Kwam niet door Max. Werd aangetikt door Hulkenberg.quote:Op zondag 27 november 2016 14:07 schreef Cattivo het volgende:
Verstappen moet echt een cursus koel houden in het begin van de race.
Ik probeer origineel te blijven.quote:Op zondag 27 november 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou zeggen 'Is dit het definitieve einde van het tijdperk Max Verstappen?'
Euh, misschien wel eigen fout? Kwam ver naar buiten en Hulk was er volgens mij voorbij. Even de herhaling maar zien.quote:Op zondag 27 november 2016 14:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kwam niet door Max. Werd aangetikt door Hulkenberg.
als een mes door de warme boter ofzoietsquote:
Bwoah. Beetje achterhoede teams inhalen. Dat zou ook geen probleem mogen zijn.quote:
Ja we moeten het niet overdrijven.quote:Op zondag 27 november 2016 14:09 schreef Sked het volgende:
Max haalt een paar opgevoerde bolderwagens in, spannend hoor
.quote:Op zondag 27 november 2016 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Op deze manier zal Max Verstappen nooit wereldkampioen worden.
quote:Op zondag 27 november 2016 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh, misschien wel eigen fout? Kwam ver naar buiten en Hulk was er volgens mij voorbij. Even de herhaling maar zien.
Vooral in de eerste paar rondes.quote:Op zondag 27 november 2016 14:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bwoah. Beetje achterhoede teams inhalen. Dat zou ook geen probleem mogen zijn.
Kan niet zien waarom Hulkenberg daar fout zou zitten.quote:
Gewoon omdat het hulkenberg is ...quote:Op zondag 27 november 2016 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan niet zien waarom Hulkenberg daar fout zou zitten.
Op de Ultra's was er niks aan het handje geweest qua starten. De touche was wel zijn eigen fout.quote:Op zondag 27 november 2016 14:11 schreef Mansjester het volgende:
Fout VES. Starten is het enige wat ie nog moet leren
nee manquote:Op zondag 27 november 2016 14:10 schreef franklop het volgende:
Max zat dus eerder zelf fout dan dat het de fout was van Hulk, die er gewoon voor zat.
Roger Federer ja.quote:
Had wat meer naar binnen moeten sturen, Hulkenberg kon nergens heen, race incident die we al zo vaak van alle grote hebben mogen zien. Heb Schumacher ook al vaker zien spinnen en een inhaalrace leveren.quote:
Yep. In de herhaling duidelijk te zien. Gleed van de kerb af tegen Hulkenberg aan.quote:Op zondag 27 november 2016 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh, misschien wel eigen fout? Kwam ver naar buiten en Hulk was er volgens mij voorbij. Even de herhaling maar zien.
ik ben er nog gewoon hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 14:10 schreef THEFXR het volgende:
zo, alle wannabee's zijn hier nu vertrokken
Niet goed geschakeld zeiden ze op Sky.quote:Op zondag 27 november 2016 14:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Op de Ultra's was er niks aan het handje geweest qua starten. De touche was wel zijn eigen fout.
Jack gelovenquote:Op zondag 27 november 2016 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Yep. In de herhaling duidelijk te zien. Gleed van de kerb af tegen Hulkenberg aan.
Jack zei echter eerder dat Hulkenberg Max aantikte.
quote:Op zondag 27 november 2016 14:12 schreef icloud het volgende:
Holy moly wat is er met ves gebeurd? Zie dat hij 13e staat.
Foutje gemaakt zodat we tenminste nog een beetje leuke race kunnen zienquote:Op zondag 27 november 2016 14:12 schreef icloud het volgende:
Holy moly wat is er met ves gebeurd? Zie dat hij 13e staat.
Misschien krijgen ook nog regen?quote:Op zondag 27 november 2016 14:13 schreef venomsnake het volgende:
Leuk man, middagje inhaalacties van Max
Die zag ik van de week nog tegen Ferrero tennissen.quote:
Daarom. Komt goed!quote:Op zondag 27 november 2016 14:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Had wat meer naar binnen moeten sturen, Hulkenberg kon nergens heen, race incident die we al zo vaak van alle grote hebben mogen zien. Heb Schumacher ook al vaker zien spinnen en een inhaalrace leveren.
Dit heeft toch super veel met banden te maken, was gewoon (zoals vaker) langzaam wegquote:Op zondag 27 november 2016 14:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Op de Ultra's was er niks aan het handje geweest qua starten. De touche was wel zijn eigen fout.
Amenquote:Op zondag 27 november 2016 14:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zag ik van de week nog tegen Ferrero tennissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |