Wauwquote:Op woensdag 30 november 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Edit: ik lees dat de opkomst zojuist om 15:30 uur 9,2% was terwijl de uitslag pas vanaf 30% geldig is
Moet het nou direct zo ordinair? :Squote:Op woensdag 30 november 2016 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik zal eens wat vets in jou steken.
Ga m'n stempas als ik thuis ben maar weg gooien, tenzij het stemhok echt op 100 m van m'n huis blijkt te zijn.quote:
Smakelijk etenquote:Op woensdag 30 november 2016 15:40 schreef Rezania het volgende:
Heb net wel 25 euro uitgegeven aan kruidnoten, marsepein, borstplaat, chocola en een amandelstaaf.
Opkomstdrempelsquote:Op woensdag 30 november 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor de Rotterdamse Woonvisie 2030.
Maar volgens mij gaat de opkomstdrempel niet gehaald worden.
Edit: ik lees dat de opkomst zojuist om 15:30 uur 9,2% was terwijl de uitslag pas vanaf 30% geldig is
Een stemfie mag niet kaas.................quote:
Er is een rechterlijke uitspraak over geweest en het is niet verboden.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stemfie mag niet kaas.................
#ongeldig
Misschien bedoelde hij wel de banketstaaf, maar dan in je mond.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet het nou direct zo ordinair? :S
Aan de andere kant...het is Rez.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wel de banketstaaf, maar dan in je mond.
Zekerquote:Op woensdag 30 november 2016 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wij danken u voor uw zinvolle bijdrage.
Staat nog niet eens op funda maar verkocht is verkocht eh.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom je niet van je huis af?
Dan telt het niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat nog niet eens op funda maar verkocht is verkocht eh.
'Het was als de dag van gisteren.., nee wacht het WAS gisteren!'quote:Op woensdag 30 november 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik was 9 toen ik voor het eerst ooit marsepein te eten kreeg en ik herinner nog precies wanneer en waar het was en met wie etc etc. Godenvoer.
Jep.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aan de andere kant...het is Rez.
Haha echt he. Maar gaat dan alsnog door, dus prima.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed zo.
Jammer dat de opkomst maar 16,9% is!
Best wel slecht eigenlijk dat nog geen vijfde deel langs is geweestquote:Op woensdag 30 november 2016 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha echt he. Maar gaat dan alsnog door, dus prima.
zo'n onderwerp is toch ook helemaal niet geschikt voor een referendumquote:Op woensdag 30 november 2016 23:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk dat nog geen vijfde deel langs is geweest
Maar waarom heb je voor gestemd eigenlijk als het je niks boeit?quote:Op donderdag 1 december 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
Ja niemand boeit dat joh. Ik ging ook alleen maar heen, omdat het op 100 m van m'n huis kon.
Omdat ik voor ben.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar waarom heb je voor gestemd eigenlijk als het je niks boeit?
Maar waarom ben je voor dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat ik voor ben.
Maar als ze het niet doen is het me ook goed. Stemmen was een kleine moeite.
Boeit het lokale raadgevend referendum over de Woonvisie 2030 van het college van Rotterdam je echt zoveel dat je alle argumenten voor mijn standpunt wil weten?quote:Op donderdag 1 december 2016 00:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar waarom ben je voor dan?
Uhm, denk het niet. Maar komen er nog meer torens te staan dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Boeit het lokale raadgevend referendum over de Woonvisie 2030 van het college van Rotterdam je echt zoveel dat je alle argumenten voor mijn standpunt wil weten?
Ze gaan een boel sociale huurwoningen slopen (dat zou overigens sowieso gebeuren), maar gaan er nu iets grotere en duurdere koophuizen voor terug bouwen.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Uhm, denk het niet. Maar komen er nog meer torens te staan dan?![]()
Bouwput Rotterdamquote:Op donderdag 1 december 2016 00:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze gaan een boel sociale huurwoningen slopen (dat zou overigens sowieso gebeuren), maar gaan er nu iets grotere en duurdere koophuizen voor terug bouwen.
Ben al jaren niet meer in Rotterdam geweest. Is het er een beetje leuk?quote:Op donderdag 1 december 2016 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Start elke dag weer een nieuw tof bouwproject hier lijkt het wel.
Mijn favoriete stukje Nederland met Groningen.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer in Rotterdam geweest. Is het er een beetje leuk?
Amsterdam minus de toeristenquote:Op donderdag 1 december 2016 00:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn favoriete stukje Nederland met Groningen.
Beetje gekke vergelijking wel, lijkt niet eens op elkaar.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Amsterdam minus de toeristen
Friesland in de zomer
Ik vind het wel fijne plekjes hoorquote:Op donderdag 1 december 2016 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje gekke vergelijking wel, lijkt niet eens op elkaar.
Maar goed, slaap lekker mensen.
Aanrijding, diefstal, springers.... ok, dat allen tezamen kan wel eens lasting zijn voor de NSquote:Op donderdag 1 december 2016 09:21 schreef Rezania het volgende:
Het kutte is dat er hier ook gewoon treinen stil staan, maar die mogen ook niet rijden.Treinspringers.
Ik ook niet, omdat ik me er niet op m'n gemak voelde.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer in Rotterdam geweest. Is het er een beetje leuk?
Oooh, wat voor feestje??quote:Op donderdag 1 december 2016 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, omdat ik me er niet op m'n gemak voelde.
Agressieve uitstraling had 't voor mij. Totaal niet fijn.
Maar da's echt al weer jaren geleden. Denk zelfs de boekpresentatie van Wonderer of zoOf Motel Mosaique.
Misschien maar weer eens gaan stappen.
O wacht, volgens mij ga ik er 10 Dec heen!feestje
Verjaardag van een hippe artistieke tweeling, dus wordt vast leukquote:Op donderdag 1 december 2016 10:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oooh, wat voor feestje??
Ik heb dus echt geen idee wat ervan te verwachtenquote:Op donderdag 1 december 2016 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verjaardag van een hippe artistieke tweeling, dus wordt vast leuk
Hmm de laatste keer dat ik er was, was het prima.quote:Op donderdag 1 december 2016 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, omdat ik me er niet op m'n gemak voelde.
Agressieve uitstraling had 't voor mij. Totaal niet fijn.
Maar da's echt al weer jaren geleden. Denk zelfs de boekpresentatie van Wonderer of zoOf Motel Mosaique.
Misschien maar weer eens gaan stappen.
O wacht, volgens mij ga ik er 10 Dec heen!feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |