Ja beetje matig wel.quote:
Op de FP zijn er serieus mensen die geloven dat iets diefstal is of niet om wat de voorwaarden van de AH zijn.quote:
Oh dat. Ik haat de AH, maar ik moet toegeven dat hun wienerschnitzels wel redelijk te kanen zijn. Dat had ik niet verwacht. En een zelfscanner hebben ze hier in die graftoko niet eens.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op de FP zijn er serieus mensen die geloven dat iets diefstal is of niet om wat de voorwaarden van de AH zijn.
Alles naar de tyfus.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op de FP zijn er serieus mensen die geloven dat iets diefstal is of niet om wat de voorwaarden van de AH zijn.
Familie van Triggersimons waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond je Sylvanashot net te riskant met de arrestatie van vorige week?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Familie van Triggersimons waarschijnlijk.
ik geef niemand zomaar ietsquote:Op donderdag 1 december 2016 13:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zal ik maar weer bijspringen? DJ Mohammed geeft mij zo even rechten.
Lekker spuitenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dan duik ik eerst wel weer onder je bureau.
zal lastig gaan. Ik werk in een kast.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dan duik ik eerst wel weer onder je bureau.
Zelfscanner is zo relaxed. Niet wachten in de rij, geen small talk met de caissière, geen mensen achter je die naar je doosjes tampons staan te staren.. 1-0 voor de robotiseringquote:Op donderdag 1 december 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat. Ik haat de AH, maar ik moet toegeven dat hun wienerschnitzels wel redelijk te kanen zijn. Dat had ik niet verwacht. En een zelfscanner hebben ze hier in die graftoko niet eens.
Ik kom er graag uit.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal lastig gaan. Ik werk in een kast.
Tot je dat doosje tampons was vergeten aan te slaan...quote:Op donderdag 1 december 2016 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zelfscanner is zo relaxed. Niet wachten in de rij, geen small talk met de caissière, geen mensen achter je die naar je doosjes tampons staan te staren.. 1-0 voor de robotisering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |