Laat het maar een weekje doorzettenquote:Op dinsdag 29 november 2016 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Grondtemperatuur is - 11,7
Wat is deze? Behalve het koudste stukje Nederland?
Morgen nog net onder nul snachts, daarna al weer iets erboven, zijn de prognoses toch?quote:Op dinsdag 29 november 2016 07:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laat het maar een weekje doorzettenSchaatsen op natuurijs
Geen idee, hoop dat het niet kloptquote:Op dinsdag 29 november 2016 07:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Morgen nog net onder nul snachts, daarna al weer iets erboven, zijn de prognoses toch?
Was wel lekker eigenlijk....quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Iew.
Ik ga zo sporten, dus moet fatsoenlijk ontbijt.
Ja, bijzonder intensquote:
Ja kerst valt mooi waardeloos dit jaar... 23e kerst met huisgenoten. Dus zaterdagochtend kan ik pas naar het noorden. Eerste Kerstdag moet ik sowieso twee soepen en twee taarten klaar hebben. De 24e overdag moet wil ik meehelpen met de rest van de maaltijd te bereiden en de tafels en dergelijke klaar te zetten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:12 schreef borisz het volgende:
Zo. Eerste week van januari een aantal dagen vrij genomen.
Om nu direct te starten de tweede...![]()
In december werk ik wel door.
Spoiler als je ep09 nog niet hebt gekeken:quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, bijzonder intensIk zat op het puntje van de bank op het eind.
En weet je, Krea, die momenten van schok komen nog wel vaker en het is helemaal niet gek dat je dan weer helemaal van slag bent. Geen contact is eigenlijk het allerfijnst. En het wordt ook steeds minder erg. Ik kreeg deze maand te horen dat mijn ex' zoontje op school zat bij de jongste van een vriendin. Oh, hij heeft al kinderen bij die slet vrouw. Het zal. Deed me weinig. Maar dat was jaren geleden wel anders geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd, je houdt altijd momenten waarop het zwaar is, maar het gaat als het goed is steeds sneller weer goed. Ik heb alleen wel veel vertrouwen verloren door deze relatie. Ik dacht écht dat alles goed zat, maar keer op keer blijkt dat de situatie nog slechter was dan ik al dacht en dat ik kennelijk alles verkeerd heb gezien. Dat verwerken kost meer tijd dan het verwerken van de relatie zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |