DRT ON TOURquote:We zitten 18 november bij Pauw en ik wil niet overrompeld worden door uitspraken die ik of iemand anders heeft gedaan.’
Keihard gelachen toen hij begon over zijn verschrikkelijke kindertijd, en de horrordingen die alleen hem konden overkomen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelden zoveel zelfmedelijden/zelfhaat gelezen in een interview. Wat een verschrikking.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 11:23:27Ehm, ok. Raymond van Barneveld bekent hier volgens mij gewoon dopinggebruik. Voor darters geldt de WADA-code ook en is testosteron niet toegestaan. https://t.co/sP4mGlJl7l reageer retweet
Niet geklikt. DWDD kijker gespot. @Coco.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:56 schreef superniger het volgende:
Sunfield sloopt Barney.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 11:23:27Ehm, ok. Raymond van Barneveld bekent hier volgens mij gewoon dopinggebruik. Voor darters geldt de WADA-code ook en is testosteron niet toegestaan. https://t.co/sP4mGlJl7l reageer retweet
Dat gejank over z'n telefoon en sosjul miedia weerquote:Op zaterdag 16 november 2019 11:47 schreef Pino112 het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)n-wk-titel~a9303e27/
Nog eentje.
Ik vermoed bij dezen ook een lichte interviewverslaving.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat gejank over z'n telefoon en sosjul miedia weer. Hij had toch al ooit een interview over die verslaving gegeven en gezegd dat ie daar wat aan ging doen?
Op een filmfestival zou dit meesterwerkje toch wel hoge ogen gooien in de categorie "korte film".quote:
quote:Volgens Van Barneveld, inmiddels afgezakt naar de 18de plek op de wereldranglijst, is zijn mobiele telefoon de reden van zijn zwakke jaar. ,,Mijn telefoon is een obsessie voor mij geweest. Ik durf rustig te stellen dat ik verslaafd ben geweest aan mijn mobieltje. Twitteren, facebooken, whatsappen, surfen op het internet... Dan zei mijn manager Ben de Kok tijdens het eten: Ray, leg dat kloteding nou eens weg!''
Ondertussen leden mijn dartprestaties onder mijn telefoonverslaving'', zegt Van Barneveld. ,,In plaats van te trainen, hing ik hele dagen thuis op de bank met mijn mobieltje te klooien. Ik heb regelmatig last van depressieve buien. Via nieuwssites die ik op mijn telefoon had, las ik de hele dag de meest vreselijke dingen. Van de vliegramp met de MH17 tot bomaanslagen; het ging mijn koppie in. Elke keer als ik droevig nieuws las, ging het tijdens wedstrijden ten koste van mijn concentratie. Denken en darten gaan niet samen. Je kunt alleen goed gooien als je lekker in je vel zit. Er is voor mij maar één medicijn tegen depressiviteit, en dat is wedstrijden winnen. Als dat uitblijft, kom ik terecht in een vicieuze cirkel.''
Van Barneveld hoopt de negatieve spiraal de komende weken om te buigen. De Hagenaar, achter Michael van Gerwen de nummer 2 van Nederland, heeft de smaak weer te pakken. ,,Ik ben gaan inzien dat ik verkeerd bezig was. Sinds september doe ik het allemaal anders. Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen. Weg met die telefoon. Voor wedstrijden ga ik weer net als vroeger een boek lezen, een wandelingetje maken of een potje monopoly spelen. Dat is heerlijk rustgevend. Ik ben ervan overtuigd dat het weer snel de goede kant opgaat met mijn prestaties.''
quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:34 schreef Szura het volgende:
Hier is dat eerdere gedoe over z’n telefoon, in vier jaar geen zak opgeschoten dus
https://www.ad.nl/andere-(...)-mobieltje~a1f0e5c5/
[..]
Vandaag:quote:"Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen"
quote:"Kun je dat niet zelf, jezelf een schop onder de kont geven?
‘Ik krijg het niet voor elkaar. Maar ik kan ook niet tegen vaste patronen, hè. Ik heb een tijdje gemediteerd en dat werkte wel, maar ga je tegen mij zeggen: je moet elke dag 20 minuten mediteren – dat gaat niet"
Dat ligt niet aan hem, maar komt omdat hij schaap is volgens de Chinese astrologie. Het is gewoon de fout van zijn manager.quote:
Je snapt er niks van. Het komt omdat hij gezakt was voor zijn zwemdiploma.quote:Op zondag 17 november 2019 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan hem, maar komt omdat hij schaap is volgens de Chinese astrologie. Het is gewoon de fout van zijn manager.
Dat begrijp ik wel, zeker als je ook nog eens gezakt bent voor tuinieren op de lts. Maar de afgelopen jaren is hij wel van level 5 naar level 25 gegaan (en Silvia niet, met alle respect).quote:Op zondag 17 november 2019 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je snapt er niks van. Het komt omdat hij gezakt was voor zijn zwemdiploma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |