunnen van ouderschap" en dat je wel een populatie overhoud die heel goed is in het oplossen van IQ-tests (door gewoon te oefenen). Misschien dat je de laagste procentielen er mee weert.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De wereld. Overal. Ik ben benieuwd wat dat met de mensheid en het IQ doet. Lijkt me een ontzettend boeiend experiment.
Een wetteloze staat lijkt me wel interessant. Overal orgies van geweld, roofpartijen, massaslachting. Bloed moet letterlijk door de straten stromen.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ha, je kent mij te goed :-)
Zonder gekheid, dit is toch een mooie hypothese. Niets is meer fout, want niets is verboden ivm ethiek. Zo kan je hypothetisch mooi objectief een casus neerzetten. Rete interessant man!
Wat zou jij doen Elan?
Neuh, dat doe ik nu alquote:Op woensdag 30 november 2016 23:37 schreef Elan het volgende:
Zou je niks sekueels proberen, een massaverkrachting lijkt me wel wat voor jou?
Gewoon die teringhoeren aan hun haren door de stad sleuren.
Ook bekend met Unit 731?quote:Op woensdag 30 november 2016 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik nu al![]()
Nee ik ben benieuwd hoe de mensheid vooruit kan met experimenten. Kijk, de Nazi's deden ook experimenten (verschrikkelijk experimenten). Maar in hun optiek was er toen geen ethiek. Dat maakt (hoe luguber het ook is), het wel interessant. Even objectief bekeken dus.
Vanuit het oogpunt van de Nazi in 1942 die in een dodenkamp werkte. Die hadden een vrijbrief (gemeengoed van gedachte + minachting voor minderheden) om experimenten uit te voeren in het belang van de (arische) Mensheid.
Het meest interessante is dat we nu bijvoorbeeld 220v op het stroomnet hebben. Dat is bedacht door Mengele. Die kwam er achter dat een mens 220v kan verdragen. Door walgelijke experimenten op Joodse gevangenen. Het heeft dus een invloed gehad op de hedendaagse maatschappij. Hoe onethisch die experimenten ook waren, het heeft de wetenschap wel kennis gegeven.
Unit 731 niet, die anderen heb ik in het verleden wel wat over gelezen. Zit er niet helemaal in, brandt los!quote:Op woensdag 30 november 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook bekend met Unit 731?
En met de Sovjet wetenschappers die hondenkoppen op andere honden naaiden? Of die apen en mensen probeerden te kruisen?
Aangezien ik bijna in slaap val, is dat niet handig.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Unit 731 niet, die anderen heb ik in het verleden wel wat over gelezen. Zit er niet helemaal in, brandt los!
Ben benieuwd. Laat morgen maar weten. Lijkt me voor dit topic interessant.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien ik bijna in slaap val, is dat niet handig.
Ik hoop morgen wat tijd te hebben na werk.
Is niet voor de weak of heart.
Geen idee wat er walgelijk aan is. Experimentjes moeten uitgevoerd worden om dingetjes te testen Ouwe dibbes. Wel swag van mengele.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik nu al![]()
Nee ik ben benieuwd hoe de mensheid vooruit kan met experimenten. Kijk, de Nazi's deden ook experimenten (verschrikkelijk experimenten). Maar in hun optiek was er toen geen ethiek. Dat maakt (hoe luguber het ook is), het wel interessant. Even objectief bekeken dus.
Vanuit het oogpunt van de Nazi in 1942 die in een dodenkamp werkte. Die hadden een vrijbrief (gemeengoed van gedachte + minachting voor minderheden) om experimenten uit te voeren in het belang van de (arische) Mensheid.
Het meest interessante is dat we nu bijvoorbeeld 220v op het stroomnet hebben. Dat is bedacht door Mengele. Die kwam er achter dat een mens 220v kan verdragen. Door walgelijke experimenten op Joodse gevangenen. Het heeft dus een invloed gehad op de hedendaagse maatschappij. Hoe onethisch die experimenten ook waren, het heeft de wetenschap wel kennis gegeven.
Op zich wel interessant dat het klonen van je (dode) huisdier steeds populairder wordt. Is dat een vorm van menselijke emotie die de ethiek domineert tegenover objectiviteit?quote:Op woensdag 30 november 2016 23:47 schreef Elan het volgende:
Mensen 1 op 1 proberen te klonen, das toch wel het hoogst haalbare op dit moment.
Alleen ethisch totaal onverantwoord.
Dit ja. Mocht dat dan toch gebeuren zou ik ook gelijk een verplichte IQ-test laten afnemen voor mensen die de politiek in willen. Wereldwijd idd.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou gaan voor het volgende:
Iedereen wordt bij de geboorte tijdelijk onvruchtbaar. Op het moment dat je denkt aan voortplanten, zou je voor een neutrale commissie moeten komen om te bewijzen dat je het ouderschap aan kan. Je legt je middelen voor, je visie op het ouderschap en een IQ test om aan te tonen dat je mentaal het ouderschap aan kan.
Wanneer men je geschikt acht, wordt je onvruchtbaarheid omgekeerd.
quote:
Dat is interessant.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:56 schreef richolio het volgende:
Ik zou wel eens met vier vrienden naar vier verschillende auto dealers willen gaan, om vervolgens daar te vragen of we met de persoon daar in kwestie een testrit mogen maken. We rijden alle vier, met iemand van de dealer, naar een afgesproken en afgelegen plek. Eenmaal daar laten we ze (die dealers dus) tegen elkaar racen, maar vertellen we ook dat hij/zij en zijn/haar familie wordt vermoord als je verliest.
En dan kijken hoe zo'n bepaalde druk invloed heeft op je rijgedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |