abonnement Unibet Coolblue
pi_166927689
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memoru
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krisvc
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nolita
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DonnaRush
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
twist02 *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door SQ op 12-12-2016 12:35:54 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166927849
Vervelend van de onzekerheid nog DaD, hopelijk kunnen ze volgende keer meer zien.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166927883
Verstandig om het zo te doen, DAD. Lekker veel afleiding zoeken en onder je steen kruipen. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166928095
:* voor DaD. Hopelijk stopt het bloeden snel!

Ik doe echt, echt niet aan hypochonderen.... Tot vandaag. :')
Ik heb iets nieuws: ik heb bij beide borsten ineens dikke klieren (bovenop en in mijn borsten zeg maar). Ik had deze ronde al afgeschreven, maar ik kan niet ontkennen dat er nu een klein sprankje hoop langs komt waaien (en tegelijkertijd vage krampjes in mijn buik :'))
pi_166928246
:W ik kom weer gezellig hier kletsen
pi_166930710
DaD, ik blijf voor je duimen. :*

Cocci, welkom! :W

Peacefull, de dikke aders herken ik van verder in de zwangerschap. Ik noemde m'n boobs daar liefdevol m'n uiers door. :P Ik vind het een goede hoop reden. :Y

Hier ergens tussen vandaag en komende donderdag m'n eisprong ofzo. Vol in de aanval dus. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166931124
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:25 schreef Krisvc het volgende:
DaD, ik blijf voor je duimen. :*

Cocci, welkom! :W

Peacefull, de dikke aders herken ik van verder in de zwangerschap. Ik noemde m'n boobs daar liefdevol m'n uiers door. :P Ik vind het een goede hoop reden. :Y

Hier ergens tussen vandaag en komende donderdag m'n eisprong ofzo. Vol in de aanval dus. :D
Aanvalluh!
Het zijn geen aders, maar echt stevige klieren. Ik kan ze boven op mijn borst bijna vastpakken zeg maar. Ook in mijn borsten lijkt het e.a. gezwollen te zijn. Herkenbaar voor iemand of ben ik dingen aan het voelen die er niet zijn :') Mja, ondertussen ook beetje hoofdpijn, zeurderige rug en buikpijn... :(
pi_166932075
Veel plezier de komende dagen krisvc!


Stevige klieren had ik alleen bij de borstvoeding. Alleen deed dat pijn (stuwing!) en als ik erin drukte spoot er melk uit mijn borst 8-)
pi_166932841
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 15:08 schreef coccinelle het volgende:
Veel plezier de komende dagen krisvc!


Stevige klieren had ik alleen bij de borstvoeding. Alleen deed dat pijn (stuwing!) en als ik erin drukte spoot er melk uit mijn borst 8-)
Hahaha hmm, niet heel hoopgevend voor mij ;) Helaas. Dan zal binnenkort wel losbarsten. Symptomen voor menstruatie zijn way stronger dan symptomen voor een zwangerschap. Hypochonder uit...
pi_166934515
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 12:14 schreef coccinelle het volgende:
:W ik kom weer gezellig hier kletsen
Welkom :W

Veel plezier deze week Kris! ;)

Hier op CD 13. Tussen vandaag en zaterdag ergens de eisprong. Met een beetje geluk voel ik hem net zoals bij de vorige eisprong. Dus we gaan er voor :Y)
pi_166949214
Ik kom nog even updaten: echt niet zwanger.

Teleurgesteld aan de ene kant, maar aan de andere kant zou het niet goed uitkomen. Hopelijk tot over een tijdje, en ik wens iedereen hier natuurlijk snel streepjes toe!
pi_166950884
Ik heb een poosje niet gepost, mede dat mijn laptop stuk was en ik even alles een plekje moest geven. De echo heb ik inmiddels gehad en alles zag er netjes en schoon uit. Ik ben 1 week na de echo gelukkig ongesteld geworden.

Op dit moment hebben we besproken het wat rustiger aan te doen en vanaf januari weer extra aandacht hieraan te schenken. Mocht ik wel zwanger zijn is het natuurlijk super O+

Het heeft meer impact gemaakt op ons dan we eerst dachten.
Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd ! *O*
pi_166974160
Aloria, "fijn" dat alles er netjes schoon uitzag. Ik kan me voorstellen dat je even wat afstand hebt genomen. Hopelijk heb je gauw een plakker!

Hoi Cocci :W

DaD ik duim door!

Wij gaan ook richting vermoedelijk vruchtbare dagen :) vind het toch wel spannend hoor :D

Gebruiken jullie iets van een appje om je cyclus bij te houden?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166977190
Kirb, ik gebruik nu menstrual cycle. Houdt alleen bij wanneer ik ongesteld ben geworden en m'n vruchtbare dagen. Vorige keer had ik p-cycle ofzo. Daar hield ik ook symptomen in bij. Maar daar heb ik nu de tijd niet voor.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166984486
Welkom coccinelle!

Aloria, begrijpelijk dat je wat afstand hebt genomen. Hopelijk snel een goede zwangerschap voor jou.

Dad, hopelijk hou je het een beetje vol onder je steen. Mijn duimen draaien in ieder geval volop voor zaterdag.

Kirb richting de vruchtbare dagen, idd spannend. Al vond ik het nu in de tweede ronde alweer een stuk minder spannend dan in de eerste ronde :D
Als app gebruik ik mijn kalender. Daarop kun je oneindig veel bijhouden, maar hoeft niet. Ik leg vast wanneer ik ongesteld ben, op basis daarvan worden vruchtbare dagen berekend. Daarnaast geef ik aan wanneer we seks hebben gehad, dat geeft een prettig overzicht. Symptomen alleen als ik ze overduidelijk aanwezig vind zijn. Ik vind het een prettig app, je kunt ermee wat je zelf fijn vindt!
pi_166993177
Vannacht (keurig op tijd) ongesteld geworden. Heb wel mega gezwollen borsten, maar blijkbaar is dit een nieuw symptoom voor min menstruatie. Wij rollen zo ronde 13 in, en dat voelt wel even klote. Ik heb er geen twijfel over dat we ooit ouders worden, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat we een beetje hulp nodig hebben.

Ik ga het zwanger worden even proberen te parkeren (in mijn hoofd) en ga genieten van de dagelijkse dingen, mijn werk (met 32 kinderen ;)), de komende feestdagen en alle leuke plannen die we nog hebben voor de komende weken :)
pi_166993295
He Peace ik had zo gehoopt dat je hypochondrie geen hypochondrie was maar gewoon symptomen. Ik denk dat het een goed idee is om in december te genieten van elkaar en de feestdagen en dan in 2017 met frisse moed richting het zkh te gaan. Misschien kun je nu alvast naar de huisarts zodat je al een afspraak bij het zkh kunt maken vanwege de wachttijden enzo?

Aloria, welkom terug dame. Dat 2017 maar jullie jaar mag worden! Fijn dat je nu weer met een schone lei kan beginnen. Ook jij even genieten van de warme decembermaand. :*

Welkom coccinelle! *O* Jij had al een kindje toch?

DaD rustig aan :*

Ik gebruik Ladytimer als cyclusapp Kirb. Vind het wel een fijne app. Kalender, houdt je cyclus bij, vruchtbare dagen, menstruatie, je kunt symptomen opschrijven, je afscheiding beschrijven, hoeveelheid bloed, gewicht :'), temperatuur, wanneer je seks hebt gehad... :)

Hier dag 128 en afgelopen weekend had ik ong 1 a 2 uur enorme steken in mijn onderbuik. Dus ik dacht: misschien eisprong? Volgens de app zou ik, als mijn cylcus steeds 28 dgn was geweest, nu ook in mijn vruchtbare dagen zitten. Helaas geen gebruik van gemaakt vanwege werkstress, moe, blabla.. :)
Dit, dat, alles.
pi_166993351
Balen peacefull. Ik zou denk ik toch ook vast contact opnemen met de huisarts om iig een afspraak te kunnen maken in het ziekenhuis gezien de wachttijden. Het zou balen zijn dat je straks wellicht nog 6+ weken moet wachten als je eenmaal besloten hebt die stap te gaan zetten. En afzeggen/verplaatsen daarvan kan altijd nog.

Ik gebruikte de gratis versie van WomanLog, maar daar word ik tegenwoordig gek van de reclame. Alleen gebruiken als je de reclame-vrije versie gaat kopen dus, dan is hij heel uitgebreid.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166994565
Nou gisteren bloed wezen prikken, zonet gebeld en de uitslag was binnen.
Normaal geeft de assistente de uitslag omdat ik niet kan wachten tot het telefonisch spreekuur smiddags. Alleen nu gaf ze aan de uitslag niet te snappen, wat best apart is..
Dus alsnog wachten tot spreekuur vanmiddag..
pi_166995396
Ik gebruik de app Glow. Geeft aan wanneer je ongesteld wordt en wanneer je vruchtbare dagen zijn. Hij geeft ook aan op je vruchtbare hoeveel procent kans je op zwangerschap hebt. (Maar of dit helemaal juist is weet ik niet) En je kunt er ook vanalles bijhouden zoals bij alle apps. :)
pi_166995681
Peacefull :* volgend jaar wordt van jullie!

Bedankt voor alle appsuggesties. Heb voor nu ladytimer gedownload. Eens kijken of mijn cyclus zich nu netjes gaat herstellen na de eerste menstruatie.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166995699
Philo als ik me goed herinner was jij al bij de huisarts geweest? Wat een geduld moet jij hebben zeg :{
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166997291
Oh en Elephird, hopelijk tot ziens! Dat was ik nog vergeten.

Whiteflower, zenuwslopend! Hoeveel dagen was je nu overtijd? Laat je het weten als je meer nieuws hebt?

Kirb, in dec 2015 ben ik gestopt met de pil om met condoom verder te gaan. daarna al onregelmatige cyclus, in apr en okt bij de huisarts geweest en in okt doorverwezen naar het zkh. Over 1,5 week afspraak. Het scheelt dat we er pas sinds september echt voor gaan, anders was mijn geduldvoorraad al op geweest denk ik ja. :)
Dit, dat, alles.
pi_166998337
Ja sorry nu herinner ik het me weer. Ben benieuwd wat er uit de afspraak in het ZH komt. Hopelijk is met een simpele oplossing je cyclus te reguleren.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166999196
Ben net gebeld door huisarts.. HCG was 2. Niet zwanger.
Waarom krijg ik het er niet door bij mezelf dat het niet zo is?
Zeer frustrerend
pi_166999902
Geeft helemaal niets Kirb. Ik haal jou nog wel eens met Kriscv door de war bijvoorbeeld. :P Hoop ook dat het simpel op te lossen is, daarom hang ik nog hier. :)

Maar wat was de bijhorende uitleg Whiteflower? Kan het zijn dat je bijv een vroege miskraam hebt gehad? En nu afwachten? Kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent. :*
Dit, dat, alles.
pi_167000054
Overigens laatst door een dietist-achtig persoon een hormoonprofiel op laten stellen en daaruit bleek dat ik een disbalans heb op het gebied van testosteron. (Teveel testosteron) Samen met de onregelmatige cyclus denk ik zelf dus heel sterk aan PCOS. We zullen het zien. Nog heel even wachten.
Dit, dat, alles.
pi_167000199
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 07:18 schreef Peacefulll het volgende:
Vannacht (keurig op tijd) ongesteld geworden. Heb wel mega gezwollen borsten, maar blijkbaar is dit een nieuw symptoom voor min menstruatie. Wij rollen zo ronde 13 in, en dat voelt wel even klote. Ik heb er geen twijfel over dat we ooit ouders worden, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat we een beetje hulp nodig hebben.

Ik ga het zwanger worden even proberen te parkeren (in mijn hoofd) en ga genieten van de dagelijkse dingen, mijn werk (met 32 kinderen ;)), de komende feestdagen en alle leuke plannen die we nog hebben voor de komende weken :)
:* balen! Maar hopelijk bieden de feestdagen voldoende afleiding en blijkt er straks *ploep* ineens toch iets te blijven plakken :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167001853
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:23 schreef Philomijn het volgende:
Geeft helemaal niets Kirb. Ik haal jou nog wel eens met Kriscv door de war bijvoorbeeld. :P Hoop ook dat het simpel op te lossen is, daarom hang ik nog hier. :)

Maar wat was de bijhorende uitleg Whiteflower? Kan het zijn dat je bijv een vroege miskraam hebt gehad? En nu afwachten? Kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent. :*
Geen uitleg, komt waarschijnlijk door stress.. Er teveel mee bezig zijn. Nu proberen op een laag pitje te zetten en afwachten..
pi_167003372
Wat shit peace :'( ik was zo hoopvol voor je!

Welkom terug Aloria!

Over de apps, ik gebruik fertility friend.

Philo, ben zo benieuwd wat er uit de afspraak komt volgende week.


Succes iedereen met de vruchtbare dagen! Op naar een mooi kerstcadeau!
Mijn ei zit er ook weer aan te komen.
Opwaarts (neerwaarts eigenlijk) en voorwaarts! *O*
pi_167007484
Peace, klotezooi. Theekoekjeschocola :*

Philo, echt nog maar heelHEEL even volhouden nu. :*

Whiteflower, lastig, dat op een laag pitje zetten. Wel goed om te proberen. :Y Volgende ronde meer geluk.

MLB, feesttijd. *O*

Hier vanochtend lage rugpijn en schlijm :9 dus ik gok op vandaag mijn eisprong. Legertje aan soldaten lag al klaar en verder vol in de aanval. Ik gok dat ik aanschuif op het wachtbankje dus. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167009939
Speciaal voor jullie ben ik even achter de laptop gekropen, omdat ik heel graag deze smiley wilde posten (en ik wist de code niet :') )

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Wat lief alle reacties, begrip en adviezen op mijn verhaaltje :* Het is inderdaad rot en klote en zo voel ik me vandaag ook even en dat mag er zijn, dat gevoel. Morgen kijk ik weer vooruit. Ik wil echt proberen zo veel mogelijk positief en relaxt te blijven om te voorkomen dat het een krampachtig iets wordt en ik me laat meeslepen door verhalen van anderen. Heb wel met manlief gesproken over het advies om al vast een afspraak te maken bij de HA, ook ivm wachttijd in het ziekenhuis bijvoorbeeld. Hij denkt er over na. We hadden in eerste instantie afgesproken dat we nog 3 cyclussen zouden blijven proberen. Misschien is het gewoon onze tijd nog even niet en komt het nog wel.

Ook nog even reacties op jullie, anders wordt het zo'n one-men-show :P

Whiteflower, vervelend die frustratie. :*

Philo: nog maar eventjes wachten... Je bent er BIJNA!!! *O* Helaas lees ik in het andere topic vaak genoeg dat de MMM bestaat uit wachten, wachten en...... euhmmm... hoe was dat andere woord ook alweer?
Ohw ja, wachten... :Z

En op naar de vruchtbare dagen MLB, Kris en alle anderen! ^O^ Leg de zaadsoldaatjes maar klaar :Y)
pi_167028245
Peace, nu vergeet je de code zeker nooit meer :D? Dat lijkt me ook wel lastig trouwens, de eventuele discussie wanneer je dan vervolgstappen onderneemt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167031598
Iedereen succes met de vruchtbare dagen *O*

Volgens de app zou ik vandaag het meest vruchtbaar zijn. Had er niet veel vertrouwen in maar m'n eisprong is waarschijnlijk toch gekomen vandaag, flink pijn in m'n onderrug sinds een paar uur.
Toch nog maar wat extra soldaten ingezet :D
pi_167032746
Goed dat je het met man besproken hebt peace! Logisch dat je even somber bent, maar ik vind het heel knap dat je positief probeert te blijven!!

Pff ik kan flink merken dat mijn eisprong eraan komt. K zal niet teveel in details treden maar..


pi_167033033
quote:
Haha _O-
pi_167034425
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:26 schreef Missladybug het volgende:
Goed dat je het met man besproken hebt peace! Logisch dat je even somber bent, maar ik vind het heel knap dat je positief probeert te blijven!!

Pff ik kan flink merken dat mijn eisprong eraan komt. K zal niet teveel in details treden maar..


[ afbeelding ]
Jeetje, wat een braaf plaatje ;) Doe eens een echte, smerige? O+
pi_167035136
Ik heb even een tijdje onder een steen geleefd, dat elke keer maar weer ongesteld worden hakt er toch wel in :{ Nu heb ik voor het eerst in tijden goede hoop. Eisprong was ergens vorige week en ik voel nu van alles: gevoelige borsten, opgeblazen buik en een soort gespannen gevoel in mijn buik. Maar kan dat al 1 week na de eisprong of ben ik dingen aan het vergroten? Het blijft zo spannend ook allemaal!!

Ik zie dat er inmiddels weer wat meiden uitgezwaaid zijn, dat is altijd goed om te zien!

Peace even voor jou een extra :* want hoe langer het duurt hoe zwaarder het gewoon wordt. Dat jaar hangt dan ook als een soort molensteen om je nek!
pi_167040045
Peace, ik zat nog te denken over het afspraak maken enzo. Je kunt ook naar de huisarts gaan/bellen en informeren hoe lang de wachttijd is. Issie kort, kun je alsnog besluiten drie rondes af te wachten. Of je maakt gelijk een afspraak voor na die drie rondes. En in de tussentijd pies je gewoon twee (ik typte eerst drie haha) streepjes natuurlijk. :Y) :D

Nou ja, moet je natuurlijk helemaal zelf weten, was beetje meedenkerij.

Allemaal vruchtbareperiodedames *O* Gaat heen en vermenigvuldig u! Zodat jullie geen campi mogen drinken met oud en nieuw. :D

Welkom terug poelewoep. In welke ronde zit je nu?
Dit, dat, alles.
pi_167040216
DaD, hoe gaat het bij jou? Wanneer heb je de nieuwe echo gepland staan en hoe is het met bloedverlies?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_167040284
Balen peacefulll dat je ongesteld bent geworden. Al voldoende adviezen mbt huisarts hierboven gegeven: volg daarbij vooral je gevoel.

Philomijn hopelijk vliegt de tijd en zit je snel op je afspraak.

En veel dames in de vruchtbare dagen go, go, go!!

Hier ga ik een spannend weekend in. Maandag nod, vorige ronde werd ik een dag eerder al ongesteld. Ik heb niet echt een voorgevoel. Aan de ene kant voel ik me net als anders, dus het zal wel niet. Aan de andere kant heb ik met vlagen last van mijn buik (opgeblazen gevoel) en wat hoofdpijn, dat heb ik niet snel. Blijft dus spannend zo'n nod.
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:24:34 #42
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167040795
Poelewoep en Nolita, spannend! Ik hoop op streepjes O+.

Wij hebben gisteren alvast wat voorsprong genomen op de eisprong :9, ovu test was nog niet zo positief als dat 'ie kan zijn (gebaseerd op vorige ronde). Dus ik gok dat eisprong weer op dag 16 zit (gisteren was dag 14).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:25:17 #43
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167040810
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:06 schreef Philomijn het volgende:
Peace, ik zat nog te denken over het afspraak maken enzo. Je kunt ook naar de huisarts gaan/bellen en informeren hoe lang de wachttijd is. Issie kort, kun je alsnog besluiten drie rondes af te wachten. Of je maakt gelijk een afspraak voor na die drie rondes. En in de tussentijd pies je gewoon twee (ik typte eerst drie haha) streepjes natuurlijk. :Y) :D

Nou ja, moet je natuurlijk helemaal zelf weten, was beetje meedenkerij.

Allemaal vruchtbareperiodedames *O* Gaat heen en vermenigvuldig u! Zodat jullie geen campi mogen drinken met oud en nieuw. :D

Welkom terug poelewoep. In welke ronde zit je nu?
Wij zitten met oud & nieuw in een hotel (30 jarig huwelijk van mijn ouders) inclusief fles champagne op de kamer.. ik zou het ZO niet jammer vinden als ik die moet overslaan :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167041113
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:28 schreef FlyingFish het volgende:
DaD, hoe gaat het bij jou? Wanneer heb je de nieuwe echo gepland staan en hoe is het met bloedverlies?
Lief dat je ernaar vraagt. :*. Ik heb de echo kunnen verzetten naar later vanmiddag. Mijn vader komt al om op te passen terwijl ik naar een vergadering ga en hij kon gelukkig wel langer blijven, dus dat komt allemaal eigenlijk wel mooi uit.
Wat het bloedverlies betreft gaat het eigenlijk heel goed! Zondag stopte het bloeden. Gisteren begon het weer, maar heel minimaal.
Verder had ik me nog zó voorgenomen om het niet te doen, maar ik heb toch nog een zwangerschapstest gedaan. :@. Woensdag later op de ochtend en gisteren met ochtendurine. Vooral bij de test van gisterochtend knalde de teststreep eraf, dus ik heb stiekem wel goede hoop...

Veel dames voor wie het spannend is, lees ik! De duimen draaien hier!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:06:45 #45
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167041541
Ik hoop op heel goed nieuws vanmiddag DaD!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167041775
Oeh spannende dagen voor veel dames; mijn duimen draaien! ^O^

DaD fijn dat je het zo hebt kunnen regelen, ik duim voor goed nieuws! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167043110
Spannend DaD! Ik ga ook voor je duimen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_167043409
Ik ga duimen DaD!
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:42:42 #49
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_167043493
Ik duim ook DaD!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:44:22 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167043522
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wij zitten met oud & nieuw in een hotel (30 jarig huwelijk van mijn ouders) inclusief fles champagne op de kamer.. ik zou het ZO niet jammer vinden als ik die moet overslaan :D
Dat je dan rond middernacht met z'n allen aftelt en hard roept... 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1... ik ben zwanger!
KuikenGuppy
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:44:32 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167043530
Duimt mee.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:45:34 #52
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167043545
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat je dan rond middernacht met z'n allen aftelt en hard roept... 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1... ik ben zwanger!
:D lol, ik heb nu een mental image van de gezichten van de mensen die er bij zijn, haha!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167043548
Ohh DaD dat vind ik stiekem heel positief klinken. :* Wat hoop ik op goed bericht voor jou vanmiddag!

Whiteflower hoe is het? Ben je al een beetje van de schrik bekomen?

Haha Debbster, klinkt heel gezellig, hopelijk mag je die fles verruilen voor Jip en Janneke-bubbels. :9

Nog (iets meer dan) een week en dan zit ik bij de gyn. Voelt nu wel dichtbij. :)
Dit, dat, alles.
pi_167043569
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat je dan rond middernacht met z'n allen aftelt en hard roept... 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1... ik ben zwanger!
_O-
Dit, dat, alles.
pi_167044203
Happy new baby! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 2 december 2016 @ 12:20:57 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167044232
Nu moet het deze ronde wel gaan lukken zodat ik dit plannetje daadwerkelijk kan uitvoeren :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167045653
Oh dad ik hoop zoo dat het goed zit!
Heel eerlijk gezegd ga ik daar wel helemaal vanuit. Het moet gewoon!!
pi_167046222
Ik duim mee voor je DaD ^O^
pi_167046454
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Jeetje, wat een braaf plaatje ;) Doe eens een echte, smerige? O+
Be careful what you wish for!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167048960
Een knipper! :'( *O* O+ :D :'(
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167048974
Jaaaaaa *O* *O* *O* wat heerlijk DaD!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:46:25 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167048990
WOOHOO *O* wat een geweldig nieuws *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:46:59 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167049001
Gefeliciteerd!
The love you take is equal to the love you make.
pi_167049093
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een knipper! :'( *O* O+ :D :'(
Wat fijn!! O+ O+ O+ *O*
pi_167049118
DaD wat fijn!! *O* O+ *O*

Heb je een idee hoe ver je nu dan bent?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167049287
DaD! O+ *O*
pi_167049289
Jaaaa! DaD, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd *O*
pi_167049298
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:01 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Be careful what you wish for!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, nice. Zeker weten dat het geen snottebel is?
pi_167049336
Jaaaa, DAD, wat gaaf! *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:15:11 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_167049522
Dad!!! *O*
disclaimer
pi_167049971
Hoera DaD! *O*
pi_167049998
Hoera! *O*
pi_167050048
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:53 schreef twist02 het volgende:
DaD wat fijn!! *O* O+ *O*

Heb je een idee hoe ver je nu dan bent?
Nee, echt geen idee. Minstens 5,5e week, anders zou er geen hartje te zien zijn geweest, maar verder kon ze er nog niet veel over zeggen. We hebben over vier weken weer een afspraak. Als alles goed blijft gaan, is dat dan de termijnecho.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167050163
DaD O+ *O* O+
pi_167050296
Gefeliciteerd DaD!! *O*
pi_167050367
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een knipper! :'( *O* O+ :D :'(
Door het teruglezen in Z&G van 2014 was het verhaal nu wel weer erg overeenkomstig met de vorige keer bij je met alle onzekerheden etc.

Fijn nu een knipper O+
pi_167050368
*O* *O* *O* DaD! Oh wat een opluchting..!!!

*O* *O* *O*
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:05:10 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167050394
Even DaD feliciteren! *O* *G*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167050496
Wat fijn dad, een knipper!!! *O*
pi_167050600
Jaaahahahha DaD wat heerlijk, gefeliciteerd!!
pi_167050619
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:01 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hihi, nice. Zeker weten dat het geen snottebel is?
Haha ja hele vruchtbare snottebel *O*
pi_167051624
Joeehoee DaD *O*
pi_167052190
Joepieeeee *O* *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd DaD!
Dit, dat, alles.
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:29:14 #84
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_167052206
Gefeliciteerd DaD! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:43:07 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_167052571
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een knipper! :'( *O* O+ :D :'(
Hoera!! O+ *O*
pi_167052724
Ooh wat fijn DaD! O+
pi_167052954
Oooh DaD!! Wat goed!! *O*
pi_167053353
Yes! *O* *O* *O*
pi_167053697
DaD wat een goed nieuws! *O*
pi_167053856
DaD wat fijn!! Gefeliciteerd. *O*
S. 2014
J. 2016
pi_167053958
Wat een super nieuws DAD *O* *O* Gefeliciteerd :*
pi_167054028
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:32 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat een super nieuws DAD *O* *O* Gefeliciteerd :*
Hoe gaat t met jou lieve meis?
pi_167054318
Wat zijn jullie lief! O+. Bedankt allemaal, voor jullie medeleven. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167054507
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zijn jullie lief! O+. Bedankt allemaal, voor jullie medeleven. :*.
Gefeliciteerd met je knipperlichtje *O* O+
pi_167058884
Jaaaaa DaD! :o :D O+ Gefeliciteerd O+ *O*
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2016 @ 21:46:23 #96
70532 loveli
N
pi_167058960
O+
crap in = crap out
pi_167059625
Gefeliciteerd DaD O+ *O*
pi_167059936
Dad! *O* gefeliciteerd!
pi_167060365
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een knipper! :'( *O* O+ :D :'(
Aaaah!!! Gefeliciteerd, nu echt! *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 2 december 2016 @ 22:31:07 #100
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
  vrijdag 2 december 2016 @ 22:34:39 #101
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_167060628
*O* *O* *O* *O* O+ O+ O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 2 december 2016 @ 22:52:54 #102
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167061225
Wat fijn DaD! *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167062241
DaD jaaaa *O* een knipper!
pi_167063571
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een knipper! :'( *O* O+ :D :'(
Woohoo O+ !! Wat fijn!
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 00:33:29 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167063809
Jaaaa DaD wat fijn om nu zekerheid te hebben! Dus nogmaals gefeliciteerd ;) *O* O+ *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167065604
Yes, gefeliciteerd DaD! *O*
pi_167071710
Oh jongens, mijn volgende NOD valt precies op mijn 28e verjaardag :') Normaal zou ik hem invullen met gedachten zoals: dat zou een gewelig verjaardagscadeau zijn O+. Maar momenteel kan ik alleen maar denken: kutzooi, wat een klote timing....

[ Bericht 8% gewijzigd door Peacefulll op 03-12-2016 15:36:26 ]
pi_167071736
Iedereen de vruchtbare dagen goed doorgekomen ;)

t wachten kan beginnen, m'n NOD is de 16e.
M'n eisprong was weer erg pijnlijk, maar dat heeft ons er niet van weerhouden O-)
Nu al 2 dagen lichte zeurderige pijn in m'n onderbuik en onderrug alsof ik ongesteld moet worden. T zal wel niks zijn maar t viel me op (8>
pi_167076757
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 13:38 schreef Peacefulll het volgende:
Oh jongens, mijn volgende NOD valt precies op mijn 28e verjaardag :') Normaal zou ik hem invullen met gedachten zoals: dat zou een gewelig verjaardagscadeau zijn O+. Maar momenteel kan ik alleen maar denken: kutzooi, wat een klote timing....
Ach Peace :* dat kan ik me goed voorstellen.
Dit, dat, alles.
  zaterdag 3 december 2016 @ 17:42:36 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167077061
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 13:38 schreef Peacefulll het volgende:
Oh jongens, mijn volgende NOD valt precies op mijn 28e verjaardag :') Normaal zou ik hem invullen met gedachten zoals: dat zou een gewelig verjaardagscadeau zijn O+. Maar momenteel kan ik alleen maar denken: kutzooi, wat een klote timing....
Meh :* :* :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167078922
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:35 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Hoe gaat t met jou lieve meis?
Naar omstandigheden gaat het okay met mij. Momenteel vooral aan het struisvogelen :+

Ik ben verhuisd naar het andere topic, heb het gevoel dat ik daar inmiddels er meer tussen pas.

Dikke :* voor jullie allemaal!
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 19:06:42 #112
382129 crew  Donna
pi_167079106
Gefeliciteerd DaD! w/
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 19:07:17 #113
382129 crew  Donna
pi_167079115
Ach Peace.. :*
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 21:40:44 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167083415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 13:39 schreef Flav het volgende:
Iedereen de vruchtbare dagen goed doorgekomen ;)

t wachten kan beginnen, m'n NOD is de 16e.
M'n eisprong was weer erg pijnlijk, maar dat heeft ons er niet van weerhouden O-)
Nu al 2 dagen lichte zeurderige pijn in m'n onderbuik en onderrug alsof ik ongesteld moet worden. T zal wel niks zijn maar t viel me op (8>
Je NOD is de 16e, dan was je eisprong dus gisteren. Die zeurderige pijn de afgelopen dagen is dan toch gewoon de eisprong :? In ieder geval geen symptomen zo vroeg al, of doelde je daar niet op?

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 13:38 schreef Peacefulll het volgende:
Oh jongens, mijn volgende NOD valt precies op mijn 28e verjaardag :') Normaal zou ik hem invullen met gedachten zoals: dat zou een gewelig verjaardagscadeau zijn O+. Maar momenteel kan ik alleen maar denken: kutzooi, wat een klote timing....
Herkenbaar -O- Maar wie weet pies jij uitgerekend dan wel een tweede streep O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167089168
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je NOD is de 16e, dan was je eisprong dus gisteren. Die zeurderige pijn de afgelopen dagen is dan toch gewoon de eisprong :? In ieder geval geen symptomen zo vroeg al, of doelde je daar
M'n eisprong is donderdag geweest want ik voel en merk dat altijd. Ik heb een cyclus van 31 dagen dus dan zou t wel ongeveer kunnen kloppen. ;)

Ik doelde ook niet op symptomen maar vond t vreemd dat die zeurderige pijn aan bleef houden na m'n eisprong, normaal heb ik alleen last de dag zelf :)
  Moderator zondag 4 december 2016 @ 10:12:06 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167089670
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 09:15 schreef Flav het volgende:

[..]

M'n eisprong is donderdag geweest want ik voel en merk dat altijd. Ik heb een cyclus van 31 dagen dus dan zou t wel ongeveer kunnen kloppen. ;)

Ik doelde ook niet op symptomen maar vond t vreemd dat die zeurderige pijn aan bleef houden na m'n eisprong, normaal heb ik alleen last de dag zelf :)
Je weet dat de tweede fase van je cyclus altijd rond de 14 dagen is, los van hoe lang je cyclus is? Ik zou daarom je NOD op 15 december zetten en waarschijnlijk zelfs eerder want de meeste vrouwen hebben een luteale fase (tweede helft van je cyclus) van onder de 14 dagen ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167089830
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 10:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je weet dat de tweede fase van je cyclus altijd rond de 14 dagen is, los van hoe lang je cyclus is? Ik zou daarom je NOD op 15 december zetten en waarschijnlijk zelfs eerder want de meeste vrouwen hebben een luteale fase (tweede helft van je cyclus) van onder de 14 dagen ;)
Bedankt voor de tip ;)
Ben pas sinds kort gestopt met de pil en daarom houd ik alles bij via een app om het een beetje te kunnen volgen. Maarja die apps zijn natuurlijk ook niet alles haha.
  Moderator zondag 4 december 2016 @ 10:35:35 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167089937
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 10:26 schreef Flav het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip ;)
Ben pas sinds kort gestopt met de pil en daarom houd ik alles bij via een app om het een beetje te kunnen volgen. Maarja die apps zijn natuurlijk ook niet alles haha.
Geen dank! Die apps zijn vooral met wisselende cycli niet handig nee. Ik dacht eerst trouwens ook dat de eisprong in het midden van mijn cyclus lag, totdat ik cycli kreeg van boven de 40 dagen, toen kreeg ik door dat dat niet kan kloppen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167111599
Peacefulll ik kan me je gedachten voorstellen. Hoop toch op een mooi verjaardagscadeau voor jou. :*

Hier vandaag nod en nog geen bloed. Gistermiddag voelde ik me plots enorm beroerd. Buikkrampen en had het zelfs tijdens/na een hete douche enorm koud. Was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou zijn maar niets. Nu voel ik me iets beter, maar heb nog steeds last van mijn buik en heb mijn boterham niet opgekregen zojuist. Vind het wel spannend nu, maar ga er maar vanuit dat ik buikgriep heb en vanmiddag ongesteld wordt.
  maandag 5 december 2016 @ 09:49:40 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_167112216
Ladies, mag ik jullie om advies vragen? Ik probeer mijn eisprong te vinden. Niet omdat ik zwanger wil raken maar omdat ik vanaf dat moment bepaalde hormonen slik om zo PMS2 te voorkomen.

Maar nu heb ik dus het volgende:



Ik snap er geen fluit van. Als er geen ovulatie is zou dat ding toch gewoon wit moeten blijven?
***
pi_167112264
Nee, sommigen hebben altijd wel een (licht) streepje op de ovulatietest. De streepjes worden zo te zien wel al donkerder, of lijkt dat maar zo op m'n telefoon?
  maandag 5 december 2016 @ 09:54:12 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_167112282
Ze worden idd donkerder. En probeer 1 hele cyclus met dezelfde batch te testen want anders geeft het geen betrouwbaar beeld ;)
disclaimer
  maandag 5 december 2016 @ 09:59:17 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_167112360
Ok, dat van diezelfde batch bedacht ik me ook, die oude zijn nu op iig. Ik blijf maar gewoon stug doortesten (en slikken) want ik wil HET moment niet missen. :N

Tx in ieder geval! :*
***
pi_167112489
Wat slik je dan?
  maandag 5 december 2016 @ 10:25:05 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_167112729
Duphaston, dat is een progesteron hormoon dat je lichaam normaliter zelf aan maakt vanaf de eisprong.
Ik slik dit al een tijd en het maakt voor mij een verschil van dag en nacht hoe ik de tweede helft van mijn cyclus door kom. Alleen komt het wel aan op timing en mijn menstruatie is niet keurig 5-7 dagen maar begint met een paar dagen spotting dan weer niks, dan weer wel, dus daar kan ik niet op varen. Vandaar de ovulatie-testen.
***
  maandag 5 december 2016 @ 12:38:38 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_167115737
Ik dacht al, BE in het WOHTS topic :o
  maandag 5 december 2016 @ 12:53:15 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_167116055
Ja, ik dacht ik zeg het er maar even bij. ;) :D Maar het kan ook niet meer, manlief is een jeweetwel-man en tenzij ik onbevlekt bevangen raak zit het er dus niet in. ;)
***
pi_167116170
Ik dacht ook al: valt er wat te rellen ofzo? :Y)
Dit, dat, alles.
pi_167116174
Gefeliciteerd DaD *O* Hopelijk blijft het bloedverlies nu ook weg!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 5 december 2016 @ 13:18:02 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167116573
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 08:56 schreef Nolita het volgende:
Peacefulll ik kan me je gedachten voorstellen. Hoop toch op een mooi verjaardagscadeau voor jou. :*

Hier vandaag nod en nog geen bloed. Gistermiddag voelde ik me plots enorm beroerd. Buikkrampen en had het zelfs tijdens/na een hete douche enorm koud. Was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou zijn maar niets. Nu voel ik me iets beter, maar heb nog steeds last van mijn buik en heb mijn boterham niet opgekregen zojuist. Vind het wel spannend nu, maar ga er maar vanuit dat ik buikgriep heb en vanmiddag ongesteld wordt.
Ik duim voor je!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167116701
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2016 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik dacht ik zeg het er maar even bij. ;) :D Maar het kan ook niet meer, manlief is een jeweetwel-man en tenzij ik onbevlekt bevangen raak zit het er dus niet in. ;)
Of de buurman (8>

Anyhow: het lijkt erop dat je eisprong eraan zit te komen, er zit een duidelijke stijgende lijn in. Heb je normaal echt knalstrepen of blijven ze altijd wat vager?

BE: Ik ben ook wel benieuwd welke klachten je hebt tijdens je PMS en hoe je ertoe bent gekomen om naar een arts te stappen. Ik heb enorm veel last van alles zo'n 5 tot 6 dagen voor mijn menstruatie tot de menstruatie zelf. Daarna neemt het weer af. Mag ook wel in DM als je het met mij wil delen.
pi_167118514
Peacefull ik hoop dat je het mooiste verjaardagscadeau krijgt.

Spannend Nolita!!

Mijn cyclus is nog niet normaal. Heb weer wat last van spotting dus m'n NOD is ook niet goed denk ik :P. Even afwachten nog maar.
Wel iets anders, zijn er meer dames die bekend zijn met migraine die dit na stoppen met de pil in het kwadraat terug kregen? Heb in de afgelopen 3 weken al twee keer een migraineaanval waar je U tegen zegt gehad ;(.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167118636
Oh nog thnx voor alle lieve wensen voor een tweede streepje voor mijn verjaardag O+ Het zal wat zijn als het uitgerekend dan wel lukt hè?

Kirb, wat een ellende die migraine. Gelukkig geen last van migraine, maar wel altijd hoofdpijn van de hormoonschommelingen. Mijn moeder is wel bekend met migraine en die is juist gestopt met de pil omdat die de migraine bij haar veroorzaakte. Dikke kus voor jouw hoofd :*

En nog even duimen voor Nolita!
  maandag 5 december 2016 @ 15:28:33 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167119683
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 14:36 schreef Kirb het volgende:
Peacefull ik hoop dat je het mooiste verjaardagscadeau krijgt.

Spannend Nolita!!

Mijn cyclus is nog niet normaal. Heb weer wat last van spotting dus m'n NOD is ook niet goed denk ik :P. Even afwachten nog maar.
Wel iets anders, zijn er meer dames die bekend zijn met migraine die dit na stoppen met de pil in het kwadraat terug kregen? Heb in de afgelopen 3 weken al twee keer een migraineaanval waar je U tegen zegt gehad ;(.
Wat zou je NOD moeten zijn :)?

De mijne zou rond 17/18 december moeten zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167120376
Vertraagde joepie voor DaD! gefeliciteerd!

helaas zijn mijn dijken weer gebroken, ook een stuk heftigere menstruatie dan normaal.
zo te zien komt mn ei vlak voor mn verjaardag langs deze maand, dus mag manlief flink aan de slag. zou een mooi kado wezen.

mn volgende nod is dan ook op 1 januari. dat verzin je niet.
pi_167120388
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2016 15:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat zou je NOD moeten zijn :)?

De mijne zou rond 17/18 december moeten zijn.
Had hem nu op 20 december gezet. Maar ik heb nu geen idee meer :'). Misschien moet ik toch nog maar even wachten totdat mijn cyclus weer wat stabieler is.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 5 december 2016 @ 16:16:15 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_167120805
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 13:24 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Of de buurman (8>

Anyhow: het lijkt erop dat je eisprong eraan zit te komen, er zit een duidelijke stijgende lijn in. Heb je normaal echt knalstrepen of blijven ze altijd wat vager?

BE: Ik ben ook wel benieuwd welke klachten je hebt tijdens je PMS en hoe je ertoe bent gekomen om naar een arts te stappen. Ik heb enorm veel last van alles zo'n 5 tot 6 dagen voor mijn menstruatie tot de menstruatie zelf. Daarna neemt het weer af. Mag ook wel in DM als je het met mij wil delen.
You've got PM.
***
pi_167121479
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Duphaston, dat is een progesteron hormoon dat je lichaam normaliter zelf aan maakt vanaf de eisprong.
Ik slik dit al een tijd en het maakt voor mij een verschil van dag en nacht hoe ik de tweede helft van mijn cyclus door kom. Alleen komt het wel aan op timing en mijn menstruatie is niet keurig 5-7 dagen maar begint met een paar dagen spotting dan weer niks, dan weer wel, dus daar kan ik niet op varen. Vandaar de ovulatie-testen.
Ah, op die fiets. Dacht even dat je de ac-pil slikte, dan heb je namelijk in principe geen ovulatie ;) Met duphaston zou dat wel moeten doorgaan. Maar het blijft een progesteron, dus als je nu helemaal geen eisprong weet te vinden, kan het misschien nog daardoor komen?
pi_167127291
DaD, ik heb nog niet voor je gejompeld *O* Ik wens je een verder onbezorgde zwangerschap toe. :Y

Nolita, al aan het broekloeren? ;)

Ik heb ook even 3 keer gekeken toen ik BE hier zag posten, whehe. Ik heb verder geen idee.

Evilurian, klotezooi. :*

Kirb, geen ervaring hier. Ik hoop dat het snel minder wordt. :*

Verder ben ik het kwijt, slaapgebrek gatenkaas. :+

Zitten straks een boel NOD's achter elkaar aan te komen. Hier 15 december (uitgaande van een cyclus van 33 dagen, net als vorige keer. Zou dus ook eerder kunnen zijn, maar ik heb geen idee). Op het moment kan ik het heel goed loslaten.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167132672
Vervelend zeg die migraine kirb! Hier geen ervaring daarmee.

Evilaurian dat zou een leuke start van het nieuwe jaar zijn!

Hier idd aan het broekloeren (autocorrect maakte er broedeieren van :D )
Voel me nog steeds niet goed en heb amper kunnen eten vandaag. Maar nog steeds geen bloed. Zou het dan zover zijn of houdt ziek zijn ongesteld worden tegen?
Alleen een test kan antwoord geven natuurlijk, maar die heb ik nog niet in huis. Morgen nog maar eens afwachten. Ik denk dat ik zo rustig eronder blijf omdat ik me echt niet goed voel verder..
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 09:53:19 #141
382129 crew  Donna
pi_167137503
Deze maand hoef ik niet te broekloeren. M`n vriend is/was er niet rondom de vruchtbare dagen haha. FAIL!
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 09:54:05 #142
382129 crew  Donna
pi_167137518
Spannend Nolita!
pi_167137952
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 22:50 schreef Nolita het volgende:
Vervelend zeg die migraine kirb! Hier geen ervaring daarmee.

Evilaurian dat zou een leuke start van het nieuwe jaar zijn!

Hier idd aan het broekloeren (autocorrect maakte er broedeieren van :D )
Voel me nog steeds niet goed en heb amper kunnen eten vandaag. Maar nog steeds geen bloed. Zou het dan zover zijn of houdt ziek zijn ongesteld worden tegen?
Alleen een test kan antwoord geven natuurlijk, maar die heb ik nog niet in huis. Morgen nog maar eens afwachten. Ik denk dat ik zo rustig eronder blijf omdat ik me echt niet goed voel verder..
Nolita ben je normaal wel heel regelmatig? Spannend!! :D
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:10:35 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_167138684
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 16:39 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ah, op die fiets. Dacht even dat je de ac-pil slikte, dan heb je namelijk in principe geen ovulatie ;) Met duphaston zou dat wel moeten doorgaan. Maar het blijft een progesteron, dus als je nu helemaal geen eisprong weet te vinden, kan het misschien nog daardoor komen?
Ah kijk, zo ver had ik nog niet gedacht. Het eerste staafje gaf een streepje, licht, maar toch, dus toen ben ik maar gaan slikken. ;)
***
pi_167146746
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:25 schreef Kirb het volgende:

[..]

Nolita ben je normaal wel heel regelmatig? Spannend!! :D
Ja, normaal is mijn cyclus superstipt! Nog steeds geen bloed en voel me gelukkig weer wat beter!
pi_167151967
Wat spannend nolita! Ik duim!
pi_167153985
Spannend Nolita ^O^
pi_167155127
Nolita ^O^ *O*

DonnaRush mehh... dan maar vol goed naar de volgende maand... ;)
Dit, dat, alles.
pi_167156850
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 13:38 schreef Peacefulll het volgende:
Oh jongens, mijn volgende NOD valt precies op mijn 28e verjaardag :') Normaal zou ik hem invullen met gedachten zoals: dat zou een gewelig verjaardagscadeau zijn O+. Maar momenteel kan ik alleen maar denken: kutzooi, wat een klote timing....
Oef...dat zou echt perfect zijn O+.
Maar ik snap je frustratie.
pi_167161412
Helaas, we kunnen voor iemand anders gaan duimen.
Ik heb geleerd dat ik dus ook niet superstipt kan zijn. Wellicht dat het ziek zijn toch invloed heeft gehad. Merkte dat ik gister wel goede hoop kreeg en dan is het jammer als je de volgende ochtend ongesteld wakker wordt. Op naar de volgende ronde en hopelijk een mooie start van het nieuwe jaar dan maar!
pi_167161591
Aah jammer Nolita! Kan me voorstellen dat je goede hoop had aangezien je cyclus altijd stipt was. Op naar een gezellige kerst. :Y) >:O
Dit, dat, alles.
pi_167162922
Oohh wat jammer Nolita, ik snap dat je nu wel goede hoop had. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 7 december 2016 @ 11:20:31 #153
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167164028
Nolita, bummer :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167172386
Balen Nolita. Ik hoop dat je je wel beter voelt dan gister!

Ik had me zo voorgenomen om niet te hyperchonderen, maar mijn lektetten maken me dat lastig. Al heeft vorige maand laten zien dat dat niks hoeft te betekenen. Anyway, we proberen verder maar weer rustig af te wachten. :+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167172960
Bedankt voor de reacties!

Krisvc ik kan me voorstellen dat je dan begint te hypochonderen. Maar je weet nu iig dat het geen zekerheidje is. Succes met rustig afwachten, ga sowieso voor je duimen!

Nu ik zelf ervaren heb hoe het is om overtijd te zijn sta ik ervan te kijken dat sommige op nod of eerder willen/durven testen. Ik zat steeds in de ontkenningsfase en dacht 'het zal wel niet' uit zelfbescherming dan ook besloten om vrijdag pas te testen. Achteraf blijkt mijn gevoel terecht dus ben benieuwd of dat ook anders is als ik wel zwanger ben. Zou ik dat dan ook voelen en eerder durven testen? Wat dat betreft kan ik goed vertrouwen op de signalen die mijn lichaam afgeeft.
pi_167176874
Wat jammer Nolita.
Over het vroege testen, ja ik snap je gedachtegang. Het is voor mij juist een manier om rustig te blijven.
Als ik een negatieve test heb, dan ben ik half teleurgesteld en half nog hoopvol.
Als ik dan daadwerkelijk ongesteld word dan is de teleurstelling nog maar half, omdat ik het al deels verwacht had.

Ik doseer de teleurstelling dan wat meer. Ik hak het in tweeën zeg maar.

Voor mij werkt het, maar ik snap dat het voor iedereen anders is.
pi_167184389
Jammer Nolita ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 december 2016 @ 13:02:00 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167187823
Flav, ook voor jou :*

Ik zit een beetje in niemandsland want kreeg vorige week mijn ei niet gevonden met de ovutesten en naar mijn idee voel ik ;m ook niet springen. Zaterdag is er een bierfestival hier in de stad maar ja, daar ga ik maar niet heen zolang ik geen zekerheid heb. Nog 10 dagen tot mijn vermoedelijke NOD!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167197413
Sterkte met wachten flav!

Debsterr ben je gestopt met de ovutesten dan? Wellicht dat je eisprong later is dan je dacht en je m daardoor niet gevonden hebt?
  donderdag 8 december 2016 @ 20:32:09 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167197995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:10 schreef Nolita het volgende:
Sterkte met wachten flav!

Debsterr ben je gestopt met de ovutesten dan? Wellicht dat je eisprong later is dan je dacht en je m daardoor niet gevonden hebt?
Ik was op dag 14 begonnen, vorige ronde was dag 16 mijn eisprong, dit keer op dag 18 nog niets gevonden, dus heb het maar opgegeven :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167198380
Dan was je misschien net iets te laat begonnen op testen? Misschien had je je eisprong wel op dag 15, dan was de ovu op dag 13 positief geweest.
  donderdag 8 december 2016 @ 20:55:29 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167198853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:
Dan was je misschien net iets te laat begonnen op testen? Misschien had je je eisprong wel op dag 15, dan was de ovu op dag 13 positief geweest.
Zou zeker kunnen, volgende ronde test ik weer wat uitgebreider :Y (indien nodig :P)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167206285
Zou idd wat eerder beginnen met testen Debbster. Misschien rond dag 10? Heb je nog wel iets eerder kunnen mikken/klussen of dat niet?

Allemaal hypochondertjes hier!

Schimmelinfectie :( That sucks! Er is alweer een dag van je wachtweek voorbij. *O*

Kriscv aan de lekboobs. Ik hoop dat het dit keer wél echt een teken is! Of zou het bij dit deel van je cyclus horen ofzo? Hormoonshizzle blijft een wonderlijk iets.

Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een maandag ipv het weekend. :D Afspraak met de gyn. Ik ben benieuwd. Mijn grootste angst is vervroegde overgang, maar als ik alle symptomen daarvan lees en nadenk over cyclussen moeder en zussen heb ik niet echt reden om dat aan te nemen.
Dit, dat, alles.
pi_167206623
Oh eindelijk philomijn! En weekenden zijn altijd snel voorbij! Hoop dat je daarna snel wat duidelijkheid hebt en verder kunt! :*
  vrijdag 9 december 2016 @ 08:47:03 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167206693
Philo, alvast veel succes voor maandag! Hoop dat er snel helderheid voor je is :).

Ja we hebben wel wat geklust dus wie weet hebben we toch goed gemikt, volgende cyclus testen we gewoon weer uitgebreid en al vroeger.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167207741
Aftellen Philo! Ik ben benieuwd wat jullie te horen krijgen en hopelijk is er gauw duidelijkheid.

Hier inmiddels al weer dagen last van spotting, dus mijn NOD mag er wel uit, ik roep wel weer een nieuwe als m'n cyclus wat stabieler wordt :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167212624
Aaah, jammer Nolita en Kirb -O- Toch altijd weer even een teleurstelling, bloed of een witte test.

Debster en Flav, spannende wachtweken voor jullie. Ik duim voor mooie strepen straks. ^O^

Philo, maandag al! De tijd is vast omgevlogen ;) Ik zag dat je in het andere topic al om tips hebt gevraagd voor het gesprek. Heel goed! Ik ben benieuwd wat het jullie oplevert. :*

Wij hebben even aan een onverwachte wending gedaan :D . Waar we vorige maand nog hadden afgesproken 3 cyclussen te blijven proberen en in februari naar de huisarts te gaan, zat het ons toch niet lekker. Het was meer een afspraak om het maken van een afspraak: iets om naar toe te werken/naar uit te kijken. Maar vanuit mijn man komen er steeds meer vragen en onzekerheid omtrent het zwanger worden. Nu weet ik wel veel, maar vooral vanaf een forum of uit een boek. Het leek ons goed om ergens in december eens een vrijblijvende afspraak bij de HA te maken om meer info te krijgen over het eventuele vervolg en om te kijken hoe lang de wachttijd is in het ziekenhuis in Zw.
HA gebeld: Maandag zijn we al aan de beurt _O- 8)7 Ook een goed moment om eens kennis te maken met onze nieuwe huisarts :)
pi_167213007
aangezien mijn cyclus niet helemaal goed mee werkt, zijn we op gesprek geweest bij de gyn. Deze heeft ons doorgestuurd naar fertiliteitskliniek. Hier zijn we geweest en ik heb nu clomid 50 gekregen. Het had blijkbaar zo moeten zijn want tijdens het maken van de echo bleek ik ook ongesteld te zijn geworden. Wel fijn want dan kunnen we in december nog starten met de Clomid en niet pas in januari. Erg benieuwd wat we nu allemaal gaan mee maken.

Alleen wat heb ik die buikpijn gemist zeg! Tjezus, wist niet dat het zo heftig kon zijn. Kan gelijk niks meer doen.. op de bank met een kruik na dan..
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:08:23 #169
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167213290
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:51 schreef Whiteflower18 het volgende:
aangezien mijn cyclus niet helemaal goed mee werkt, zijn we op gesprek geweest bij de gyn. Deze heeft ons doorgestuurd naar fertiliteitskliniek. Hier zijn we geweest en ik heb nu clomid 50 gekregen. Het had blijkbaar zo moeten zijn want tijdens het maken van de echo bleek ik ook ongesteld te zijn geworden. Wel fijn want dan kunnen we in december nog starten met de Clomid en niet pas in januari. Erg benieuwd wat we nu allemaal gaan mee maken.

Alleen wat heb ik die buikpijn gemist zeg! Tjezus, wist niet dat het zo heftig kon zijn. Kan gelijk niks meer doen.. op de bank met een kruik na dan..
Fijn dat je nu wel een boost hebt meegekregen, hopen dat de clomid alles even op orde brengt (nichtje van mijn vriend bleek na start clomid direct zwanger terwijl haar cyclus daarvoor helemaal niet op gang kwam, dus wie weet!)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167213770
Peacefull wat goed!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167214104
-jammer Nolita! Het klonk best wel hoopvol én overtijd

-krisvc, wanneer is je nod? Wel spannend, ook al zei de lektetten de vorige keer niks. Hier nogsteeds lektetten ondanks 8 maanden geen bv meer.

-flav, hopelijk is de week snel om. En balen van je infectie die je hebt! Zo naar!

-debsterr, ik gok dat je iets te laat was met testen. Of heb je altijd wat later je ei?

-philomijn, alvast veel succes maandag bij de gyn! Hopelijk kun je snel verder als er een probleem gevonden is en is het makkelijk op te lossen

-kirb, hopelijk is de spotting deze keer wat anders. En anders op naar een stabielere cyclus!

-peacefull, haha sneller dan verwacht ineens? Zal je zien dat het ziekenhuis ook een hele korte wachtlijst heeft. Maar het kan nooit verkeerd zijn om alvast een afspraak te hebben staan. Ook jij succes a.s. maandag!

-whiteflower, het is toch baggerweer buiten. Lekker op de bank, tv aan, warme kruik en veel thee en chocolade. :*
Clomid sloeg hier goed aan zonder bijwerkingen. In de 3e ronde met clomid was ik zwanger!


Hier gaan we richting de vruchtbare dagen! Al kan het nog net zo goed 2 weken duren voor het eitje eindelijk springt. Maar weer beginnen met ovulatietesten voor meer duidelijkheid. Al verwacht ik er niks van deze (2) ronde(s). 9 Januari naar de fertiliteitspoli voor intake ovulatieinductie.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:01:57 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167214402
Peace, had jouw post gemist! Maar fijn dat er nu toch een knoop is doorgehakt en jullie hulp gaan zoeken. Hoop dat het allemaal snel gaat :*.

coccinelle, vorige keer was eisprong op dag 16, heb een cyclus van ongeveer 31 dagen en menstruatie van zo'n 8 dagen, dus had weer op hetzelfde gegokt voor deze ronde. Succes met je vruchtbare dagen :*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167214511
Spannende dag maandag voor peace en philo! Succes meiden. Ik hoop op een vruchtbaar gesprek ;-)

Wat fijn dat jij al een goed gesprek gehad hebt whiteflower! Hopelijk doet de clomid gauw zijn werk!

Ik ben druk aan het hypochonderen. Ik heb een soort bandenpijn.. dat herken ik van mijn vorige zwangerschap. Felle steken naast mijn liezen bij hoesten of niezen.
Het is vast niks.
Heb de 16e pas mijn nod. Ik zit nu op 5dpo.
pi_167216713
Succes maandag Peace en Philo! ^O^

Spannend Kris :D

Jammer Kirb ;(

Ik wil ook echt niet hyperchonderen maar ik heb echt t gevoel alsof m'n tetten uit m'n bh knallen. Daarbij gaan ze met de dag meer pijn doen :').
Ik wil er eigenlijk niet de hele dag aan denken, dan valt de teleurstelling straks iets mee als er geen streepje komt.
pi_167217296
Peace, wat ontzettend goed en dapper!

Philo, koningin der wachten. Hou nog heeeeel even vol. Weekenden zijn altijd voorbij voor je het door hebt.

Cocci, veel plezier! *O*

Flav, herkenbaar

Whiteflower, ik hoop dat het snel effect heeft!

Deb, ik hoop dat je ei onopgemerkt keihard bevrucht is :D

Welkom in het leven van een hypochonder. Mijn dag vandaag:

*Heee, m'n boobs lekken
- Ja, maar dat was vorige keer ook en betekent niks
*Pfoe, misselijk
- Vast die buikgriep van vorige week weer
* Koffie stinkt! Dat was m'n vorige zwangerschap ook al zo
- Ja, maar je bakkie thuis smaakte prima, dat ligt aan de koffie op het werk
* En wat ruik ik nu dan dat zo stinkt?! Kaneel? Gross! Vorige keer moest ik ook al niks van kaneel weten
- Stel je niet zo aahaan. Je maakt jezelf vanalles wijs.
* Ik ben zoooooo moe
- Euh, je hebt een dreumes, wat verwacht je dan?
* Zit je nou alweer te janken, komt vast omdat je zwanger bent
- Dude, PMS?
* Puistengalooooore, komt vast omdat ik zwanger ben
- Net alsof je normaal geen puisten hebt. :N
* Jezus wat zijn m'n darmen opgeblazen. Zal het?
- Ja, het zal, te veel koekjes zal het. :{w

Afhankelijk van hoe ik tel zit ik op 9 of 12dpo. Ik ga van 9dpo uit. Wordt na het weekend veel broekloeren gok ik.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator vrijdag 9 december 2016 @ 18:46:46 #176
382129 crew  Donna
pi_167217366
Spannende dagen komen er weer aan voor iedereen. Als ik volgende ronde niet zwanger raak dan is m`n NOD daarna op valentijnsdag. Best romantisch. Als je dan ook daadwerkelijk positief test tenminste. :X
  vrijdag 9 december 2016 @ 20:19:14 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167219819
Krisvc, heerlijk herkenbaar zo'n gesprek net je rationele zelf O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167233609
Hahahaha Kris _O- Heerlijk zo'n inkijkje bij een hypochonder. Bevestigt voor mij wel dat het hier echt meevalt! *)

Donna, NOD op Valentijnsdag gaat m dus echt niet worden hoor. Dan hang je al kotsend boven de plee 8-) Afgesproken?

Coco, het was inderdaad een stuk sneller dan verwacht. Ik had zelf achter in december in mijn hoofd, maar blijkbaar hadden ze genoeg plek.
Waarom denk je dat deze rondes niet gaan lukken? Heb je al eerder in de MMM gezeten? En wat is een ovulatieinductie?
pi_167242766
Zo net de eerste clomid tablet ingenomen. Nu wordt het gek genoeg pas echt. En dan 20e weer een echo. Spannend!
pi_167243109
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:44 schreef Peacefulll het volgende:
Hahahaha Kris _O- Heerlijk zo'n inkijkje bij een hypochonder. Bevestigt voor mij wel dat het hier echt meevalt! *)

Donna, NOD op Valentijnsdag gaat m dus echt niet worden hoor. Dan hang je al kotsend boven de plee 8-) Afgesproken?

Coco, het was inderdaad een stuk sneller dan verwacht. Ik had zelf achter in december in mijn hoofd, maar blijkbaar hadden ze genoeg plek.
Waarom denk je dat deze rondes niet gaan lukken? Heb je al eerder in de MMM gezeten? En wat is een ovulatieinductie?
Mijn Luteale Fase is zo kort dat een eitje eigenlijk niet veel kans krijgt om in te nestelen. We proberen eerst 2 rondes zo i.v.m. timing. Maar erg veel kans dat het lukt is er niet. Mijn eisprong is ook altijd vrij laat.

Ovulatieinductie houdt in dat ze een eisprong gaan opwekken. Bij onze zoon was een clomidbehandeling voldoende. Dus de eisprong naar voren halen (betere eitjes!) en daarna hopen dat het bleef plakken.
  zondag 11 december 2016 @ 09:07:17 #181
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167251575
*ontlurkt*

coco.. wasrom zijn de eitjes beter als ze vroeger in de cyclus komen?
de eirjes (of iig het folikel) zijn dan toch nog kleiner?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167253059
Mijn follikels groeien heel traag waardoor het eitje niet goed rijpt (is mij verteld destijds). Met clomid groeien mijn follikels veel sneller. Dan springt mijn eitje ook netjes tussen dag 14 en 18.
pi_167255283
Hopelijk hebben jullie toch nog goed gemikt Debbster :D

Wow Peacefulll! :D Fijn dat je een afspraak hebt gemaakt. Je kunt altijd nog besluiten even te wachten inderdaad! Overigens stond hier de wachttijd ook op de website van de fertiliteitspoli. Misschien kun je daar ook al even spieken? Morgen is het iig al maandag, jeuj. Ik ben benieuwd wat de huisarts voor jullie kan betekenen. Die van mij noteerde eigenlijk mijn verhaal en maakte gelijk een afspraak voor de fertiliteitskliniek, ghe. Maar ja, ik heb dan ook een niet-bestaande cyclus (= ander startpunt). Oh ja, en bij mij zei de huisarts dus dat de wachttijd 70 dagen was, maar toen ik belde kon ik na 6 weken (= 40 dagen) al terecht.

Whiteflower, hoe zat jij ook alweer in je cyclus? Ben even je verhaal kwijt en je staat niet in de OP. :@ Lekker zeg dat je nu al kunt beginnen! Ergens lijkt januari zo ver weg, terwijl het al zo dichtbij is.

MLB nog even wachten… Goed gemikt deze maand?

En Flav ook aan het hypochonderen. Oh oh, het is wel het woord van deze lichting. :D

Goed hypochondergesprek Kriscv. Haha. Ik vroeg me al af of ik de enige was die dat soort gesprekken in z’n hoofd had. Niet dus. Hopelijk zijn het gewoon echte voortekenen. ;)

Bedankt voor alle succeswensen allemaal. O+ Zal bij thuiskomst verslag doen. Ik ben al zo dankbaar voor dit forum. Sowieso al voor alle info/ervaringsverhalen die ik hier al bij elkaar gesprokkeld heb. Heul fijn.
Dit, dat, alles.
pi_167261521
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 22:05 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Mijn Luteale Fase is zo kort dat een eitje eigenlijk niet veel kans krijgt om in te nestelen. We proberen eerst 2 rondes zo i.v.m. timing. Maar erg veel kans dat het lukt is er niet. Mijn eisprong is ook altijd vrij laat.

Ovulatieinductie houdt in dat ze een eisprong gaan opwekken. Bij onze zoon was een clomidbehandeling voldoende. Dus de eisprong naar voren halen (betere eitjes!) en daarna hopen dat het bleef plakken.
Ah thnx voor de uitleg! Wel prettig dat het snel op te lossen valt met Clomid. Wat een handig spul is het toch eigenlijk ;) En daarna lekker zelf aan de bak. ~O>
pi_167261629
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef Philomijn het volgende:

Wow Peacefulll! :D Fijn dat je een afspraak hebt gemaakt. Je kunt altijd nog besluiten even te wachten inderdaad! Overigens stond hier de wachttijd ook op de website van de fertiliteitspoli. Misschien kun je daar ook al even spieken? Morgen is het iig al maandag, jeuj. Ik ben benieuwd wat de huisarts voor jullie kan betekenen. Die van mij noteerde eigenlijk mijn verhaal en maakte gelijk een afspraak voor de fertiliteitskliniek, ghe. Maar ja, ik heb dan ook een niet-bestaande cyclus (= ander startpunt). Oh ja, en bij mij zei de huisarts dus dat de wachttijd 70 dagen was, maar toen ik belde kon ik na 6 weken (= 40 dagen) al terecht.

Thnx voor de tip! Ik heb inderdaad even online gekeken. Wachttijd: 6 weken :{ Nouja, het viel te verwachten, dus maar goed dat we er al actie op hebben gezet. Nu kunnen we misschien in febr naar het ZH i.p.v. naar de HA (zoals in eerste instantie de bedoeling was).
Ben benieuwd naar je verslag morgen :Y
pi_167261965
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 18:41 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Thnx voor de tip! Ik heb inderdaad even online gekeken. Wachttijd: 6 weken :{ Nouja, het viel te verwachten, dus maar goed dat we er al actie op hebben gezet. Nu kunnen we misschien in febr naar het ZH i.p.v. naar de HA (zoals in eerste instantie de bedoeling was).
Ben benieuwd naar je verslag morgen :Y
Ik maakte toen het zover was alvast een afspraak bij de fertiliteitskliniek, nog voordat ik een afspraak had om de verwijzing te bespreken. Dan is de tussenliggende tijd niet zo lang. Succes O+ :*
pi_167262106
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 18:54 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik maakte toen het zover was alvast een afspraak bij de fertiliteitskliniek, nog voordat ik een afspraak had om de verwijzing te bespreken. Dan is de tussenliggende tijd niet zo lang. Succes O+ :*
Hey Hillz! Je bent me nog niet vergeten O+ Lekker voortvarend bezig geweest zeg! Hoe gaat het met jou?
pi_167266661
:@ Ik kom even onder m'n steen vandaan.. Ik sta een beetje op het randje van dit topic en het topic "als zwanger worden/blijven..".
Maar leg toch liever m'n situatie hier nog even neer..

Ik ben niet goed bij gelezen, zag dat Peace en Philo morgen een doktersbezoek hebben, succes!
En voor degene die het kunnen gebruiken, voor het wachten of voor de doorkomende menstruaties, een :* O+

oO< Dan mijn gedoe waar ik jullie mening wel even over wil horen.. :@

Situatie: PCOS. 2 rondes Clomid 50 gebruikt, bleek toch te weinig, nu 5e ronde Clomid 100 in gebruik.
Cyclus duurt met Clomid 100 tussen 28 en 32 dagen.
Vorige ronde met echo's in de gaten gehouden en rond CD17 eisprong.

Deze ronde ovulatietesten gebruikt. Maar ik word er niet wijzer van. Jullie?



De testen van afgelopen dagen waren allemaal ongeveer even donker als de laatste, maar zijn ouder/ingedroogder.

oO< En kan je zo lang vruchtbaar zijn?!
pi_167268348
Sneaky Hilz! Bij mij zeiden ze dat ik daar eerst de verwijzing voor nodig had. Maar ik had dan weer niet gewacht op een "joehoe we hebben de shizzle doorgegeven aan het ziekenhuis"-bericht. Want dan had ik deze week pas kunnen bellen. :')

Hey AN, welkom van onder je steen. Hoop dat de clomid nu zijn werk gaat doen! Word je niet met echo's in de gaten gehouden? En als ik er zo naar kijk zou ik zeggen dat op dag 20 je eisprong is maar ik ben een ovu-testn00b.
Dit, dat, alles.
pi_167269050
Hallo AN!
Wat een rijtje ovutesten zeg. Je ziet wel een oplopende lijn, dus ik zou zeggen dat je tegen je eisprong aan zit. Maar als ik mijn ovutesten bekijken dan heb ik vaak hooguit 3/4 dagen voor de eisprong een zichtbaar streepje. Voor de rest van de tijd zijn ze wit.
Kan een ovutest niet langdurig positief zijn als je clomid gebruikt? Dat is nl iets waar ik geen verstand van heb.
pi_167269834
Veel succes morgen philo en peace!

AN, zoals ik het zie is de ovu van vandaag positief, dus morgen of overmorgen eisprong. Hup aan de bats! *O*

En ik benoem mijzelf even tot opperschijnzwangere. Niet te geloven hoeveel ik hypochonder. Misselijk, lage buikpijn, lage rugpijn, stikchagerijnig.
Ja of misschien is het wel gewoon raak. Maar dat voelt zo onwaarschijnlijk. We hebben inderdaad wel goed gemikt philo!
  zondag 11 december 2016 @ 22:52:25 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167269961
Dat cranky humeur herken ik wel ja! Oh, ende tranen sprongen in mijn ogen bij de Clini Clowns reclame. Toch heb ik niet het idee dat deze ronde raak is. Nou ja, volgend weekend weet ik het!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 11 december 2016 @ 23:10:56 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167270582
AN, welkom terug van onder je steen! Ik moet zeggen dat ik ook niet weet wat clomid precies doet icm ovutesten... maar ik zou iig flink klussen ;)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167272690
Philo, heel veel succes vandaag!

AN, ik heb absoluut geen verstand van ovulatietesten, maar die donkere van dag 20 ziet er goed uit.

MLB, ik hoop dat het gewoon raak blijkt te zijn. Binnenkort NOD toch?

Ik doe ook mee met schijnzwangeren. Voornamelijk de misselijkheid is killing. Zelfs overgegeven van het weekend. :{ CD 30 vandaag. Bij geen bloed test ik woensdag.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167273206
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 19:00 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hey Hillz! Je bent me nog niet vergeten O+ Lekker voortvarend bezig geweest zeg! Hoe gaat het met jou?
Tuurlijk vergeet ik je niet O+ O+ :* En ik was sneaky as hell! Ik belde in februari de eerste ronde na de HSG voor een afspraak. Ik moest mijn verwijs meenemen, afspraak eind mei en begin mei had ik mijn 'de HSG heeft niet geholpen, we gaan verdere stappen nemen' afspraak. Dat ging toen in 1 moeite door.

Ik gun je zo erg een tweede streep <3 jullie allemaal trouwens. Wachten is zo klote :'(
pi_167273359
De dames die gesprekken hebben vandaag, succes!

AN ik heb helaas ook geen verstand van ovulatietesten maar die laatste ziet er volgens mij goed uit.

Pff t hypochonderen houdt maar niet op.
Sinds de eisprong al die lage rug en buikpijn.
M'n borsten worden gevoeliger met de dag en heb sinds gister ook een harde onderbuik (geen idee wat dat wilt zeggen, darmen?) Ik merkte het op toen ik moest lachen, de steken schoten door m'n buik :')
En wat kan ik chagrijnig worden zeg! Oh en janken om die stomme reclames van de loterij waar ze de wens van mensen laten uitkomen.
M'n NOD is donderdag maar zelf denk ik dat t niet raak is, we zullen zien :P
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 08:49:52 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167273440
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 21:28 schreef AN. het volgende:
:@ Ik kom even onder m'n steen vandaan.. Ik sta een beetje op het randje van dit topic en het topic "als zwanger worden/blijven..".
Maar leg toch liever m'n situatie hier nog even neer..

Ik ben niet goed bij gelezen, zag dat Peace en Philo morgen een doktersbezoek hebben, succes!
En voor degene die het kunnen gebruiken, voor het wachten of voor de doorkomende menstruaties, een :* O+

oO< Dan mijn gedoe waar ik jullie mening wel even over wil horen.. :@

Situatie: PCOS. 2 rondes Clomid 50 gebruikt, bleek toch te weinig, nu 5e ronde Clomid 100 in gebruik.
Cyclus duurt met Clomid 100 tussen 28 en 32 dagen.
Vorige ronde met echo's in de gaten gehouden en rond CD17 eisprong.

Deze ronde ovulatietesten gebruikt. Maar ik word er niet wijzer van. Jullie?

[ afbeelding ]

De testen van afgelopen dagen waren allemaal ongeveer even donker als de laatste, maar zijn ouder/ingedroogder.

oO< En kan je zo lang vruchtbaar zijn?!
Pcos en clomid hebben geen invloed op ovulatietesten, het enige dat je met pcos hebt is dat er altijd wel een licht streepje te zien is.

Gooi eens voor de zekerheid een zwangerschapstest er tegenaan want ik heb ook nog nooit zo'n lange vruchtbaarheid gezien :o :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167273483
AN: Wat Majo zegt! Je zou niet de eerste zijn die zwanger bleek na continue positieve ovulatietests ;) (Of had je die al gedaan?)
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 09:04:41 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167273553
Succes Philo en Peace :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 09:05:31 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167273560
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 08:55 schreef kazy het volgende:
AN: Wat Majo zegt! Je zou niet de eerste zijn die zwanger bleek na continue positieve ovulatietests ;) (Of had je die al gedaan?)
Daarom :Y ik wil je niet onnodig hoop geven maar zou er toch een testje tegenaan gooien voor de zekerheid :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167274686
quote:
Whiteflower, hoe zat jij ook alweer in je cyclus? Ben even je verhaal kwijt en je staat niet in de OP. :@ Lekker zeg dat je nu al kunt beginnen! Ergens lijkt januari zo ver weg, terwijl het al zo dichtbij is.

Ik sta inderdaad niet in de OP. Komt omdat ik vooral mee las. Ik merk nu toch wel dat het fijn is om je gedachten naar anderen te kunnen uiten, weet niet wie mij toe kan voegen of hoe dat werkt?

Ik had echt mazzel dat ik tijdens de intake bij het fertiliteitscentrum blijkbaar ongesteld ben geworden, want dat scheelde nogal in het geheel. Net dag 2 van clomid 50 gehad en merk er weinig van.. of dat is omdat je denkt dat het door de clomid komt, kan ook nog.

Peace en Philo succes vandaag!
pi_167275374
Ik ben benieuwd naar Peace en Philo :)

Kris, het klinkt hoopvol! Hoe lang is je cyclus normaal gesproken?

Er zitten er best wat vlak voor hun NOD he, hopelijk nog dit topic een streepjesregen! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 11:34:55 #203
382129 crew  Donna
pi_167275588
Mijn NOD is over een week, maar goed m`n vriend was er niet, dus de kans is zeeeeer klein.

Ik hoop ook op een streepjesregen voor iedereen nog even in 2016!
*O* *O* *O*
pi_167275819
Kriscv, gaat je hypochondrie dit keer niet voor niets zijn?!

Flav ook spannend. Spannende week voor velen dus.

Enne AN, feedback van de rest maakt het spannend. :D

Ik ben weer thuis. Wel apart zo'n bezoek. In de wachtruimte met andere stellen en je denkt: dus bij jou gaat het ook niet vanzelf...

Inleidend gesprek gehad. Inderdaad erg lange cyclus en nu ik bijna op een half jaar zit spreken ze zelfs van een niet bestaande cyclus. En, Debbster, wij hadden het hier over, dat ik ongesteld werd hoeft niet te betekenen dat er een eisprong heeft plaatsgevonden. Kan ook gewoon de baarmoeder zijn die denkt: joehoe, genoeg slijmvlies hiero, weg ermee. Dat verklaart ook wel mijn lichte, korte menstruaties.

Goede nieuws: zaad van man is goed. *O* Opluchting.
Daarna echo gedaan, grote cirkel met baarmoederslijmvlies. Dus al een tijd niet ongesteld geweest was te zien. Kan zijn dat menstruatie er aan komt. En ik zag het ook vrij snel: allemaal donkere rondjes in eierstokken. Hét teken van PCOS.

Maar DAN :o Gaat ie weer naar mijn baarmoeder, zegt ie: je ziet hier ook een zwart rondje. Ik: :o (Ik dacht nog: had ik nog een zwtest moeten doen vtv?!? Maar ach, leuke verrassing bij de echo...)
Hij zegt: dat kan ook een teken van een beginnende zwangerschap zijn. :o :o Ik wil je geen hoop geven, het kan ook niets zijn. Maar ook wel. :o

Nou ja, conclusie is: ik heb PCOS. Mijn bloed is geprikt om te checken op wat waarden en 23 januari een afspraak om die uitslag door te spreken. Daarna zeer waarschijnlijk aan de gang met clomid en ovulatie-inductie (weet alleen niet of ik dan zelf ovu-testen moet gebruiken of dat er echo's gemaakt gaan worden).

En het advies om een zwangerschapstest te doen. :o

Dus. Eenmaal thuis naar de badkamer gerend. Potje gepiest...

En ik kijk nu naar mijn kat die met de dipstick speelt. :') :') :') _O- omo-wit.
Had in de auto naar huis al in mijn cyclustracker gekeken en het matchte niet qua timing dus had deze uitslag wel verwacht.

Maar ben blij en opgelucht dat zaad goed is en ik nu weet waar ik aan toe ben. :) Nu weer wachten tot 23 januari (verkapt advies voor Peace om gewoon een afspraak te maken na afspraak huisarts).

Ben benieuwd hoe jouw afspraak was Peace!
Dit, dat, alles.
  maandag 12 december 2016 @ 11:47:55 #205
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167275862
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 21:28 schreef AN. het volgende:
:@ Ik kom even onder m'n steen vandaan.. Ik sta een beetje op het randje van dit topic en het topic "als zwanger worden/blijven..".
Maar leg toch liever m'n situatie hier nog even neer..

Ik ben niet goed bij gelezen, zag dat Peace en Philo morgen een doktersbezoek hebben, succes!
En voor degene die het kunnen gebruiken, voor het wachten of voor de doorkomende menstruaties, een :* O+

oO< Dan mijn gedoe waar ik jullie mening wel even over wil horen.. :@

Situatie: PCOS. 2 rondes Clomid 50 gebruikt, bleek toch te weinig, nu 5e ronde Clomid 100 in gebruik.
Cyclus duurt met Clomid 100 tussen 28 en 32 dagen.
Vorige ronde met echo's in de gaten gehouden en rond CD17 eisprong.

Deze ronde ovulatietesten gebruikt. Maar ik word er niet wijzer van. Jullie?

[ afbeelding ]

De testen van afgelopen dagen waren allemaal ongeveer even donker als de laatste, maar zijn ouder/ingedroogder.

oO< En kan je zo lang vruchtbaar zijn?!
Als ik mij niet vergis zoeken die groene "tot wel vier vruchtbare dagen"

Vanaf 10-12 zie ik duidelijk dat hij even donker is als de controlestreep, ik zou daarvan uitgaan. Alle streepjes voor DE positieve streep zeggen trouwens niets. Sommige vrouwen hebben een duidelijke oploop, anderen gaan van spierwit naar een knaller.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167276160
Wow Philo jij maakte het even spannend!
Ik zat op t puntje van de bank.
Fijn dat zaad van man goed is!
En de uitslag, tja die was wel een beetje te verwachten. Jammer, maar fijn dat je aan de slag kan met Clomid.
Hoe voel je jezelf eronder?
pi_167276275
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:36 schreef Whiteflower18 het volgende:

[..]

Ik sta inderdaad niet in de OP. Komt omdat ik vooral mee las. Ik merk nu toch wel dat het fijn is om je gedachten naar anderen te kunnen uiten, weet niet wie mij toe kan voegen of hoe dat werkt?

Volgens mij kun je een berichtje in het FAQ of Feedbacktopic plaatsen en het daar vragen. :)
Dit, dat, alles.
  maandag 12 december 2016 @ 12:07:24 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_167276309
Of gewoon even hier roepen, ik lees vaak wel mee ;)
disclaimer
pi_167276333
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef Missladybug het volgende:
Wow Philo jij maakte het even spannend!
Ik zat op t puntje van de bank.
Fijn dat zaad van man goed is!
En de uitslag, tja die was wel een beetje te verwachten. Jammer, maar fijn dat je aan de slag kan met Clomid.
Hoe voel je jezelf eronder?
Mehehe. Sorry voor de anticlimax. Ik wilde eerst al posten toen ik bij het bloed prikken ah wachten was maar dat vond ik zielig voor de lezers. *)

Ik ben eigenlijk blij. Blij dat zaad man is goed dus niet gelijk door naar IVF/ICSI. En blij dat ik weet waar ik aan toe ben en mijn vermoedens klopten. Nu heb ik rust ipv piekeren over wat er aan de hand kan zijn. :)
Dit, dat, alles.
pi_167276447
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Of gewoon even hier roepen, ik lees vaak wel mee ;)
Ik heb DevilsandDust een DM gestuurd, kan dat ook?
  maandag 12 december 2016 @ 12:22:06 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_167276633
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:14 schreef Whiteflower18 het volgende:

[..]

Ik heb DevilsandDust een DM gestuurd, kan dat ook?
Nee, die kan de OP niet meer aanpassen. Zeg maar wat je er in wil hebben, dan zet ik het er bij :)
disclaimer
pi_167276829
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, die kan de OP niet meer aanpassen. Zeg maar wat je er in wil hebben, dan zet ik het er bij :)
Whiteflower18
Kindje #1
Begonnen in april 2016
  maandag 12 december 2016 @ 12:46:34 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_167277077
Check
disclaimer
pi_167277840
Philo wat een verhaal! Wel heel prettig dat het gelijk duidelijk is wat je hebt en dat dit je vermoedens bevestigd. PCOS is goed te behandelen toch? 2017 wordt jullie jaar :Y :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167278830
Philo! Mijn mond viel halverwege open van verbazing! Het zal toch niet? Jammer dat de test toch negatief was.
Wel fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Je vermoeden is in principe bevestigd en nu kunnen jullie vooruit kijken. En super zaad van je man!

Wij gaan zo richting de HA. Ik vind het spannend. Wat nou als we niet serieus genomen worden en weer weggestuurd worden? In principe is mijn cyclus geen reden tot zorg nl.

Tot straks! :)
pi_167278943
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 14:04 schreef Peacefulll het volgende:
Philo! Mijn mond viel halverwege open van verbazing! Het zal toch niet? Jammer dat de test toch negatief was.
Wel fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Je vermoeden is in principe bevestigd en nu kunnen jullie vooruit kijken. En super zaad van je man!

Wij gaan zo richting de HA. Ik vind het spannend. Wat nou als we niet serieus genomen worden en weer weggestuurd worden? In principe is mijn cyclus geen reden tot zorg nl.

Tot straks! :)
Bij een jaar proberen worden de meesten volgens mij echt wel doorgestuurd naar de fertiliteitspoli. Ik duim voor een goed gesprek. Succes!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167281128
Wij zijn weer terug. Goede kennismaking gehad met onze nieuwe HA. Leuke vrouw.
Omdat mijn cyclus normaal is en geen reden tot zorg geeft, gaf ze ons twee keuzes: nog een paar maanden proberen en over een half jaar terugkomen of een kleine start maken met onderzoeken. Dit houdt in dat ik getest word op chlamydia antigen en het zaad van mij man wordt getest. Als uit beide onderzoekjes niks bijzonders komt, dan zullen we het nog een jaar moeten proberen. Dan is er in eerste instantie geen reden voor verder onderzoek.
Mocht uit deze onderzoeken blijken dat ik chlamydia heb (gehad) of het zaad van mijn man onvoldoende is, dan worden we wel doorverwezen.
Even afhankelijk van de snelheid van de onderzoeken en de komende feestdagen, verwacht ik begin het nieuwe jaar meer duidelijkheid te hebben.
Maar wie weet dat het toch nog spontaan lukt deze ronde. De HA zei dat dat vaker voor kwam. ;)
pi_167282650
Dus jullie gaan nu wel de eerste testjes doen? Ik vind het wel erg makkelijk van je huisarts om jullie nog een jaar te laten proberen mocht hier niets uitkomen. Toch gek hoe verschillend huisartsen hier mee omgaan. Wat vind je zelf van het gesprek?
Ik hoop natuurlijk van harte dat er geen enkel onderzoek meer nodig is :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167284119
Dus je gaat de testen doen? Maak ik net als Kirb niet helemaal duidelijk op uit je bericht. :)

Ik wil geen partypooper zijn, en je helemaal geen negatieve dingen aanpraten, maar ondanks je nette cyclus en evt goede uitslagen van de testen kan het natuurlijk ook aan iets anders liggen... bijv vijandig bmslijmvlies, zoals bij Barreltje. Dus daarom ook wel eens met Kirb over de instelling van de huisarts. Maar als jij je hier prettig bij voelt is dat het allerbelangrijkste.

Ik hoop in ieder geval dat je heul die shizzle niet nodig hebt en dat ronde 13 jullie geluksgetal is! :Y)
Dit, dat, alles.
  maandag 12 december 2016 @ 18:58:28 #220
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167284308
De huisarts doet dat niet omdat 'ie dat helemaal zelf heeft bedacht, maar omdat dat zo in de richtlijn staat: klik. Dit is de huisartsenrichtlijn en die is weer gebaseerd op de richtlijn van de gynaecologen. Samengevat zullen die ook niets extra's doen, als de kans het grootst is dat je spontaan zwanger wordt, of anders gezegd als je kans op spontane zwangerschap groter is dan de zwangerschapskans met hulp (IUI, IVF etc).

Als er iets bijzonders is, zoals de enorm lange cyclus van Philomijn, of je leeftijd maakt je kans kleiner, of je maakt je zo'n zorgen dat je niet slaapt of je dramt enorm door, dan zal de huisarts vast wel eerder verwijzen dan die richtlijn zegt. En dan maakt de gynaecoloog een echo. Maar vervolgens valt die terug op dezelfde kansentabellen. Dat was ook waarom bijvoorbeeld vorig jaar Hilzillah zo vreselijk lang moest wachten op hulp.
Als je de pechvogel bent waarbij niets afwijkende wordt gevonden maar het toch niet lukt jaar na jaar, dan beland je uiteindelijk ook bij de hulpmethodes en voelt het als verloren tijd, dat snap ik wel. Maar er zit dus een gedachte achter.

Peacefulll, ik hoop dat het gesprek goed voelde, dat alle testen goed zijn en dat je dan gewoon spontaan zwanger wordt! (zo ging het bij mijzelf, dus ik duim voor je)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167284626
Philo, way to build up lady. :P Ik zat op het puntje van m'n stoel. :') Het klonk als een goed gesprek! Fijn dat je vermoedens werden bevestigd. Ik hoop dat je snel net dat kleine beetje hulp kunt krijgen zodat je toch snel zwanger kunt zijn.

Peace, goede ontmoeting met je huisarts. ;) Op zich fijn dat er geen alarmbellen afgaan. Ik duim voor een eigenwijs kindje en zomaarstiekemspontaan zwanger.

Lemijn, fijne duidelijke uitleg. Frustrerend voor alle partijen in die gevallen lijkt me.

Kirb, ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus normaal was. Ik had voor L. een spiraaltje en toen geen cyclus. Toen ik zwanger wilde raken was het na 1 keer mikken gebeurd. Na L. weer een spiraaltje en dus geen cyclus. Vorige cyclus was 32 dagen, dus daar ga ik maar vanuit. Als ik goed naar m'n lijf luister, klopt dat ook met wanneer ik dacht dat mijn eisprong was.
Anyhoeeeeee, ik ben sinds een uurtje eindelijk niet meer misselijk voor het eerst in 3 dagen. Ieder steekje zoek ik wat achter. :') Maar ik ruik nog niet of ik ongesteld moet worden (ja, dat kan ik serieus ruiken). Rotionele Kris voert de boventoon. Als er morgen nog geen bloed is ga ik wel beginnen met een beetje hoop krijgen. Tot die tijd voel ik me vooral hypochonder.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167284679
Kirb, Philo, ik was niet helemaal duidelijk, sorry :* . Ik was ook snel tussen de boodschappen door even een berichtje aan het typen. Gek, ik vond het heel belangrijk om het met jullie te delen, omdat jullie op mij zaten te wachten voor mijn gevoel. :') :P

Anyway, huisarts was een beetje aan het aanvoelen hoe wij er in stonden, dit was ook de eerste keer dat ze ons zag. Ze was aan het afwegen (samen met ons) of het testen ons meer stress en onzekerheid op zou leveren of het 'niet weten wat er aan de hand kan zijn'. Wij hebben aangegeven dat we eigenlijk niet zo heel erg gestrest zijn, maar meer benieuwd en nieuwsgierig. We hebben graag een antwoord op de vraag waarom het bij ons wat langer duurt. Dus laat in ieder geval het meest voor de hand liggende maar uitsluiten, dan zien we daarna verder. Conclusie: manlief laat zijn zaad testen en ik laat binnenkort even bloedprikken.

Dat er meer dingen aan de hand kunnen zijn heeft ook echt wel door mijn hoofd heen gespeeld, maar daar wil ik nu nog even niet mee bezig zijn of zo? :? Eerst deze twee testen maar eens afwachten (waarvan ik nu al 99% zeker weet dat er één negatief zal zijn). Eén stap tegelijk. Maar, ik moest wel even slikken toen de HA zei dat, als er niks gevonden zou worden, we zelf nog een jaar verder moeten gaan. Zie de post van Lemijn. Balen, maar het is niet anders. Ik sluit niet uit dat we trouwens in juli weer bij de HA op de stoep staan hoor, als het niet lukt. Gesprek zelf voelde wel oké aan. Manlief en ik hebben op de terugweg afgesproken dat we ons vooral gaan richten op de super leuke dingen die we al hebben gepland tot aan de zomer. We hebben helemaal geen tijd om ons druk te maken over zwanger worden of niet 8-) B-)

En :* O+ :* voor het duimen. Wij gaan gewoon voor ronde 13 en een mooi verjaardagscadeautje *)
pi_167287586
Bedankt allemaal voor jullie reacties! O+

Majo en Kazy , ik krijg van jullie een beetje de zenuwen! :+ Toch weer hoop ineens - al was het ook al door m'n hoofd geschoten.
Maar ik kan toch niet ineens zo'n korte cyclus hebben?
Op CD3 nog een zwangerschapstest gedaan (negatief) voor ik met de clomid begon.
En een ovulatietest pikt toch niet ruim een week voor NOD al HCG?
Bedankt nog voor de clomid/invloed op streepjes info, ik dacht het zelfde inderdaad!

Btw, vandaag wederom zo'n donkere test.. :?

En close up van laatste dagen:


Misslady, Krisvc en Flav, spannend! En Debsterr, je humeur..! Wie weet!

En jeetje Philo, wat een achtbaan! Hopelijk gaat de clomid zijn werk doen!
Peace, fijn dat het bezoek goed was en je er zelf een oke gevoel bij hebt!
pi_167292241
Aha, dus het is eigenlijk een soort "onschuldig tot het tegendeel bewezen is". :) Heldere uitleg.

Kun jij wel altijd je ovulatie goed vinden Peace? Op zich wel fijn dat het zaad gecheckt wordt, das iig iets!

Oh AN wat een mysterie... Ik zou echt niet weten wat er gaande is. Maar ehh ja misschien was die hcg-test van dag 3 te vroeg? Ik roep maar wat.
Dit, dat, alles.
pi_167294956
Mijn misselijkheid was toch een buikgriep ofzo. Ik schrijf hier nog een maandje mee. ^O^
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167295231
Ach! Ongesteld geworden? Scheelt weer testen, maar toch jammer...
Dit, dat, alles.
pi_167295496
Nahhh kris wat doet jouw lijf flauw zeg met die nepkwaaltjes allemaal!
Dat is flink klote.
pi_167295682
Peacefulll wat fijn dat jullie zo snel bij de huisarts terecht konden en de afspraak inmiddels al gehad hebben. Goed dat er eerste testjes gedaan worden en ik hoop dat je niet nog een jaar hoeft te proberen maar binnenkort gewoon zwanger bent :*

Flav en missladybug jullie maken het spannend!!

Philomijn wat een spannende afspraak had jij zeg :D fijn dat het zaad goed was. Hopelijk snel de juiste hulp voor jullie om zwanger te worden.

An, tijd om een zwangerschapstest te doen als je ovulatietesten zo positief blijven!!

Krisvc wat balen zeg, ook dat je lichaam allerlei signalen geeft.

Hier gaan we richting de vruchtbare dagen, dus aan de slag. Als deze ronde niet lukt wil ik de volgende ronde graag ovulatietesten gaan doen zodat we misschien wat gerichter te werk kunnen gaan. Ik voel mijn eisprong echt niet.
  dinsdag 13 december 2016 @ 09:33:17 #229
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167295902
Drie positieve ovulatietesten kan prima.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167296456
Jammer Kris ;(

Philo en Peace, fijn dat de afspraken goed zijn verlopen

Heb nog steeds (2 weken nu) het gevoel dat m'n periode eraan komt. Ga er zelfs meerdere keren per dag voor naar de wc om het te controleren.
Onderbuik is ook dikker, wat ik normaal ook heb als het eraan komt. Nu is donderdag m'n NOD en ik ben toch wel benieuwd wat het is.
Misschien innestelingspijn of misschien toch iets anders? :{

Ik vermoed pms.

[ Bericht 3% gewijzigd door Flav op 13-12-2016 13:48:45 ]
pi_167296867
Oh wat jammer Kris :{ wat naar je lijf je zo voor de gek heeft gehouden.

Peacefull goede instelling!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:22:25 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167299575
Balen Krisvc! Hopelijk volgende ronde geen symptomen en wel strepen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:03:09 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_167300288
AN, ik zie dat alle donkere ovulatietesten een andere kleur hebben. Zijn ze niet gewoon gevoeliger dan die roze? Want dat kan ook wel e.e.a. verklaren.
disclaimer
pi_167300642
Krisvc, wat rot zeg.. :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
AN, ik zie dat alle donkere ovulatietesten een andere kleur hebben. Zijn ze niet gewoon gevoeliger dan die roze? Want dat kan ook wel e.e.a. verklaren.
Ik dacht daar zelf ook nog aan, in principe zijn het 'gewoon' de testen van de Etos. Beide kleuren. Alleen de groene later gekocht.
Het zou kunnen dat ze de gevoeligheid iets hebben aangepast..?

Ik blijf nog even doortesten, desnoods met een zwangerschapstest.
Bedankt allemaal voor het meedenken! :*
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 14:32:57 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167300841
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef AN. het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reacties! O+

Majo en Kazy , ik krijg van jullie een beetje de zenuwen! :+ Toch weer hoop ineens - al was het ook al door m'n hoofd geschoten.
Maar ik kan toch niet ineens zo'n korte cyclus hebben?
Op CD3 nog een zwangerschapstest gedaan (negatief) voor ik met de clomid begon.
En een ovulatietest pikt toch niet ruim een week voor NOD al HCG?
Bedankt nog voor de clomid/invloed op streepjes info, ik dacht het zelfde inderdaad!

Btw, vandaag wederom zo'n donkere test.. :?
[ afbeelding ]
En close up van laatste dagen:
[ afbeelding ]

Misslady, Krisvc en Flav, spannend! En Debsterr, je humeur..! Wie weet!

En jeetje Philo, wat een achtbaan! Hopelijk gaat de clomid zijn werk doen!
Peace, fijn dat het bezoek goed was en je er zelf een oke gevoel bij hebt!
Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het zou kunnen dat je laatste menstruatie geen menstruatie was maar een innestelingsbloeding. Je zou niet de eerste zijn ;) Ik heb namelijk nog nooit zoveel knalpositieve ovulatietesten achter elkaar gezien. Maar het kan inderdaad er ook aan liggen dat die groene wat gevoeliger zijn.

Philo jouw verhaal :o Zat echt op het puntje van mijn stoel _O- De uitslag was niet echt onverwacht denk ik? Die monstercycli duiden vaak toch wel op pcos. Fijn dat het zaad van je vriend goed was, dat scheelt al zoveel! Hopelijk gaat het met clomid snel lukken :*

Peace ik ben benieuwd naar de uitslagen. Het is wel raar hoe dat werkt he als ze niks vinden? Aan de andere kant ook wel begrijpelijk al zijn er meer dingen waar het aan kan liggen zoals een korte luteale fase of vijandig baarmoederslijmvlies, wat ook al door anderen wordt aangehaald. Je cycli zijn verder wel goed op orde toch?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167303769
aww Kris! :{

ik heb nu zo iets bizars....ik was vorig weekend (3/4 december) ongesteld. en nu WEER. ik weet nou niet zo goed wat me overkomt, sinds stoppen met de pil begin dit jaar ben ik vanaf mn eerste menstruatie echt heel regelmatig ongesteld geweest (28 dagen cyclus, met 2 keer 1 dag verschil).

het is ook niet spotting het is echt zwaar bloeden met klodders bloed etc. (sorry voor beeldvorming) dacht nog ff dat ik misschien een hele vroege miskraam had ofzo, maar testen waren omo wit.

dus ja, weet het ook niet. weet in ieder geval wel dat ik nu dus ovu testen moet halen om op zoek te gaan naar mn volgende ei. was door de regelmatige cyclus inmiddels wel aan mn ei gewend, voelde het prima aankomen en passeren, maar heb nu dus geen idee wat mn lijf doet! Yikes!

zit me ook af te vragen of het niet gewoon een goed idee is om langs de HA te gaan. we zijn nu bijna een jaar onderweg, ik wordt bijna 34, en langsgaan is kleine moeite. denk wel dat ik dat ff over de feestdagen til maar denk wel dat ik dat ga doen.
pi_167306052
Jammer Kris :* bummer.

AN, rare zaak die testen van je. Een zeer uitgesmeerde eisprong heb je ;)

Ja Majo, het is inderdaad wat raar, maar ook wel logisch. Waarom (dure) onderzoeken doen als je alle schijn voor hebt? Ik zat vanochtend nog te denken dat ik, mochten de testen goed uitvallen en ik tussentijds niet zwanger raak, wel verder actie zou willen ondernemen zomer 2017. Ik heb nl ook een spiraaltje gehad die mij ontzettend veel pijn heeft opgeleverd de eerste 7 maanden na plaatsing. Misschien heeft dat ding wel schade toegebracht of zo. Maar..... toekomstmuziek.
Over de luteale fase (fase tussen eisprong en menstruatie toch) is precies 15 dagen. Cyclus is ook altijd tussen 26 en 30 dagen. Gemiddeld 28 dagen dus :)

Evilaurian, ook al een jaartje bezig. Frustrerend hè? Goed idee om eens vrijblijvend een afspraak te maken bij de HA. Ik gok dat jouw verloop dan net zo zal zijn als de mijne (standaard testen).
Gek die doorbraak.
pi_167314280
Het is een tijdje geleden... Geen internet enzo..

DaD: Nog Gefeliciteerd ! *O* *O*

Wat fijn om te lezen dat bij sommige dames wat schot in de zaak zit! Goed dat jullie eindelijk wat zekerheid hebben!

Welkom voor de nieuwelingen ! Hopelijk snel streepjes voor iedereen

Mijn NOD is de 20ste. We hebben een huis gekocht! februari de sleutel! Tot die tijd stiekem testjes ect. doen bij mijn schoonouders :@
  woensdag 14 december 2016 @ 07:09:55 #239
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167316027
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:22 schreef Memoru het volgende:
Het is een tijdje geleden... Geen internet enzo..

DaD: Nog Gefeliciteerd ! *O* *O*

Wat fijn om te lezen dat bij sommige dames wat schot in de zaak zit! Goed dat jullie eindelijk wat zekerheid hebben!

Welkom voor de nieuwelingen ! Hopelijk snel streepjes voor iedereen

Mijn NOD is de 20ste. We hebben een huis gekocht! februari de sleutel! Tot die tijd stiekem testjes ect. doen bij mijn schoonouders :@
Eeeep, gefeliciteerd! Spannende tijd :D!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167317358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:22 schreef Memoru het volgende:
Mijn NOD is de 20ste. We hebben een huis gekocht! februari de sleutel! Tot die tijd stiekem testjes ect. doen bij mijn schoonouders :@
Gefeliciteerd *O*
pi_167337682
Vandaag is m'n NOD. Omdat ik gisteren periodes had waarin ik veel buikpijn had, voelt als hevige menstruatiepijn, heb ik vanmorgen getest.

Binnen 3 minuten een dik vet streepje! :o
We kunnen het beide niet geloven, zo onwerkelijk O+ O+
pi_167337687
Memoru, gefeliciteerd met jullie huis! *O*
En succes bij je schoonouders!
Evilaurian, frustrerend he, als je lijf gekke fratsen uithaalt..

Hier nog altijd die positieve ovulatietesten :{
Gister maar een zwangerschapstest gedaan, maar die was witter dan wit..
Ik ben bang dat ze de samenstelling van de testen van de Etos dus iets hebben aangepast. Een andere verklaring zou ik niet weten..!

Ik hou dus maar m'n 'gewone cyclus' vast die ik denk te hebben. Dat betekend dat ik nog 1,5 week moet wachten tot m'n NOD.
Verwarrende ronde dit!
Maar op naar dat kerstkind! >:O
pi_167337688
:o Noh! Flav!! Fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!! *O*
  donderdag 15 december 2016 @ 07:18:38 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167337690
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:15 schreef Flav het volgende:
Vandaag is m'n NOD. Omdat ik gisteren periodes had waarin ik veel buikpijn had, voelt als hevige menstruatiepijn, heb ik vanmorgen getest.

Binnen 3 minuten een dik vet streepje! :o
We kunnen het beide niet geloven, zo onwerkelijk O+ O+
*O* jaaaaa gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167337846
Wow Flav, gefeliciteerd!! *O*

Memoru gefeliciteerd met jullie huis!

An, wat vervelend van de ovulatietesten, zo heb je er weinig aan. Volgende ronde andere testen proberen?
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 09:29:10 #246
382129 crew  Donna
pi_167338659
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:15 schreef Flav het volgende:
Vandaag is m'n NOD. Omdat ik gisteren periodes had waarin ik veel buikpijn had, voelt als hevige menstruatiepijn, heb ik vanmorgen getest.

Binnen 3 minuten een dik vet streepje! :o
We kunnen het beide niet geloven, zo onwerkelijk O+ O+
Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_167338723
Gefeliciteerd Flav! *O*
  donderdag 15 december 2016 @ 09:37:12 #248
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167338747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:16 schreef AN. het volgende:
Memoru, gefeliciteerd met jullie huis! *O*
En succes bij je schoonouders!
Evilaurian, frustrerend he, als je lijf gekke fratsen uithaalt..

Hier nog altijd die positieve ovulatietesten :{
Gister maar een zwangerschapstest gedaan, maar die was witter dan wit..
Ik ben bang dat ze de samenstelling van de testen van de Etos dus iets hebben aangepast. Een andere verklaring zou ik niet weten..!

Ik hou dus maar m'n 'gewone cyclus' vast die ik denk te hebben. Dat betekend dat ik nog 1,5 week moet wachten tot m'n NOD.
Verwarrende ronde dit!
Maar op naar dat kerstkind! >:O
Zijn ze echt positief?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167339091
Nahh wat raar AN. Verwarrend zeg.

Gefeliciteerd Flav!!
pi_167339264
Flav gefeliciteerd!! *O* *O* *O* Wat goooooeeeedd :D

Hopelijk is dit dan het begin van een streepjesregen :s)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 15 december 2016 @ 10:21:34 #251
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167339285
Gefeliciteerd Flav
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167339302
Flav *O*
pi_167339475
Jeeej Flav! Gefeliciteerd! *O*


An: positief als in CD19 en 20 van je foto? De rest is negatief (wel vrij donker).
pi_167340743
Flav Wat goed! Gefeliciteerd!
pi_167341710
yaaaay Flav!! gefeliciteerd! *O*
pi_167341851
Jaaa, Flav, gefeliciteerd! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167349936
Dankjewel dames :D
Ik blijf natuurlijk meelezen hier en hoop voor iedereen snel een tweede streepje! O+
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 20:18:02 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167351659
Gefeliciteerd flav *O* snel raak of niet? :o

AN had je voor de zekerheid nog een zwangerschapstest gedaan?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167364023
Hier geen vervroegd kerstcadeautje denk ik.
Vandaag is mijn NOD. Normaal is mijn temperatuur dan ineens een halve graad lager, maar vandaag niet! Dus ik mocht testen van mezelf. Maar helaas, nog witter dan Gerard Joling zijn tanden. Op 12 dpo had ik anders vast wel een streepje gehad.
pi_167389655
Ik ben sinds gisteren begonnen met ovulatietesten. Gewoon van de action, maar hebben jullie altijd 2 streepjes of ook maar 1 streepje?

Dinsdag echo maar ik wil graag zelf wat controle houden.

En we hebben besloten voorlopig alleen mijn cyclus proberen terug te brengen naar normaal. Mocht het dan niet lukken nadat mijn cyclus weer normaal is, kan vriend altijd nog getest worden maar de laatste weken werd het eerder een Moeten dan een willen en juist dat proberen we te voorkomen.

Hier voelen wij ons ook veel beter bij en hebben er ook weer zin in om het zo even te zeggen ;)
pi_167390687
Jammer MLB, zo'n negatieve test. Het lijkt je nu beter te lukken om te wachten met testen of niet? Inmiddels ongesteld geworden?

Gefeliciteerd Flav!

Mag ik weer aanschuiven op het wachtbankje? NOD volgens de app op 30 dec maar mijn eisprong was dit keer een dag eerder, dus ik gok de 29e.
Tevens hebben we de kleine onderzoekjes in gang gezet. Ik heb bloed laten prikken en manlief mag do een potje inleveren. Hij had een afspraak staan op een dag dat ik ook mee zou kunnen. Afspraak is een dag naar voren gehaald, waardoor ik niet meer mee kan.
Geen probleem, zei manlief, ik sleep wel een leuk zustertje mee naar binnen :') Haha
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:56:58 #262
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167390779
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:28 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik ben sinds gisteren begonnen met ovulatietesten. Gewoon van de action, maar hebben jullie altijd 2 streepjes of ook maar 1 streepje?

Dinsdag echo maar ik wil graag zelf wat controle houden.

En we hebben besloten voorlopig alleen mijn cyclus proberen terug te brengen naar normaal. Mocht het dan niet lukken nadat mijn cyclus weer normaal is, kan vriend altijd nog getest worden maar de laatste weken werd het eerder een Moeten dan een willen en juist dat proberen we te voorkomen.

Hier voelen wij ons ook veel beter bij en hebben er ook weer zin in om het zo even te zeggen ;)
Afhankelijk van moment van cyclus is 'ie idd 1 streep, of een heeeel vaag 2e streepje :).

Vandaag mijn NOD... nog geen bloed.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 17 december 2016 @ 12:28:44 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_167391312
Spannend debs! Heb je een gevoel?
disclaimer
pi_167391339
Haha je vriend Peacefull :') Ik ben het even kwijt, maar doe jij nou ovulatietesten dat je precies weet wanneer je ovulatie is? Of voel je dat zo goed?

Whiteflower fijn dat jullie je hier goed bij voelen :)

Oeh spanned Debsterr! Wanneer wil je gaan testen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 17 december 2016 @ 12:33:11 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167391376
Een beetje hoop heb ik wel, geen krampen nog en ik jank momenteel om alles. Misschien vanmiddag een test halen...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 17 december 2016 @ 12:38:02 #266
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167391445
Knap dat je nog geen test hebt gehaald
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167391645
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:30 schreef Kirb het volgende:
Haha je vriend Peacefull :') Ik ben het even kwijt, maar doe jij nou ovulatietesten dat je precies weet wanneer je ovulatie is? Of voel je dat zo goed?

Whiteflower fijn dat jullie je hier goed bij voelen :)

Oeh spanned Debsterr! Wanneer wil je gaan testen?
Eigenlijk beide Kirb. Ik herken mijn eisprong wel (vooral aan het zeurende gevoel in mijn rug) en de ovutesten zijn ter bevestiging. Zijn we rond de zomer mee gestart, omdat manlief het fijn vond om ook inzicht te krijgen in mijn cyclus. Ik heb altijd al een fase van 15 dagen tussen de eisprong en mijn menstruatie. Dus daarmee zit het wel snor ;)

Spannend Debsterr!!! Ik duim voor je
pi_167392232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:18 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd flav *O* snel raak of niet? :o
Ja, meteen de eerste keer 'echt' proberen :@

Haha Peace die reactie van je man :D

Spannend Deb! ^O^ Hier draaien de duimen
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 14:43:13 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167393410
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:28 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik ben sinds gisteren begonnen met ovulatietesten. Gewoon van de action, maar hebben jullie altijd 2 streepjes of ook maar 1 streepje?

Dinsdag echo maar ik wil graag zelf wat controle houden.

En we hebben besloten voorlopig alleen mijn cyclus proberen terug te brengen naar normaal. Mocht het dan niet lukken nadat mijn cyclus weer normaal is, kan vriend altijd nog getest worden maar de laatste weken werd het eerder een Moeten dan een willen en juist dat proberen we te voorkomen.

Hier voelen wij ons ook veel beter bij en hebben er ook weer zin in om het zo even te zeggen ;)
Ik heb ook altijd twee strepen :Y volgens mij is dat een typisch symptoom van pcos :)

En waarom het zaad niet laten testen? Het is zo'n makkelijk onderzoek en dan weet je tenminste of dat goed zit :) ik snap je zin daarover ook niet eigenlijk :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167393759
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd twee strepen :Y volgens mij is dat een typisch symptoom van pcos :)

En waarom het zaad niet laten testen? Het is zo'n makkelijk onderzoek en dan weet je tenminste of dat goed zit :) ik snap je zin daarover ook niet eigenlijk :@
Omdat het voor mijn vriend nogal een grote drempel is en het ligt nogal gevoelig.

Daarbij weten we niet of het wel echt aan hem ligt.
Ik ben in april gestopt met de pil. In juli kreeg ik klachten, huisarts heeft me voor de zekerheid doorgestuurd naar gyn. Deze heeft onderzoek gedaan en ik bleek niet zwanger maar ook mijn mentruatie zat er niet aan te komen. Hij wou het nog een maandje aankijken en dan weer afspreken. 2 weken na die afspraak werd ik ongesteld. Omdat het zolang heeft geduurd wou hij me doorsturen naar de fertiliteitskliniek. Hier zijn we vorige week voor het eerst geweest en toen was duidelijk dat mijn cyclus overhoop lag. We gaan nu proberen om mijn cyclus te reguleren en dan eerst zelf een tijdje proberen. Als het dan over een half jaar nog niet wilt, gaan we mijn vriend laten testen.

Lang verhaal maar we zijn hier beide tevreden over dus het is goed zo :)
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:16:22 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167394925
Omo wit.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167395161
Flav!! *O* *O* *O* Gefeliciteerd!! Joepie! En door naar Z&G! Doeiii!

MLB ik moest hardop lachen om "witter dan de tanden van Gerard Joling" :D _O- En balen uiteraard :*

Peace ik duim voor je! ^O^ In mijn zkh mag de man het zaad ook thuis produceren. Als het maar binnen een uur in het zkh is. Maar ach, als ie ook wat leuks kan halen uit zo'n moment ih zkh :9 ;)

Whiteflower ik heb ook altijd twee streepjes maar ik heb ook PCOS. En je moet deze weg bewandelen zoals je dat zelf wilt natuurlijk! :)

En Debbster, shittie :( :*

Het blijft toch iets ongrijpbaars ergens, het zwanger worden.

Hier net enorm old school doorgelekt. Wist niet of ik moest lachen of huilen. :+ Zal jullie de hilarische details besparen. Maar hee, er gebeurt weer iets! Nu ik weet dat je ook geen eisprong kunt hebben en wel ongesteld worden denk ik wel: mja, boeiend die ongesteldheid. Maar goed, ik ga eens even flink met ovutestjes aan de slag zometeen. HA! :9
Dit, dat, alles.
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 19:18:00 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167398912
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:08 schreef Whiteflower18 het volgende:

[..]

Omdat het voor mijn vriend nogal een grote drempel is en het ligt nogal gevoelig.

Daarbij weten we niet of het wel echt aan hem ligt.
Ik ben in april gestopt met de pil. In juli kreeg ik klachten, huisarts heeft me voor de zekerheid doorgestuurd naar gyn. Deze heeft onderzoek gedaan en ik bleek niet zwanger maar ook mijn mentruatie zat er niet aan te komen. Hij wou het nog een maandje aankijken en dan weer afspreken. 2 weken na die afspraak werd ik ongesteld. Omdat het zolang heeft geduurd wou hij me doorsturen naar de fertiliteitskliniek. Hier zijn we vorige week voor het eerst geweest en toen was duidelijk dat mijn cyclus overhoop lag. We gaan nu proberen om mijn cyclus te reguleren en dan eerst zelf een tijdje proberen. Als het dan over een half jaar nog niet wilt, gaan we mijn vriend laten testen.

Lang verhaal maar we zijn hier beide tevreden over dus het is goed zo :)
Je moet sowieso doen wat goed voelt voor jullie.

Mijn ervaring is wat dat betreft ook wel gekleurd omdat ze toen zeiden dat het zo duidelijk bij mij lag dat ze niet verder wilden kijken en later het zaad van mijn man heel slecht bleek.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:10:47 #274
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167400284
Oh nee Philo, dat lijkt me wel echt heel genant! Maar hopelijk kon je er snel wat aan doen en liep je niet midden in de stad :+.

Ja, zeker shittie, heb ook wel even een potje gejankt...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167404726
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:51 schreef Peacefulll het volgende:
Jammer MLB, zo'n negatieve test. Het lijkt je nu beter te lukken om te wachten met testen of niet? Inmiddels ongesteld geworden?
Ja, het is me deze maand gelukt, maar het was echt moeilijk en ook helemaal niet fijn eigenlijk. Maar goed, ik heb het geprobeerd :)
Inmiddels ook ongesteld geworden.

Succes op het bankje! En fijn dat er wat onderzoekjes zijn opgestart.

Philo ongesteld woeehoee!! Jammer van het doorlekken!

Dikke knuffel Debster. I feel ya. We gaan voor een knaller in 2017.

Whiteflower, fijn dat jullie iets hebben gevonden waar jullie beide senang mee zijn. Helemaal goed zo!
pi_167407633
Jammer van de witte testen Debsterr en mlb.

Philomijn op naar de ovutesten!!

Komen er nog meer nod's aan de komende dagen?

Hier volop aan de slag tijdens de vruchtbare dagen, maar philomijn verwoordt het goed. Het voelt voor mij op dit moment ongrijpbaar door de eisprong niet te voelen en het gissen naar wanneer die ongeveer zal zijn.
  zondag 18 december 2016 @ 18:28:13 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167423563
Vreemd genoeg nog geen bloed hier. Nou ja, heb nog een test, ik test eventueel later deze week nog wel een keer indien het niet op gang komt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167426960
Vreemd Debster. Misschien een dagje later. Of misschien toch raak? Ik blijf duimen voor je!

Ik heb een dilemma.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167427543


Ik wacht met testen tot hij het niet meer "within the normal" vind (als dat moment überhaupt komt :D if not test ik woensdag ) Het begint wel lichtjes te kriebelen, nog nooit zo lang overtijd geweest :o

Gebruiken meer mensen een app om de cyclus bij te houden? vind het zowel n vloek als een zegen _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door littledrummergirl op 18-12-2016 20:42:02 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 18 december 2016 @ 20:41:59 #280
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167428843
Ik zou dan al 30 keer getest hebben denk ik :D :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167428919
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:41 schreef Valerie. het volgende:
Ik zou dan al 30 keer getest hebben denk ik :D :')
ik de vorige keren ook hoor, zoveel tests "voor niks" gedaan, en ik weet nu dat mn cyclus n paar dagen kan schommelen. Maar dit is wel aan de lange kant, als de app klopt tenminste ( ik gebruik er twee naast elkaar :')) ze zijn het redelijk eens op 1 dag na :o
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 18 december 2016 @ 20:48:07 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167429088
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef Missladybug het volgende:
Vreemd Debster. Misschien een dagje later. Of misschien toch raak? Ik blijf duimen voor je!

Ik heb een dilemma.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig mlb! Ik zou dan denk ik toch voor een maandje pauze gaan. Tenslotte is welke kans dan ook op kanker altijd vervelend en als je er nu al bewust van bent, zou ik liever 1 maand pauze nemen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167429302
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2016 20:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lastig mlb! Ik zou dan denk ik toch voor een maandje pauze gaan. Tenslotte is welke kans dan ook op kanker altijd vervelend en als je er nu al bewust van bent, zou ik liever 1 maand pauze nemen.
eens :Y dan ga je er met een geruster gevoel in denk ik inderdaad. Anders blijf je misschien malen van "had ik maar..."
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_167429585
Philo, wat verschrikkelijk is dat hè? Blijkbaar moest je lichaam nu toch even heel veel kwijt, zodat jullie straks met een schone lei (en baarmoeder) kunnen beginnen. Was je thuis of ergens anders? Ik heb het vooral in het begin ook wel eens gehad. Dan kwam er echt een stormvloed naar buiten en voor de klas kan je niet op elk moment weglopen.
Mijn man mocht het zaad ook thuis produceren, maar wij wonen al 40 min rijden van het ZH af en voordat je op de afdeling bent, ben je ook 10 min verder. Wij wilden het risico niet nemen. Dus dan maar in een hokkie :9

Debster :* voor de traantjes.

Nolita, hopelijk hebben jullie toch raak geschoten. Zelfs met de ogen dicht 8-)

MLB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 december 2016 @ 21:01:57 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167429602
Zou misschien zelfs het wel laten behandelen positief effect kunnen hebben? Dat je goed schoon bent zeg maar?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167430775
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2016 21:01 schreef Debsterr het volgende:
Zou misschien zelfs het wel laten behandelen positief effect kunnen hebben? Dat je goed schoon bent zeg maar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor jullie mening!
Ik heb t uitstrijkje de 27e. Ik heb t er dan ook nog eens over met de arts.
pi_167431652
Haha sinds ik net dat plaatje postte en n beetje over symptomen enzo zat te surfen is mn chill helemaal over _O- nu wil ik niet meer wachten. Maar ga t toch proberen. Woensdag is mn vrije dag dus dan heb ik de tijd om ban welke uitkomst van ook te bekomen.

Hoop ik :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 18 december 2016 @ 22:04:18 #288
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167431914
Hmmm, mlb, je spoiler geeft dan toch wel weer het gevoel voor mij om het juist wel te proberen. Maar qua bezorgdheid niet. Echt een naar dilemma!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167433984
Wat een ijzeren geduld littledrummer!

Debster, precies.
Na een gesprek met ML zijn we tot de conclusie gekomen dat we maar gewoon moeten zien hoe het loopt. Geen ovu testen enzo. En kijken of we zin hebben over ergens twee weken. We laten het lot/god/moedernatuur/wie er dan ook aan die knoppen zit maar beslissen.

Zo groot is de kans ook niet dat t nu ineens wel raak is natuurlijk ;)
pi_167437687
Spannend littledrummer, klinkt hoopvol!!

Mlb, ik sta niet in jouw schoenen maar mijn gevoel was meteen gewoon doorgaan. Voornamelijk omdat je aangaf dat de kans dat het snel gaat ontwikkelen tijdens zwangerschap klein is. En het daarnaast wellicht niet meer aanwezig is.
pi_167437919
MLB: je hebt een prachtig mooi meisje van nog geen anderhalf rondlopen,dus waarom niet nog 1.5 maand wachten? De uitslag is niet alleen: nog steeds 3a of weer 1, maar kan ook 4 of 5 zijn en dan willen ze sowieso wat weefsel onderzoeken. Wil je niet bang maken, integendeel... Ik zit in hetzelfde schuitje (heb in maart een herhaald uitstrijkje), en het enige wat ik kan denken is: Die. Onrustige. Cellen. Moeten. Weg. Nu. }:| Het blijft toch een klein beetje knagen...

Over 1.5mnd krijg je vast te horen dat het weer 1 is en kun je volledig onbezorgd aan een broertje/zusje voor M werken ;)
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 09:30:23 #292
382129 crew  Donna
pi_167438093
Ugh. Ik heb nog nooit zere borsten gehad voor m`n menstruatie. Vorige maand had ik het voor het eerst in m`n leven (dat was echt een mindfuck) en nu heb ik het weer, maar nog 5x zo erg als vorige maand. WHY?!?!?!?!
Een zwangerschap kan bijna niet, want m`n vriend was weg tijdens de vruchtbare dagen, maar van mij mogen zere borsten gewoon wel wegblijven. Ik had ze ook nooit. Doei! :{w
  maandag 19 december 2016 @ 12:10:44 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167440471
Ik begin geloof ik op gang te komen -O- mindfuck zeg, 2 dagen te laat zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 19 december 2016 @ 12:11:31 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167440486
Donna, dat is inderdaad geen tof symptoom zeg! Maar wie weet, wie weet O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167441301
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2016 12:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik begin geloof ik op gang te komen -O- mindfuck zeg, 2 dagen te laat zijn.
oh bummer... -O- zeker een mindfuck.

met mijn vreemde tussendoor ongesteldheid heb ik nu mijn ovulate waarschijnlijk rond kerst. ook leuk. ga voor de zekerheid wel (ovu)testen tegen die tijd.
pi_167441653
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wacht met testen tot hij het niet meer "within the normal" vind (als dat moment überhaupt komt :D if not test ik woensdag ) Het begint wel lichtjes te kriebelen, nog nooit zo lang overtijd geweest :o

Gebruiken meer mensen een app om de cyclus bij te houden? vind het zowel n vloek als een zegen _O-
:7 Spannend!
pi_167441976
Ha spannend LDG! Knap als je het testen tot woensdag kan rekken :D

MLB wat vervelend zeg, ik zou het geloof ik ook even met de arts bespreken en misschien voor je eigen gemoed een maandje overslaan.

Debsterr wat jammer :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167448518
Ik wordt nu wel lichtelijk benieuwd naar de echo morgen. Hoop dat de Clomid zijn werk heeft gedaan.
pi_167452895
Nog van harte flav!

@ Debster balen! Maar nog geen bloed toch?

@Whiteflower: succes met je echo!
@ Littledrummergirl: Ik vind het echt knap dat je zo lang kunt wachten!
@MLB: succes en sterkte!

Ik heb morgen mijn NOD en ga morgen ff testen. Spannend!
pi_167455660
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:05 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

:7 Spannend!
hey you O+ :o
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_167455855
MLB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LDG, heb je altijd een regelmatige cyclus? Spannend!

Ben erg benieuwd naar de uitslag van je echo Whiteflower, ook omdat ik zelf benieuwd ben naar de werking van clomid.

Mindfuck voor Donna en Debbster, boeh!

Spannend Memoru!! Heb je een voorgevoel?

Cyclusdag 3 en ik ben begonnen met ovutesten onder het motto: je kan er niet vroeg genoeg bij zijn. :7 Haha!
En Debbster: schot in de roos, ik was soort van in de stad toen het begon, gelukkig op weg naar huis al. _O- Godzijdank was ik niet op mijn werk. Note to self: naast tampons etc ook schoon ondergoed in tas stoppen.

Ik heb een afspraak gemaakt bij een 'Hormoontrainer' om eens te onderzoeken wat voeding kan betekenen voor mijn PCOS. Lees hier en daar dat het een positief effect kan hebben. Eet sinds een jaar al behoorlijk gezond/gezonder dan eerst, maar ben op zoek naar betere handvaten/the next level. Ben ook op zoek naar wat meer ervaringsverhalen op het gebied van voeding/PCOS maar die vind ik nog niet zo snel...
Dit, dat, alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')