Ja, ze hebben die nog niet gefixedquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:23 schreef Maureentje het volgende:
Log net in en de Kirin Tor daily is al weer complete![]()
Saaie TT trouwens![]()
Ik had dus helemaal geen emissary quests meer hè, terwijl ik ze de hele week nog niet had gedaan. Dus ik dacht: ik hoor dat Nightfallen gisteren was, dus dan doe ik die maar en kijk of dat iets triggert. Niets. En toen plots waren ze er wel weer: Nightfallen 0/4 en 1 dungeonquest over van de Nightfallenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, ze hebben die nog niet gefixedVoorlopig gaan die dus zo!
Bij mij stond bij kirin tor 0/1 dus dat je er 1 moet doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:23 schreef Maureentje het volgende:
Log net in en de Kirin Tor daily is al weer complete![]()
Saaie TT trouwens![]()
Meende dat ik gister ergens las dat het eenmalig was? daarom mijn verbazing vanmiddagquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:55 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, ze hebben die nog niet gefixedVoorlopig gaan die dus zo!
Ik had complete na inloggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij stond bij kirin tor 0/1 dus dat je er 1 moet doen.
Ik log nu net in en heb nu Nightfallen en Wardens? Wardens was gister toch ook?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had dus helemaal geen emissary quests meer hè, terwijl ik ze de hele week nog niet had gedaan. Dus ik dacht: ik hoor dat Nightfallen gisteren was, dus dan doe ik die maar en kijk of dat iets triggert. Niets. En toen plots waren ze er wel weer: Nightfallen 0/4 en 1 dungeonquest over van de Nightfallen
ik kreeg mn derde afgelopen zaterdagquote:Op maandag 5 december 2016 07:31 schreef Hathor het volgende:
Om gek van te worden, overal om me heen lopen mensen te pronken met die legendary drops en voor mij dropt er nog geen droge snee brood.
Vanwege 7.1.5 ?quote:
Ik main een firemage. Ik heb echt geen zin te rerollenquote:
Icy floes removed, combustion nerfed, crit gaat omlaag. Wordt kut fire.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:18 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik main een firemage. Ik heb echt geen zin te rerollen
Al zie ik nu wel op mmo champion dat het iets minder erg is ondertussen :
http://www.mmo-champion.c(...)etely-wrecked/page38
Ik shadowpriest, de blue response op de shadowthread liet maar weer eens zien dat ze echt geen idee hebben hoe je nu shadow speelt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:18 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik main een firemage. Ik heb echt geen zin te rerollen
Al zie ik nu wel op mmo champion dat het iets minder erg is ondertussen :
http://www.mmo-champion.c(...)etely-wrecked/page38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |