Misschien kom ik Elf morgen tegenquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
waren jullie op hetzelfde concert?
Hebben jullie een Toontje Lager gedaan?
Stiekem met elkaar gedanst enzo. Hoopte je dat Elf het leuk vond?
oh verklaar je naderquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Misschien kom ik Elf morgen tegen![]()
Misschien is het wel beter van niet
Als je me morgen tegenkomt, dan ben je thuis mij me op bezoek. Ik ben namelijk de hele dag zoet met het voorbereiden van de nu al legendarische themashow N (#1), morgenavond om 20:00 uur op Radio 49.quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Misschien kom ik Elf morgen tegen![]()
Misschien is het wel beter van niet
quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:26 schreef tailfox het volgende:
Ander nieuws Henkelientje is al 7 maanden bij mij
quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben namelijk de hele dag zoet met het voorbereiden van de nu al legendarische themashow N (#1), morgenavond om 20:00 uur op Radio 49.
Een concert van de huisband uit mijn showsquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
waren jullie op hetzelfde concert?
Hebben jullie een Toontje Lager gedaan?
Stiekem met elkaar gedanst enzo. Hoopte je dat Elf het leuk vond?
da's bijna een kopie van de situatie van MadMaster en mij in Paradiso onlangs.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een concert van de huisband uit mijn showsTuned22 stond vlak naast Michiel Veenstra, ergens op het balkon, terwijl uw geliefde DJ zich in de zaal bevond, nabij de geluidstafel.
michiel veenstra, als in de DJ van een niet nader te noemen, niet gelieerd aan Radio49, deswegen inferieur radiostation?quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een concert van de huisband uit mijn showsTuned22 stond vlak naast Michiel Veenstra, ergens op het balkon, terwijl uw geliefde DJ zich in de zaal bevond, nabij de geluidstafel.
Ik heb binnenkort ook weer GLOEDnieuwe muziek.. Okee, wel te koop al op de usual kanalen, maar toch. En over een klein tijdje een primeur. Daar heb ik ook de hand in gehad, kan er nog niet teveel over zeggen want dat mag nog niet van de artiesten in kwestie. Leuk wordt het wel!quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je me morgen tegenkomt, dan ben je thuis mij me op bezoek. Ik ben namelijk de hele dag zoet met het voorbereiden van de nu al legendarische themashow N (#1), morgenavond om 20:00 uur op Radio 49.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ook weer GLOEDnieuwe muziek.. Okee, wel te koop al op de usual kanalen, maar toch. En over een klein tijdje een primeur. Daar heb ik ook de hand in gehad, kan er nog niet teveel over zeggen want dat mag nog niet van de artiesten in kwestie. Leuk wordt het wel!
Yup. Iets met een cijfer tussen de 2 en 4.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
michiel veenstra, als in de DJ van een niet nader te noemen, niet gelieerd aan Radio49, deswegen inferieur radiostation?
quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Niemand die vanavond gaat draaien? Ik meld mij graag aan als vrijwilliger voor vanavond!
aha en nu geen vrouwen en voetbalquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zeker. Was even bezig met vrouwen en voetbal. Prioriteiten hé.
Morgen heb ik een date en PEC hoeft gelukkig niet thuis te voetballen, dus ik heb eventjes rust.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
aha en nu geen vrouwen en voetbal
Ik moet zo even naar ..... het voetballen toe, tot hoe laat ga je draaien ?quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Morgen heb ik een date en PEC hoeft gelukkig niet thuis te voetballen, dus ik heb eventjes rust.
Begin om 20:30(denk ik) tot 22:30.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet zo even naar ..... het voetballen toe, tot hoe laat ga je draaien ?
Mooi als het goed is is mijn afspraak om 20.30 uur afgelopen, kan ik nog mooi een stuk meeluisterenquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Begin om 20:30(denk ik) tot 22:30.
Dat is een strak plan!quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi als het goed is is mijn afspraak om 20.30 uur afgelopen, kan ik nog mooi een stuk meeluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |