Ik doe niet aan die dingquote:Op woensdag 30 november 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink vaak een glas cola light.
De enige frisdrank tegenwoordig op de dag.
Ik ken het grootste deel van Zenit wel, maar de rest niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja
Ik zou geen speler van de Russische competitie kunnen opnoemen
Behalve die Quincy Promes
Witsel en Hulk bij Zenitquote:Op woensdag 30 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja
Ik zou geen speler van de Russische competitie kunnen opnoemen
Behalve die Quincy Promes
Ik kijk in Polen vaak verplicht mee naar de Russische competitie.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Witsel en Hulk bij Zenit
Neboa en Azmoun bij Rostov
Promes bij Spartak
Verder kom ik ook niet
Ik heb verder niet zoveel met Russisch voetbalquote:Op woensdag 30 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk in Polen vaak verplicht mee naar de Russische competitie.
8 tegendoelpunten krijgenquote:Op woensdag 30 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vond Legia trouwens wel leuk voetballen toen ik ze zag in de flitsen op CL avonden. Ze zijn alleen ietwat matig in het verdedigen.
Dan kom ik helemaal mijn zolderkamer niet meer af.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Identity is ...
... a new breed of massively multiplayer online role-playing game where hundreds of players interact in a world of absolute freedom, where it's the actions of players which determine your fate and the fate of the world you live in.
Live as a criminal, a police officer, business person or anything in between. You are in full control of your own future in your persuit of wealth, glory and power.
Veel toffer dit dan GTA
Wel echt een spel waar ik verslaafd aan zou raken ja.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal mijn zolderkamer niet meer af.
Zou meteen het criminele pad op gaan in dat spelquote:Op woensdag 30 november 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt een spel waar ik verslaafd aan zou raken ja.
Er zit ook best een aardig idee achter.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar qua aanvallen zowel tegen Real als Dortmund zag ik vaak hele aardige combinaties
Zal vast beter zijn dan in Nederlandquote:Op woensdag 30 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zit ook best een aardig idee achter.
En een goede jeugdopleiding tegenwoordig in Polen, aanvallend voetbal.
Zie je ook wel aan de talenten in de aanval.
Of bij de politie. Beetje etnisch profilerenquote:Op woensdag 30 november 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou meteen het criminele pad op gaan in dat spel
Is toch veel leuker dan dat je virtueel ook een keurig burgerlijk leven gaat leiden.
Dat etnisch profileren vind ik echt belachelijkquote:Op woensdag 30 november 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of bij de politie. Beetje etnisch profileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |