Ik doe niet aan die dingquote:Op woensdag 30 november 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink vaak een glas cola light.
De enige frisdrank tegenwoordig op de dag.
Ik ken het grootste deel van Zenit wel, maar de rest niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja
Ik zou geen speler van de Russische competitie kunnen opnoemen
Behalve die Quincy Promes
Witsel en Hulk bij Zenitquote:Op woensdag 30 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja
Ik zou geen speler van de Russische competitie kunnen opnoemen
Behalve die Quincy Promes
Ik kijk in Polen vaak verplicht mee naar de Russische competitie.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Witsel en Hulk bij Zenit
Neboa en Azmoun bij Rostov
Promes bij Spartak
Verder kom ik ook niet
Ik heb verder niet zoveel met Russisch voetbalquote:Op woensdag 30 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk in Polen vaak verplicht mee naar de Russische competitie.
8 tegendoelpunten krijgenquote:Op woensdag 30 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vond Legia trouwens wel leuk voetballen toen ik ze zag in de flitsen op CL avonden. Ze zijn alleen ietwat matig in het verdedigen.
Dan kom ik helemaal mijn zolderkamer niet meer af.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Identity is ...
... a new breed of massively multiplayer online role-playing game where hundreds of players interact in a world of absolute freedom, where it's the actions of players which determine your fate and the fate of the world you live in.
Live as a criminal, a police officer, business person or anything in between. You are in full control of your own future in your persuit of wealth, glory and power.
Veel toffer dit dan GTA
Wel echt een spel waar ik verslaafd aan zou raken ja.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal mijn zolderkamer niet meer af.
Zou meteen het criminele pad op gaan in dat spelquote:Op woensdag 30 november 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt een spel waar ik verslaafd aan zou raken ja.
Er zit ook best een aardig idee achter.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar qua aanvallen zowel tegen Real als Dortmund zag ik vaak hele aardige combinaties
Zal vast beter zijn dan in Nederlandquote:Op woensdag 30 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zit ook best een aardig idee achter.
En een goede jeugdopleiding tegenwoordig in Polen, aanvallend voetbal.
Zie je ook wel aan de talenten in de aanval.
Of bij de politie. Beetje etnisch profilerenquote:Op woensdag 30 november 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou meteen het criminele pad op gaan in dat spel
Is toch veel leuker dan dat je virtueel ook een keurig burgerlijk leven gaat leiden.
Dat etnisch profileren vind ik echt belachelijkquote:Op woensdag 30 november 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of bij de politie. Beetje etnisch profileren
Criminele agent wordenquote:Op woensdag 30 november 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of bij de politie. Beetje etnisch profileren
Misschien ontmoet je je vrouw in RL er welquote:
Dat het nergens op slaat dat er geprofileerd wordt of vind je het onzin omdat het niet gebeurt?quote:Op woensdag 30 november 2016 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat etnisch profileren vind ik echt belachelijk
Onzin dat het in de media is gekomen. Het is gewoon louter onzin.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat dat er geprofileerd wordt of vind je het onzin omdat het niet gebeurt?
Als mensen al relaties kunnen overhouden aan Wordfeud moet dat zeker lukken.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien ontmoet je je vrouw in RL er weleerst beetje samenwonen virtueel
Hij heeft het nu over jou hé lieverd.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mensen al relaties kunnen overhouden aan Wordfeud moet dat zeker lukken.
Ga het wel zeker in de gaten houden deze game, gaat wel hyped worden denk ikquote:Op woensdag 30 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mensen al relaties kunnen overhouden aan Wordfeud moet dat zeker lukken.
huhquote:Op woensdag 30 november 2016 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij heeft het nu over jou hé lieverd.
En ditquote:Op woensdag 30 november 2016 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij heeft het nu over jou hé lieverd.
Gelukkig doe ik nooit zo mee aan hypes.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga het wel zeker in de gaten houden deze game, gaat wel hyped worden denk ik
Sommige zijn wel terecht. De Pokemon Go hype heb ik echter nooit begrepenquote:Op woensdag 30 november 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik nooit zo mee aan hypes.
Dat zou ik ook worden als 3000 mannen me probeerde te vangen ja.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn wel terecht. De Pokemon Go hype heb ik echter nooit begrepen
Vooral toen ik 3000 man, jong en oud over de boulevard van Scheveningen zag rennen en krijsen omdat er een Snorlax op het strand lag werd ik wel even suicidaal
quote:Op woensdag 30 november 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook worden als 3000 mannen me probeerde te vangen ja.
Ook alleen maar over refugeesquote:
Hij opent ook alle verkrachters en seksueel misbruik topics in NWSquote:Op woensdag 30 november 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook alleen maar over refugeesHij is nog erger dan Mikey
Bedreiging voor zijn premium girls hequote:Op woensdag 30 november 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij opent ook alle verkrachters en seksueel misbruik topics in NWS
Klopt. Maar als je al leest wat ze allemaal toe willen voegen. Boh.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal eerst nog wel veel updates moeten krijgen voor het goed werkt.
Een hele tros in één keer vind ik persoonlijk vrij veelquote:Op woensdag 30 november 2016 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel positief dat hij regelmatig een tros bananen wegwerkt.
dat is een fabelquote:Op woensdag 30 november 2016 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een hele tros in één keer vind ik persoonlijk vrij veel
Mij is vroeger altijd geleerd dat meer dan 1 banaan per dag niet zo best is voor de stoelgang maar misschien was dat een leugen
ben nu boos op m'n moederquote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 16:00 schreef Tjacka het volgende:
ik vind jou wel een slaafje voor een silverdaddy
Het is alweer twee maanden geleden dat ik seksueel contact met een jonge dame heb gehad. Dus tja, begin je dan homofiel te worden?quote:
hmm nee dat niet denk ikquote:Op woensdag 30 november 2016 16:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is alweer twee maanden geleden dat ik seksueel contact met een jonge dame heb gehad. Dus tja, begin je dan homofiel te worden?
wanneer begon jij homo te wordenquote:Op woensdag 30 november 2016 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm nee dat niet denk ik
hooguit wat minder kieskeurig
Goede zaak.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker verdiend met nietsdoen vanmiddag.
Sorry alvast voor ons armoedige toekomstige bestaan.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zaak.
Beter ga je dat straks op grotere schaal doen.
Ook dan kunnen we gelukkig zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry alvast voor ons armoedige toekomstige bestaan.
En als ik wel geld ga verdienen hebben we daar geen tijd voor.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook dan kunnen we gelukkig zijn.
Alleen dan liever geen kindjes
quote:Op woensdag 30 november 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ik wel geld ga verdienen hebben we daar geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |