Wel soort van fijn voor Kyvat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ppffffff, fijne afsluiter voor STR
Ja, Sainz zal wel blij zijn dat hij volgend jaar weer in die auto zit.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ppffffff, fijne afsluiter voor STR
In ieder geval wel met een 2017 Renault-motor.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Sainz zal wel blij zijn dat hij volgend jaar weer in die auto zit.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sssttt breng ze niet op ideeën.
party hard.…quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Sainz zal wel blij zijn dat hij volgend jaar weer in die auto zit.
ik ben voor. #teamJBquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop dat Button nog een keer kan vlammen en zijn laatste kwalificatierondje in Q3 rijdt
helm daarop gebaseerd.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Iemand al opgevallen dat Button met zijn WK-helm rijdt?
Dat is waar maar de spirit lijkt een beetje verdwenen bij STR.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In ieder geval wel met een 2017 Renault-motor.
ja, maar dan moet de rest ook goed zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgend jaar rijden ze weer met Renault
Echt he... wtfquote:
doe een open sollicitatie zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik al ergens solliciteren als pitreporter voor Ziggo Sport?
Echt hé... Kiespijn :squote:Op zaterdag 26 november 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik al ergens solliciteren als pitreporter voor Ziggo Sport?
Misschien toch te weinig geld om de wagen door te ontwikkelen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar maar de spirit lijkt een beetje verdwenen bij STR.
Over het algemeen ontwerpt James Key wel behoorlijke wagens. Maar het is natuurlijk vooral afwachten wat de teams om hun heen gaan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dan moet de rest ook goed zijn.
Goed plan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
doe een open sollicitatie zou ik zeggen
Motorisch viel er al weinig meer te ontwikkelen dus zo vreemd is het niet. squote:Op zaterdag 26 november 2016 14:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien toch te weinig geld om de wagen door te ontwikkelen?
De eerste races van 2017 worden of een loterij of de rijke teams zullen nog verder voorliggen op de rest. Denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien toch te weinig geld om de wagen door te ontwikkelen?
[..]
Over het algemeen ontwerpt James Key wel behoorlijke wagens. Maar het is natuurlijk vooral afwachten wat de teams om hun heen gaan doen.
Herhaling van 2009.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De eerste races van 2017 worden of een loterij of de rijke teams zullen nog verder voorliggen op de rest. Denk ik.
Was hij vast ff vergetenquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je weet dat ze moeten starten op de banden uit q2 hé...
Mclaren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd wie de Brawn van 2017 wordt.
Ja en Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:35 schreef Razor21 het volgende:
Ik blijf toch de kwalificatie van de jaren 90 missen. Toen je maximaal 12 rondjes in 1 uur mocht rijden. Dat was pas spannend!
Toen had je toch op vrijdag en zaterdag kwalificatie? Of ben ik nu even in de war?
Nah.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Krijgt Boutsen toch gelijk over Stoffel.
Test of die sneller zijn? De ultras bedoel ikquote:
Gewoon even warm draaien en weer naar binnen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:38 schreef Gezicht het volgende:
Max naar buiten op een nieuw setje ultra's
Wordt inderdaad afwachten, maar zal me inderdaad weinig verbazen als er een kleine opschudding plaats gaat vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De eerste races van 2017 worden of een loterij of de rijke teams zullen nog verder voorliggen op de rest. Denk ik.
Maar toch was dat leuker om naar te kijken dan de huidige opzet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:36 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja en Ja.
En dat was zo interessant. 45 minuten naar een Forti en een Larousse kijken en dan in het laatste kwartiertje ging het even los...
Daar dacht ik ook aan ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon even warm draaien en weer naar binnen.
Nee echt niet. Dat denk je je maar, maar kijk maar eens terugquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar toch was dat leuker om naar te kijken dan de huidige opzet.
Misschien heb je inderdaad gelijk en is het enkel de gedachte maar.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Nee echt niet. Dat denk je je maar, maar kijk maar eens terugWas buiten dat laatste stukje echt geen reet aan, nu heb je iig nog twee momenten voor Q3 die enigszins spannend zijn.
Sorry maar wat was er interessant aan 45 minuten naar auto's kijken die 6/8/10+ seconden langzamer zijn?
Ik zie het al voor me... RBR wisselt 10 rondes voor het einde naar inters gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vrees dat het weer niks wordt.
Horner met de brandspuitquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me... RBR wisselt 10 rondes voor het einde naar inters gewoon omdat het kan
Voor de zekerheid geloof ik.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:48 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat was nou de reden Max en Ricciardo nog even naar buiten gingen op ultra's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |