Niet 's nachts dan, dan luister ik echt niet...quote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spirits in de night zal ik binnenkort eens doen.
en enorm verbaasd is dat wij in over het algemeen in elk geval de artiest herkennenquote:Op zondag 27 november 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het leuke is dat 'ie het dan zelf vaak helemaal niet kent...
MiniMasterquote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 35 minuten gedraaid...
Vind je het gek?quote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en enorm verbaasd is dat wij in over het algemeen in elk geval de artiest herkennen
Tsja, beetje DJ kent het wel alhoewel ik zelf het niet zo snel zal draaien.quote:Op zondag 27 november 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het leuke is dat 'ie het dan zelf vaak helemaal niet kent...
Ha, zo'n map heb ik ook gemaakt, 'Nederlands Verantwoord' genaamd, zo'n 300 nummers.quote:Op zondag 27 november 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb laatst op Spotify een hele map gevuld met Nederlandstalige nummers die ik wel te pruimen vind. Ben geen liefhebber van NL-talig, maar het viel me nog mee wat ik allemaal in die map heb geknikkerd: ruim 8 uur aan muziek
LOL... Bij mij staan er 132 in. Mijn favoriet is Vrede van Ruth Jacott. Ook erg mooi vind ik "Als De Liefde Maar Blijft Winnen" van Paul de Leeuw (geschreven door Daniel Lohues).quote:Op zondag 27 november 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, zo'n map heb ik ook gemaakt, 'Nederlands Verantwoord' genaamd, zo'n 300 nummers.
En toch knikker ik er regelmatig weer tracks uit, omdat ze eigenlijk toch te slecht zijn...
Die staat er bij mij niet in...quote:Op zondag 27 november 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... Bij mij staan er 132 in. Mijn favoriet is Vrede van Ruth Jacott.
goes on my lijstjequote:Op zondag 27 november 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
Deze plaat stond voor het laatst in de Top 2000 in 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |