Kist had met 10-4 moeten winnen, op z'n minstquote:Op zondag 27 november 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Webster staat hier ook alleen omdat Kist geen dubbels kan gooien
Ik overdrijf wellicht, maar het zou me niet verbazen als hij in haast iedere leg die Webster begon minimaal twee pijlen op de dubbel kreegquote:Op zondag 27 november 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kist had met 10-4 moeten winnen, op z'n minst
Dat laatstequote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef icloud het volgende:
Die documantaire die maandag word uitgezonden is dat iets nieuws? Of isdat die docu die al jaren tijdens het wk word uitgezonden.
Het laatstequote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef icloud het volgende:
Die documantaire die maandag word uitgezonden is dat iets nieuws? Of isdat die docu die al jaren tijdens het wk word uitgezonden.
Die docu waar hij terug ging naar zijn dartscafe waarvan achteraf bleek dat dat niet zijn vaste dartcafe was vroegerquote:
Zoals hierboven al gepost, jaquote:Op zondag 27 november 2016 20:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Die docu waar hij terug ging naar zijn dartscafe waarvan achteraf bleek dat dat niet zijn vaste dartcafe was vroeger
Walgelijk gezicht ook.quote:
Maar goed dat ze eke 5 legs onderbreking doen dan.quote:
Moest Webster lachen?quote:Op zondag 27 november 2016 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Op 2-0 komen tegen Van Gerwen en denken dat je ermee wegkomt
Klopt, beetje als Monk.quote:Op zondag 27 november 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kist heeft altijd zo'n mooi vismondje
Dit was me nog niet opgevallen. Wel fijn dat je het even meldt, zodat ik me nu bij elke worp zit te ergeren aan die optrekkende wenkbrauwen van hem.quote:
Taylor heeft dat ook een beetje. Dat is veel leuker, want die zie je veel vakerquote:Op zondag 27 november 2016 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was me nog niet opgevallen. Wel fijn dat je het even meldt, zodat ik me nu bij elke worp zit te ergeren aan die optrekkende wenkbrauwen van hem.
Magie.quote:Op zondag 27 november 2016 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
??? Hoe kan hij daar dan ooit zijn begonnen?
quote:Op zondag 27 november 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paxcon pakt nu zijn Webster spandoek uit de kast.
Barney trekt zijn mond altijd naar binnen als hij gooitquote:Op zondag 27 november 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Taylor heeft dat ook een beetje. Dat is veel leuker, want die zie je veel vaker
Wie weet.quote:
3-0quote:Op zondag 27 november 2016 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heeft zo'n nobuddie eigenlijk Demolition Man? Dat is toch een naam voor iemand die bij tijd en wijlen de concurrentie compleet aan puin gooit?
Dennis Smith knippert 4 keer en draait zijn pijl nog even alle kanten opquote:Op zondag 27 november 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barney trekt zijn mond altijd naar binnen als hij gooit
Waarom heet Dolan History Makerquote:Op zondag 27 november 2016 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heeft zo'n nobuddie eigenlijk Demolition Man? Dat is toch een naam voor iemand die bij tijd en wijlen de concurrentie compleet aan puin gooit?
Ik zag er gisteren eentje met zijn vinger de hele tijd trillen voor elke worpquote:Op zondag 27 november 2016 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dennis Smith knippert 4 keer en draait zijn pijl nog even alle kanten op
Omdat hij als eerste een negendarter met double-in gooide?quote:
Dat is teveel eerquote:Op zondag 27 november 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Webster heeft de uitstraling van een vuilnisbak op kantoor
Ja maar tochquote:Op zondag 27 november 2016 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat hij als eerste een negendarter met double-in gooide?
quote:Op zondag 27 november 2016 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Michael van Gerwen?
5-0quote:Op zondag 27 november 2016 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Dus mvg verliest.....quote:Op zondag 27 november 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Het wordt deze sessie nog 5-0 en daarna 11-5
hameren.nlquote:Op zondag 27 november 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike gaat backstage Webster even in elkaar timmeren
Dat je homo wordt betekent niet dat er iemand is die je aantrekkelijk vindtquote:
quote:Op zondag 27 november 2016 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt wel mooi, Van Gerwen gaat zo een partij rammen na de pauze..![]()
quote:
Nee die is klaar, hij kan gewoon niet omgaan met middag en avondpartijen op dezelfde dag.quote:Op zondag 27 november 2016 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt wel mooi, Van Gerwen gaat zo een partij rammen na de pauze..![]()
Je bent hier op FOK! genoeg hetero mannen die genoegen nemen met een maagdelijk mannenbipsje hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je homo wordt betekent niet dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt
quote:Op zondag 27 november 2016 20:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent hier op FOK! genoeg hetero mannen die genoegen nemen met een maagdelijk mannenbipsje hoor.
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op zondag 27 november 2016 20:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent hier op FOK! genoeg hetero mannen die genoegen nemen met een maagdelijk mannenbipsje hoor.
Lafaardquote:Op zondag 27 november 2016 20:26 schreef GwaiLow het volgende:
Mocht Webster de finale halen dan sla ik die maar een keertje over.
Als je poept ben je toch al ontmaagd?quote:Op zondag 27 november 2016 20:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mocht Webster de finale halen neem ik een Webster UI tot het WK begintquote:Op zondag 27 november 2016 20:26 schreef GwaiLow het volgende:
Mocht Webster de finale halen dan sla ik die maar een keertje over.
Poep jij achteruit ofzo?quote:Op zondag 27 november 2016 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je poept ben je toch al ontmaagd?
/remember 30 daysquote:Op zondag 27 november 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mocht Webster de finale halen neem ik een Webster UI tot het WK begint
Nee zou het erg knap van hem vinden, maar zonder Nederlander in de finale is het wel kut. Ben dat niet meer gewendquote:
Wowwwquote:Op zondag 27 november 2016 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je homo wordt betekent niet dat er iemand is die je aantrekkelijk vindt
Stront eruit vind ik iets anders dan lul of andere lichaamsdelen erin.quote:Op zondag 27 november 2016 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je poept ben je toch al ontmaagd?
Die hebben ze gehaald met een zuignap.quote:Op zondag 27 november 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Roland Scholten heeft ook een irritant langwerpig hoofd
Nee, dit was zijn eerste.quote:Op zondag 27 november 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Heeft MvG al een kans op de dubbel gehad voor deze leg?
Toch niet volgens mijquote:
Ik zei 11-6quote:Op zondag 27 november 2016 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zei jij niet 5-0 sessie en dan 11-5?
Jaquote:Op zondag 27 november 2016 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zei jij niet 5-0 sessie en dan 11-5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Nu lach je nog, als Lexington Steele of Mandingo straks met een kloppend lid achter je staat piep je wel anders.quote:
godver:Dquote:Op zondag 27 november 2016 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nu lach je nog, als Lexington Steele of Mandingo straks met een kloppend lid achter je staat piep je wel anders.
Dat Unibet loopt wel heel ver voor tegenwoordigquote:Op zondag 27 november 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
6-4
pauze
U las het hier voor het eerst
Metsjfiksing zeg ik jequote:Op zondag 27 november 2016 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat Unibet loopt wel heel ver voor tegenwoordig
quote:Op zondag 27 november 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is het definitieve einde van het tijdperk Darren Webster
Het waren drie mooie dagen.quote:Op zondag 27 november 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer was het begin?quote:Op zondag 27 november 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Da's van Sky, dit is een ITV-toernooiquote:
geen sky sports toernooiquote:
Ah, snel opdoeken dat ITV dan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's van Sky, dit is een ITV-toernooi
Ik ga er zo ook eentje pakkenquote:Op zondag 27 november 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen heb ik een pilsje gepakt.
Gisteren zat je ook al aan de drank, gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 27 november 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou me er echt dood aan irriteren als ik naast zo'n onkundige presentator zou zittenquote:
Strak planquote:Op zondag 27 november 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zag mijn vader net een HJtje pakken dus die moeten wel ergens te vinden zijnquote:
Ik geniet met mate.quote:Op zondag 27 november 2016 20:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Gisteren zat je ook al aan de drank, gaat het wel goed met je?
Uitstekend bier.quote:Op zondag 27 november 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag mijn vader net een HJtje pakken dus die moeten wel ergens te vinden zijn
Geen probleemquote:
quote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef franklop het volgende:
Adams won in finale WK BDO toch eens na eerst 6-0 in sets voor te hebben gestaan, tegenstander kwam terug tot 6-6 en uiteindelijk alsnog 7-6?
Zo jammer dat Nixon die niet won toen.quote:
Nixon is nu deaud.quote:Op zondag 27 november 2016 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo jammer dat Nixon die niet won toen.
Die man had wel een pedofiele uitstraling.quote:Op zondag 27 november 2016 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo jammer dat Nixon die niet won toen.
Daarom, een herkansing ziet er niet meer in.quote:
En Martin Fitzmaurice kan ze moeilijk meer oproepen.quote:Op zondag 27 november 2016 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom, een herkansing ziet er niet meer in.
Heftige shit jaquote:
Doodgaan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Nog een veel belangrijker vraag, wat moeten wespen eigenlijk nog eind november
Ik had laatst ook nog een mug in mijn slaapkamer.quote:Op zondag 27 november 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Nog een veel belangrijker vraag, wat moeten wespen eigenlijk nog eind november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |