Ik ben tegen zomertijd, wintertijd klopt het best.quote:Op zondag 27 november 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog wel of geen zomer/winter tijd..
da's idd de echte tijdquote:Op zondag 27 november 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben tegen zomertijd, wintertijd klopt het best.
Dat is de tijdquote:Op zondag 27 november 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben tegen zomertijd, wintertijd klopt het best.
Ik heb 6 uur gestaan, mijn arme voeten.quote:
Heb niet 123 Reggae bij de hand nu.quote:Op zondag 27 november 2016 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 6 uur gestaan, mijn arme voeten.
Moet echt even bijkomen.
Net terug van een bruiloftsfeest. Aan het stuiteren van de koffie dus nog geen slaapquote:
http://radio49.nl/listen.plsquote:Op zondag 27 november 2016 03:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net terug van een bruiloftsfeest. Aan het stuiteren van de koffie dus nog geen slaap
Ik sta strak manquote:Op zondag 27 november 2016 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan stuiter je nog wel ff verder.
Ik vind het wel lekker klinken eigenlijk.quote:
Dat vage vermoeden had ik al.quote:Op zondag 27 november 2016 03:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker klinken eigenlijk.
Dat zal ik eens doen. Weer wat anders dan italiaanse tuinkruiden.quote:Op zondag 27 november 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de pizza en door saus voor macaroni geniaal.
Ik gooi door de Italiaanse tuinkruiden altijd wat extra potjes oregano.quote:Op zondag 27 november 2016 03:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal ik eens doen. Weer wat anders dan italiaanse tuinkruiden.
In kokosolie bakken, daarna laten stollen en als kruidenboter gebruikenquote:Op zondag 27 november 2016 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gooi door de Italiaanse tuinkruiden altijd wat extra potjes oregano.
Zo ver gaan mijn culinaire kookkunsten niet.quote:Op zondag 27 november 2016 03:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In kokosolie bakken, daarna laten stollen en als kruidenboter gebruiken
Je kunt het ook gewoon in de verdamper mieterenquote:Op zondag 27 november 2016 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ver gaan mijn culinaire kookkunsten niet.
Zo'n verdamper is niets voor mij, zit ik hele avond aan die ballon te zuigen.quote:Op zondag 27 november 2016 03:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon in de verdamper mieteren
Ballon?quote:Op zondag 27 november 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n verdamper is niets voor mij, zit ik hele avond aan die ballon te zuigen.
Ja ken het maar blijf bezig met zo'n ding.quote:Op zondag 27 november 2016 03:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ballon?
Heb zo een met een glazen bol. Gaat op 220v via omvormer.
Dat klopt, daarom nu maar door de tabakquote:Op zondag 27 november 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ken het maar blijf bezig met zo'n ding.
Met wiet gaat het nog harder.quote:Op zondag 27 november 2016 03:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom nu maar door de tabak
quote:Kurt Cobain reveals how he was once forced to smoke oregano with his mother after stealing her cannabis stash
Cobain recounts regularly stealing cannabis from his mother’s hidden stash and replacing it with herbs to cover his tracks.
"Eventually she just had a bag of oregano sitting in her jewellery drawer," he recalls.
"One night she offered me and my friend to come down and smoke some with her - so we had to sit there and smoke oregano."
Ouwe Bertusquote:Op zondag 27 november 2016 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik niet echt fan van. Bertus Staigerpaip is dan meer mijn ding.
Ze hebben wel een lang vorstverlet nuquote:Op zondag 27 november 2016 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de veurploat van dun Donald Duck.
Dan zit ie in Spanje met de kastanjetten te klooien.quote:Op zondag 27 november 2016 04:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze hebben wel een lang vorstverlet nu
Ja, hij zat ff niet op te letten.quote:Op zondag 27 november 2016 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zit ie in Spanje met de kastanjetten te klooien.
Is het zoiets als "als ik links kijk zie ik rechts niks?"quote:Op zondag 27 november 2016 04:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weer eens wat anders, ga je op YT ook niet vinden.
Ben beroeps dwarsligger en kleinzoon is nog erger.quote:Op zondag 27 november 2016 04:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is het zoiets als "als ik links kijk zie ik rechts niks?"
Ja ook zoiets, en dan krijg je altijd de schuld als je niets fout doetquote:Op zondag 27 november 2016 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben beroeps dwarsligger en kleinzoon is nog erger.
Tot nu weet kleinzoon door onschuldige blik en beetje weg te kijken het zover te krijgen dat iedereen moet nu wel nog moet lachen wanneer ie in onbewaakt moment de hele kledingkast van moeder leeghaalt en er vrolijk op gaat springen.quote:Op zondag 27 november 2016 04:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, en dan krijg je altijd de schuld als je niets fout doet
Moet zeggen dat ik een arrogante klootzak kan zijn en onnodig grof uit kan schietenquote:Op zondag 27 november 2016 04:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tot nu weet kleinzoon door onschuldige blik en beetje weg te kijken het zover te krijgen dat iedereen moet nu wel nog moet lachen wanneer ie in onbewaakt moment de hele kledingkast van moeder leeghaalt en er vrolijk op gaat springen.
Ben in de loop der jaren stuk rustiger geworden.quote:Op zondag 27 november 2016 04:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een arrogante klootzak kan zijn en onnodig grof uit kan schieten
Rustiger misschien, maar dat komt door de pillenquote:Op zondag 27 november 2016 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben in de loop der jaren stuk rustiger geworden.
Beetje borderliner ben ik wel.quote:Op zondag 27 november 2016 04:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoiets als "my way or the fucking highway"
Denk dat de meesten dat wel hebben.quote:Op zondag 27 november 2016 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje borderliner ben ik wel.
XTC vond ik te vaag, vertrouw die pillen niet zo.quote:Op zondag 27 november 2016 04:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rustiger misschien, maar dat komt door de pillen
Niet die meuk. Medicatiequote:Op zondag 27 november 2016 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
XTC vond ik te vaag, vertrouw die pillen niet zo.
Houden zo!!quote:Op zondag 27 november 2016 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken de naam van mijn dokter niet eens.
Ben je niet verzekerd?quote:Op zondag 27 november 2016 04:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik raak al in paniek wanneer ik op bezoek moet daar.
De uitvretersquote:Op zondag 27 november 2016 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel, ik betaal voor al die anderen.
Piet, de Sleutelaarquote:Op zondag 27 november 2016 04:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga niet snel naar dokter, los het liever zelf op.
Heb ik geen probleem mee maar wat ik hier soms op forum lees dan is het niet vreemd dat de premie alsmaar omhoog gaan.quote:
Ohh, voor een griepje naar de arts doe ik ook niet. Ik ga omdat ik wel moet.quote:Op zondag 27 november 2016 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ik geen probleem mee maar wat ik hier soms op forum lees dan is het niet vreemd dat de premie alsmaar omhoog gaan.
Ben zelfs keer ontsnapt op EHBO na crash met de motor, was nog net op tijd om 'm naar huis te duwen, de pijn komt de dagen later pas.quote:
Ik ben blij dat ik niets mankeer.quote:Op zondag 27 november 2016 04:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, voor een griepje naar de arts doe ik ook niet. Ik ga omdat ik wel moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |