Update: Originele filmpje is inmiddels verwijderd. Wel nog te vinden via GeenStijl:quote:De politieke beweging DENK maakt zich ernstige zorgen over de veiligheid van Sylvana Simons. De partij zal morgen in een gesprek met de veiligheidsdiensten maatregelen eisen.
Op sociale media circuleert een filmpje waarin gemonteerde foto's te zien zijn van Simons. Haar hoofd is onder meer geplakt in een oude foto van de Ku Klux Klan waarin ze zogenaamd is opgehangen. "Het is verschrikkelijk en walgelijk. Ik heb hier geen woorden voor", zegt DENK-voorman Tunahan Kuzu.
'Concrete maatregelen'
De partij zegt morgen in gesprek te gaan met de autoriteiten op het gebied van veiligheid, onder meer met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV). "We verwachten concrete veiligheidsmaatregelen rondom het onveiligheidsgevoel van mevrouw Simons. De overheid moet een veilige gevoel aan alle burgers geven," zegt Kuzu. Om wat voor maatregelen het precies gaat, zegt de partij niet.
Simons gaat aangifte doen. Dat is niet voor het eerst, zegt Kuzu. "Toen ze zich in mei aansloot bij DENK kreeg ze 20.000 racistische opmerkingen over haar heen. We hebben nooit meer iets van die aangifte gehoord."
'Simons verdient ook bescherming'
Ongehoord, vindt Kuzu. "Er is geen daad gesteld. Politie en het OM moeten de schuldigen pakken en aan de schandpaal nagelen. Kenneth Vermeer is het zelfde overgekomen. Toen zijn er binnen afzienbare tijd verdachten opgepakt. Bij Simons blijft dat achter. Zij verdient ook bescherming."
Kuzu vindt dat het kabinet in deze discussie veel te stil blijft. Volgens de DENK-voorman worden 'haat en het vijandsbeeld steeds verder aangewakkerd. Hij wil dat premier Rutte en vice-premier Asscher zich uitspreken. "Waar is Rutte? Waar is Asscher? Ik hoor ze helemaal niet. Zeker de premier moet het land laten weten dat dit veel te ver gaat."
'Oh Sylvana'
In het filmpje dat op sociale media circuleert zijn beelden gemonteerd onder een carnavalsliedje met de titel Oh Sylvana. Haar gezicht is gefotoshopt in racistische en beledigende karikaturen. Simons wordt onder meer afgebeeld als Zwarte Piet en naakte Afrikaanse vrouw. Ook is haar hoofd geplakt in beelden die verwijzen naar de lynchpartijen van de Ku Klux Klan, de racistische organisatie die in de VS met geweld protesteerde tegen de afschaffing van de slavernij en de burgerrechtenbeweging van Afro-Amerikanen.
Het liedje Oh Sylvana gaat volgens zanger Rob Daal niet over Sylvana Simons maar over een Russisch meisje dat uitgezwaaid wordt door haar vriendje. Simons heeft zelf nog niet gereageerd.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)enk-eist-maatregelen
Insgelijksquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet erg sterk. Behoorlijk zwak eigenlijk. Sterkte ermee.
Ja sorry, laatste post. Automatisme..quote:
Laatste over deze onzin dan, beloof me dat we (ik ook dus) hierna weer echt ontopic gaan....quote:
Dit is natuurlijk wel het schoolvoorbeeld van een popcorn topic. Dat kun je beter niet missen.quote:
Dat is dan weer erg lief van jequote:
Ja, ik gun anderen af en toe ook wat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is dan weer erg lief van je
Denk je dat mensen die het voor je opnemen echt opkomen tegen onrecht?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Laatste over deze onzin dan, beloof me dat we (ik ook dus) hierna weer echt ontopic gaan....
Er is hier al jaren vrijwel niemand die bij me slijmt om die redenen, wel een bepaald slag die me erop wil pakken en dan doel ik niet op een leuke manier.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:35 schreef luxerobots het volgende:
Elke gelijkenis of overeenkomst met een eventueel echt bestaand persoon is louter gebaseerd op toeval.
Ik ben geen man, en ook niet biseksueel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk je dat mensen die het voor je opnemen echt opkomen tegen onrecht?
Ze willen gewoon een goede beurt maken (no pun).
Mannen doen aardig als ze denken seks te kunnen krijgen, en ja dat werkt ook (of vooral) onbewust.
Vrouwen bereiken alles met hun intelligentie, doorzettingsvermogen en emotionele stabiliteit.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen man, en ook niet biseksueel.
On topic gaarne, de onzin heeft nu wel lang genoeg geduurd..
Om ontopic te antwoorden. Seksisme is nog erg levend blijkt maar weer. Mannen die het gewoon eens zijn met een vrouw kan niet, die willen in haar broekje.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mannen doen aardig als ze denken seks te kunnen krijgen, en ja dat werkt ook (of vooral) onbewust.
Ja, het is lang geleden dat we hier zo'n hoogstandje hadden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:41 schreef Copycat het volgende:
Deel negen, en het discussieniveau is ongekend.
Zo werkt het bij jou misschien, maar bij mij bijvoorbeeld absoluut niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt, maar met dit soort opmerkingen gaat het niveau ook niet direct omhoog hequote:Op zaterdag 26 november 2016 22:41 schreef Copycat het volgende:
Deel negen, en het discussieniveau is ongekend.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:35 schreef luxerobots het volgende:
Elke gelijkenis of overeenkomst met een eventueel echt bestaand persoon is louter gebaseerd op toeval.
Niet alle mannen zijn zo, maar wel een behoorlijk deel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Om ontopic te antwoorden. Seksisme is nog erg levend blijkt maar weer. Mannen die het gewoon eens zijn met een vrouw kan niet, die willen in haar broekje.
Je doet mannen echt heel erg tekort hiermee. Mag hopen dat je jezelf wat hoger inschat als dat.
Dat was ook niet mijn insteek.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je hebt zeker een punt, maar met dit soort opmerkingen gaat het niveau ook niet direct omhoog he
Diezelfde mannen die er eerder nog niet mee om konden gaan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Om ontopic te antwoorden. Seksisme is nog erg levend blijkt maar weer. Mannen die het gewoon eens zijn met een vrouw kan niet, die willen in haar broekje.
Je doet mannen echt heel erg tekort hiermee. Mag hopen dat je jezelf wat hoger inschat als dat.
En al helemaal als het een zwarte vrouw betreft. Die mag echt niks zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Yes master, bv.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En al helemaal als het een zwarte vrouw betreft. Die mag echt niks zeggen.
Vooral de mannen waar je het niet mee eens bent dus? Waarbij je dus seksisme naar mannen toe als middel gebruikt om degene waarmee je het niet eens bent weg te zetten als die hoef ik niet serieus te nemen, want die zegt dat omdat ze in het broekje van een vrouw wil?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn zo, maar wel een behoorlijk deel.
Daarbij verschilt het van moment tot moment hoe mannen reageren.
Soms, maar niet in dit geval.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Diezelfde mannen die er eerder nog niet mee om konden gaan?
Idd. Die krijgt en dat seksisme en racisme/discriminatie over zich heen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En al helemaal als het een zwarte vrouw betreft. Die mag echt niks zeggen.
Zoals die mannen/mensen die je niet serieus hoeft te nemen omdat ze er niet mee om kunnen gaan dat jij toevallig wat meer plezier hebt in sex dan anderen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Soms, maar niet in dit geval.
Het zijn verschillende manieren om seksisme toe te passen om de gesprekspartner weg te kunnen zetten.
Jij denkt werkelijk dat mannen je gelijk geven omdat je inhoudelijk zo sterk staat?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Vooral de mannen waar je het niet mee eens bent dus? Waarbij je dus seksisme naar mannen toe als middel gebruikt om degene waarmee je het niet eens bent weg te zetten als die hoef ik niet serieus te nemen, want die zegt dat omdat ze in het broekje van een vrouw wil?
Wat in lijn valt met opmerkingen van anderen over oa vrouwen. Die zure doos moet eens goed doorgesmeerd worden, hoef ik niet serieus te nemen, die vrouw is een slet, hoef ik niet serieus te nemen.
Het is seksisme als middel om de gesprekspartner weg te kunnen zetten. Te kunnen raken zodat ze hopelijk hun mond houden.
Ja, tuurlijk alleen maar een manier om anderen weg te zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Soms, maar niet in dit geval.
Het zijn verschillende manieren om seksisme toe te passen om de gesprekspartner weg te kunnen zetten.
Ik neem wat ze zeggen zeer serieus. Vind hun seksisme en evt discriminatie/racisme zeer ernstig.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals die mannen/mensen die je niet serieus hoeft te nemen omdat ze er niet mee om kunnen gaan dat jij toevallig wat meer plezier hebt in sex dan anderen?
Wat is er dan inhoudelijk aan mannen wegzetten als slijmers die in een broekje willen kruipen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk alleen maar een manier om anderen weg te zetten.
Als je dat denkt hoef je inhoudelijk natuurlijk ook niet te reageren.
Wat bedoel je nou hiermee?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat mannen je gelijk geven omdat je inhoudelijk zo sterk staat?
Nou misschien een heel enkele keer.
Snap je het echt niet of doe je maar alsof?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik neem wat ze zeggen zeer serieus. Vind hun seksisme en evt discriminatie/racisme zeer ernstig.
Spreek voor jezelf lul.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat mannen je gelijk geven omdat je inhoudelijk zo sterk staat?
Kun jij niet weer beter terug gaan naar het feedback topic?quote:
Of het zo sterk is is een ander onderwerp, ik heb het over op dat moment met een vrouw eens zijn. Laten we nu dat persoonlijke hierin even loslaten...quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, terechte post was dat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kun jij niet weer beter terug gaan naar het feedback topic?
Ah oke, dus 'lul' is terecht ja? So noted.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, terechte post was dat.
Ja, dat was idd terecht in dit specifieke geval.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah oke, dus 'lul' is terecht ja? So noted.
Ook al last van een kleine piemollengtequote:Op zaterdag 26 november 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Vrouwen zijn er als de kippen bij om te zeuren over seksisme.
Maar als ze aangenomen worden voor een baan omdat ze een leuk koppie hebben, dan zijn ze opeens aangenomen op basis van hun werklust, talent en emotionele stabiliteit.
Hypocriet hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah oke, dus 'lul' is terecht ja? So noted.
Niet een heel klein beetje misogyn.. Mijn hemel...quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Maar als ze aangenomen worden voor een baan omdat ze een leuk koppie hebben, dan zijn ze opeens aangenomen op basis van hun werklust, talent en emotionele stabiliteit.
Och och, kijk je eigen posts eens na man. Dat je nog durft te klagen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Over irritante flames gesproken, hypocriet stuk afval dat je er bent.
LOLquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:31 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over hoe goed Donald Trump met dieren kan omgaan!
[ afbeelding ]
Toe nou zeg, het gaat gewoonweg over seksisme. Waarbij jij dat richting mannen doet en ik daarop reageer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Je deed dat ZELF richting een bepaalde groep mannen, wat je gebruikte om diezelfde groep daarna niet meer serieus te hoeven nemen. Hoe kun je dat iemand anders dan kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Toe nou zeg, het gaat gewoonweg over seksisme. Waarbij jij dat richting mannen doet en ik daarop reageer.
De rest van je post bulkt van het seksisme, alsof een leuk koppie stand houdt bij een vrouw die een baan krijgt. Haar prestaties er niets toe doen.
Gewoon seksisme en racisme roepen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Toe nou zeg, het gaat gewoonweg over seksisme. Waarbij jij dat richting mannen doet en ik daarop reageer.
De rest van je post bulkt van het seksisme, alsof een leuk koppie stand houdt bij een vrouw die een baan krijgt. Haar prestaties er niets toe doen.
Alsjeblieft niet. Net zo min als met de boze zwarte man.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:05 schreef Falco het volgende:
Moeten we nou compassie hebben voor de boze blanke man?
"JE VERWACHT HET NIET"quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gewoon seksisme en racisme roepen.
Dat zijn de toverwoorden deze tijd.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie hier in dit topic een paar gekwetste jongetjes posten. Je moet eigenlijk een arm om hun virtuele schouders slaan en ze vragen 'wat er nou echt aan de hand is'. Dat seksisme en afkeer van zwarte mensen heeft een dieperliggende oorzaak doorgaans.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Net zo min als met de boze zwarte man.
Spot onquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie hier in dit topic veel gekwetste jongetjes posten. Je moet eigenlijk een arm om hun virtuele schouders slaan en ze vragen 'wat er nou echt aan de hand is'. Dat seksisme en afkeer van zwarte mensen heeft een dieperliggende oorzaak doorgaans.
Ik zie in dit topic veel linksmensen anderen uitmaken voor racist en seksist.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie hier in dit topic veel gekwetste jongetjes posten. Je moet eigenlijk een arm om hun virtuele schouders slaan en ze vragen 'wat er nou echt aan de hand is'. Dat seksisme en afkeer van zwarte mensen heeft een dieperliggende oorzaak doorgaans.
Ik heb 'veel' maar in 'een paar' veranderd. De meerderheid zit toch met eenquote:
Hmhm. En nu?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb 'veel' maar in 'een paar' veranderd. De meerderheid zit toch met eenen
-gezicht de reacties van luxerobots, MrCoolGuy en JeSuisDroppie te lezen.
Zag het. Maakte er maar een PS in mijn post van voor ik verwijten krijg dat ik jouw post heb aangepastquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb 'veel' maar in 'een paar' veranderd. De meerderheid zit toch met eenen
-gezicht de reacties van luxerobots, MrCoolGuy en JeSuisDroppie te lezen.
Ik wil best wel een arm om je schouder slaan hoor en een luisterend oor zijn. Dat is toch niet minderwaardig gedrag richting jou?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie in dit topic veel linksmensen anderen uitmaken voor racist en seksist.
Doe alsof ze minderwaardig zijn aan jezelf, een mooi beschermingsmechanisme waarbij je niet op de inhoud in hoeft te gaan.
Je illustreert mijn standpunt prima.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wil best wel een arm om je schouder slaan hoor en een luisterend oor zijn. Dat is toch niet minderwaardig gedrag richting jou?
Niet richting een bepaalde groep mannen... maar personen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je deed dat ZELF richting een bepaalde groep mannen, wat je gebruikte om diezelfde groep daarna niet meer serieus te hoeven nemen. Hoe kun je dat iemand anders dan kwalijk nemen?
Neen. Ik ben oprecht in je geïnteresseerd. Ik zweer het je.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je illustreert mijn standpunt prima.
Je doet alsof je boven me staat.
Dingen benoemen voor wat ze zijn was extreem waardevol toch?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie in dit topic veel linksmensen anderen uitmaken voor racist en seksist.
Doe alsof ze minderwaardig zijn aan jezelf, een mooi beschermingsmechanisme waarbij je niet op de inhoud in hoeft te gaan.
Je zei meer plezier gehad te hebben dan anderen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet richting een bepaalde groep mannen... maar personen.
En heb nergens gezegd dat ik ze daardoor niet meer serieus nam, wel dat ik het tekenend vond. Nogmaals, ik neem dat soort gedrag zeer serieus, dat betekent dus niet dat ik het ermee eens ben, het ok vind. Ik vind het zorgwekkend en dat zou ik niet vinden als ik het niet serieus nam.
Het is seksisme wat je hier neerplempt. Dat gaat niet om toverwoorden, maar gaat om duiden van wat je zegt. Namelijk dat mannen het niet echt met vrouwen eens zijn, maar net doen alsof omdat ze niet hun broekje willen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zorgwekkend dat mensen die je niet kent op een forum een mening over je hebben, welke mening dat dan ook is? Ik bedoel, als je dat kruisje klikt rechts bovenin dan ben je het toch weer vergeten?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet richting een bepaalde groep mannen... maar personen.
En heb nergens gezegd dat ik ze daardoor niet meer serieus nam, wel dat ik het tekenend vond. Nogmaals, ik neem dat soort gedrag zeer serieus, dat betekent dus niet dat ik het ermee eens ben, het ok vind. Ik vind het zorgwekkend en dat zou ik niet vinden als ik het niet serieus nam.
Rolt het lekker in je slachtofferrol terwijl jij juist vrouwen de hele tijd voor minderwaardig aan het uitmaken bent..quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zei meer plezier gehad te hebben dan anderen.
Ook weer boven anderen staan.
DRUK ZELF OP DAT KRUISJE RECHTSBOVEN MAN!quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zorgwekkend dat mensen die je niet kent op een forum een mening over je hebben, welke mening dat dan ook is? Ik bedoel, als je dat kruisje klikt rechts bovenin dan ben je het toch weer vergeten?
Daar geloof ik vrij weinig van.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Neen. Ik ben oprecht in je geïnteresseerd. Ik zweer het je.
Omdat ze wel in hun broekje willen. Zegt hij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is seksisme wat je hier neerplempt. Dat gaat niet om toverwoorden, maar gaat om duiden van wat je zegt. Namelijk dat mannen het niet echt met vrouwen eens zijn, maar net doen alsof omdat ze niet hun broekje willen.
Je mag het me ook in een PM vertellen, als het te prive wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar geloof ik vrij weinig van.
Je had ook een pm kunnen sturen als je oprecht geïnteresseerd bent in mijn leven, en niet in een discussie doen alsof ik een arm om mijn schouder nodig heb.
Ik zeg toch helemaal niet dat ze dat moet doen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:15 schreef Falco het volgende:
[..]
DRUK ZELF OP DAT KRUISJE RECHTSBOVEN MAN!
Het was een tikje terug en idd niet netjes.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zei meer plezier gehad te hebben dan anderen.
Ook weer boven anderen staan.
Het is helemaal niet zo dat mensen die kritisch zijn een slecht leven hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Je mag het me ook in een PM vertellen, als het te prive wordt.
Je bent niet kritisch, je bent nu in dit topic seksistisch.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo dat mensen die kritisch zijn een slecht leven hebben.
Ik zeg dat die woorden te pas en te onpas gebruikt worden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is dat toch voor rare slachtofferrol? Gaan janken dat je niet racistisch of seksistisch mag zijn? Alsof dat iets is wat wel zou moeten kunnen? Zijn bepaalde mensen collectief gek geworden ofzo?
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent niet kritisch, je bent nu in dit topic seksistisch.
Lees even terugquote:
Kom op, vrouwen krijgen alleen een baan om een leuk koppie? En denken dat het hun verdienste is? Wat kennelijk niet kan volgens jou?quote:
Ik constateer. Dat je daar moeilijk mee om kan gaan is een andere constatering.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Och och, kijk je eigen posts eens na man. Dat je nog durft te klagen.
#team onuitspreekbaarquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik constateer. Dat je daar moeilijk mee om kan gaan is een andere constatering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |