Jaja, ze spreekt al behoorlijk nederlands, heel knap! Ze blijft nog tot net voor de kerst, dan zijn de 90 dagen om en dan gaat ze weer terug.quote:Op zondag 27 november 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ze al geïntegreerd?
Nederlands sprekend?
Hoe lang blijft ze nog?
Aziaten pakken dat toch wel vaak goed op.quote:Op zondag 27 november 2016 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Jaja, ze spreekt al behoorlijk nederlands, heel knap! Ze blijft nog tot net voor de kerst, dan zijn de 90 dagen om en dan gaat ze weer terug.
Was erg leuk om haar te ontmoeten.
Ik weet niet of ze zwanger is hoorquote:Op zondag 27 november 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aziaten pakken dat toch wel vaak goed op.
Oei, vlak voor de kerst terug. Dat zal dan nog wel een zware bevalling worden...
Dat zie je vanzelf over 9 maanden zoiets.quote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zwanger is hoor
Maakt de verblijfsvergunning wel iets makkelijkerquote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zwanger is hoor
Dat voordeel hebben mannen niet.quote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maakt de verblijfsvergunning wel iets makkelijker
1e gedeelte inburgeringscursusquote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maakt de verblijfsvergunning wel iets makkelijker
Deventer!quote:Op zondag 27 november 2016 21:43 schreef just me het volgende:
Vandaag Zuthpen aangedaan
Ik werd op het station opgehaald door Mr en Mrs ToT en we hebben lekker rondgelopen, winkeltjes gekeken en heerlijk gegeten![]()
Daarna wereldreis terug waarvan het laatste stukje van Den Haag naar Delft met de bus
Is dat er dan?quote:Op zondag 27 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kortom: just me weet het verschil tussen Zutphen en Deventer niet?
quote:Op zondag 27 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh jee!quote:Op zondag 27 november 2016 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze maakt me al een paar dagen compleet in de war
* just me is een dagje ouder aan het wordenquote:Op zondag 27 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik had maar één biertje gedronkenquote:Op zondag 27 november 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het ook al zo raar dat just me vanavond ineens over Zutphen begon....
Ik reageerde eerder nog met " Deventer, of all places"
quote:Op zondag 27 november 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het ook al zo raar dat just me vanavond ineens over Zutphen begon....
Ik reageerde eerder nog met " Deventer, of all places"
Kun je nagaan. Je moet ook maar eens in Zwolle komen buurten (als je de weg kunt vindenquote:Op zondag 27 november 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
En ik had maar één biertje gedronken
quote:Op zondag 27 november 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
En ik had maar één biertje gedronken
True, true!quote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja in Deventer woont meer tuig.
Herkenbaar...quote:Op zondag 27 november 2016 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is een dagje ouder aan het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |