Ik sta inderdaad niet in de OP. Komt omdat ik vooral mee las. Ik merk nu toch wel dat het fijn is om je gedachten naar anderen te kunnen uiten, weet niet wie mij toe kan voegen of hoe dat werkt?quote:Whiteflower, hoe zat jij ook alweer in je cyclus? Ben even je verhaal kwijt en je staat niet in de OP.Lekker zeg dat je nu al kunt beginnen! Ergens lijkt januari zo ver weg, terwijl het al zo dichtbij is.
Als ik mij niet vergis zoeken die groene "tot wel vier vruchtbare dagen"quote:Op zondag 11 december 2016 21:28 schreef AN. het volgende:
Ik kom even onder m'n steen vandaan.. Ik sta een beetje op het randje van dit topic en het topic "als zwanger worden/blijven..".
Maar leg toch liever m'n situatie hier nog even neer..
Ik ben niet goed bij gelezen, zag dat Peace en Philo morgen een doktersbezoek hebben, succes!
En voor degene die het kunnen gebruiken, voor het wachten of voor de doorkomende menstruaties, een![]()
![]()
Dan mijn gedoe waar ik jullie mening wel even over wil horen..
![]()
Situatie: PCOS. 2 rondes Clomid 50 gebruikt, bleek toch te weinig, nu 5e ronde Clomid 100 in gebruik.
Cyclus duurt met Clomid 100 tussen 28 en 32 dagen.
Vorige ronde met echo's in de gaten gehouden en rond CD17 eisprong.
Deze ronde ovulatietesten gebruikt. Maar ik word er niet wijzer van. Jullie?
[ afbeelding ]
De testen van afgelopen dagen waren allemaal ongeveer even donker als de laatste, maar zijn ouder/ingedroogder.
En kan je zo lang vruchtbaar zijn?!
Volgens mij kun je een berichtje in het FAQ of Feedbacktopic plaatsen en het daar vragen.quote:Op maandag 12 december 2016 10:36 schreef Whiteflower18 het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad niet in de OP. Komt omdat ik vooral mee las. Ik merk nu toch wel dat het fijn is om je gedachten naar anderen te kunnen uiten, weet niet wie mij toe kan voegen of hoe dat werkt?
Mehehe. Sorry voor de anticlimax. Ik wilde eerst al posten toen ik bij het bloed prikken ah wachten was maar dat vond ik zielig voor de lezers.quote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef Missladybug het volgende:
Wow Philo jij maakte het even spannend!
Ik zat op t puntje van de bank.
Fijn dat zaad van man goed is!
En de uitslag, tja die was wel een beetje te verwachten. Jammer, maar fijn dat je aan de slag kan met Clomid.
Hoe voel je jezelf eronder?
Ik heb DevilsandDust een DM gestuurd, kan dat ook?quote:Op maandag 12 december 2016 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Of gewoon even hier roepen, ik lees vaak wel mee
Nee, die kan de OP niet meer aanpassen. Zeg maar wat je er in wil hebben, dan zet ik het er bijquote:Op maandag 12 december 2016 12:14 schreef Whiteflower18 het volgende:
[..]
Ik heb DevilsandDust een DM gestuurd, kan dat ook?
Whiteflower18quote:Op maandag 12 december 2016 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die kan de OP niet meer aanpassen. Zeg maar wat je er in wil hebben, dan zet ik het er bij
Bij een jaar proberen worden de meesten volgens mij echt wel doorgestuurd naar de fertiliteitspoli. Ik duim voor een goed gesprek. Succes!quote:Op maandag 12 december 2016 14:04 schreef Peacefulll het volgende:
Philo! Mijn mond viel halverwege open van verbazing! Het zal toch niet? Jammer dat de test toch negatief was.
Wel fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Je vermoeden is in principe bevestigd en nu kunnen jullie vooruit kijken. En super zaad van je man!
Wij gaan zo richting de HA. Ik vind het spannend. Wat nou als we niet serieus genomen worden en weer weggestuurd worden? In principe is mijn cyclus geen reden tot zorg nl.
Tot straks!
Ik dacht daar zelf ook nog aan, in principe zijn het 'gewoon' de testen van de Etos. Beide kleuren. Alleen de groene later gekocht.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
AN, ik zie dat alle donkere ovulatietesten een andere kleur hebben. Zijn ze niet gewoon gevoeliger dan die roze? Want dat kan ook wel e.e.a. verklaren.
Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het zou kunnen dat je laatste menstruatie geen menstruatie was maar een innestelingsbloeding. Je zou niet de eerste zijnquote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef AN. het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Majo en Kazy , ik krijg van jullie een beetje de zenuwen!Toch weer hoop ineens - al was het ook al door m'n hoofd geschoten.
Maar ik kan toch niet ineens zo'n korte cyclus hebben?
Op CD3 nog een zwangerschapstest gedaan (negatief) voor ik met de clomid begon.
En een ovulatietest pikt toch niet ruim een week voor NOD al HCG?
Bedankt nog voor de clomid/invloed op streepjes info, ik dacht het zelfde inderdaad!
Btw, vandaag wederom zo'n donkere test..
[ afbeelding ]
En close up van laatste dagen:
[ afbeelding ]
Misslady, Krisvc en Flav, spannend! En Debsterr, je humeur..! Wie weet!
En jeetje Philo, wat een achtbaan! Hopelijk gaat de clomid zijn werk doen!
Peace, fijn dat het bezoek goed was en je er zelf een oke gevoel bij hebt!
Eeeep, gefeliciteerd! Spannende tijdquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:22 schreef Memoru het volgende:
Het is een tijdje geleden... Geen internet enzo..
DaD: Nog Gefeliciteerd !![]()
Wat fijn om te lezen dat bij sommige dames wat schot in de zaak zit! Goed dat jullie eindelijk wat zekerheid hebben!
Welkom voor de nieuwelingen ! Hopelijk snel streepjes voor iedereen
Mijn NOD is de 20ste. We hebben een huis gekocht! februari de sleutel! Tot die tijd stiekem testjes ect. doen bij mijn schoonouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:22 schreef Memoru het volgende:
Mijn NOD is de 20ste. We hebben een huis gekocht! februari de sleutel! Tot die tijd stiekem testjes ect. doen bij mijn schoonouders
quote:Op donderdag 15 december 2016 07:15 schreef Flav het volgende:
Vandaag is m'n NOD. Omdat ik gisteren periodes had waarin ik veel buikpijn had, voelt als hevige menstruatiepijn, heb ik vanmorgen getest.
Binnen 3 minuten een dik vet streepje!![]()
We kunnen het beide niet geloven, zo onwerkelijk![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 15 december 2016 07:15 schreef Flav het volgende:
Vandaag is m'n NOD. Omdat ik gisteren periodes had waarin ik veel buikpijn had, voelt als hevige menstruatiepijn, heb ik vanmorgen getest.
Binnen 3 minuten een dik vet streepje!![]()
We kunnen het beide niet geloven, zo onwerkelijk![]()
Zijn ze echt positief?quote:Op donderdag 15 december 2016 07:16 schreef AN. het volgende:
Memoru, gefeliciteerd met jullie huis!![]()
En succes bij je schoonouders!
Evilaurian, frustrerend he, als je lijf gekke fratsen uithaalt..
Hier nog altijd die positieve ovulatietesten![]()
Gister maar een zwangerschapstest gedaan, maar die was witter dan wit..
Ik ben bang dat ze de samenstelling van de testen van de Etos dus iets hebben aangepast. Een andere verklaring zou ik niet weten..!
Ik hou dus maar m'n 'gewone cyclus' vast die ik denk te hebben. Dat betekend dat ik nog 1,5 week moet wachten tot m'n NOD.
Verwarrende ronde dit!
Maar op naar dat kerstkind!
Afhankelijk van moment van cyclus is 'ie idd 1 streep, of een heeeel vaag 2e streepjequote:Op zaterdag 17 december 2016 10:28 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik ben sinds gisteren begonnen met ovulatietesten. Gewoon van de action, maar hebben jullie altijd 2 streepjes of ook maar 1 streepje?
Dinsdag echo maar ik wil graag zelf wat controle houden.
En we hebben besloten voorlopig alleen mijn cyclus proberen terug te brengen naar normaal. Mocht het dan niet lukken nadat mijn cyclus weer normaal is, kan vriend altijd nog getest worden maar de laatste weken werd het eerder een Moeten dan een willen en juist dat proberen we te voorkomen.
Hier voelen wij ons ook veel beter bij en hebben er ook weer zin in om het zo even te zeggen
Eigenlijk beide Kirb. Ik herken mijn eisprong wel (vooral aan het zeurende gevoel in mijn rug) en de ovutesten zijn ter bevestiging. Zijn we rond de zomer mee gestart, omdat manlief het fijn vond om ook inzicht te krijgen in mijn cyclus. Ik heb altijd al een fase van 15 dagen tussen de eisprong en mijn menstruatie. Dus daarmee zit het wel snorquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:30 schreef Kirb het volgende:
Haha je vriend PeacefullIk ben het even kwijt, maar doe jij nou ovulatietesten dat je precies weet wanneer je ovulatie is? Of voel je dat zo goed?
Whiteflower fijn dat jullie je hier goed bij voelen
Oeh spanned Debsterr! Wanneer wil je gaan testen?
Ja, meteen de eerste keer 'echt' proberenquote:
Ik heb ook altijd twee strepenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:28 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik ben sinds gisteren begonnen met ovulatietesten. Gewoon van de action, maar hebben jullie altijd 2 streepjes of ook maar 1 streepje?
Dinsdag echo maar ik wil graag zelf wat controle houden.
En we hebben besloten voorlopig alleen mijn cyclus proberen terug te brengen naar normaal. Mocht het dan niet lukken nadat mijn cyclus weer normaal is, kan vriend altijd nog getest worden maar de laatste weken werd het eerder een Moeten dan een willen en juist dat proberen we te voorkomen.
Hier voelen wij ons ook veel beter bij en hebben er ook weer zin in om het zo even te zeggen
Omdat het voor mijn vriend nogal een grote drempel is en het ligt nogal gevoelig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd twee strepenvolgens mij is dat een typisch symptoom van pcos
En waarom het zaad niet laten testen? Het is zo'n makkelijk onderzoek en dan weet je tenminste of dat goed zitik snap je zin daarover ook niet eigenlijk
Je moet sowieso doen wat goed voelt voor jullie.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:08 schreef Whiteflower18 het volgende:
[..]
Omdat het voor mijn vriend nogal een grote drempel is en het ligt nogal gevoelig.
Daarbij weten we niet of het wel echt aan hem ligt.
Ik ben in april gestopt met de pil. In juli kreeg ik klachten, huisarts heeft me voor de zekerheid doorgestuurd naar gyn. Deze heeft onderzoek gedaan en ik bleek niet zwanger maar ook mijn mentruatie zat er niet aan te komen. Hij wou het nog een maandje aankijken en dan weer afspreken. 2 weken na die afspraak werd ik ongesteld. Omdat het zolang heeft geduurd wou hij me doorsturen naar de fertiliteitskliniek. Hier zijn we vorige week voor het eerst geweest en toen was duidelijk dat mijn cyclus overhoop lag. We gaan nu proberen om mijn cyclus te reguleren en dan eerst zelf een tijdje proberen. Als het dan over een half jaar nog niet wilt, gaan we mijn vriend laten testen.
Lang verhaal maar we zijn hier beide tevreden over dus het is goed zo
Ja, het is me deze maand gelukt, maar het was echt moeilijk en ook helemaal niet fijn eigenlijk. Maar goed, ik heb het geprobeerdquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:51 schreef Peacefulll het volgende:
Jammer MLB, zo'n negatieve test. Het lijkt je nu beter te lukken om te wachten met testen of niet? Inmiddels ongesteld geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik de vorige keren ook hoor, zoveel tests "voor niks" gedaan, en ik weet nu dat mn cyclus n paar dagen kan schommelen. Maar dit is wel aan de lange kant, als de app klopt tenminste ( ik gebruik er twee naast elkaarquote:Op zondag 18 december 2016 20:41 schreef Valerie. het volgende:
Ik zou dan al 30 keer getest hebben denk ik![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef Missladybug het volgende:
Vreemd Debster. Misschien een dagje later. Of misschien toch raak? Ik blijf duimen voor je!
Ik heb een dilemma.Lastig mlb! Ik zou dan denk ik toch voor een maandje pauze gaan. Tenslotte is welke kans dan ook op kanker altijd vervelend en als je er nu al bewust van bent, zou ik liever 1 maand pauze nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
eensquote:Op zondag 18 december 2016 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lastig mlb! Ik zou dan denk ik toch voor een maandje pauze gaan. Tenslotte is welke kans dan ook op kanker altijd vervelend en als je er nu al bewust van bent, zou ik liever 1 maand pauze nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 21:01 schreef Debsterr het volgende:
Zou misschien zelfs het wel laten behandelen positief effect kunnen hebben? Dat je goed schoon bent zeg maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor jullie mening!
Ik heb t uitstrijkje de 27e. Ik heb t er dan ook nog eens over met de arts.
oh bummer...quote:Op maandag 19 december 2016 12:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik begin geloof ik op gang te komenmindfuck zeg, 2 dagen te laat zijn.
quote:Op zondag 18 december 2016 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht met testen tot hij het niet meer "within the normal" vind (als dat moment überhaupt komtif not test ik woensdag ) Het begint wel lichtjes te kriebelen, nog nooit zo lang overtijd geweest
![]()
Gebruiken meer mensen een app om de cyclus bij te houden? vind het zowel n vloek als een zegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |