johquote:Op zondag 27 november 2016 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe het leek wel een vliegtuigmotor
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
honderd keer liever Bertus dan Ruth Jacott
Misschien doe ik ooit nog wel eens een show met de titel NL. Maar eerst is N aan de beurt. En het zou zomaar eens kunnen dat we daarna rechtsaf slaan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
honderd keer liever Bertus dan Ruth Jacott
Minder, minder, minder?quote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien doe ik ooit nog wel eens een show met de titel NL. Maar eerst is N aan de beurt. En het zou zomaar eens kunnen dat we daarna rechtsaf slaan.
niemienen en niemienenquote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij Noorwegen rechtsaf, bedoel ikDaar ligt nog zo'n leuk land.
Helemaal mee eens...quote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben verslaafd aan die sound van zo'n ding, uiteraard wel met Lesley box
Tot de volgende keerquote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, Symph.
Fijne avond allemaal.
bij Abba houdt het wel zo'n beetje op eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij Noorwegen rechtsaf, bedoel ikDaar ligt nog zo'n leuk land.
Daag me niet uit....quote:Op zondag 27 november 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij Abba houdt het wel zo'n beetje op eigenlijk
Vergeet de Leningrad Cowboys niet.quote:Op zondag 27 november 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij Abba houdt het wel zo'n beetje op eigenlijk
Het lijkt er wel op. Ik ga het even rustig aan doen. Moet nog veel voorbereiden voor woensdag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |