Was ook de koudste nacht sinds een eeuw.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
Inmiddels is het toch gewoon ECHT verschrikkelijk om meermaals per dag op de fiets te zitten. En ben handschoenen kwijt.
Ehm waar op de planeet ben je momenteel?quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ook de koudste nacht sinds een eeuw.
Een EEUW!
Zo oud ben ik nog niet eens!
Gewoon in Eindhovenquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehm waar op de planeet ben je momenteel?
Als de temperaturen echt te laag worden in de slaapkamer moet ik een shirt aan, anders val ik niet in slaap.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb er geen minuut last van gehad eigenlijk.
O, dat hoef ik nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als de temperaturen echt te laag worden in de slaapkamer moet ik een shirt aan, anders val ik niet in slaap.
Chocoladepepernoten!quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:47 schreef Rezania het volgende:
Dus, wat moet erin?
- Alle soorten kruidnoten.
- Pepernoten.
- Chocolademunten.
- Borstplaat.
- Amandelstaaf (als het goed blijft).
- Taai taai.
- Schuimpjes (is ie dol op).
- Chocoladeletter.
- Speculaas.
- Marsepein.
- Chocoladesigaretten.
Vergeet ik iets?
Dat valt onder alle soorten kruidnoten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Chocoladepepernoten!
Jezelf met sinterklaaspakje
Een gedicht!quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:47 schreef Rezania het volgende:
Dus, wat moet erin?
- Alle soorten kruidnoten.
- Pepernoten.
- Chocolademunten.
- Borstplaat.
- Amandelstaaf (als het goed blijft).
- Taai taai.
- Schuimpjes (is ie dol op).
- Chocoladeletter.
- Speculaas.
- Marsepein.
- Chocoladesigaretten.
Vergeet ik iets?
Dan alleen nog een sinterklaaspakjequote:Op dinsdag 29 november 2016 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat valt onder alle soorten kruidnoten.
Nee, iewl, ouwe mannen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dan alleen nog een sinterklaaspakje
Geef hem een nieuw paar schoenen en doe er wortelen in, twee vliegen in één klap.quote:
Wat is de tweede dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:46 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Geef hem een nieuw paar schoenen en doe er wortelen in, twee vliegen in één klap.
Bedoel je niet 'van deze eeuw'? Ik begreep dat het in 1998 nog wel eens kouder was geweest, en toen was jij toch echt al geboren...quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ook de koudste nacht sinds een eeuw.
Een EEUW!
Zo oud ben ik nog niet eens!
Ik ben gloeiend heet van mezelfquote:
Nee. Toen was ik er nog niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'van deze eeuw'? Ik begreep dat het in 1998 nog wel eens kouder was geweest, en toen was jij toch echt al geboren...
Lijden!quote:Op woensdag 30 november 2016 11:18 schreef Rezania het volgende:
God, ik was even vergeten dat Leiden CS buiten de spits in Tokkie CS verandert.
Ja. Geen helder licht, wel heet.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent een allesbrander?
Vertelquote:Op woensdag 30 november 2016 11:39 schreef Kaas- het volgende:
Vandaag in het Rotterdamse referendum even de ghetto's weg stemmen.
Alleen werklozen reizen buiten de spits jwz!quote:Op woensdag 30 november 2016 11:18 schreef Rezania het volgende:
God, ik was even vergeten dat Leiden CS buiten de spits in Tokkie CS verandert.
En af en toe studenten, maar ik had daar niet de juiste trein voor.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Alleen werklozen reizen buiten de spits jwz!
Je vriend zal opgelucht adem halenquote:Op woensdag 30 november 2016 15:37 schreef Rezania het volgende:
Ze hadden geen taai taai en pepernoten bij de AH!
Ik wilde gewoon alles in een doos gooien en aan hem geven voor Kerst. Hij lust ook geen marsepein, toch gehaald, mag ik het opeten.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je vriend zal opgelucht adem halen
Wat een smakeloze droge boel is dat
Marsepeinquote:Op woensdag 30 november 2016 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon alles in een doos gooien en aan hem geven voor Kerst. Hij lust ook geen marsepein, toch gehaald, mag ik het opeten.
Stuk voor stuk guilty pleasures. M'n vrienden en ik hebben zo'n foute playlist met enkel dat soort muziek die we net iets te graag afspelen wanneer we samen zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:33 schreef Rezania het volgende:
Ik luister Backstreet Boys, gewoon omdat het kan.
* Everybody! Rock your body! *
Voor de Rotterdamse Woonvisie 2030.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Vertel
Voor wat ga je stemmen?
Heb je wel het risico dat er dingen niet meer zijn. Ik vond het aanbod nu al best karig eigenlijk, zeker voor een AH XL.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:59 schreef Paxcon het volgende:
Een dag na sinterklaas kun je trouwens voor hetzelfde geld die doos twee keer zo vol krijgen
Word je zo'n feeder? Beetje je vriend vetmesten.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je wel het risico dat er dingen niet meer zijn. Ik vond het aanbod nu al best karig eigenlijk, zeker voor een AH XL.
quote:Op woensdag 30 november 2016 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Word je zo'n feeder? Beetje je vriend vetmesten.
Wauwquote:Op woensdag 30 november 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Edit: ik lees dat de opkomst zojuist om 15:30 uur 9,2% was terwijl de uitslag pas vanaf 30% geldig is
Moet het nou direct zo ordinair? :Squote:Op woensdag 30 november 2016 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik zal eens wat vets in jou steken.
Ga m'n stempas als ik thuis ben maar weg gooien, tenzij het stemhok echt op 100 m van m'n huis blijkt te zijn.quote:
Smakelijk etenquote:Op woensdag 30 november 2016 15:40 schreef Rezania het volgende:
Heb net wel 25 euro uitgegeven aan kruidnoten, marsepein, borstplaat, chocola en een amandelstaaf.
Opkomstdrempelsquote:Op woensdag 30 november 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor de Rotterdamse Woonvisie 2030.
Maar volgens mij gaat de opkomstdrempel niet gehaald worden.
Edit: ik lees dat de opkomst zojuist om 15:30 uur 9,2% was terwijl de uitslag pas vanaf 30% geldig is
Een stemfie mag niet kaas.................quote:
Er is een rechterlijke uitspraak over geweest en het is niet verboden.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stemfie mag niet kaas.................
#ongeldig
Misschien bedoelde hij wel de banketstaaf, maar dan in je mond.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet het nou direct zo ordinair? :S
Aan de andere kant...het is Rez.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wel de banketstaaf, maar dan in je mond.
Zekerquote:Op woensdag 30 november 2016 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wij danken u voor uw zinvolle bijdrage.
Staat nog niet eens op funda maar verkocht is verkocht eh.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom je niet van je huis af?
Dan telt het niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat nog niet eens op funda maar verkocht is verkocht eh.
'Het was als de dag van gisteren.., nee wacht het WAS gisteren!'quote:Op woensdag 30 november 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik was 9 toen ik voor het eerst ooit marsepein te eten kreeg en ik herinner nog precies wanneer en waar het was en met wie etc etc. Godenvoer.
Jep.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aan de andere kant...het is Rez.
Haha echt he. Maar gaat dan alsnog door, dus prima.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed zo.
Jammer dat de opkomst maar 16,9% is!
Best wel slecht eigenlijk dat nog geen vijfde deel langs is geweestquote:Op woensdag 30 november 2016 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha echt he. Maar gaat dan alsnog door, dus prima.
zo'n onderwerp is toch ook helemaal niet geschikt voor een referendumquote:Op woensdag 30 november 2016 23:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk dat nog geen vijfde deel langs is geweest
Maar waarom heb je voor gestemd eigenlijk als het je niks boeit?quote:Op donderdag 1 december 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
Ja niemand boeit dat joh. Ik ging ook alleen maar heen, omdat het op 100 m van m'n huis kon.
Omdat ik voor ben.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar waarom heb je voor gestemd eigenlijk als het je niks boeit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |