* YokiKater duikt de cyberbunker inquote:Op donderdag 1 december 2016 18:32 schreef Uccie het volgende:
* Uccie gaat dit weekend Yoki stalken.
Wat is er loos?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik word zo verdrietig van domme mensen
* Uccie kan onder de deur door.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
* YokiKater duikt de cyberbunker in
Ik kan er heel agressief van worden, maar daar is niemand van onder de indruk.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik word zo verdrietig van domme mensen
Ik wil dat wel eens meemaken eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan er heel agressief van worden, maar daar is niemand van onder de indruk.
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel eens meemaken eigenlijk.
Ik kwam van de week een puppy tegen die er ongeveer net zo lievig uit zag.quote:
Heeeeej moemoequote:Op donderdag 1 december 2016 18:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een puppy tegen die er ongeveer net zo lievig uit zag.
Moest mezelf inhouden om 'm niet plat te knuffelen.
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een puppy tegen die er ongeveer net zo lievig uit zag.
Moest mezelf inhouden om 'm niet plat te knuffelen.
Ik mag niet klagen...en met jou?quote:
Nou, ik doe ook alsof ik het druk heb vanavond. Ik moet nog een casus inleveren.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga je vanavond mee I-sketchen, moemoe moet alleen nog worden overgehaald.
Ach, die cactus kan best een dag zonder water.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik doe ook alsof ik het druk heb vanavond. Ik moet nog een casus inleveren.
Ja...al 3 dagen, daarom moet het vanavond.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach, die cactus kan best een dag zonder water.
Nou, dan laten we dat toch weer lekker doodbloeden johquote:Op donderdag 1 december 2016 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja...al 3 dagen, daarom moet het vanavond.
Ik ga ook even lekker afwassen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:56 schreef Uccie het volgende:
En nu ga ik even mijn recht uitoefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |