Of jij gaat er op zitten.quote:Op maandag 5 december 2016 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, dit topic heeft een chemokuurtje nodig. Of een pil van drion.
ooooooo.gifquote:
??quote:Op maandag 5 december 2016 19:36 schreef Faeroer het volgende:
waarom mag je per supermarkt bezoekje max 4 kwarkproducten kopen??
ja, die kassavrouw zei 'je mag er maar 4, anders hebben de andere klanten niets meer'. kan mij die anderen schelen, koop je toch meer voorraad?? om moeten lopen naar volgende kassa. nog even en je moet voedselbonnen sparen in dit kutlandquote:
mmm bij seto kan ik me indenken dat ze bang zijn dat ie het naar het oosten opstuurt, maar bij jouquote:Op maandag 5 december 2016 19:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ja, die kassavrouw zei 'je mag er maar 4, anders hebben de andere klanten niets meer'. kan mij die anderen schelen, koop je toch meer voorraad?? om moeten lopen naar volgende kassa. nog even en je moet voedselbonnen sparen in dit kutland
bek houwe over setoquote:Op maandag 5 december 2016 20:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm bij seto kan ik me indenken dat ze bang zijn dat ie het naar het oosten opstuurt, maar bij jou
Van watquote:Op maandag 5 december 2016 22:34 schreef Montelly het volgende:
Echt echt veel domme dingen gedaan in mij leven maar hier heb ik echt spijt van.
o neuk je hem nu?quote:
Weis staat dan ook niet echt bekend als een man met standaarden etc.quote:
Welke van zijn veroveringen hebben tot deze mening geleid?quote:Op maandag 5 december 2016 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weis staat dan ook niet echt bekend als een man met standaarden etc.Als het maar een gat heeft.
Ik hoef geen ban.quote:Op maandag 5 december 2016 23:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke van zijn veroveringen hebben tot deze mening geleid?
Eerste letter en de laatste letter.quote:
Come on maNquote:Op maandag 5 december 2016 23:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eerste letter en de laatste letter.
Klinkt interessant ditquote:Op maandag 5 december 2016 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weis staat dan ook niet echt bekend als een man met standaarden etc.Als het maar een gat heeft.
Ik wil geen ban.quote:Op maandag 5 december 2016 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Klinkt interessant dit
Kan je hier meer over vertellen?
Nee sorryquote:Op maandag 5 december 2016 23:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn geen bans meer. Positief beleid enzo.
Anlat hadi.
Ik kan me niks herinneren.quote:Op maandag 5 december 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee sorryWe hebben dit al eens besproken weet je nog? Het hoeft toch niet weer besproken te worden? Pussies als Montelly genieten daarvan. Gereksiz bence.
Sowieso laaaaaquote:Op maandag 5 december 2016 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan me niks herinneren.
Ama senin dedigin olsun hadi
Zou overigens fijn zijn als je het niet elke keer herkauwd.quote:
Jij vraagt er naar vriend. Ik sluit het onderwerp. Jij gaat maar door.quote:Op maandag 5 december 2016 23:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou overigens fijn zijn als je het niet elke keer herkauwd.
Het is al een tijdje geleden. Verzin iets nieuws.
quote:Op maandag 5 december 2016 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vraagt er naar vriend. Ik sluit het onderwerp. Jij gaat maar door.
Verzin iets nieuws
wat lan, had ik mijn bek moeten houden en ja sen nedersen o olur moeten zeggen, slettebak?quote:
AAHAhahaha kaulo...quote:
quote:#WIKILEAKS : 57,934 EMAILS FROM ERDOGAN’S SON IN LAW NOW LEAKED AND PROVE THAT TURKEY PROCESSED ISIS OIL.
Wel? Kan je dat staven met bewijs?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So? Het Westen heeft geen olie van isis gebruikt?
neem je het nou als koerd voor turkije op?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So? Het Westen heeft geen olie van isis gebruikt?
Bitch move.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:18 schreef seto het volgende:
[..]
neem je het nou als koerd voor turkije op?
ayy lmao
eens een turk altijd een turk jwz hoe ze zijn toch vriendquote:Op woensdag 7 december 2016 09:18 schreef seto het volgende:
[..]
neem je het nou als koerd voor turkije op?
ayy lmao
Precies. Vraag maar aan de Armeniërs en Grieken.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eens een turk altijd een turk jwz hoe ze zijn toch vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |