Inderdaad. Mooi lichtpuntje voor Vettel, nadat hij de laatste tijd aardig wat vernederingen heeft moeten ondergaan.quote:Op zondag 27 november 2016 16:50 schreef Weltschmerz het volgende: [..] Nog eerder? Hij liet hem niet gaan, hij werd gewoon heel snel en heel mooi gepasseerd.
Hopelijk krijgt Ferrari het lek boven en gaan ze weer meedoen om de titelquote:Op zondag 27 november 2016 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooi lichtpuntje voor Vettel, nadat hij de laatste tijd aardig wat vernederingen heeft moeten ondergaan.
Yup. Als dat betekent dat we meer close racing kunnen krijgen als vandaag zonder dat de koploper de boel op doet stropen, daar teken ik voor hoorquote:Op zondag 27 november 2016 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Ferrari het lek boven en gaan ze weer meedoen om de titel
Blijft het mooiste team, wat mij betreft.quote:Op zondag 27 november 2016 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Ferrari het lek boven en gaan ze weer meedoen om de titel
Zijn wielen blokkeerden ookquote:Op zondag 27 november 2016 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
Dat ongeval tussen Sainz en Palmer lijkt wel op wat ik gisteren heb gezien toen een auto een fietser van achteren onderuit reed. Palmer zat dichter op Sainz dan hij dacht
Zou mooi zijn jaquote:Op zondag 27 november 2016 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. Als dat betekent dat we meer close racing kunnen krijgen als vandaag zonder dat de koploper de boel op doet stropen, daar teken ik voor hoor
absoluutquote:Op zondag 27 november 2016 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Een overwinning is altijd mooier als je er echt voor moet vechten, imho.
volgende week terugblik F1 2016 scheelt 7 dagenquote:
site overbelastquote:Op zondag 27 november 2016 17:35 schreef Meike26 het volgende:
Hij staat al online..![]()
http://www.ziggosporttota(...)-formule-1-2016.html
83.quote:
Asian Le Mans series is wel leuk.quote:Op zondag 27 november 2016 17:31 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Geen winterraces... Toch jammer dat er geen A1GP meer is.
Heb hem net toch kunnen bekijken.. Geen slechte clip.. maar zeker ook niet echt Ja wat vet.. Een 6je ongeveer.. Die van 2002 was volgens mij ook erg goed.. de van 2007 is al genoemd en was ook erg okéquote:
Er komen ook nog wintertesten aan. En wees blij dat het seizoen tot eind november duurt. Als het seizoen in oktober afgelopen was geweest was nog een maand langer.quote:
Veel intenser dan ik had gedacht.quote:Op zondag 27 november 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
Rosberg kreeg de titel niet kado vandaag. "Crazy Max" heeft Nico heel wat spanning bezorgd
quote:Op zondag 27 november 2016 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
Zal ik een leuke openingspost maken voor de winter? Met leuke feitjes over 2016 en een vooruitzicht op 2017?
Lewis wilde stoppen na 'Spanje'. Scoopje van hem.quote:
Silverstone is al geboekt. Barcelona wrsch ook nog, maar even afwachten hoe het met mijn werk verloopt de komende maanden.quote:Op zondag 27 november 2016 17:57 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er al kaarten gekocht voor 2017?
Ga je gang.., ik ga alweer bezig voor de voorbeschouwingen voor volgend jaar.quote:Op zondag 27 november 2016 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
Zal ik een leuke openingspost maken voor de winter? Met leuke feitjes over 2016 en een vooruitzicht op 2017?
Held.quote:Op zondag 27 november 2016 17:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Ga je gang.., ik ga alweer bezig voor de voorbeschouwingen voor volgend jaar.
Lijkt me ook werk zatquote:Op zondag 27 november 2016 17:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Makkie lijkt me, met 1 race minderquote:
Angst en dus ontzag voor Max proef ik daar. Mooiquote:Op zondag 27 november 2016 17:53 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Veel intenser dan ik had gedacht.
Wow.
Welke valt weg dan?quote:Op zondag 27 november 2016 18:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Makkie lijkt me, met 1 race minder
quote:Op zondag 27 november 2016 17:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Duitslandquote:
Ojaquote:Op zondag 27 november 2016 17:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
83.
EPrix Buenos Aires, 18 feb.
Dacht dat het nog niet zeker was, maar lees het nu inderdaad, nurburgring zal ook nooit terugkomen helaas.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
Dikkequote:Op zondag 27 november 2016 17:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Gewoon de hele nordschleife pakken, fuck de veiligheidsregels, dat is pas racenquote:Op zondag 27 november 2016 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat Duitsland wegvalt, was ook nog wel een optie geweest, maar wie weet jaar erop weer.
In twee jaar nu al die hoofden van topcoureurs en die denken o my god max zit in de buurtquote:Op zondag 27 november 2016 18:09 schreef Geralt het volgende:
Rosberg zit er wel doorheen zo te zien
Crazy Max, of all people. Man dat kereltje zit pas in zn tweede jaar
Niet te geloven eigenlijk, maar heel mooi idd.quote:Op zondag 27 november 2016 18:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Angst en dus ontzag voor Max proef ik daar. Mooi
Ze hebben hem het voordeel van de SS weggenomen door hem 3 rondes na de koplopers te laten pittenquote:Op zondag 27 november 2016 18:11 schreef aesop het volgende:
[..]
Niet te geloven eigenlijk, maar heel mooi idd.
Overigens, had Ricciardo nou zon slechte strategie? Had Red Bull hem niet kaner op de ss moeten laten rijden? Toch wel beetje een schande dat hij achter Max eindigt.
Gewoon drie teams die strijden om de titel.quote:Op zondag 27 november 2016 18:11 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop echt dat de hegemonie van die Mercs nu tot zn einde gekomen is.
Op naar het volgende Red Bull tijdperk met Max en Ricardo. Hoop echt zo dat dat een kampioenschapsauto gaat zijn. Mooie tijden worden dat. Kan nu al niet wachten
En die ontspannen sfeer tussen die 2 gaat er dan ook gewoon keihard aan. Mocht Max de overhand nemen dan gaat Ricardo steeds minder lachen en Max geeft geen neuk
Jep. Kudo's voor Max. Het is echt ongekend wat hij heeft laten zien. Jammer van die P4 in de coureursstand, maar dit was hoe dan ook een meer dan geslaagd jaar voor Maxquote:Op zondag 27 november 2016 18:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In twee jaar nu al die hoofden van topcoureurs en die denken o my god max zit in de buurt
Heb liever niet dat we van overheersing naar overheersing gaan, eigenlijk, ookal zou dat het in het voordeel van VES kunnen zijn. Liever gewoon echt spanning en strijden...quote:Op zondag 27 november 2016 18:11 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop echt dat de hegemonie van die Mercs nu tot zn einde gekomen is.
Op naar het volgende Red Bull tijdperk met Max en Ricardo. Hoop echt zo dat dat een kampioenschapsauto gaat zijn. Mooie tijden worden dat. Kan nu al niet wachten
En die ontspannen sfeer tussen die 2 gaat er dan ook gewoon keihard aan. Mocht Max de overhand nemen dan gaat Ricardo steeds minder lachen en Max geeft geen neuk
Owja, ik was even Mercedes en McLaren vergeten. Excuus daarvoorquote:Op zondag 27 november 2016 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon drie teams die strijden om de titel.
Precies, 1 team wat te veel domineert maakt het saai, ook als het Red Bull is met Max.quote:Op zondag 27 november 2016 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel zo een beetje de enige op tv die ook maar enige notie van heeft.quote:Op zondag 27 november 2016 18:13 schreef Mansjester het volgende:
Weer die kut Jan Lammers zo bij de NOS. Word schijtziek van die vent overal
jup. Het leek toen een goede keuze, maar als je zag hoe lang Max de supersoft goed hield dan is het achteraf verkeerd uitgepaktquote:Op zondag 27 november 2016 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze hebben hem het voordeel van de SS weggenomen door hem 3 rondes na de koplopers te laten pitten
2 teams zou al een vooruitgang zijnquote:Op zondag 27 november 2016 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo had kunnen winnen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Het leek toen een goede keuze, maar als je zag hoe lang Max de supersoft goed hield dan is het achteraf verkeerd uitgepakt
Likt echt alleen maar de billen van Max, heb hem volgens mij nog nooit kritiek zien geven ( ook niet als dat wel terecht was)quote:Op zondag 27 november 2016 18:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is wel zo een beetje de enige op tv die ook maar enige notie van heeft.
Het fanboy geklets bij Ziggo was deze keer echt bizar na de race. Kamphues die turn1 incident ook gewoon nog bij de hulk neer wil leggen.. Echt hoe dan..quote:Op zondag 27 november 2016 18:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Likt echt alleen maar de billen van Max, heb hem volgens mij nog nooit kritiek zien geven ( ook niet als dat wel terecht was)
Er is dan ook weinig kritiek te geven in de afgelopen 2 jaar.quote:Op zondag 27 november 2016 18:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Likt echt alleen maar de billen van Max, heb hem volgens mij nog nooit kritiek zien geven ( ook niet als dat wel terecht was)
wat?! Als er een van de weinige personen binnen de Nederlandse autosport goed te pruimen is, dan is hij het wel.quote:Op zondag 27 november 2016 18:13 schreef Mansjester het volgende:
Weer die kut Jan Lammers zo bij de NOS. Word schijtziek van die vent overal
* Nattekat diep graaftquote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er is dan ook weinig kritiek te geven in de afgelopen 2 jaar.
Ik zal je helpen. Monaco. 2 jaar op rij. Ok en Turn1 vandaag. Veel meer is er niet geweest imoquote:
Monaco tot 2x toe bijvoorbeeld. Een ex aantal slechte starts ook.quote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je tong uitsteken is niet netjes zei mijn moeder mij ooit.quote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat?! Als er een van de weinige personen binnen de Nederlandse autosport goed te pruimen is, dan is hij het wel.
Zelfs gasten die recentelijk nog F1 hebben gereden, of een raceklasse wat nog aanzien heeft zijn soms te achterlijk te onbekwaam om te kakken, en toch zijn die gasten de zogenaamde experts bij Zigg0 (ja, zonder de link)
Dat ie een Oranje bril op heeft is logisch.
Monaco dit jaar viel nog wel wat voor te zeggen. In een TR had hij die bocht wel gehaald.quote:Op zondag 27 november 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. Monaco. 2 jaar op rij. Ok en Turn1 vandaag. Veel meer is er niet geweest imo
Mwah, heeft toch regelmatig ook fouten gemaakt ( buiten zn magistrale rijden vaak)quote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vind hem vaak wat open deuren instellen. Nu ook weer, hij zegt niet dat het gewoon een fout was van Max bij de start. Geef het gewoon toe, iedereen maakt foutenquote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat?! Als er een van de weinige personen binnen de Nederlandse autosport goed te pruimen is, dan is hij het wel.
Zelfs gasten die recentelijk nog F1 hebben gereden, of een raceklasse wat nog aanzien heeft zijn soms te achterlijk te onbekwaam om te kakken, en toch zijn die gasten de zogenaamde experts bij Zigg0 (ja, zonder de link)
Dat ie een Oranje bril op heeft is logisch.
Die slechte starts heeft Lammers ook gewoon genoemd hoor. Lammers zou ik persoonlijk juist vaker zien aanschuiven. Die man kan tenminste enige nuance duiden. Én hij weet waar hij het over heeft.quote:Op zondag 27 november 2016 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Monaco tot 2x toe bijvoorbeeld. Een ex aantal slechte starts ook.
die laatste is een foutjequote:Op zondag 27 november 2016 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je tong uitsteken is niet netjes zei mijn moeder mij ooit.
Pit in gaan omdat je denkt dat dat moestquote:Op zondag 27 november 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. Monaco. 2 jaar op rij. Ok en Turn1 vandaag. Veel meer is er niet geweest imo
Zigggo.quote:Op zondag 27 november 2016 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Niet Ziggo kunnen schrijven zonder link
Je zin klopt ook voor de rest van het veld. Dat gedeelte tussen de haakjes klopt voor het grootste deel van het veld niet.quote:Op zondag 27 november 2016 18:20 schreef Mansjester het volgende:
Mwah, heeft toch regelmatig ook fouten gemaakt ( buiten zn magistrale rijden vaak)
Negeerwaardig topicquote:
Die hoort er ook nog bij inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2016 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Pit in gaan omdat je denkt dat dat moest
Oke klein ding, maar toch wel echt zijn fout.
Hij gaat nu zoals gewoonlijk alle subfora langsquote:
Coulthard zei in de interview met de NOS dat Max de F1 heeft wakker geschudquote:Op zondag 27 november 2016 18:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die hoort er ook nog bij inderdaad.
Maargoed, we zijn Lewis nog niet vergeten dat ie bij McLaren stopte toch?
Max heeft gewoon een uitzonderlijk goed seizoen gedraaid en alle verwachtingen overtroffen of op zijn allerminst meer dan waar gemaakt.
Een ieder die anders beweert is en geen knip voor de neus waard en heeft er geen verstand van.
Het is niet voor niks dat Max the hottest property in F1 is op het moment.
TOng is gewoon een alcoholist, Iwanius is een broodmongool.quote:Op zondag 27 november 2016 18:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij gaat nu zoals gewoonlijk alle subfora langs
Ik weet niet of hij of tong een grotere kneus is
Silverstone 2015quote:Op zondag 27 november 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat hoeft een Coutlhard niet te zeggen. Dat kan elke F1 kijker zelf zien. En die zal het daarmee eens zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 18:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Coulthard zei in de interview met de NOS dat Max de F1 heeft wakker geschud
quote:Op zondag 27 november 2016 17:53 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Veel intenser dan ik had gedacht.
Wow.
Nou poe poe, 5 fouten in 2 jaar en een paar slechte starts. Dergelijke statistieken kunnen we ook van mensen die bij elkaar 23 wereldkampioenschappen behaald hebben erbij halen over een tijdsspanne van 2 jaar hoor.quote:
Hey, ik ben een Maxfan hoorquote:Op zondag 27 november 2016 18:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou poe poe, 5 fouten in 2 jaar en een paar slechte starts. Dergelijke statistieken kunnen we ook van mensen die bij elkaar 23 wereldkampioenschappen behaald hebben erbij halen over een tijdsspanne van 2 jaar hoor.
Max heeft een bijzonder goed seizoen gereden, dat is gewoon een feit. En tuurlijk zijn daar foutjes geweest, maar geen enkele F1 coureur is zonder foutjes. Bijna geen enkele ronde zelfs
Briljant... heb het filmpje nu al 5 keer bekekenquote:Op zondag 27 november 2016 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Dan ben je wereldkampioen maar noem je Max 4 a 5 keer in je interview
![]()
Crazy Max
Waar hij wel voor moet zorgen, als hij WK wil worden, is dat zijn starts constanter worden. Inhalen is fijn, maar je kunt het jezelf wat makkelijker maken als je vooraan blijft bij de startquote:Op zondag 27 november 2016 18:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou poe poe, 5 fouten in 2 jaar en een paar slechte starts. Dergelijke statistieken kunnen we ook van mensen die bij elkaar 23 wereldkampioenschappen behaald hebben erbij halen over een tijdsspanne van 2 jaar hoor.
Max heeft een bijzonder goed seizoen gereden, dat is gewoon een feit. En tuurlijk zijn daar foutjes geweest, maar geen enkele F1 coureur is zonder foutjes. Bijna geen enkele ronde zelfs
Massa toch ook... hoe vaak lag hij er wel niet af dit seizoen. Hoor je ook niemand over.quote:Op zondag 27 november 2016 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat de fouten van VES dit jaar aardig zijn uitvergroot. Er wordt erg snel erg veel van je verwacht als je gehyped wordt, en dan ligt alles wat je doet onder een vergrootglas.
Een coureur als Palmer heeft ik weet niet hoeveel verkloot in een seizoen, hij zou er bijna een award voor moeten krijgen, maar daar hoor je niemand over, want er wordt niets van 'm verwacht en hij rijdt nergens waar zijn fouten echt impact hebben op de koplopers.
.......
Ik hoop echt dat volgend jaar spannend wordt. Merc, RB, Ferrari, FI een paar podiums, helemaal mooi zou dat zijn. En wie er dan ook wint, laat maar eens wat gevechten voorin zien, in plaats van ergens tussen P3 en P8....
Yup, ook niet al te briljant. Maar Palmer was dan ook gewoon een voorbeeld in mijn post. Niet de enige coureur die domme dingen deedquote:Op zondag 27 november 2016 18:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Massa toch ook... hoe vaak lag hij er wel niet af dit seizoen. Hoor je ook niemand over.
Tnxquote:
ja precies dat bedoel ik en dan is Massa de gast met heel veel ervaring. Die paar fouten van Max vallen volgens mij heel erg mee. Nou ja als hij fout gaat doet hij het goedquote:Op zondag 27 november 2016 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, ook niet al te briljant. Maar Palmer was dan ook gewoon een voorbeeld in mijn post. Niet de enige coureur die domme dingen deed
Je fouten vallen ook gewoon meer op als je in de kijker rijdt (wat positief is) en zijn vaak wat 'erngstiger' als je op de limiet rijdt in plaats van als 'n opoe...quote:Op zondag 27 november 2016 18:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ja precies dat bedoel ik en dan is Massa de gast met heel veel ervaring. Die paar fouten van Max vallen volgens mij heel erg mee. Nou ja als hij fout gaat doet hij het goed
Nope. 23 maart begint 't weer. Dan is de eerste race...quote:Op zondag 27 november 2016 18:48 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Dan ben je een week te vroeg
Vrijwel iedereen die in de media hyped en uitvergroot doet dat ook omdat hij er zelf belang bij heeft om F1 te hypen. Dat houdt de belangstelling en daarmee de geldstroom van de sponsoren op gang.quote:Op zondag 27 november 2016 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat de fouten van VES dit jaar aardig zijn uitvergroot. Er wordt erg snel erg veel van je verwacht als je gehyped wordt, en dan ligt alles wat je doet onder een vergrootglas.
Een coureur als Palmer heeft ik weet niet hoeveel verkloot in een seizoen, hij zou er bijna een award voor moeten krijgen, maar daar hoor je niemand over, want er wordt niets van 'm verwacht en hij rijdt nergens waar zijn fouten echt impact hebben op de koplopers.
Als ik iets niet op heb dan is het wel een roze/oranje max-bril, ondanks dat ik het erg tof vind en echt wel zit te juichen op de bank als hij 't goed doet, maar ik vind tegelijkertijd ook dat hij al de kritiek die hij gekregen heeft niet verdient. Een vriend van me blijft maar herhalen dat ' hij nog eens iemand dood rijdt 'ik praat met hem maar gewoon niet meer over F1, want dan heb je er gewoon geen kut van begrepen imho.
Ik hoop echt dat volgend jaar spannend wordt. Merc, RB, Ferrari, FI een paar podiums, helemaal mooi zou dat zijn. En wie er dan ook wint, laat maar eens wat gevechten voorin zien, in plaats van ergens tussen P3 en P8....
Onzin.quote:Op zondag 27 november 2016 18:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die in de media hyped en uitvergroot doet dat ook omdat hij er zelf belang bij heeft om F1 te hypen. Dat houdt de belangstelling en daarmee de geldstroom van de sponsoren op gang.
Eén van de grote verschillen met andere sporten (zoals voetbal bijvoorbeeld) die ook honderden miljoenen verslinden maar die veel dieper in de harten van het grote publiek zitten.
Hangt nogal af van circuit en afstelling.quote:Op zondag 27 november 2016 19:01 schreef Nia het volgende:
Max moet gewoon altijd maar 1 keer de pits in gaan.
Op zich praat jij hier best wel een hoop bullshit.quote:Op zondag 27 november 2016 18:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die in de media hyped en uitvergroot doet dat ook omdat hij er zelf belang bij heeft om F1 te hypen. Dat houdt de belangstelling en daarmee de geldstroom van de sponsoren op gang.
Eén van de grote verschillen met andere sporten (zoals voetbal bijvoorbeeld) die ook honderden miljoenen verslinden maar die veel dieper in de harten van het grote publiek zitten.
Zo lang mogelijk...dat is een breed begrip.quote:Op zondag 27 november 2016 19:13 schreef Nia het volgende:
Je kunt toch zo lang mogelijk door blijven rijden op een set banden en pas naar binnen gaan als het echt niet meer gaat. Wil je van Mercedes winnen dan zul je dat in de pit-lane moeten zien te doen.
Hoe ziet zijn huidige vrouw er dan uit?quote:Op zondag 27 november 2016 19:14 schreef opreis het volgende:
Misschien nu Rosberg kampioen is dat hij nu een knappere vrouw kan krijgen.
Primaquote:Op zondag 27 november 2016 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe ziet zijn huidige vrouw er dan uit?
Daar is inderdaad helemaal niks mis mee, wat een lieffie zegquote:Op zondag 27 november 2016 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Prima
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/802925885007466496
Ik krijg altijd de rillingen van dat soort foto's van babies in zo'n positie met zo'n rare hoofdbandquote:
En wie zou er gelukkiger zijn vraag ik me afquote:Op zondag 27 november 2016 19:24 schreef Nia het volgende:
Hamilton kiest voor een poenerig leven met andere celebs, maar Rosberg kiest duidelijk voor een gezinsleven.
Ik denk dat beide best blij zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 19:25 schreef Beach het volgende:
[..]
En wie zou er gelukkiger zijn vraag ik me af
Dat was voor jou voldoende geweestquote:Op zondag 27 november 2016 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de rillingen van dat soort foto's van babies
Haha, true, maar in van die 'Anne Geddis/Geddes/whatever'-poses... huuuquote:Op zondag 27 november 2016 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was voor jou voldoende geweest
Maar verder eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |