Kist had met 10-4 moeten winnen, op z'n minstquote:Op zondag 27 november 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Webster staat hier ook alleen omdat Kist geen dubbels kan gooien
Ik overdrijf wellicht, maar het zou me niet verbazen als hij in haast iedere leg die Webster begon minimaal twee pijlen op de dubbel kreegquote:Op zondag 27 november 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kist had met 10-4 moeten winnen, op z'n minst
Dat laatstequote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef icloud het volgende:
Die documantaire die maandag word uitgezonden is dat iets nieuws? Of isdat die docu die al jaren tijdens het wk word uitgezonden.
Het laatstequote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef icloud het volgende:
Die documantaire die maandag word uitgezonden is dat iets nieuws? Of isdat die docu die al jaren tijdens het wk word uitgezonden.
Die docu waar hij terug ging naar zijn dartscafe waarvan achteraf bleek dat dat niet zijn vaste dartcafe was vroegerquote:
Zoals hierboven al gepost, jaquote:Op zondag 27 november 2016 20:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Die docu waar hij terug ging naar zijn dartscafe waarvan achteraf bleek dat dat niet zijn vaste dartcafe was vroeger
Walgelijk gezicht ook.quote:
Maar goed dat ze eke 5 legs onderbreking doen dan.quote:
Moest Webster lachen?quote:Op zondag 27 november 2016 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Op 2-0 komen tegen Van Gerwen en denken dat je ermee wegkomt
Klopt, beetje als Monk.quote:Op zondag 27 november 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kist heeft altijd zo'n mooi vismondje
Dit was me nog niet opgevallen. Wel fijn dat je het even meldt, zodat ik me nu bij elke worp zit te ergeren aan die optrekkende wenkbrauwen van hem.quote:
Taylor heeft dat ook een beetje. Dat is veel leuker, want die zie je veel vakerquote:Op zondag 27 november 2016 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was me nog niet opgevallen. Wel fijn dat je het even meldt, zodat ik me nu bij elke worp zit te ergeren aan die optrekkende wenkbrauwen van hem.
Magie.quote:Op zondag 27 november 2016 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
??? Hoe kan hij daar dan ooit zijn begonnen?
quote:Op zondag 27 november 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paxcon pakt nu zijn Webster spandoek uit de kast.
Barney trekt zijn mond altijd naar binnen als hij gooitquote:Op zondag 27 november 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Taylor heeft dat ook een beetje. Dat is veel leuker, want die zie je veel vaker
Wie weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |