kan net zo goed fake zijnquote:Op maandag 28 november 2016 23:35 schreef Onnoman het volgende:
al gezien dat filmpje..
die russen zijn zieke gasten
poetin is ook fakequote:
Racismequote:Op maandag 28 november 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
Die hoer zit helemaal onder de nazi tattoos![]()
![]()
Leuk feitje, de vrije Kuhr van de numero 1 van de wereld in het kunstschaatsen is gewoon op 9/11 muziek.quote:
Waarschijnlijk vindt ze zichzelf oprecht een nette vrouw.quote:Op maandag 28 november 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
Die hoer zit helemaal onder de nazi tattoos![]()
![]()
Sgpquote:Op maandag 28 november 2016 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die op SGP DENK of PVV stemmen zijn idioot
dan is het vast een vakvrouwquote:Op maandag 28 november 2016 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Commercieel medewerker... de rode lampen dus.
En dan de schaatsbaan op!quote:Op maandag 28 november 2016 23:38 schreef Joezi het volgende:
Deze snol moeten ze kaal scheren, in de pek, en veren erop, zo deed mn opa dat ook vroeger
Voeg wat mij betreft 50Plus en Gristenunie toe.quote:Op maandag 28 november 2016 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
zet daar aub ook groenlinks, pvda, d66 en SP bijquote:Op maandag 28 november 2016 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Met een stok.quote:
christenunie gaat het beter doen.. let op mijn woorden..quote:Op maandag 28 november 2016 23:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Voeg wat mij betreft 50Plus en Gristenunie toe.
En vergeet de VVD niet!quote:Op maandag 28 november 2016 23:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zet daar aub ook groenlinks, pvda, d66 en SP bij
D66quote:Op maandag 28 november 2016 23:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen op SGP stemmen verstandig en mensen op PVV begrijpelijk.quote:Op maandag 28 november 2016 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
zo'n trieste uitspraak datquote:
Paardengedrag.quote:
????quote:Op maandag 28 november 2016 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
"Eigen volk eerst" *in houding springt en bekende groet brengt*
quote:Op maandag 28 november 2016 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen op SGP stemmen verstandig en mensen op PVV begrijpelijk.
Dan is ze het sexiest.quote:
zou ze een buttplug inhebben?quote:
Oneens. Beide niet van deze tijdquote:Op maandag 28 november 2016 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen op SGP stemmen verstandig en mensen op PVV begrijpelijk.
pics van je zusquote:Op maandag 28 november 2016 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
alle jezus wat een grafkop deze vent
De redactie doet z'n best de grootste droeftoeters te castenquote:Op maandag 28 november 2016 23:39 schreef JanCees het volgende:
Pvv stemmers aan tafel. Die zullen wel afgebrand worden door pauw en consorten
Link?quote:Op maandag 28 november 2016 23:41 schreef Joezi het volgende:
Ik heb zn twittert al te pakken, deze gast gaat spijt berouwen
Aardig van Wierd.quote:Op maandag 28 november 2016 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wierd helpt even omdat die man zich dreigt vast te lullen.
och och zeik je eigen soort niet af lulloquote:Op maandag 28 november 2016 23:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De redactie doet z'n best de grootste droeftoeters te casten
is ook niet zo moeilijk
Met 4G verbinding, die ik nu dus op afstand bestuur.quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Hoofden afhakken is ook pure Hollandse traditie hoor, ik noem een Johan van Oldenbarnevelt.
Bepaal jij niet. Leer je wel als je wat ouder wordtquote:Op maandag 28 november 2016 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oneens. Beide niet van deze tijd
internet of things..quote:Op maandag 28 november 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met 4G verbinding, die ik nu dus op afstand bestuur.
Dus het CDA het is WEL fantastisch!?quote:Op maandag 28 november 2016 23:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Marokkanenprobleem en Islamprobleem bestaat en dat ontkennen is pas gelulquote:Op maandag 28 november 2016 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
"Het is allemaal de schuld van de buitenlanders!" Gelul
Volgens mij zijn wij van dezelfde leeftijd? Ik vind DENK SGP en PVV onzinpartijen jaquote:Op maandag 28 november 2016 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Leer je wel als je wat ouder wordt
VNL GODENquote:Op maandag 28 november 2016 23:43 schreef superniger het volgende:
VNL is inderdaad een prima alternatief.
nee.. omdat een belangrijk elementquote:Op maandag 28 november 2016 23:43 schreef superniger het volgende:
VNL is inderdaad een prima alternatief.
Dat is inderdaad ook enorm gelul. Met dank aan links Nederland. Maar PVV is niet de oplossing. Populistisch gelulquote:Op maandag 28 november 2016 23:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Marokkanenprobleem en Islamprobleem bestaat en dat ontkennen is pas gelul
Waarom dan?quote:Op maandag 28 november 2016 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij van dezelfde leeftijd? Ik vind DENK SGP en PVV onzinpartijen ja
Wat wou je er tegen doen, wij zijn met meer.. jouw kutcultuur gaat kapot, deal daarmeequote:Op maandag 28 november 2016 23:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Marokkanenprobleem en Islamprobleem bestaat en dat ontkennen is pas gelul
Ah, de nazaat van de daderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |