SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 22-11-2016 is dit ¤ 77.895
18-12-2016 -- ¤
19-12-2016 -- ¤
20-12-2016 -- ¤
21-12-2016 -- ¤
22-12-2016 -- ¤
23-12-2016 -- ¤
24-12-2016 -- ¤
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3. En natuurlijk online.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
> 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
> TV Beelden live
> Webcam + FOK!
Radiostreams
> MP3
> AAC
Extra informatie
> Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
> Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
> Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
inderdaad, matige muziekquote:
Hou op schei uit... Hij probeerde me afgelopen weekend nog een ban aan te smeren. Het was een gezellig weekendquote:
Dat dit kanquote:Op woensdag 30 november 2016 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit... Hij probeerde me afgelopen weekend nog een ban aan te smeren. Het was een gezellig weekend![]()
Pikstraf?quote:Op woensdag 30 november 2016 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit... Hij probeerde me afgelopen weekend nog een ban aan te smeren. Het was een gezellig weekend![]()
Toen hij een slotje wilde zetten heb ik hem een draai om z'n oren gegeven. Het kan te gek.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
soms moet je streng zijnquote:Op woensdag 30 november 2016 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen hij een slotje wilde zetten heb ik hem een draai om z'n oren gegeven. Het kan te gek.
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal de vinkentering!quote:
vogelgriepquote:Op woensdag 30 november 2016 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal de vinkentering!
XDquote:
quote:
* SilentChaos juicht meequote:
cuntryquote:Op woensdag 30 november 2016 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb MuisGoesCountryFM aanstaan. Solly.
live gezienquote:Op woensdag 30 november 2016 23:36 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, ik dacht even dat 'm'n boxen zichzelf hadden opgeblazen, maar het is gewoon de muziek die Roos momenteel draait.
Ondanks dat 't wat aan de harde kant is, klinkt het eigenlijk best goed.
trackquote:Op donderdag 1 december 2016 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze plaat is nog steviger dan de 'Stevige trek' van Veenstra
Dat hele album is heerlijk!quote:Op woensdag 30 november 2016 23:36 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, ik dacht even dat 'm'n boxen zichzelf hadden opgeblazen, maar het is gewoon de muziek die Roos momenteel draait.
Ondanks dat 't wat aan de harde kant is, klinkt het eigenlijk best goed.
shout out naar rolf voor deze correctie!quote:
Verdomme, ik hoorde het gejank ik dacht al: wat is deze?quote:Op donderdag 1 december 2016 15:47 schreef Pino112 het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)-met-are-you-with-me
Dit is het themalied van 3FM Serious Request 2016: Lucas Hamming met 'Are You With Me'
shout out naar sc voor deze shout outquote:Op donderdag 1 december 2016 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
shout out naar rolf voor deze correctie!
Roos doet't ook... Michiel heb ik het ook een paar keer horen zeggen....quote:
Shout out!!!quote:Op donderdag 1 december 2016 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Roos doet't ook... Michiel heb ik het ook een paar keer horen zeggen....
Zeker, Heb jij al gestemd?quote:
quote:Beach Boys God Only Knows
Beatles Lucy In The Sky With Diamonds
Billy Joel Goodnight Saigon
Badly Drawn Boy Nothing's Gonna Change Your Mind
Bruce Springsteen Born In The USA
Coldplay The Scientist
Common Linnets Hearts On Fire
Crowded House Don't Dream It's Over
Crowded House Distant Sun
Daniel Lohues Hier Kom Ik Weg
David Bowie Heroes
Elton John Tiny Dancer
Green Day Boulevard Of Broken Dreams
Huey Lewis & The News The Power Of Love
Ilse DeLange So Incredible
Isley Brothers The Highways Of My Life
Johan Day Is Done
John Mayer Dreaming With A Broken Heart
Kensington Let Go
Killers, the Somebody Told Me
Knack, the My Sharona
Michael Jackson Smooth Criminal
Oasis Wonderwall
Pet Shop Boys Suburbia
The Police Roxanne
Queen Bicycle Race
R.E.M. Nightswimming
Razorlight In The Morning
Red Hot Chili Peppers Under The Bridge
Roxette Listen To Your Heart
Semisonic Closing Time
Skik Op Fietse
Split Enz Massage To My Girl
Weezer Buddy Holly
Weezer Island In The Sun
Mooie lijst hoor! Alleen met Kensington kan ik het niet eens zijn.quote:
quote:ARCADE FIRE - WE USED TO WAIT
COLDPLAY - THE SCIENTIST
EDITORS - SMOKERS OUTSIDE THE HOSPITAL DOORS
FLEETWOOD MAC - EVERYWHERE
JOHAN - DAY IS DONE
MUSE - KNIGHTS OF CYDONIA
RADIOHEAD - FAKE PLASTIC TREES
THE ROLLING STONES - GIMME SHELTER
SIMON & GARFUNKEL - THE BOXER
SNOW PATROL FEAT. MARTHA WAINRIGHT - SET THE FIRE TO THE THIRD BAR
WORLD PARTY - SHIP OF FOOLS
BRUCE SPRINGSTEEN - MEETING ACROSS THE RIVER
EELS - NOVOCAINE FOR THE SOUL
FAITHLESS - INSOMNIA
FOO FIGHTERS - THE PRETENDER
MGMT - KIDS
NOVASTAR - WRONG
THE THE - UNCERTAIN SMILE
U2 - WHO'S GONNA RIDE YOUR WILD HORSES
2PAC & DR. DRE - CALIFORNIA LOVE
ELBOW - THE NIGHT WILL ALWAYS WIN
THE KILLERS - ALL THESE THINGS THAT I'VE DONE
M83 - WAIT
OASIS - LITTLE BY LITTLE
R.E.M. - FIND THE RIVER
STONECAKE - TUESDAY AFTERNOON
TOPLOADER - ACHILLES HEEL
KINGS OF LEON - FANS
STARSAILOR - TELL ME IT'S NOT OVER
BAND OF HORSES - IS THERE A GHOST
RAMMSTEIN - ICH WILL
PRINCE - GOLD
THE VERVE - LUCKY MAN
WOLFMOTHER - WOMAN
MISSY ELLIOTT - LOSE CONTROL
twee mooie lijsten! Kensington is wat jammer iddquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mooie lijst hoor! Alleen met Kensington kan ik het niet eens zijn.![]()
Ja heb ook gestemd.
[..]
Dank.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
twee mooie lijsten! Kensington is wat jammer idd
Smokers outside the hospital door. Kwam uit in 2007 toen wij steeds op controle gingen naar het Slotervaartziekenhuis voor echo's van onze, naar later bleek, middelste zoon die nog in de buik zat. Dan kom je langs het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis, en daar, of all places, staat iedereen inderdaad als een ketter te paffen buiten. Soms met infuuspaal er bij.
Dan kreeg ik altijd dat nummer in mijn hoofd.
Nu zijn we weer heel vaak daar, en er is weinig veranderd....
de chemo's zijn een soort routine geworden. Elke dinsdag een paar uur naar het ziekenhuis, woensdag wordt ze dan steeds zwakker, donderdag is slecht, vrijdag in de loop van de dag trekt ze weer bij. Nu is ze de was aan het doen en koffie aan het zetten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dank.
Ja altijd een bijzonder gezicht om te zien.
Hoe gaat het nu?
Allemaal erg naar inderdaad, maar heel mooi dat iemand er positief onder kan blijven. Ik denk ook dat dat het belangrijkste isquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
de chemo's zijn een soort routine geworden. Elke dinsdag een paar uur naar het ziekenhuis, woensdag wordt ze dan steeds zwakker, donderdag is slecht, vrijdag in de loop van de dag trekt ze weer bij. Nu is ze de was aan het doen en koffie aan het zetten.
Ik heb wel het idee dat het uitzonderlijk is dat iemand met de fiets naar het ziekenhuis gaat voor chemotherapie en zelf ook weer terugfietst. Maar dat zien we maar als positief
Bloedwaardes zien er goed uit, in januari weer scans, dan weten we weer hoe het ervoor staat. Tot nu toe werkt het spul in ieder geval.
Ok, dat is inderdaad heel bijzonder. Fijn dat het werkt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
de chemo's zijn een soort routine geworden. Elke dinsdag een paar uur naar het ziekenhuis, woensdag wordt ze dan steeds zwakker, donderdag is slecht, vrijdag in de loop van de dag trekt ze weer bij. Nu is ze de was aan het doen en koffie aan het zetten.
Ik heb wel het idee dat het uitzonderlijk is dat iemand met de fiets naar het ziekenhuis gaat voor chemotherapie en zelf ook weer terugfietst. Maar dat zien we maar als positief
Bloedwaardes zien er goed uit, in januari weer scans, dan weten we weer hoe het ervoor staat. Tot nu toe werkt het spul in ieder geval.
19 jaarquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Allemaal erg naar inderdaad, maar heel mooi dat iemand er positief onder kan blijven. Ik denk ook dat dat het belangrijkste is.
Iemand in mijn nabije omgeving (19 jaren jong...) heeft nu ook de verschrikkelijke ziekte en ondergaat ook chemo, maar is heel positief er onder en kan er zelfs grappen over maken...
19, jemig. Ik vond 41 al jongquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Allemaal erg naar inderdaad, maar heel mooi dat iemand er positief onder kan blijven. Ik denk ook dat dat het belangrijkste is.
Iemand in mijn nabije omgeving (19 jaren jong...) heeft nu ook de verschrikkelijke ziekte en ondergaat ook chemo, maar is heel positief er onder en kan er zelfs grappen over maken...
het is zeker een dingetje ja.quote:
dat dus.quote:
maar in deze frequentie? kom op zeg.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:12 schreef rubbereend het volgende:
eerste fatsoenlijke nummer van die jongens, ik geef ze groot gelijk dat ze het draaien. Volgende keer brengen ze weer bagger uit
wat is de frequentie?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar in deze frequentie? kom op zeg.
ik ga het even aan Kenneth vragen.quote:
Anal Cunt met Tim is gay?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha mijn liedje die ik gisterochtend in mijn hoofd had
Het was niet Bastille in mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anal Cunt met Tim is gay?
(crosspost)
quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha mijn liedje die dat ik gisterochtend in mijn hoofd had
elke 8 uur een keertje, nounouquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
> 3 keer per dag. Sinds augustus.
Wel vaak overdag:quote:
prima uitgesmeerd toch, er zullen maar heel weing mensen zijn die hem dan drie keer horenquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel vaak overdag:
maandag 28-11-2016 17:47
maandag 28-11-2016 12:43
maandag 28-11-2016 07:06
Helder, Edjequote:Op vrijdag 2 december 2016 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik krijg echt oorpleuris van dat nummer van Kensington. Wat een kutstem heeft die vent.
quote:
Ze konden hun nieuwe album beter Control-Alt-Delete noemen, dat zou toepasselijker zijn... #gemistekansquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:37 schreef Againzender het volgende:
Gvd, weer dat kut Kensington. En ik kom al net van de wc.
96.8. Ik Kenneth uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga het even aan Kenneth vragen.
96.5 doet het soms beter hier...quote:
Neenquote:
Pleur opquote:
Niks mis met Bring me the horizon!quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bring Me The Horizon - wat een irritant geschreeuw
sorry wist niet dat je boos wertquote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pleur op
Gelukkig maar tot 15:00
Dank u sinterklaasje
Hoeveel doe jij eigenlijk verdienen?quote:
Dus 40 euro per uur maar? Da's ook niet veel.quote:Op maandag 5 december 2016 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Domien werkt als ZZP-ert heeft hij wel eens op de radio verteld.
Denk dat hij wel meer heeft.quote:Op maandag 5 december 2016 11:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Omdat Giel een half Miljoen heeft.
Alle DJ's volgens mij. Kan je in het weekend makkelijker bijbeunen als DJ.quote:Op maandag 5 december 2016 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Domien werkt als ZZP-ert heeft hij wel eens op de radio verteld.
De vrouw van Sander krijgt hier nog wel een behoorlijke veeg uit de pan als beleidsbepaler die het te lang heeft laten voortkabbelen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:28 schreef jcdragon het volgende:
Coen & Sander
'We gunnen 3FM deze afgrond echt niet'
http://www.ad.nl/show/we-(...)-echt-niet~ae1bca36/
Heerlijke plaat!quote:
Lijkt me sowieso een rare situatie zo ja, waarbij Sander eigenlijk helemaal niks meer met 3FM te maken heeft (of wil hebben), maar er via zijn vrouw alsnog middenin zit..quote:Op maandag 5 december 2016 12:13 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
De vrouw van Sander krijgt hier nog wel een behoorlijke veeg uit de pan als beleidsbepaler die het te lang heeft laten voortkabbelen.
Wilbert Mutsaers vormde dat beleid, niet Tessel Lantinga.quote:Op maandag 5 december 2016 12:13 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
De vrouw van Sander krijgt hier nog wel een behoorlijke veeg uit de pan als beleidsbepaler die het te lang heeft laten voortkabbelen.
quote:Op maandag 5 december 2016 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wilbert Mutsaers vormde dat beleid, niet Tessel Lantinga.
Lijkt me dat je als hoofd radio BNN-VARA (verantwoordelijk voor de belangrijkste programma's) wel een vinger in de pap hebt.quote:Is dat iemand te verwijten?
Swijnenberg: ,,Nee, bij 3FM heb je niet één baas, dat gaat over zoveel schijven. Maar de beleidsbepalers bij 3FM - ik snap het ook, het is jarenlang fantastisch gegaan - hebben het wel te lang laten voortkabbelen."
Lantinga: ,,Je moet actief zijn en niet reactief. Het lag redelijk in beton gegoten allemaal: in april heb je de 3FM Awards, met kerst het Glazen Huis. Nadenken over iets anders had niet zo veel zin."
11:19| Zayn - Pillowtalkquote:Op dinsdag 6 december 2016 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
11:23| Kolsch - Grey (Short Edit)
?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
?
Kerstquote:
is pas over maandenquote:
Vind ik ook, ik luister een stuk prettiger nu ik hem overdag niet meer hoef te horenquote:Op woensdag 7 december 2016 10:57 schreef rubbereend het volgende:
Barend is best op zijn plek aan het begin van de nacht, hij deed dat best prettig vannacht
Subtielquote:Op woensdag 7 december 2016 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik luister een stuk prettiger nu ik hem overdag niet meer hoef te horen
quote:
Daar had ie beter mee gescoord op het Songfestival dan met Slow Downquote:Op donderdag 8 december 2016 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dat Jacob's Song toch een pareltje
Ik snap haar beweegredenen wel hoor zoals ze het uitlegt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 08:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
WTF! Vrouw wint 100K en gaat daarvan vrijwilligerswerk in Afrika doen
Er komt nog een hiphop classic aan vandaag. Of is die al geweest?quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hou eens op met je hiphop Veenstra.
Oldskool hiphop is soms wel OK.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:33 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
[..]
Er komt nog een hiphop classic aan vandaag. Of is die al geweest?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dat is elk jaar zo met het anthem.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lucas Hamming megahit
Goh, wat een verrassing.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo met het anthem.
Iets eerder dan vorig jaar inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2016 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is nu in ieder geval op tijd.
Uit Lost?quote:
Verdomme wat slecht pino.quote:Op maandag 12 december 2016 07:59 schreef Pino112 het volgende:
Hardwell sluit het huis.
Ik vind zijn muziek hard, wel.
Ja is wel een lekkere rammer.quote:
Ja dat zag ik ook net op 3FMFan. Hoor hem pas sinds de nieuwe programmering omdat nu 3FM weer op staat.quote:Op maandag 12 december 2016 10:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja is wel een lekkere rammer.
Alleen zonde dat tie al weer een paar maanden oud is en al weken op de hoge rotatielijst staat.
Je bent stiekem een oude lul Mexquote:Op maandag 12 december 2016 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk toch dat ik minder met 3fm heb dan met radio 2, maar tijdens de studie zijn een paar van die rammers wel lekker.
Jammer van die zeikanthems nu tussendoor.
Ik vind de nieuwe liedjes vaak prima hoor. The Chainsmokers en Sia zijn wel genot.quote:Op maandag 12 december 2016 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent stiekem een oude lul Mex
Er zijn de laatste tijd wel een aantal leuke nieuwe liedjes ja in de indie hoek.quote:Op maandag 12 december 2016 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe liedjes vaak prima hoor. The Chainsmokers en Sia zijn wel genot.
Liever dat dan deze bijvoorbeeld, hoewel ik dit van Anouk nog wel enigszins kan waarderen
Niemand die het mist.quote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef Evertjan het volgende:
morgen is alweer 3 jaar geleden van de laatste uitzending van Ekstra Weekend #huiliehuilie
Klopt. Dankzij Ekstra Weekend ben ik van de radio gaan houden. Tevens heb ik dankzij dit programma veel nieuwe liedjes van vroeger ontdekt. Ik weet nog dat het R.E.M.dag was op 8 november 2013. Ik ontdekte die dat het nummer Nightswimming. De volgende dag heb ik het album beluisterd.quote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef Evertjan het volgende:
morgen is alweer 3 jaar geleden van de laatste uitzending van Ekstra Weekend #huiliehuilie
Nightswimmingquote:Op maandag 12 december 2016 21:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt. Dankzij Ekstra Weekend ben ik van de radio gaan houden. Tevens heb ik dankzij dit programma veel nieuwe liedjes van vroeger ontdekt. Ik weet nog dat het R.E.M.dag was op 8 november 2013. Ik ontdekte die dat het nummer Nightswimming. De volgende dag heb ik het album beluisterd.
Spreek even lekker voor jezelf.quote:
Ik vind het helemaal niks...quote:
Maar jij vindt britpop kut. Verbaast me niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |