Iedereen die al een tijdje voetbal volgt zag dit aankomen.quote:Op zondag 27 november 2016 17:58 schreef Slobeend het volgende:
Het pijnlijke is dat PSVCL dit voorspeld had.
PSV staat in de winterstop boven Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef Coco98 het volgende:
Ik dacht dat Feyenoord pas na de winterstop zou inzakken.
Wel een stuit, maar naar de zijkanten wegwerken was wel het minimale wat hij mocht doen.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef timmmmm het volgende:
kan jones nou eindelijk eens een bal vasthouden ipv hem loslaten. Zo lastig was ie noet
Iedereen wist dat Ajax vanavond 1e staatquote:Op zondag 27 november 2016 17:58 schreef Slobeend het volgende:
Het pijnlijke is dat PSVCL dit voorspeld had.
Ok.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen die al een tijdje voetbal volgt zag dit aankomen.
Dit denkenquote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, even wat Ajaxgeluk en het staat 2-7
Inderdaadquote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer dat Stijn de posts van PizzaGeit, die heerlijk mad zijn, verwijdert.
Dat zou best eens kunnen, immers Luuk scoort weer en penalty gescoord.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV staat in de winterstop boven Feyenoord.
Behalve de bookmakers. Daar had Feyenoord een flinke voorsprong op Ajax en PSV. Iedereen die voetbal volgt had dus een aardig zakcentje kunnen verdienen.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen die al een tijdje voetbal volgt zag dit aankomen.
Makkelijk programma verder voor jullie, behalve Ajax-PSV. Maar jullie winnen dat potje de laatste jaren ook in de Arena.quote:Op zondag 27 november 2016 18:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, immers Luuk scoort weer en penalty gescoord.
De bookmakers dachten ook dat Hillary ging winnen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Behalve de bookmakers. Daar had Feyenoord een flinke voorsprong op Ajax en PSV. Iedereen die voetbal volgt had dus een aardig zakcentje kunnen verdienen.
Mijn favoriete account 11tegen11 zag dit ook van ver aankomen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Behalve de bookmakers. Daar had Feyenoord een flinke voorsprong op Ajax en PSV. Iedereen die voetbal volgt had dus een aardig zakcentje kunnen verdienen.
Ik doe helaas niet aan wedden, maar anders was dat wel free money.quote:Op zondag 27 november 2016 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2016 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een weergave van kansenkwaliteit. Aan elk type schot (locatie, afstand, etc etc) worden waardes toegekend om zo een reëel wedstrijdbeeld te kunnen creëren.Is dat ook ergens live te volgen of maken ze deze troep achteraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je het allemaal te eng vinden, post je maar een foto van je rechterpink.
En De Blanke Bogarde?quote:Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn favoriete account 11tegen11 zag dit ook van ver aankomen.
dat kijkt gio bij bosz afquote:Op zondag 27 november 2016 18:00 schreef timmmmm het volgende:
En ik snap er niks van dat Elia er nog steeds instaat. De hele linkerkant draait de eerste helft voor geen meter. Dan verander je daar toch iets in
Dit maken ze achteraf. Inclusief passingsmaps die ik wel eens in het Ajax-topic post.quote:Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat ook ergens live te volgen of maken ze deze troep achteraf?
Wat waren de statistieken van Feyenoord-Ajax?quote:Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn favoriete account 11tegen11 zag dit ook van ver aankomen.
Ik heb ¤50 op beide Ajax en PSV voor kampioenschap, hadden allebei iets van 2,5quote:Op zondag 27 november 2016 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik moet even een stukje terugscrollen daarvoor.quote:Op zondag 27 november 2016 18:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat waren de statistieken van Feyenoord-Ajax?
Uit mn hoofd was het iets van 1.5-0.5 ofzo.quote:Op zondag 27 november 2016 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet even een stukje terugscrollen daarvoor.
quote:Op zondag 27 november 2016 18:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit mn hoofd was het iets van 1.5-0.5 ofzo.
Ben wel heel erg benieuwd naar die van 2 jaar geleden, met die 0-1 (), maar toen bestond dat account ook nog niet vgm
quote:Op zondag 27 november 2016 18:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah oké. Lucky Ajax dus, as usual.
Marc heeft de hoop nog niet opgegeven met hem.quote:Op zondag 27 november 2016 18:07 schreef Kopsterk het volgende:
Zivkovic is bizar ver van het Ajax-niveau verwijderd
Bedankt voor de spoiler.quote:Op zondag 27 november 2016 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, elke aanstaande kampioen heeft wel eens een off-day, zie juve vandaag bv.
Feyenoord heeft inmiddels al een off-1,5maandquote:Op zondag 27 november 2016 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, elke aanstaande kampioen heeft wel eens een off-day, zie juve vandaag bv.
Utrecht wint gewoonquote:Op zondag 27 november 2016 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op de bank zit weinig bijzonders bij Feyenoord
Er waren echt mensen die geloofden dat Feyenoord een betere bank had dan Ajax.quote:Op zondag 27 november 2016 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gek he, zouden ze daarom misschien op de bank zitten?quote:Op zondag 27 november 2016 18:09 schreef Kopsterk het volgende:
Met Bilal of Berghuis word je alleen maar minder, Feyenoord zijnde.
PizzaGeitquote:Op zondag 27 november 2016 18:09 schreef FireFox1 het volgende:
Welke Feyenoorder droomt nog van de Coolsingel?
Voornamelijk omdat Berghuis enorm overschat werdquote:Op zondag 27 november 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren echt mensen die geloofden dat Feyenoord een betere bank had dan Ajax.
De wedstrijd die Nelom speelt is slecht, dikke kans dat Woudenberg beter in vorm is. Elia is bizar slecht, dikke kans dat Bilal en Berghuis minder slecht zijn als in minder gevaarlijke momenten veroorzaaktquote:Op zondag 27 november 2016 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ah, het ''de trainer heeft altijd gelijk'' argument.quote:Op zondag 27 november 2016 18:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gek he, zouden ze daarom misschien op de bank zitten?
En Tapia en Vejinovicquote:Op zondag 27 november 2016 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat Berghuis enorm overschat werd
Wát?quote:Op zondag 27 november 2016 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, het ''de trainer heeft altijd gelijk'' argument.
Nelom speelt elke wedstrijd die hij speelt slecht. Ik herinner me nog AZ4-2FEY. Feyenoord werd naar alle hoeken van het veld gesleept en Nelom was de grootste faalhaas.quote:Op zondag 27 november 2016 18:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wedstrijd die Nelom speelt is slecht, dikke kans dat Woudenberg beter in vorm is. Elia is bizar slecht, dikke kans dat Bilal en Berghuis minder slecht zijn als in minder gevaarlijke momenten veroorzaakt
Je hoeft mij niet te overtuigen dat Captain Nelom in de jupiler nog zou moeten vrezen voor zijn plekquote:Op zondag 27 november 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nelom speelt elke wedstrijd die hij speelt slecht. Ik herinner me nog AZ4-2FEY. Feyenoord werd naar alle hoeken van het veld gesleept en Nelom was de grootste faalhaas.
Ajax heeft spelers die je probleemloos in kunt brengen als een basisspeler niet goed in de wedstrijd zitquote:Op zondag 27 november 2016 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, het ''de trainer heeft altijd gelijk'' argument.
Laat dan maar liggen.quote:
De Graafschap, die staan spontaan ver in het rechterrijtje bij de JL.quote:Op zondag 27 november 2016 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Waar is die Bednarek? Die keepte wel lekker in de bekerfinale
Karmaquote:Op zondag 27 november 2016 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap, die staan spontaan ver in het rechterrijtje bij de JL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zien we nooit meer.. te rug.
Een omhaal van Huntelaar schiet me ineens te binnen. Of was dat geen blessuretijd?quote:Op zondag 27 november 2016 18:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, Ajax scoorde ooit met veel geluk 2 keer in de blessuretijd tegen Roda.
Aangezien Feyenoord>Ajax moet ons dat ook wel lukken
Choken?quote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is Feyenoord weer aan het chocken jongens?
En PizzaGeit is mad.quote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
NACSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zien we nooit meer.. te rug.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Achilles zal ook wel blij zijn dat ze terug naar het amateurvoetbal mogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zien we nooit meer.. te rug.Oh.
Nee, da's Ruiterquote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jong Ajax met tete en riedewald in de beker tegen cambuur wordt genietenquote:Op zondag 27 november 2016 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verloren vrijdag van een intens slecht Cambuur.
Met NAC erbij hopelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zien we nooit meer.. te rug.Laffe huichelaar
Eng he, mensen die de waarheid durven te spreken tegen Ajaxmediaquote:Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
'Ik denk dat we niet veel onder doen voor Ajax', zei de twintigjarige middenveld bij FOX Sports. 'Je weet dat ze goed zijn, maar we komen met wat pech op achterstand door zo'n hobbelige goal. Ik vind het niet verdiend.'
Wie?quote:Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
'Ik denk dat we niet veel onder doen voor Ajax', zei de twintigjarige middenveld bij FOX Sports. 'Je weet dat ze goed zijn, maar we komen met wat pech op achterstand door zo'n hobbelige goal. Ik vind het niet verdiend.'
In Heerenveen zijn ze de realiteit een beetje uit het oog verloren. Lullen over de titel enzo.quote:Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ligt allemaal aan Ajax.quote:Op zondag 27 november 2016 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ligt het weer aan alles behalve Feyenoord?
Leg uitquote:Op zondag 27 november 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
Yes, nu is naast Pizzageit ook davy aanwezig.
Utrecht heeft geen punten gepakt tegen PSV toch?quote:Op zondag 27 november 2016 18:22 schreef Onnoman het volgende:
ik zie het nog gebeuren dat Utrecht ervoor zorgt dat Ajax kampioen wordt
Is dit het account van PG?quote:Op zondag 27 november 2016 18:23 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/OUALID010
Heeft ook echt 3300 volgers
quote:Op zondag 27 november 2016 18:23 schreef Smoofie het volgende:
(K) Utrecht is het enige team met 2 IS terroristen
Nee, omdat ze in de eerste helft vergaten uit te lopen en Haller een grote choker is door de 2-2 niet te maken in blessuretijd.quote:Op zondag 27 november 2016 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Utrecht heeft geen punten gepakt tegen PSV toch?
quote:Op zondag 27 november 2016 18:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat een bizar slechte wedstrijd #GioOut
Kan ook, maar als je zoveel pech hebt wordt het niks héquote:Op zondag 27 november 2016 18:25 schreef hafcfan het volgende:
Scrummie dacht dat Feyenoord kampioen kon worden
Pas in het laatste kwartier wisselen, aan de rechterkant, terwijl je linkerkant de hele wedstrijd al kut is.quote:
Hij staat 2e in december. En je wil m ontslaan voor één wedstrijdje?quote:Op zondag 27 november 2016 18:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas in het laatste kwartier wisselen, aan de rechterkant, terwijl je linkerkant de hele wedstrijd al kut is.
Hij had sowieso veel eerder iets moeten veranderen met zoveel spelers die totaal niet in de wedstrijd zitten
Dit soort dingen hopen we alleen over Peter Rquote:Op zondag 27 november 2016 18:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat hopen ze in het Feyenoord-topic wel.
Ik zei het jequote:Op zondag 27 november 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de held van de dag: Donny of Haller?
donnyquote:Op zondag 27 november 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de held van de dag: Donny of Haller?
Ahh een beetje overdrijven is je vreemd, duidelijkquote:Op zondag 27 november 2016 18:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij staat 2e in december. En je wil m ontslaan voor één wedstrijdje?
WIJ STAAN BOVENAAN JA WIJ STAAN BOVENAANquote:Op zondag 27 november 2016 18:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja dat zat er wel aan te komen, tegen zoveel pech kan je niet op voetballen
Zooooo wat kan jij goed rekenen, knap hoorquote:Op zondag 27 november 2016 18:29 schreef Coco98 het volgende:
PSV loopt nu 3 punten in op Feyenoord, mooi.
Crisis in Eindhoven, 3 punten achter Feyenoord.quote:Op zondag 27 november 2016 18:29 schreef Coco98 het volgende:
PSV loopt nu 3 punten in op Feyenoord, mooi.
madquote:Op zondag 27 november 2016 18:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zooooo wat kan jij goed rekenen, knap hoor
jellyquote:Op zondag 27 november 2016 18:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zooooo wat kan jij goed rekenen, knap hoor
Als PSV dan nog even in de ArenA wint (quote:Op zondag 27 november 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weekjes Feyenoord tegen een AZ in vorm. Wat leuk.
Feyenoord scoort en gelijk wordt de extra tijd verkortquote:
En terecht!quote:Op zondag 27 november 2016 18:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord scoort -> KNVB wilt niet dat Feyenoord wint -> 1 minuut minder
Het is inderdaad wel interessant dat een wedstrijd die 16:45 is begonnen nog steeds bezig is om 18:39quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 27 november 2016 18:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel interessant dat een wedstrijd die 16:45 is begonnen nog steeds bezig is om 18:39
Komt dat door je angst voor fysiek sterke mannen?quote:Op zondag 27 november 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Botteghin een vreselijk figuur.
Voor de funquote:Op zondag 27 november 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schakel net pas weer in, waarom in godsnaam zoveel extra tijd?
quote:Op zondag 27 november 2016 18:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ruiter ging geblesseerd het veld af
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 27 november 2016 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt dat door je angst voor fysiek sterke mannen?
quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 18:41 schreef Paul het volgende:
Dit wordt genieten bij Studio Sport, Rondo, SV, VI
Ah ok.quote:Op zondag 27 november 2016 18:39 schreef Paul het volgende:
Ik wist van te voren dat utrecht zou gaan winnen
Palace-Swansea genotquote:Op zondag 27 november 2016 18:44 schreef Bolasie het volgende:
Wat zijn dit voor until we score-praktijken.
+9 betekent "minimaal 9 minuten". De scheids mag door laten spelen als dat nodig is. Er waren twee wissels in de verlenging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |