Ik ben tegen zomertijd, wintertijd klopt het best.quote:Op zondag 27 november 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog wel of geen zomer/winter tijd..
da's idd de echte tijdquote:Op zondag 27 november 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben tegen zomertijd, wintertijd klopt het best.
Dat is de tijdquote:Op zondag 27 november 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben tegen zomertijd, wintertijd klopt het best.
Ik heb 6 uur gestaan, mijn arme voeten.quote:
Heb niet 123 Reggae bij de hand nu.quote:Op zondag 27 november 2016 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 6 uur gestaan, mijn arme voeten.
Moet echt even bijkomen.
Net terug van een bruiloftsfeest. Aan het stuiteren van de koffie dus nog geen slaapquote:
http://radio49.nl/listen.plsquote:Op zondag 27 november 2016 03:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net terug van een bruiloftsfeest. Aan het stuiteren van de koffie dus nog geen slaap
Ik sta strak manquote:Op zondag 27 november 2016 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan stuiter je nog wel ff verder.
Ik vind het wel lekker klinken eigenlijk.quote:
Dat vage vermoeden had ik al.quote:Op zondag 27 november 2016 03:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker klinken eigenlijk.
Dat zal ik eens doen. Weer wat anders dan italiaanse tuinkruiden.quote:Op zondag 27 november 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de pizza en door saus voor macaroni geniaal.
Ik gooi door de Italiaanse tuinkruiden altijd wat extra potjes oregano.quote:Op zondag 27 november 2016 03:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal ik eens doen. Weer wat anders dan italiaanse tuinkruiden.
In kokosolie bakken, daarna laten stollen en als kruidenboter gebruikenquote:Op zondag 27 november 2016 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gooi door de Italiaanse tuinkruiden altijd wat extra potjes oregano.
Zo ver gaan mijn culinaire kookkunsten niet.quote:Op zondag 27 november 2016 03:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In kokosolie bakken, daarna laten stollen en als kruidenboter gebruiken
Je kunt het ook gewoon in de verdamper mieterenquote:Op zondag 27 november 2016 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ver gaan mijn culinaire kookkunsten niet.
Zo'n verdamper is niets voor mij, zit ik hele avond aan die ballon te zuigen.quote:Op zondag 27 november 2016 03:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon in de verdamper mieteren
Ballon?quote:Op zondag 27 november 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n verdamper is niets voor mij, zit ik hele avond aan die ballon te zuigen.
Ja ken het maar blijf bezig met zo'n ding.quote:Op zondag 27 november 2016 03:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ballon?
Heb zo een met een glazen bol. Gaat op 220v via omvormer.
Dat klopt, daarom nu maar door de tabakquote:Op zondag 27 november 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ken het maar blijf bezig met zo'n ding.
Met wiet gaat het nog harder.quote:Op zondag 27 november 2016 03:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom nu maar door de tabak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |