Dat vraagteken moet een punt zijn.quote:Op maandag 28 november 2016 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus, lek is boven, vanaf nu alles winnen en in maart kampioen?
Begin maart!quote:Op maandag 28 november 2016 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt goed, gitaarbroederquote:Op maandag 28 november 2016 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
de laatste tijd geeft er alle reden toe, eerst maar eens wat stabiliteit voor er meer vertrouwen isquote:Op dinsdag 29 november 2016 00:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die bang is voor puntverlies zaterdag?
Bedankt captain obvious.quote:Op maandag 28 november 2016 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat in de tweede periode niet zo best met Jong is het wel? Al vier wedstrijden verloren.
Ja. We gaan toch geen punten laten liggen tegen fucking Roda hoop ik? En ja, ik weet dat we daar vaak punten lieten liggen. Leuk voor de mensen die van cijfertjes houden.quote:Op dinsdag 29 november 2016 00:13 schreef Tallie1982 het volgende:
nee Grrrr ookquote:Op dinsdag 29 november 2016 00:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Roda kan er niks van joh.quote:Op dinsdag 29 november 2016 00:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Zaterdag 13 augustus 2016: Ajax - Roda JC 2-2quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als jullie punten morsen tegen Roda fuckin JC moeten jullie die hele club maar gewoon opdoeken.
Nee thuis verliezen met 1-2 van fucking Willem 2.quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als jullie punten morsen tegen Roda fuckin JC moeten jullie die hele club maar gewoon opdoeken.
Zat er wel inquote:
Ons Tom, nooit te beroerd om de grap uit te leggen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag 13 augustus 2016: Ajax - Roda JC 2-2
Wat maak je jezelf toch met enige regelmaat onsterfelijk belachelijk. Mooi man.quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
SOOOOOOWWWWWtwitter:PSV twitterde op woensdag 30-11-2016 om 17:11:55PSV O17 versloeg vanmiddag Ajax O17 met 3-0. Vooral de derde goal gemaakt door Kuisch mocht er zijn, chapeau Gregor… https://t.co/yth59zSGZT reageer retweet
okequote:Op woensdag 30 november 2016 11:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit weekend traditioneel puntverlies tegen Roda, ik denk ik zeg het alvast. Gr Hans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:PSV twitterde op dinsdag 29-11-2016 om 15:35:44Zaterdag staat El Clasico op het programma. Profiteer nu vanaf 25% korting op het hele Barca assortiment in de PSV… https://t.co/uZvzB73m21 reageer retweet
Daar verkopen ze er meer van dan hun eigen shirts.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PSV twitterde op dinsdag 29-11-2016 om 15:35:44Zaterdag staat El Clasico op het programma. Profiteer nu vanaf 25% korting op het hele Barca assortiment in de PSV… https://t.co/uZvzB73m21 reageer retweet
Waarom verkopen jullie in de fanshop Barca kleding?
Apart hoekje voor buitenlandse clubs, City,PSG,West Ham en nog een paar clubs.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PSV twitterde op dinsdag 29-11-2016 om 15:35:44Zaterdag staat El Clasico op het programma. Profiteer nu vanaf 25% korting op het hele Barca assortiment in de PSV… https://t.co/uZvzB73m21 reageer retweet
Tering, veel triester dan dit wordt het niet.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt voor schut.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jaaaaaaaquote:PSV en Willems bereiken akkoord op hoofdlijnen
Jetro Willems en PSV zijn na maandenlange speculaties en een reeks gesprekken op hoofdlijnen akkoord over een nieuw contract. De linksback wil in de aankomende winterstop niet vertrekken en gaat zich pas vanaf komende zomer opnieuw oriënteren op een stap naar een buitenlandse club. Willems wil niet transfervrij weg en heeft in Eindhoven aangegeven dat een club die hem wil overnemen in de buidel moet tasten.
Jij ziet wel veelquote:Op donderdag 1 december 2016 18:09 schreef BeamofLight het volgende:
En dan zie ik Isimat
En denk ik aan Van Dijk-Groningen toen
En zie ik dat naar Liverpool/ManU gaat voor vele meloenen
kijkenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ziet wel veel
Zou je iets mee moeten doen
Raar, je gaat toch naar die fanshop voor PSV-artikelen. Kan jou die andere clubs dan schelen.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Apart hoekje voor buitenlandse clubs, City,PSG,West Ham en nog een paar clubs.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, veel triester dan dit wordt het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Stelt niks voor man , 95% zijn gewoon PSV artikelen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, je gaat toch naar die fanshop voor PSV-artikelen. Kan jou die andere clubs dan schelen.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, je gaat toch naar die fanshop voor PSV-artikelen. Kan jou die andere clubs dan schelen.
quote:Op donderdag 1 december 2016 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat geld vermoed ik.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 1 december 2016 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zouden meer clubs moeten doen, de extra inkomsten kun je bijvoorbeeld gebruiken om het stadion waarin je speelt of gaat spelen ook echt JOUW stadion te kunnen noemen.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens niet zo rationeel. Dit is VBL.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zouden meer clubs moeten doen, de extra inkomsten kun je bijvoorbeeld gebruiken om het stadion waarin je speelt of gaat spelen ook echt JOUW stadion te kunnen noemen.
Wat geef ik erom dat er van clubs die geen directe concurent zijn, shirt worden verkocht? Juist geen bal. Extra geld is daarentegen altijd welkom.
Ow sorryquote:Op donderdag 1 december 2016 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo rationeel. Dit is VBL.
als hij zich ook maar eens op voetbal gaat richten......quote:
Haps Haps Haps Haps!quote:Op donderdag 1 december 2016 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij zich ook maar eens op voetbal gaat richten......
Dan zal Brands wel gaan shoppen voor jongen linksbacks.
ik denk eerder die van Sparta. Haps komt niet al in de winter om op de bank te gaan zitten. Bovendien zal AZ wel de hoofdprijs vragenquote:
Dumfries is een rechtsback.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk eerder die van Sparta. Haps komt niet al in de winter om op de bank te gaan zitten. Bovendien zal AZ wel de hoofdprijs vragen
Oh ja, zal wel weer klauwen met geld gaan kosten dan. De opvolger van Willems moet overigens ook wheelies kunnen, ik hoop dat ze daar op scouten.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk eerder die van Sparta. Haps komt niet al in de winter om op de bank te gaan zitten. Bovendien zal AZ wel de hoofdprijs vragen
Je maakt jezelf gewoon ontzettend klein als club, that's all. Wat moet zo'n Atletico supporter wel niet gedacht hebben toen hij even de fanshop bezocht bij zijn tripje naar Eindhoven. Ziet 'ie in jullie fanshop opeens een Barcashirtje hangen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zouden meer clubs moeten doen, de extra inkomsten kun je bijvoorbeeld gebruiken om het stadion waarin je speelt of gaat spelen ook echt JOUW stadion te kunnen noemen.
Wat geef ik erom dat er van clubs die geen directe concurent zijn, shirt worden verkocht? Juist geen bal. Extra geld is daarentegen altijd welkom.
Weet jij nog een leuke linksachter voor PSV?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt jezelf gewoon ontzettend klein als club, that's all. Wat moet zo'n Atletico supporter wel niet gedacht hebben toen hij even de fanshop bezocht bij zijn tripje naar Eindhoven. Ziet 'ie in jullie fanshop opeens een Barcashirtje hangen.
Ik stoor me er al aan dat er in de Feyenoord fanshop reguliere adidasmeuk verkocht wordt.
Nelom, teab.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Weet jij nog een leuke linksachter voor PSV?
Toen ik dat hier in de zomerstop verkondigde werd ik voor gek verklaard.quote:
Van Drongelen kan goed op links.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumfries is een rechtsback.
Ik ben al een tijdje Haps fan, naja langer dan een jaar kan dat ook niet zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen ik dat hier in de zomerstop verkondigde werd ik voor gek verklaard.
Die zie ik niet zitten.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Drongelen kan goed op links.
Goei speulerke. Maar Haps is beter.quote:
Die ja, al vind ik hem nog niet ver genoegquote:Op donderdag 1 december 2016 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brennetquote:Op donderdag 1 december 2016 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goei speulerke. Maar Haps is beter.
Jammer dat er niets uit eigen jeugd komt. Een back zou je toch wel op kunnen leiden lijkt me.
(Die is op zijn zeventiende van Zeeburgia gekomen)quote:
Volgens Ajaxmaatstaven gewoon eigen jeugd.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Die is op zijn zeventiende van Zeeburgia gekomen)
Hoe vaak heb jij hem gezien?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
23 keer.quote:
Je maakt jezelf ontzettend klein als club? Want? Je wilt gewoon geld verdienen? Niks mis mee. Je tilt er mijn inziens ietwat te zwaar aan.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt jezelf gewoon ontzettend klein als club, that's all. Wat moet zo'n Atletico supporter wel niet gedacht hebben toen hij even de fanshop bezocht bij zijn tripje naar Eindhoven. Ziet 'ie in jullie fanshop opeens een Barcashirtje hangen.
Ik stoor me er al aan dat er in de Feyenoord fanshop reguliere adidasmeuk verkocht wordt.
Dan lees je niet goed.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je hem (al) goed genoeg vindt voor de top in NL.
En dat is precies de reden waarom jouw club niet mee kan financieel met Ajax en PSV. Je moet soms principes en nostalgie opzij zetten om te kunnen groeien. Feyenoord blijft maar teren op de succesvolle jaren en de geweldige sfeer in de kuip. Uiteindelijk al bijna twee decenia geen kampioen. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus omdat Feyenoord geen andere clubs promoot in de eigen (!) fanshop worden ze al jaren geen kampioen meer. Hou toch op vent.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom jouw club niet mee kan financieel met Ajax en PSV. Je moet soms principes en nostalgie opzij zetten om te kunnen groeien. Feyenoord blijft maar teren op de succesvolle jaren en de geweldige sfeer in de kuip. Uiteindelijk al bijna twee decenia geen kampioen. Tel uit je winst.
Nou nee, dat is niet de reden haha.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom jouw club niet mee kan financieel met Ajax en PSV.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:01 schreef Jojansma het volgende:
Grappig die reacties.
Ik woon momenteel in Barcelona en daar heb je meerdere officiële (!) fanstores verspreid zitten over de stad. Heb daar toevallig gisteren een Barcelona trainingspak gehaald en wat zag ik daar nou nog meer hangen? Shirtjes van Atlético, Manchester City etc.
What a crime!
Pijnlijk dit voor Calandquote:
Geen shirtjes van Feyenoord zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:01 schreef Jojansma het volgende:
Grappig die reacties.
Ik woon momenteel in Barcelona en daar heb je meerdere officiële (!) fanstores verspreid zitten over de stad. Heb daar toevallig gisteren een Barcelona trainingspak gehaald en wat zag ik daar nou nog meer hangen? Shirtjes van Atlético, Manchester City etc.
What a crime!
Het zijn voornamelijk merkenstores bij Barca. En Barca is natuurlijk bij uitstek op toeristen gericht. Maar anyway, het is eigenlijk een non-discussie. Who cares, zo lang ze inderdaad maar geen shirts van directe concurrenten verkopen, zie ik het probleem niet echt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:01 schreef Jojansma het volgende:
Grappig die reacties.
What a crime!
Dat is het punt verder ook niet. Het gaat erom dat het op meerdere plekken voorkomt, om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk merkenstores bij Barca. En Barca is natuurlijk bij uitstek op toeristen gericht. Maar anyway, het is eigenlijk een non-discussie. Who cares, zo lang ze inderdaad maar geen shirts van directe concurrenten verkopen, zie ik het probleem niet echt.
Dat zijn gewoon Nike-filialen uiteraard. PSV had toch umbro sinds dit seizoen?quote:
Ja maar dat van Nike liep nog door geloof ik wb verkoop.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon Nike-filialen uiteraard. PSV had toch umbro sinds dit seizoen?
Uh nee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:01 schreef Jojansma het volgende:
Grappig die reacties.
What a crime!
Kan iemand dit svp even uitzoeken, evt ter plekke. Dit vind ik zoooo interessant!quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
Er zijn er 2 in de stad, eentje bij het stadion en eentje op de Ramblas.
Die verkopen echt geen andere shirts, op de officiële website kun je ook alleen maar Barca merchandise kopen.
Ga je me nu uitdagen om foto's te makenquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
Er zijn er 2 in de stad, eentje bij het stadion en eentje op de Ramblas.
Die verkopen echt geen andere shirts, op de officiële website kun je ook alleen maar Barca merchandise kopen.
Ja doe eens!!!quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:09 schreef Jojansma het volgende:
[..]
Ga je me nu uitdagen om foto's te maken
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:09 schreef Jojansma het volgende:
[..]
Heb hem toevallig gehaald bij de store op de Ramblas en daar hingen ook bedrukte shirts met bijv. Gameiro van Atlético. Daarnaast heb je ook sowieso al een store bij Barceloneta.
Was in Londen ook zo toen ik er was, daar hangen zelfs alle PL shirts van elk elftal in de uitkleedkamer.. (Dus ook Spurs in Arsenal stadion)quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik was jaren geleden bij Barca in de fanshop en daar verkochten ze ook gewoon andere shirts
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:15 schreef Jojansma het volgende:
Vanavond of morgen zal ik hier een paar mondjes snoeren
Shirtjes van Feyenoord met Sex Rimmers zullen ze vast wel kennen ja..quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Kijk ook gelijk even of er PSV-shirtjes tussen hangen, ik gok van niet.
Mokerharde comebackquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:16 schreef Jojansma het volgende:
[..]
Shirtjes van Feyenoord met Sex Rimmers zullen ze vast wel kennen ja..
Volgens de website van Barcelona hebben ze vier eigen stores (waarvan drie in Barcelona) en is de rest allemaal van official partners.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:09 schreef Jojansma het volgende:
[..]
Heb hem toevallig gehaald bij de store op de Ramblas en daar hingen ook bedrukte shirts met bijv. Gameiro van Atlético. Daarnaast heb je ook sowieso al een store bij Barceloneta.
Je komt een beetje mad over Zuidgrensie. Ik vond het alleen nogal vreemd dat je shirts van andere clubs gaat verkopen in je eigen fanshop (en ik gok zo dat PSV er slechts ééntje heeft)quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Laat dat zakje botten van een Caland toch links liggen. Het zal wel steken dat je al bijna twintig jaar geen kampioen meer bent geworden en op vrijwel alle vlakken (behalve supportersaantallen) voorbij gestreefd bent door een club uit de vijfde stad van het land. O ja, en die 10-0 wordt nooit meer vergetenhet laatste kampioenschap van Feyenoord zijn de mensen nu al vergeten. Of zal die jongen nog steeds een kater hebben van het vieren van de bekerwinst en is ie daarom zo gefrustreerd? Want dat was me een hoofdprijs zeg, de beker
Het liefst die bij het stadion natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens de website van Barcelona hebben ze vier eigen stores (waarvan drie in Barcelona) en is de rest allemaal van official partners.
Dus tenzij je met een foto uit een van die eigen stores terugkomt klopt je verhaal niet. Ik ben benieuwd.
Ook bij shops van official partners beslist Barcelona nog steeds welke producuten er verkocht worden..quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens de website van Barcelona hebben ze vier eigen stores (waarvan drie in Barcelona) en is de rest allemaal van official partners.
Dus tenzij je met een foto uit een van die eigen stores terugkomt klopt je verhaal niet. Ik ben benieuwd.
Ja, maar ik vind dat je vaker vervelend doet over PSV. Net na een nederlaag bijvoorbeeld. Zal andersom in het Feyenoordtopic wellicht ook gebeuren, maar kan daar niet zo goed tegen. Vind dat je als Feyenoorder je plaats moet kennen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt een beetje mad over Zuidgrensie. Ik vond het alleen nogal vreemd dat je shirts van andere clubs gaat verkopen in je eigen fanshop (en ik gok zo dat PSV er slechts ééntje heeft)
Soms is dat inderdaad contractueel verplicht, maar aangezien jullie nu umbro hebben...
No biggie verder hoor.
Dan raad ik je de .netwerk.to variant aan. Daar zitten meer debielen zoals jij die nogal mad van een andere mening worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat je vaker vervelend doet over PSV. Net na een nederlaag bijvoorbeeld. Zal andersom in het Feyenoordtopic wellicht ook gebeuren, maar kan daar niet zo goed tegen. Vind dat je als Feyenoorder je plaats moet kennen.
Mij kan het niet schelen of PSV ook shirtjes van Barcelona of Manchester United verkoopt. Vind dat wat op het veld gebeurt belangrijker, en daar valt momenteel een hoop te halen.
Nee, daar lurk ik af en toe. Deel je mening over het niveau daar wel (althans, op PSV netwerk, die van Feyenoord en Ajax lees ik niet). Ik kan goed tegen kritiek op PSV, maar ik zie graag dat het een beetje gefundeerd is. Niet zomaar roepen dat PSV geen clubcultuur heeft, dat is niet waar. Of na een slecht wedstrijdje hier komen trollen. Ik vind dat zielig gedrag. Kan het je uiteraard niet verbieden, maar ik voel de behoefte niet zo om na iedere nederlaag van Feyenoord in dat topic te gaan trollen. Focus me liever op mijn eigen club. Dat er hier dan gereageerd wordt wil niet meteen zeggen dat mensen 'mad' zijn, maar dat men het voor PSV opneemt in een topicreeks waarin PSV centraal staat is niet zo raar lijkt me.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan raad ik je de .netwerk.to variant aan. Daar zitten meer debielen zoals jij die nogal mad van een andere mening worden.
Al zegt iets mij dat je er al een account hebt
Ik heb toen nog specifiek aangegeven dat ik van mijn eigen club nooit neppe zooi zou kopen. Erg jammer weer deze valse aantijgingen baddertje. Ik ben aan het overwegen om een TR te plaatsen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
Och, wees blij. In het Feyenoorder-topic ging het laatst een dag lang over waar je op Aliexpress het beste goed gelijkende nep Feyenoordshirts kon kopen. En volgens mij vond Caland dat allemaal prima
I stand corrected hoor. Je bent een pracht-supporter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toen nog specifiek aangegeven dat ik van mijn eigen club nooit neppe zooi zou kopen. Erg jammer weer deze valse aantijgingen baddertje. Ik ben aan het overwegen om een TR te plaatsen.
Ik verklaar je eerder voor gek als je zo'n echt shirt koopt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
I stand corrected hoor. Je bent een pracht-supporter.
Wel jammer dat ik dat topic niet meer terug kan vinden. Dat was best genieten met al die 'supporters' die struikelde over hun internetkabeltjes om nep-shirtjes te bemachtigen.
Haha. Internet geloven. Geloof je soms ook in wereldvrede gekke Arnhemmer?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
In het geval van Feyenoord lijkt me dat evident.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verklaar je eerder voor gek als je zo'n echt shirt koopt.
De vraag is of ze wel echte talenten zijn die een meerwaarde gaan hebben in het eerste.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef PSVCL het volgende:
Bij Jong PSV kwamen dit seizoen al zeven spelers in actie die nog geen 18 jaar zijn, vier meer dan bij elke andere Jupiler League-ploeg.
Heb ze te weinig zien spelen..quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vraag is of ze wel echte talenten zijn die een meerwaarde gaan hebben in het eerste.
Welke positie speelt die?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb ze te weinig zien spelen..
Van wat ik heb gezien denk ik dat buiten Rigo , Gudmundsson het grootste talent is.
Benieuwd of ze gaan doorbreken bij PSV dan volgend seizoen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als aanvallende middenvelder.
Is van Heerenveen gekomen afgelopen jaar.
Denk wel dat er definitief 1 doorschuift naar het 1e ( Rigo)quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze gaan doorbreken bij PSV dan volgend seizoen.
Is er wel ruimte voor als Pröpper en Guardado weggaan.
Ramselaar-Hendrix-Rigo is dan toch een prima middenveld.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk wel dat er definitief 1 doorschuift naar het 1e ( Rigo)
Dan heb je nog Hendrix,Ramselaar en waarschijnlijk 1 aankoop.
Weet niet wat ze met Maher van plan zijn.
Idd niks mis mee voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ramselaar-Hendrix-Rigo is dan toch een prima middenveld.
Hij wacht het seizoen af om te kijken wie de CL wint.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:45 schreef Befbekje het volgende:
En? Gaat Willems komende winterstop nog naar Real verkassen?
Die wordt zo gewisseld.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:01 schreef TehRocks het volgende:
Pereiro staat me een zaadpot te spelen zeg
nee wordt niks dinsdagquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ineens wel voetballen
Rust geven voor dinsdag.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:34 schreef Heufd het volgende:
Wat is in hemelsnaam de gedachte achter het wisselen van Pereiro en Zinchenko?
siem eruit wordt Luuk boosquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:34 schreef Heufd het volgende:
Punt verdedigingquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:34 schreef Heufd het volgende:
Dat had ik dus de afgelopen paar jaar met frank bij Ajax, maar toch telkens kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:28 schreef BeamofLight het volgende:
Echt zo kut
Geen zin meer om te kijken of volgen
Klaar mee
Hij kan waarschijnlijk goed pijpen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom staat die hoerenzoon van een Siem er steeds in en mag hij ook tot het laatst blijven staan?
Art als hoofdcoach!quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:36 schreef KingRadler het volgende:
Heb het gevoel dat Cocu te lang bij PSV zit tijd voor een nieuwe club
Echt totaal onbegrijpelijk. Creativiteit eruit, snelheid erin, terwijl de ruimtes zo klein zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:36 schreef TehRocks het volgende:
Met die wissel van Zinchenko verdient Cocu wel een brevet van onvermogen
Understatement van de dag.quote:
Nope. Het was echt extreem slecht. En dan heb ik het nog niet eens over PSV.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een traantje weggepinkt?
Luuk heeft gezegd dat hij een bliksemafleider nodig heeft. Dus Phillip luistert.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom staat die hoerenzoon van een Siem er steeds in en mag hij ook tot het laatst blijven staan?
Af en toe een lolletje in het topic van de concurrent mag wel toch, ben je zelf ook niet vies vanquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie inhoudelijke reactie. Al ben ik eerlijk gezegd niet anders gewend van je.
Ze spelen op gras.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waar ligt het aan? Op papier hebben jullie de beste selectie.
HAHAHA. Selectie van Ajax is tig keer beter man hou nou toch opquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
donder toch op manquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHA. Selectie van Ajax is tig keer beter man hou nou toch op
Pröpper uit vorm, tegenwoordig op de verkeerde plek, Luuk kan er niks meer van, Guardado en Hendrix al een tijd weg al waren er prima potten zonder een van die twee, blijkbaar is dat genoeg alles in te laten storten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dolberg > De Jongquote:
Hier zit echt niemand op te wachten vent.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dolberg > De Jong
Tete > Arias
Veltman > Moreno
Klaasen > S De Jong
Onana = Zoet
Ziyech > Ramselaar
Luuk heeft er nooit wat van gekunnen. Als voetballiefhebber heb ik nooit begrepen wat PSV met die lantaarnpaal aanmoest. Overal gefaald en vorig seizoen een upswing ala Bjorn Vlemincx. Tegen Atletico vorig jaar zag je duidelijk dat hij veel te traag is bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pröpper uit vorm, tegenwoordig op de verkeerde plek, Luuk kan er niks meer van, Guardado en Hendrix al een tijd weg al waren er prima potten zonder een van die twee, blijkbaar is dat genoeg alles in te laten storten.
Mijn clubje is AC Milan toch leuk geprobeerd dibbesquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Punten scoren voor zijn clubje ajax
Als nog lacht ie dan als laatstequote:Op zaterdag 3 december 2016 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Punten scoren voor zijn clubje ajax
Heb het over siem de longquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn clubje is AC Milan toch leuk geprobeerd dibbes
Het is een spion voor ajaxquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als nog lacht ie dan als laatste
dibbes?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Niet terugkrabbelen dibbes
Ze leren het ook nooit, ze weigeren.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef KingRadler het volgende:
de Jong klaagde weer dat Roda de bus parkeerde.
Hhahaha das ook een cuck ook he die De Jong man manquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef KingRadler het volgende:
de Jong klaagde weer dat Roda de bus parkeerde.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja ik moet nog op jou stemmen in het awardtopic.
Dit is op de man spelen. Daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Af en toe een lolletje in het topic van de concurrent mag wel toch, ben je zelf ook niet vies van
Hier heeft hij vast niet van terug.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
aldus iemand die voor Feyenoord is.![]()
![]()
Pfffff. Ik snap inmiddels wat jij al jaren doormaakt. Dit was zo pijnlijk dat ik me bekeer tot het masochisme. Dat lijkt me prettiger.quote:
Het wordt tijd dat Guus weer eens koffie gaat drinken op de Herdgang.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:24 schreef Vasion het volgende:
Zelf Gio had het tactisch beter aangepakt.
Heb je al een kartonnen bordje met #COCUOUT geschreven?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfffff. Ik snap inmiddels wat jij al jaren doormaakt. Dit was zo pijnlijk dat ik me bekeer tot het masochisme. Dat lijkt me prettiger.
Laat je niet kennen johquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfffff. Ik snap inmiddels wat jij al jaren doormaakt. Dit was zo pijnlijk dat ik me bekeer tot het masochisme. Dat lijkt me prettiger.
Een trainer is enorm overschat.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al een kartonnen bordje met #COCUOUT geschreven?
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een trainer is enorm overschat.
Een gebberje man. Ik wist niet dat je kwaad werd. Was iig niet mijn bedoeling. Sorry als ik je gekwetst heb.quote:
Jawel. Hij kan er niet voor zorgen dat spelers in vorm geraken. En daar scheelt het voor een heel groot gedeelte aan. Dan kun je nog zo briljante tactieken bedenken.quote:
En waaruit maak jij op dat ik kwaad ben?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een gebberje man. Ik wist niet dat je kwaad werd. Was iig niet mijn bedoeling. Sorry als ik je gekwetst heb.
Kijk naar Conte bij Chelsea en Klopp bij Liverpool.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Hij kan er niet voor zorgen dat spelers in vorm geraken. En daar scheelt het voor een heel groot gedeelte aan. Dan kun je nog zo briljante tactieken bedenken.
Dat weet ik heel goed, maar je merkt wel duidelijk dat dit PSV niet weet hoe ze een muur kapot moeten spelen. Dat is geen thema dat zich opeens voordoet. Het lijkt echt of er geen patronen inzitten en ze compleet onvoorbereid te werk gaan. Dan zie je eigenlijk alleen Ramselaar en Zinchenko leuke dingen met elkaar doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Hij kan er niet voor zorgen dat spelers in vorm geraken. En daar scheelt het voor een heel groot gedeelte aan. Dan kun je nog zo briljante tactieken bedenken.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dolberg > De Jong Klopt
Tete > Arias Hahaha, nee
Veltman > Moreno HAHAHA, nee
Klaasen > S De Jong klopt
Onana = Zoet kan wel kloppen, daarvoor heb ik te weinig verstand van keepers
Ziyech > Ramselaar Wat heeft Ziyech dit seizoen laten zien?![]()
Moreno is een degelijke CV maar niet beter, zeker niet als Sanchez das misschien een beter voorbeeld.quote:
Je onjuiste reactie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
En waaruit maak jij op dat ik kwaad ben?
Ik zeg nergens dat een trainer geen invloed heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk naar Conte bij Chelsea en Klopp bij Liverpool.
Natuurlijk heeft een trainer invloed.
Dat ligt echt niet alleen aan de trainer. Meer aan je materiaal en de keuzes die je maakt in het veld. Ik weiger Cocu af te schrijven of er van te beschuldigen dat hij er geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed, maar je merkt wel duidelijk dat dit PSV niet weet hoe ze een muur kapot moeten spelen. Dat is geen thema dat zich opeens voordoet. Het lijkt echt of er geen patronen inzitten en ze compleet onvoorbereid te werk gaan. Dan zie je eigenlijk alleen Ramselaar en Zinchenko leuke dingen met elkaar doen.
Kunnen wel de vormcrisis omdraaien bij spelers door de tactiek aan te passen en ze te laten samenspelen met iets andere spelers.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat een trainer geen invloed heeft.
Leg Manchester United dan eens uit dat 3 trainers het niet aan draaien krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorm is iets totaal ongrijpbaar. Conte en Klopp kunnen het met dit materiaal niet slechter doen. Kijk ook eens naar Tuchel en Ancelotti.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen wel de vormcrisis omdraaien bij spelers door de tactiek aan te passen en ze te laten samenspelen met iets andere spelers.
Daar ben je toch een trainer voor? Qua spelprincipes, qua hoe je zo'n elftal kapot moet spelen? Dan zou je daar echt wel meer van terugzien in de speelwijze zelf. Bij PSV heb ik dat idee gewoon niet. Het is al sinds augustus repeterend en je gaat mij niet vertellen dat ze ten opzichte van de afgelopen jaren opeens Turks spreken in plaats van Nederlands.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet alleen aan de trainer. Meer aan je materiaal en de keuzes die je maakt in het veld.
Nee. Dat doe je zelf he.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bepaal jij of mijn reactie juist is of niet?
David Moyes is geen bijzondere trainer, en dan met een matige selectie werkte het niet. Van Gaal koos eerst voor de verkeerde tactiek, joeg spelers tegen zich in het harnas met zijn Führerstijl. En Mourinho heeft het nu de laatste wedstrijden wel redelijk op de rit.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Leg Manchester United dan eens uit dat 3 trainers het niet aan draaien krijgen.
Natuurlijk heeft een trainer niet 100% invloed, maar als het niet loopt kan je beter iets nieuws proberen dan vast te houden aan iets wat sowieso al niet werkte.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorm is iets totaal ongrijpbaar. Conte en Klopp kunnen het met dit materiaal niet slechter doen. Kijk ook eens naar Tuchel en Ancelotti.
Kom op man Stijn. Als Pröpper zijn niveau haalt, Guardado zijn niveau haalt en niet geblesseerd raakt, Hendrix speelt. Willems enig niveau aantikt, De Jong scoort en ga zo maar door, sta je gewoon afgetekend bovenaan. En ja, momenteel spelen ze als een natte krant, maar dat is niet opgelost met een ander systeem of andere spelprincipes. Dit is een kwestie van kwaliteit en vorm. Het is gewoon niet spannender.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ben je toch een trainer voor? Qua spelprincipes, qua hoe je zo'n elftal kapot moet spelen? Dan zou je daar echt wel meer van terugzien in de speelwijze zelf. Bij PSV heb ik dat idee gewoon niet. Het is al sinds augustus repeterend en je gaat mij niet vertellen dat ze ten opzichte van de afgelopen jaren opeens Turks spreken in plaats van Nederlands.
Dat ben ik wel met je eens. En dat is de enige invloed die je als trainer kunt uitoefenen. Natuurlijk had ik De Jong al drie weken geleden er naast gezet. En had ik mogelijk een 4-4-2 geprobeerd, maar dat doet niets af aan het feit dat je met een aantal bepalende factoren te maken hebt waar je als trainer weinig aan kunt doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft een trainer niet 100% invloed, maar als het niet loopt kan je beter iets nieuws proberen dan vast te houden aan iets wat sowieso al niet werkte.
Het is ook aan een trainer om die spelers weer in vorm te krijgen, iets is duidelijk uitgewerkt als het niet (meer) loopt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorm is iets totaal ongrijpbaar. Conte en Klopp kunnen het met dit materiaal niet slechter doen. Kijk ook eens naar Tuchel en Ancelotti.
Welk gedeelte begrijp je niet? En wat wil je graag bewijzen? Het was niet eens een reactie op jou.quote:
Er zijn ook heel veel spelers in de selectie die niet echt concurrentie voelen volgens mij, dus dan kan je wel wedstrijd na wedstrijd slecht ballen zonder dat er consequenties zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. En dat is de enige invloed die je als trainer kunt uitoefenen. Natuurlijk had ik De Jong al drie weken geleden er naast gezet. En had ik mogelijk een 4-4-2 geprobeerd, maar dat doet niets af aan het feit dat je met een aantal bepalende factoren te maken hebt waar je als trainer weinig aan kunt doen.
Cocu heeft niet heel veel om te wijzigen hč. Hij kan moeilijk weer reactievoetbal gaan spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is ook aan een trainer om die spelers weer in vorm te krijgen, iets is duidelijk uitgewerkt als het niet (meer) loopt.
Die hele tactiek van PSV is nu zo makkelijk te bespelen en Cocu verdomt het te wijzigen, lobballetjes geven op De Jong gaat niet 3 seizoenen achter elkaar werken.
Tegenstanders weten gewoon hoe ze tegen psv moeten spelen. En als die slappe kut van een Cocu nu aankomt met dat ze altijd tegen een muur moeten spelen, dan zoek je als trainer simpelweg excuusjes voor je eigen tekortkomingenquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is ook aan een trainer om die spelers weer in vorm te krijgen, iets is duidelijk uitgewerkt als het niet (meer) loopt.
Die hele tactiek van PSV is nu zo makkelijk te bespelen en Cocu verdomt het te wijzigen, lobballetjes geven op De Jong gaat niet 3 seizoenen achter elkaar werken.
Amen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel spelers in de selectie die niet echt concurrentie voelen volgens mij, dus dan kan je wel wedstrijd na wedstrijd slecht ballen zonder dat er consequenties zijn.
Misschien moet Cocu maar wat jeugd erin zetten.
Ik zei eerder dat spelers met andere dingen bezig waren dan met psv. Ik werd afgemaakt hier.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel spelers in de selectie die niet echt concurrentie voelen volgens mij, dus dan kan je wel wedstrijd na wedstrijd slecht ballen zonder dat er consequenties zijn.
Misschien moet Cocu maar wat jeugd erin zetten.
De situatie bij PSV is gewoon extreem vergelijkbaar met die van Ajax, in 2013/14 werd Ajax vaak gered door bevliegingen van een opbloeiende Klaassen, Schöne die werd herboren Bojan die wel eens leuk speelde maar uiteindelijk was alle sprankel eraf en was het kut. Tactiek is uitgewerkt, daar moet Cocu ook mee zien te dealen, dat deed hij wel heel goed na die extreem barre periode van ze in 2013/14.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegenstanders weten gewoon hoe ze tegen psv moeten spelen. En als die slappe kut van een Cocu nu aankomt met dat ze altijd tegen een muur moeten spelen, dan zoek je als trainer simpelweg excuusjes voor je eigen tekortkomingen
Zo'n Guardado misschien, maar ik zou niet weten waar een De Jong, Pröpper en Willems mee bezig moeten zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zei eerder dat spelers met andere dingen bezig waren dan met psv. Ik werd afgemaakt hier.
Want Sachez heeft zich al bewezenquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moreno is een degelijke CV maar niet beter, zeker niet als Sanchez das misschien een beter voorbeeld.
Dat je er zaken bijhaalt die nergens over gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welk gedeelte begrijp je niet? En wat wil je graag bewijzen? Het was niet eens een reactie op jou.
Vond het sowieso vreemd dat PSV geen echt goede aanvallers haalde deze zomer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
De situatie bij PSV is gewoon extreem vergelijkbaar met die van Ajax, in 2013/14 werd Ajax vaak gered door bevliegingen van een opbloeiende Klaassen, Schöne die werd herboren Bojan die wel eens leuk speelde maar uiteindelijk was alle sprankel eraf en was het kut. Tactiek is uitgewerkt, daar moet Cocu ook mee zien te dealen, dat deed hij wel heel goed na die extreem barre periode van ze in 2013/14.
Het is al goed joh. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat je er zaken bijhaalt die nergens over gaan.
Grote jongen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is al goed joh. Wat jij wil.
Dat was een dikke faal inderdaad. Interesse hebben in Bruma, maar dan niemand anders halen als hij onhaalbaar blijkt. Daarnaast had De Jong gewoon verkocht moeten worden aan Zenit of zo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het sowieso vreemd dat PSV geen echt goede aanvallers haalde deze zomer.
Zo word ik inderdaad door je vriendin genoemd en geroemd.quote:
Doet me denken aan een andere technisch directeur bij een topclub in Nederland.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was een dikke faal inderdaad. Interesse hebben in Bruma, maar dan niemand anders halen als hij onhaalbaar blijkt. Daarnaast had De Jong gewoon verkocht moeten worden aan Zenit of zo.
Ze hoopte dat Luuk de jong in een goede vorm zou blijven en dan Siem daarachter (die je zelfs als spits kunt gebruiken).quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedere Mexicaan die een beetje kan ballen wordt naar PSV geschreven. PSV kan geen spelers halen uit Mexico die een absolute meerwaarde kunnen zijn. Die Gignac verdient gewoon 4 miljoen netto in Mexico.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een andere technisch directeur bij een topclub in Nederland.
Maar dat is sowieso vreemd, had PSV niet vorig jaar interesse in die Lozano ofzo? Jullie hebben al twee Mexicaantjes dus die had je wel makkelijk kunnen overtuigen.
Hi ha ho. Leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo word ik inderdaad door je vriendin genoemd en geroemd.
Luuk zit daar zo gebakken dat ze er alles van aannemen. Welke zichzelf respecterende TD haalt nu Siem de Jong op? Dan ben je niet capabel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hoopte dat Luuk de jong in een goede vorm zou blijven en dan Siem daarachter (die je zelfs als spits kunt gebruiken).
Laat je niet kennen joh.quote:
Ja maar een goede vleugelspeler erbij hadden ze wel nodig (zeker als ze een Narsingh al wilde verkopen)quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hoopte dat Luuk de jong in een goede vorm zou blijven en dan Siem daarachter (die je zelfs als spits kunt gebruiken).
De jeugdige talenten die de stap naar Europa willen maken kan je misschien wel overhalen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere Mexicaan die een beetje kan ballen wordt naar PSV geschreven. PSV kan geen spelers halen uit Mexico die een absolute meerwaarde kunnen zijn. Die Gignac verdient gewoon 4 miljoen netto in Mexico.
Ik kan me niet voorstellen dat er in de winterstop niets gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar een goede vleugelspeler erbij hadden ze wel nodig (zeker als ze een Narsingh al wilde verkopen)
Brands kennende zal hij Haps en Larsson wel willen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er in de winterstop niets gaat gebeuren.
Ik snap het idee wel. Ze hoopte dat siem wat ritme zou opbouwen en langzaam aan mee zou kunnen. In de hoop dat hij steeds belangrijker zou worden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luuk zit daar zo gebakken dat ze er alles van aannemen. Welke zichzelf respecterende TD haalt nu Siem de Jong op? Dan ben je niet capabel.
Neuh. Maar ik wil wel nog even terugkomen op het aantrekken van spelers.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De jeugdige talenten die de stap naar Europa willen maken kan je misschien wel overhalen.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat je kwaad werd.!
Niets mis mee. Ik werd na vorig seizoen voor gek versleten toen ik zei dat PSV Haps moest halen. Larsson brengt ook wat extra. Al is 7 miljoen wel heel erg veel. En dat was in de zomerstop. In de winterstop zal hij meer moeten kosten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands kennende zal hij Haps en Larsson wel willen.
Ik mis wat empathisch vermogen dus mogelijk mis ik wat.quote:
Ook voor dat seizoen toch al?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
. Ik werd na vorig seizoen voor gek versleten
Natuurlijk ligt het aan het materiaal, maar als ik de selectie van PSV bekijk zie ik toch echt wel namen waar je beter voetbal mee op de mat moet kunnen leggen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik wil wel nog even terugkomen op het aantrekken van spelers.
Ik maak even een zijsprong naar Ajax. Ziyech werd gehaald omdat de druk van buitenaf enorm werd. Die draagt Ajax nu. Dolberg had niemand echt aan zien komen.
Kijk naar het Feyenoord van vier seizoenen terug. Pellč en de zoon van Koeman. Jeugd die noodgedwongen ingepast moet worden.
Dat bedoel ik met de rol van de trainer die vaak wat overschat wordt. Hij moet het doen met het materiaal wat hij krijgt. En dat is bij PSV, zeker ook met alle geblesseerden op dit moment, gewoon echt te min.
Als ik heel eerlijk ben wel ja. Maar daar raak je een gevoelig snaartje.quote:
Is altijd afwachten hoe een Haps het gaat doen bij een topclub, dan zullen ineens foutjes die hij nu bij AZ ook maakt veel meer uitgelicht worden. Maar hij heeft wel aanvallende kwaliteiten en kan jullie spel wel weer een impuls geven net als Larsson.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik werd na vorig seizoen voor gek versleten toen ik zei dat PSV Haps moest halen. Larsson brengt ook wat extra. Al is 7 miljoen wel heel erg veel. En dat was in de zomerstop. In de winterstop zal hij meer moeten kosten.
Ik ben het alleen wat betreft Hendrix en Pröpper met je eens. Guardado heeft al maanden geen idee wat hij op een voetbalveld doet, Willems heeft dat nog langer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom op man Stijn. Als Pröpper zijn niveau haalt, Guardado zijn niveau haalt en niet geblesseerd raakt, Hendrix speelt. Willems enig niveau aantikt, De Jong scoort en ga zo maar door, sta je gewoon afgetekend bovenaan. En ja, momenteel spelen ze als een natte krant, maar dat is niet opgelost met een ander systeem of andere spelprincipes. Dit is een kwestie van kwaliteit en vorm. Het is gewoon niet spannender.
Misschien weinig geld? Dat eerst Narsingh en Willems wegmoesten ervoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld is er inderdaad niet, volgend seizoen wordt helemaal een pret, geen champions league, tig spelers die weg gaan en niks kunnen terug halen...quote:Op zondag 4 december 2016 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien weinig geld? Dat eerst Narsingh en Willems wegmoesten ervoor.
Als dat je cashcows zijn schiet het niet echt op.quote:Op zondag 4 december 2016 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien weinig geld? Dat eerst Narsingh en Willems wegmoesten ervoor.
Nou ja, PSV heeft toch talent in de coulissen staan? Als je dat geld zorgvuldig besteedt aan wat oudere maar zeker iets toevoegende spelers aan PSV hoeft het geen drama te worden.quote:Op zondag 4 december 2016 01:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoveel geld is er inderdaad niet, volgend seizoen wordt helemaal een pret, geen champions league, tig spelers die weg gaan en niks kunnen terug halen...
Siem in de spits voegt meer toe dan Luuk..quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luuk zit daar zo gebakken dat ze er alles van aannemen. Welke zichzelf respecterende TD haalt nu Siem de Jong op? Dan ben je niet capabel.
We zijn echt hopeloos slecht in het afwerken, gaat hem zo niet worden iddquote:Op zondag 4 december 2016 06:33 schreef Dven het volgende:
Het gaat best goed met PSV, achterstand op Feyenoord en Ajax is helemaal zo groot niet, we hebben nu onze jaarlijkse dip gehad en vanaf nu gaat het vooruit, die Dven is maar gek joh gr gr haring en tja77
Het is een koopclub, wat denk je zelf.quote:Op zondag 4 december 2016 02:01 schreef Brammess het volgende:
Hoe groot is de kans eigenlijk dat PSV echt serieus de markt op gaat in de winter? Dan bedoel ik niet weer een 3e rangs premjer liek huurling.
Achter de schermen zal er vast van alles bekeken en gepolst worden. Maar afgelopen zomer lukte het ook niet om de gewenste kwaliteitsinjectie voor de aanval te halen. Aangezien er niet ineens een zak met geld is verwacht ik in de winterstop ook niks significants wat 'versterkingen' betreft.quote:Op zondag 4 december 2016 02:01 schreef Brammess het volgende:
Hoe groot is de kans eigenlijk dat PSV echt serieus de markt op gaat in de winter? Dan bedoel ik niet weer een 3e rangs premjer liek huurling.
Eerst was alleen afwerken het grote probleem maar nu spelen er echt veel meer dingen op.quote:Op zondag 4 december 2016 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zijn echt hopeloos slecht in het afwerken, gaat hem zo niet worden idd
De invloed wordt alleen schromelijk overschat. Geen enkele trainer kan van een berg stront een berg goud maken. Daar komt bij PSV nog bij dat je daar als trainer tegenwoordig nog maar weinig in te brengen hebt als het gaat om het aantrekken van spelers. Dat wordt zo'n beetje allemaal door Marcel geregeld.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cocu lijkt een beetje last te krijgen van het Frank-effect.quote:Op zondag 4 december 2016 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zijn echt hopeloos slecht in het afwerken, gaat hem zo niet worden idd
Mwah dat zie ik niet gebeuren, zo slecht beleid hebben we ook nietquote:Op zondag 4 december 2016 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Cocu lijkt een beetje last te krijgen van het Frank-effect.
Ik ga vast mn geld inzetten op een vervanging door Van Marwijk en Bommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |