Waarom, dit is bijna breaking news materiaal.quote:
Ik zie jouw voorspelling van 0-5 niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fluit maar af, dit is gespeeld.
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom, dit is bijna breaking news materiaal.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie jouw voorspelling van 0-5 niet meer gebeuren.
Daar teken ik voor.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO blijft maar ontsnappen. Dan zal begin van de 2de helft wel de 1-1 vallen.
Oh zeker ja, ik mis die tijdquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik oude tijden zou Luuk die makkelijk gemaakt hebben.
ED DE GOEIJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
En heel Den Haag stond van de zomer op zijn kop om Becker los te weken bij Ajax.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
becker voor Schaken, lood om oud ijzer.
Moet eerlijk bekennen dat ik meer van hem had verwacht. Vind hem tot nu toe gewoon slecht.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En heel Den Haag stond van de zomer op zijn kop om Becker los te weken bij Ajax.
Is ook niet zo'n boeiende speler verder.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik meer van hem had verwacht. Vind hem tot nu toe gewoon slecht.
Dat vinden we met zijn alle al jaren van ADO.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik meer van hem had verwacht. Vind hem tot nu toe gewoon slecht.
Jij spreekt namens meer mensen, of wat?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vinden we met zijn alle al jaren van ADO.
Yep.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet zo'n boeiende speler verder.
De nieuwe Lukoki/De Sa/ Menig
Ik verwacht anders nooit iets van ADO.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vinden we met zijn alle al jaren van ADO.
Ja, namens de hele 'Wij Verwachten Meer Van ADO'- vereniging.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij spreekt namens meer mensen, of wat?
ADO kan er gewoon geen kut van?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opvallend veel ploegen vinden dit seizoen de wederopstanding tegen Ado.
Twente
Pec Zwolle
Groningen
Psv...?
Omdat ze meer tegenstand verwachten zijn ze extra gefocust. Allemaal lid van mijn vereniging.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opvallend veel ploegen vinden dit seizoen de wederopstanding tegen Ado.
Twente
Pec Zwolle
Groningen
Psv...?
Henk Bres ook lid?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat ze meer tegenstand verwachten zijn ze extra gefocust. Allemaal lid van mijn vereniging.
Hmmquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Vooral zijn wippertjes.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooi spelertje ja, ik ben fan
Ik maar daar zat helaas een spoiler onder dat ik het eigenlijk niet meende.quote:
Snel editten dan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik maar daar zat helaas een spoiler onder dat ik het eigenlijk niet meende.
Vast wel, welk seizoen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat PSV nog winterkampioen worden?
Over een paar wekenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vast wel, welk seizoen?
Denk dat ajax gewoon winterkampioen wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar weken
Zou zomaar kunnen met Ajax en Feyenoord die nog wat lastige potjes hebben.
Gaan morgen punten verspelen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ajax gewoon winterkampioen wordt.
Ik verwacht wel een vermakelijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan morgen punten verspelen.
Kweetnie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal wel doelpuntrijk in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een vermakelijke wedstrijd.
Ajax heeft het meestal niet moeilijk tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2-2 ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een vermakelijke wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |