Ik heb wat scharrels gehad, en heb niet altijd een condoom gebruikt moet ik eerlijk bekennen.quote:Op zondag 27 november 2016 14:24 schreef Rezania het volgende:
Falconpunch. Gebruik gewoon een condoom idioot.
Als ze zwanger blijkt te zijn, ben je beetje te laat met je MAP..quote:Op zondag 27 november 2016 14:38 schreef PandaDrop het volgende:
1. Aan vrouw vragen om morning after pil in te nemen.
2. Abortus eisen.
3. Vaderschap niet erkennen.
Falcon punch is te onzeker, Misschien gaat het ongeboren kind niet dood aan maar gehandicapt. Dan voel je nog kutter.
Ook als ze je wijs heeft gemaakt dat ze de pil slikt, maar dat dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn?quote:Op zondag 27 november 2016 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als ze zwanger blijkt te zijn, ben je beetje te laat met je MAP..
Ik zou er goed ziek van zijn, maar denk dat ik de consequenties maar op me neem. Heb het er zelf ingestopt..
Ze had dus bij de eerste keren al zwanger kunnen zijn, want de pil zegt niet alles.quote:Op zondag 27 november 2016 16:53 schreef ludovico het volgende:
Mja, ik heb het er eigenlijk gelijk over gehad.... Nouja, niet helemaal gelijk, maar na een aantal keren wel, ik wist toen wel dat al de pil slikte.
Tja, feit blijft staan dat je hem er zelf in stopt..quote:Op zondag 27 november 2016 16:51 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ook als ze je wijs heeft gemaakt dat ze de pil slikt, maar dat dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn?
Tjah, op de 100 vrouwen die zegt de pil te slikken, daar wordt er 1 van zwanger per jaar.quote:Op zondag 27 november 2016 16:57 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Ze had dus bij de eerste keren al zwanger kunnen zijn, want de pil zegt niet alles.
Zoiets als een cola drinken en er later erachter komen dat er gif in zat.quote:Op zondag 27 november 2016 17:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, feit blijft staan dat je hem er zelf in stopt..
Jouquote:Op zondag 27 november 2016 17:35 schreef Fer het volgende:
Misschien zit ze helemaal niet op jouw als vader te wachten.
Wat moet je dan? Je was er zelf bij. Dat ze een teringstreek uithaalt lijkt me duidelijk..quote:Op zondag 27 november 2016 18:27 schreef embedguy het volgende:
[..]
Zoiets als een cola drinken en er later erachter komen dat er gif in zat.
Tja, feit blijft dat je het zelf opgedronken hebt.
Dat.quote:Op zondag 27 november 2016 14:26 schreef Sked het volgende:
Als je mans genoeg bent om d'r vol te kwakken moet je ook maar mans genoeg zijn om de gevolgen te dragen.
Onzin.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 19:18 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Onzin.
Als je vrouw genoeg bent om zonder bescherming te neuken moet je ook een abortus doen óf het kind alleen opvoeden.
Wat is het verschil tussen 'een man zijn als je hem erin hangt zonder bescherming & de gevolgen dragen' en 'iemand hem erin laten hangen zonder bescherming & de gevolgen dragen'?quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 14:24 schreef Rezania het volgende:
Falconpunch. Gebruik gewoon een condoom idioot.
Als er gif in je cola blijkt te zitten kun je in ieder geval nog naar het ziekenhuis gaan voor hulp. Dit is meer alsof ze je voor de SEH laten rotten als degene die je vergiftigt heeft zegt dat ze niet wil dat je behandeld wordt.quote:Op zondag 27 november 2016 18:27 schreef embedguy het volgende:
[..]
Zoiets als een cola drinken en er later erachter komen dat er gif in zat.
Tja, feit blijft dat je het zelf opgedronken hebt.
Dat! En anders een rubbertje gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2016 14:26 schreef Sked het volgende:
Als je mans genoeg bent om d'r vol te kwakken moet je ook maar mans genoeg zijn om de gevolgen te dragen.
Mag ze gerust zeggen. Dan valt er een last van me af, en kan ik verder met mijn zorgeloze leventje.quote:Op zondag 27 november 2016 17:35 schreef Fer het volgende:
ja, en die scharrel/fuckbuddy/FWB dan?quote:Op zondag 27 november 2016 20:39 schreef Roland_Deschain het volgende:
Vriendin op haar handen laten staan en de boel spoelen met Coca Cola.
Had iets geweest voor jouw moeder.quote:Op zondag 27 november 2016 19:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 'een man zijn als je hem erin hangt zonder bescherming & de gevolgen dragen' en 'iemand hem erin laten hangen zonder bescherming & de gevolgen dragen'?
Een abortus is in een half uur voorbij.
Fysiek misschien wel.quote:Op zondag 27 november 2016 19:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 'een man zijn als je hem erin hangt zonder bescherming & de gevolgen dragen' en 'iemand hem erin laten hangen zonder bescherming & de gevolgen dragen'?
Dat zie ik om me heen toch regelmatig behoorlijk tegenvallen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Als je het kind niet wilde is het ook mentaal niet meer dan dat.
Kan, dan wilden ze het kindje dus wel.quote:Op zondag 27 november 2016 22:38 schreef Flogging het volgende:
[..]
Dat zie ik om me heen toch regelmatig behoorlijk tegenvallen
Ik denk niet dat het zo zwart/wit is. Ik vind een abortus nogal wat. heb er nog nooit 1 gehad hoor, maar het lijkt me vreselijk ingrijpend.quote:Op zondag 27 november 2016 22:39 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Kan, dan wilden ze het kindje dus wel.
Dat scheelt dan wel een heleboel ja.quote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Dat is denk ik erg afhankelijk van hoe je erin staat. Ik heb een kindje laten weghalen en ik ben er nog steeds heel blij mee.
Dat laatste is in mijn omgeving gebeurd vorig jaar.quote:Op zondag 27 november 2016 21:25 schreef rsnel het volgende:
Vind het zwaar hypocriet dat een vrouw alleen mag beslissen om het kind te houden, als de vader dit echt niet wil.
Ik ben 35 en zou zowieso aandringen op morning after pil, abortus, en het kind niet erkennen.
Kinderen beslis je samen, en als 1 van beide het niet wil, dan dus ook geen kind.
Der zijn tegenwoordig ook vrouwen die in een relatie graag een kind willen, maar de vader absoluut niet. Dan stopt de vrouw gewoon met het slikken van de pil, zodat zij toch ineens zwanger raakt.
Ik zou in zo'n situatie direct aangifte doen bij de politie!
Ik zou in een relatie de verantwoordelijkheid van anticonceptie niet laten bij de gene die eigenlijk helemaal niet aan de anticonceptie wilquote:Op zondag 27 november 2016 21:25 schreef rsnel het volgende:
Vind het zwaar hypocriet dat een vrouw alleen mag beslissen om het kind te houden, als de vader dit echt niet wil.
Ik ben 35 en zou zowieso aandringen op morning after pil, abortus, en het kind niet erkennen.
Kinderen beslis je samen, en als 1 van beide het niet wil, dan dus ook geen kind.
Der zijn tegenwoordig ook vrouwen die in een relatie graag een kind willen, maar de vader absoluut niet. Dan stopt de vrouw gewoon met het slikken van de pil, zodat zij toch ineens zwanger raakt.
Nee de kwaliteit van invriessperma is goedquote:Op maandag 28 november 2016 17:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Een advies aan jonge mannen:
-Laat je (jong !!) steriliseren.
-Laat meteen een kwart litertje eigen sperma (overleg met gynecaloog over de hoeveelheid) invriezen.
Voordeel:
-er kunnen geen "ongelukjes" gebeuren.
-er kan geen vrouw je erin luizen (ook dat komt voor!). Betaal je de komende 20 jaar!
-de kwaliteit van je sperma is het beste als je jong bent, daarna wordt het langzaam minder.
-door de ingevroren sperma kun je altijd in een serieuze relatie waarin je kinderen wil, terug grijpen op je aangelegde voorraad sperma (goede kwaliteit want van toendertijd toen je jonger was).
Maar ja, het zal wel weer te praktisch en te pragmatisch zijn. Liever risico lopen en dan klagen. Of vrouwen zullen dit niet graag lezen vanwege het wegvallen van punt 2, beetje kunnen manipuleren bij man met goed inkomen zich laten zwangeren of hem proberen op die manier aan haar te binden.
Tja, ik zei het al, is niet romantisch, wel praktisch en pragmatisch, kortom slim!
Ik heb geen idee, maar net zoals bij groente en fruit lijkt mij vers het bestequote:Op maandag 28 november 2016 17:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Is dat puur jouw mening, of wordt die door iets gestaafd?
Dus dat sperma in die spermabanken waar zoveel kindertjes uit voorkomen is van mindere kwaliteit?
Ik weet het echt niet, mij niet in verdiept.
In Zweden, een land met wel heel rare regels mbt sex, prostitutie, ouderschap enz. is er sinds kort een document waarin de man kan bevestigen dat ie geen kind wil en dus ook niet ervoor op moet draaien als er toch een komt. Hij heeft dan geen (gedeeld) ouderschap.quote:Op zondag 27 november 2016 21:25 schreef rsnel het volgende:
hihiquote:Op maandag 28 november 2016 17:57 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
In Zweden, een land met wel heel rare regels mbt sex, prostitutie, ouderschap enz. is er sinds kort een document waarin de man kan bevestigen dat ie geen kind wil en dus ook niet ervoor op moet draaien als er toch een komt. Hij heeft dan geen (gedeeld) ouderschap.
In Duitsland ga je de bak in als je een kondje maakt en niet betaalt. Want de vrouw maakt uit of jullie als gezin samen wonen of slechts een twee-wekelijks bezoekuurtje.
Daarom, mannen met betere inkomens daar, laten zich na het opslaan van voldoende sperma, steriliseren om dit te voorkomen.
Heb het ooit meegemaakt dat een vrouw stelde een kameraad had haar zwanger gemaakt. Haha, hij was al 20 jaar geleden gesteriliseerd. En weet waar ie over spreekt, werkt zelf in het ziekenhuis als OK assistent.
Waar zitten ze dan mee? Dat ze het kind hebben laten aborteren? Of dat ze er blij om zijn?quote:Op maandag 28 november 2016 11:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel een heleboel ja.
Ik ken twee mensen die blij zijn dat ze geen moeder zijn geworden, maar die er toch nog wel heel erg mee zitten. Zo zwart wit als bij jou is het misschien niet overal.
Ken je deze:quote:Op maandag 28 november 2016 17:56 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar net zoals bij groente en fruit lijkt mij vers het beste
Hihaho, IN het moment?quote:Op zondag 27 november 2016 20:09 schreef Tegan het volgende:
Ligt aan de scharrel en mijn leeftijd. Denk dat ik gezien de hormonen pas in het moment zou kunnen beslissen.
Ze zitten ermee dat ze het hebben laten weghalen. Dat mag toch? Zodra zo'n ding eenmaal (ongepland) is geplant in hun buik, is het te laat en dan kan het niet meer worden teruggedraaid. Er moet dan een beslissing worden gemaakt over het houden of niet houden ervan. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dat een gemakkelijke, alledaagse beslissing vinden.quote:Op maandag 28 november 2016 18:36 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Waar zitten ze dan mee? Dat ze het kind hebben laten aborteren? Of dat ze er blij om zijn?
Ik zou nooit een kind laten aborteren. Ik ben een man, en ik wil en doe dat dus gewoon niet!
Maar vind het wel weer apart, heel blij dat ze geen moeder zijn geworden (dus ... dat arm wicht bewust hebben laten afzuigen) en er wel "heel erg" mee zitten.
Wat moeten we daar nou mee? Ze zijn er eigenlijk van overtuigd dat het een leven is dat ze hebben laten doden, maar uit opportunisme toch maar laten doen? Of wat?
Bah !!![]()
[..]
Ken je deze:
Oh Lord, help me to keep my mouth shut untill I know what I ´m talking about.
![]()
Ik zou met de psych gaan praten als ik jou was.quote:Op maandag 28 november 2016 18:36 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Waar zitten ze dan mee? Dat ze het kind hebben laten aborteren? Of dat ze er blij om zijn?
Ik zou nooit een kind laten aborteren. Ik ben een man, en ik wil en doe dat dus gewoon niet!
Maar vind het wel weer apart, heel blij dat ze geen moeder zijn geworden (dus ... dat arm wicht bewust hebben laten afzuigen) en er wel "heel erg" mee zitten.
Wat moeten we daar nou mee? Ze zijn er eigenlijk van overtuigd dat het een leven is dat ze hebben laten doden, maar uit opportunisme toch maar laten doen? Of wat?
Bah !!![]()
[..]
Ken je deze:
Oh Lord, help me to keep my mouth shut untill I know what I ´m talking about.
![]()
Precies wat hij zegt: niet erkennen.quote:
Vind ik ook, als er iemand probeert je erin te luizen!quote:Op dinsdag 29 november 2016 12:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Precies wat hij zegt: niet erkennen.
ja, sta al op de wachtlijst. Hou je op de hoogte!quote:Op dinsdag 29 november 2016 12:42 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik zou met de psych gaan praten als ik jou was.
Hoeft niet hoor. Tenzij ik provisie van de psych inkomsten krijg omdat jij er komt door mijquote:Op dinsdag 29 november 2016 12:51 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
ja, sta al op de wachtlijst. Hou je op de hoogte!
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan dus ook in geen enkele manier iets verwachten van de vader?quote:Op dinsdag 29 november 2016 12:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik zwanger zou worden zou ik het kindje houden. Als de man daar niet achter zou staan zou dat erg jammer zijn natuurlijk, maar dan zou ik het avontuur dus alleen aan gaan.
Pfoe, lijkt me dat je als moeder toch wel hoopt dat de vader zich er wat van aantrekt, als het kind er eenmaal is. Maar heb er geen ervaring mee, geen idee hoe ik in die situatie zou reageren.quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En dan dus ook in geen enkele manier iets verwachten van de vader?
Wat een bs. Met condoom kan t ook fout gaanquote:Op zondag 27 november 2016 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat! En anders een rubbertje gebruiken.
quote:Op zondag 27 november 2016 21:25 schreef rsnel het volgende:
Goed argument om geen condoom te gebruiken, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:45 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Wat een bs. Met condoom kan t ook fout gaan
Dat zeg ik volgens mij nergens. Alleen als je zo 'mans' bent om er het zonder te doen terwijl ze fe pil slikt en het fout gaat. Maar als het met condoom fout gaat wat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Goed argument om geen condoom te gebruiken, inderdaad.
Dan hetzelfde verhaal, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:55 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dat zeg ik volgens mij nergens. Alleen als je zo 'mans' bent om er het zonder te doen terwijl ze fe pil slikt en het fout gaat. Maar als het met condoom fout gaat wat dan?
Gebeurde dat in Falcon Crest?quote:
Nee, Captain Falcon deelt dat uit bij gevechten met Peach en Daisy.quote:
0.25 liter ? Serieus?quote:Op maandag 28 november 2016 17:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Een advies aan jonge mannen:
-Laat je (jong !!) steriliseren.
-Laat meteen een kwart litertje eigen sperma (overleg met gynecaloog over de hoeveelheid) invriezen.
Voordeel:
-er kunnen geen "ongelukjes" gebeuren.
-er kan geen vrouw je erin luizen (ook dat komt voor!). Betaal je de komende 20 jaar voor het kind en met een beetje pech ook voor haar.
-de kwaliteit van je sperma is het beste als je jong bent, daarna wordt het langzaam minder.
-door de ingevroren sperma kun je altijd in een serieuze relatie waarin je kinderen wil, terug grijpen op je aangelegde voorraad sperma (goede kwaliteit want van toendertijd toen je jonger was).
Maar ja, het zal wel weer te praktisch en te pragmatisch zijn. Liever risico lopen en dan klagen. Of vrouwen zullen dit niet graag lezen vanwege het wegvallen van punt 2, beetje kunnen manipuleren bij man met goed inkomen zich laten zwangeren of hem proberen op die manier aan haar te binden.
Tja, ik zei het al, is niet romantisch, wel praktisch en pragmatisch, kortom slim!
![]()
Overigens, ik zou graag een kindje maken. En dan met de moeder en het kind samen leven, of op een andere manier veel betrokken zijn bij het kind, de opvoeding en het dagelijks leven ervan. Maar dat is mijn wens in mijn situatie.
In het algemeen adviseer ik echter (jonge) mannen bovenstaande.
Inderdaad...quote:Op zondag 27 november 2016 17:35 schreef Fer het volgende:
Wel leuk voor de korte termijn, maar tegelijkertijd ook wetend dat het op de lange termijn niet gaat werken en dat het je niet gelukkig gaat maken. Maar inderdaad: het houdt iets scheefs.quote:Op zondag 27 november 2016 18:35 schreef velden het volgende:
Vanwaar denk je hierover na?
Dat scharrelen,..het blijft iets scheefs. Je hecht je onbewust toch,.. maar het is het net niet?
Een vreemd fenomeen eigenlijk waar je in verzeild kan raken.
Ben ik het gedeeltelijk mee eens. Als ik zwanger zou worden van een scharrel hoop ik toch echt wel dat hij me nou ook weer niet als een baksteen laat vallen en op z'n minst meedenkt in hoe hoe ik in m'n uppie verder ga. Vind ik een stukje verantwoordelijkheid van zijn kant, maar die ik niet kan opeisen, hoogstens kan vragen of hij zijn verantwoordelijkheid wil nemen. Hij hoeft echt niet voor het kind te zorgen of wat dan ook (zie eerste quote), maar gewoon volwassen gedrag zou wel op prijs worden gesteld.quote:Op zondag 27 november 2016 18:38 schreef mrspoeZ het volgende:
Als een meisje zwanger raakt van iemand die ze niet leuk genoeg vindt om verkering mee te hebben maar toch het kind houdt, mag ze het zelf oplossen.
Alleen wanneer de kleur niet klopt .quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef Salvad0R het volgende:
hoezo is dit een probleem, als je scharrel gewoon een vriendje heeft?
Cola Light toch wel? En dan paar mentos gebruiken? Bruist zo lekkerquote:Op zondag 27 november 2016 20:39 schreef Roland_Deschain het volgende:
Vriendin op haar handen laten staan en de boel spoelen met Coca Cola.
En als je dan een kind wil zit je meteen aan een ivf traject vast.. puik ideequote:Op woensdag 14 december 2016 02:53 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik citeer een deel van de post van postbus 100 hier 2 bijdragen terug:
Vind ik een stukje verantwoordelijkheid van zijn kant, maar die ik niet kan opeisen, hoogstens kan vragen of hij zijn verantwoordelijkheid wil nemen. Hij hoeft echt niet voor het kind te zorgen of wat dan ook (zie eerste quote), maar gewoon volwassen gedrag zou wel op prijs worden gesteld.
Let op mannen, dat wordt nu gezegd. En misschien denken sommige vrouwen ook zo. Maar dan komt de realiteit. Met pa, ma.oma en tantes die haar opsteuken. Met een sociale dienst die zegt, als je weet wie de vader is, zeg het ons, en wij gaan wel geld halen, of jij krijgt niks van ons. Of gewoon, duizende euro´s extra per jaar vele jaren lang, dat is een huisje.
Neen, dit soort opmerkingen hebben voor mij geen waarde, zelfs als ze ze op papier zet (zie opmerking van mij over de sociale dienst). Wil je zeker zijn en je bent geen " Weich-ei" (softie in goed nederlands) dan ga voor sterilisatie met potje sperma in de diepvries bij de gynecaloog.
Bedankt voor het in twijfel trekken van mijn meningquote:Op woensdag 14 december 2016 02:53 schreef LeesFoknl het volgende:
Let op mannen, dat wordt nu gezegd. En misschien denken sommige vrouwen ook zo. Maar dan komt de realiteit. Met pa, ma.oma en tantes die haar opsteuken. Met een sociale dienst die zegt, als je weet wie de vader is, zeg het ons, en wij gaan wel geld halen, of jij krijgt niks van ons. Of gewoon, duizende euro´s extra per jaar vele jaren lang, dat is een huisje.
Neen, dit soort opmerkingen hebben voor mij geen waarde, zelfs als ze ze op papier zet (zie opmerking van mij over de sociale dienst). Wil je zeker zijn en je bent geen " Weich-ei" (softie in goed nederlands) dan ga voor sterilisatie met potje sperma in de diepvries bij de gynecaloog.
Huppekee, gewoon een stofzuiger in d'r sterretje en zuigen maar. Ziezo, probleem opgelost, weg met dat kind. En volgende keer gewoon lekker weer zonder condoom, gewoon al die kinderen er uitzuigen toch. Zit toch in het basispakket.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:31 schreef dimmak het volgende:
Mijn vaste fuckbuddy kan niet zwanger worden. Als een andere scharrel zwanger zou worden zou ik vragen om een abortus.
Ik gebruik altijd condoom. Maar kan eens wat mis gaan natuurlijk. Met je domme aannames.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:10 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Huppekee, gewoon een stofzuiger in d'r sterretje en zuigen maar. Ziezo, probleem opgelost, weg met dat kind. En volgende keer gewoon lekker weer zonder condoom, gewoon al die kinderen er uitzuigen toch. Zit toch in het basispakket.man man man
En de vrouw gebruikt niks?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd condoom. Maar kan eens wat mis gaan natuurlijk. Met je domme aannames.
Weet ik veel. Ik zorg gewoon dat ik altijd een condoom om heb. Mocht die knappen dwing ik op een MAP aan. Werkt dat niet mag idd de stofzuiger er in. Maar dat bepaalt ze dan zelf.quote:
Hoe oud ben je? Wil je nog kidneren? Steriliseren een optie?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik zorg gewoon dat ik altijd een condoom om heb. Mocht die knappen dwing ik op een MAP aan. Werkt dat niet mag idd de stofzuiger er in. Maar dat bepaalt ze dan zelf.
26, misschien ooit maar ik zit nu niet te wachten op vastigheid in mijn leven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Wil je nog kidneren? Steriliseren een optie?
Kijk jij doet iig wel wat je kunto m het te voorkomen. Dat spreekt al voor je.
Ik trek jouw mening niet in twijfel. Ik denk dat jij dit oprecht en integer op dit moment zo bedoelt als dat je het schrijft. En veel vrouwen idem dito.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bedankt voor het in twijfel trekken van mijn mening![]()
Ja, als je in die situatie zit en de man ondersteunt niet dan heb jij zeker het recht om hem verder niet in jouw en jullie (het kind) leven toe te laten-quote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vind dat idee van de sterilisatie nog niet zo stom, raar maar waar...
Hoe dan ook.. In geval de partner het niet wilt dan zou ik het kind houden maar ook duidelijk maken: geen rechten, geen plichten. Jij moet niet betalen of wat dan ook, maar je mag het ook niet ineens komen opeisen na zoveel jaren zodat ik ineens maar halftijds een kind zou hebben.
Dat sowieso. Was ik ook maar homo geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:20 schreef sirdanilot het volgende:
Als je gewoon Homo wordt heb je al die problemen niet, veel makkelijker
Kende er een die 5 kinderen had en regelmatig op deze manier een abortus uitvoerde (met behulp van een andere vrouw) Op haar 35 ste bij zulk een abortus overleden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:33 schreef Ferdii het volgende:
Ik zou naar de hobby winkel gaan, breinaalden kopen
Ingevroren groente en fruit zijn gezonder.quote:Op maandag 28 november 2016 17:56 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar net zoals bij groente en fruit lijkt mij vers het beste
Zo is hetquote:Op zondag 27 november 2016 19:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de vader volledig uitgesloten zou worden. Ik zou voor het kind alles bijhouden van info wat ik op dat moment heb: naam, adres, eventueel foto's.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:42 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, als je in die situatie zit en de man ondersteunt niet dan heb jij zeker het recht om hem verder niet in jouw en jullie (het kind) leven toe te laten-
Hoewel ik ook al heb meegemaakt dat zo een vader totaal niets om het kind gaf. Geen ondersteuning, niets met verjaardag, Kerst enz. Nog geen kaartje. Het kind kende haar vader. Dan was er na jaren (van totale afwezigheid) een grote gebeurtenis in het leven van het kind en daar was de vader (in een hoekje van de zaal) wel aanwezig. Dat was voor het kind de mooiste dag van haar leven ....
Dus als je als moeder de niet betalende vader volledig uitsluit .... Of dat de juiste keuze is. Voor het kind is het toch de vader !! Heel moeilijk te nemen zulk een besluit voor een vrouw.
Daarom, ik vind dat je laten steriliseren als ma,n met 1-2 postjes jong sperma in de sperma-opslag voor voor het moment dat je samen met je partner kinderen wil, beslist een optie.
Volgens mij vergeet je dan even dat het evengoed zijn kind is, als dat het jouw kind is.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de vader volledig uitgesloten zou worden. Ik zou voor het kind alles bijhouden van info wat ik op dat moment heb: naam, adres, eventueel foto's.
En mocht de vader toch graag wat tijd met zijn kind willen dan kan dat ook wel geregeld worden, ook als het kind op oudere leeftijd zelf contact wil, zou ik dit niet tegenhouden. Maar het mag niet zo zijn dat zo een kerel eerst schreeuwt voor een abortus, ik daarna jaren mijn kind verzorg en lief heb en dat hij dan ineens bedenkt dat een ouder kind best wel leuk is ipv een krijsende baby en voor co ouderschap zou gaan. Dan ben ik mijn kind ineens voor de helft van de tijd kwijt en het is nog maar de vraag of het kind zelf zit te wachten om ineens een hele week bij een vreemde te gaan wonen.
???? in deze tijd???quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:55 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Kende er een die 5 kinderen had en regelmatig op deze manier een abortus uitvoerde (met behulp van een andere vrouw) Op haar 35 ste bij zulk een abortus overleden.
Of bedoel je met die breinaalden dat je alvast wat kleertjes voor het kind gaar breien?
Moeilijke ethische kwestiequote:Op zondag 15 januari 2017 14:15 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je dan even dat het evengoed zijn kind is, als dat het jouw kind is.
Het kind wat hij eerst wou laten doden? Niet voor wou zorgen en niets mee te maken wou hebben? En er jaren niet naar omgekeken heeft?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:15 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je dan even dat het evengoed zijn kind is, als dat het jouw kind is.
Ja, maar niet in dit land. In een "derde wereld" land.quote:
Wat erg toch..quote:Op maandag 16 januari 2017 00:20 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, maar niet in dit land. In een "derde wereld" land.
Waar abortus verboden is en waardoor de vrouwen dus genoodzaakt zijn naar (ook mede door armoede tot), tja, kun je het paardemiddelen noemen? te grijpen.
Ook gevaarlijke medicinale drankjes die een abortus moeten bewerkstellen zijn daar illegaal te koop.
Als je arm bent en als koppel op straat leeft in de hitte en de uitlaatkwalmen van een grote Aziatische tientalle miljoenen mensen stad, vaak honger hebt enz. dan blijft er niet veel andere leuke dingen over dan af en toe een nummertje. Daarnaast, van veel vrouwen (en hun mannen en kinderen) vaak de enige bron van inkomsten (wippen). En bij de klanten van zulke hoef je niet aan te komen met liever met condoom.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:36 schreef velden het volgende:
[..]
Wat erg toch..
Vroeger kon ik weinig empathie opbrengen. Dacht dan: dan heb je toch geen sex? Je weet wat ervan kan komen. Hou je maar in. Of neem je ac maatregelen.
En dacht van heel arme landen..hoe kunnen deze vrouwen nog zin in sex hebben.. de honger smoort dat toch in de kiem?
Maar nu.. het is allemaal niet zo makkelijk. Soms word je overweldigd... vlees is zwak.. liefde is groots met verlangen tot een worden enz.
Waarom neuk jij een gek mens?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:31 schreef Aiciu het volgende:
Heb ooit met zo'n gek geneukt die beweerde zwanger van mij te zijn en toen wilde ik absoluut geen kind en toen koos ik voor aborteren of niet erkennen.
Gelukkig voor mij was dat gekke mens een paar dagen later ongesteld, maar daardoor weet ik wel wat ik zou doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |