Daarom. Des te mooier als hij 'for the pride of his nation' compleet de tweede ring in wordt geslagen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:24 schreef halfway het volgende:
Waarom zoveel aandacht?
bezit een dubbele nationaliteit en vecht onder de Marokkaanse vlag.
En dan in een Nederlands ziekenhuis, dus op onze kosten mag revalideren. Dat volk(geen ras) moet eens keuzes gaan maken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarom. Des te mooier als hij 'for the pride of his nation' compleet de tweede ring in wordt geslagen.
Nee, nee. Gewoon met Artsen Zonder Grenzen mee in het vliegtuig en dan boven Marrakech er uit flikkeren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:24 schreef halfway het volgende:
[..]
En dan in een Nederlands ziekenhuis, dus op onze kosten mag revalideren. Dat volk(geen ras) moet eens keuzes gaan maken.
Toch te bezopen voor woorden dat hij alles te danken heeft aan Nederland, meer dan vecht voor de trots van Marokko. Als hij in die zandbak was geboren en gebleven dan was het nu één of andere dakloze berberquote:Op zaterdag 26 november 2016 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarom. Des te mooier als hij 'for the pride of his nation' compleet de tweede ring in wordt geslagen.
Nou, ik denk dat hij het wel had geschopt tot Taxi-chauffeur hoor. Je moet hem niet onderschatten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toch te bezopen voor woorden dat hij alles te danken heeft aan Nederland, meer dan vecht voor de trots van Marokko. Als hij in die zandbak was geboren en gebleven dan was het nu één of andere dakloze berber
Het is een ondankbare zandaap. Laat hem straks zijn veroordeling ook maar uitzitten in Marokko.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toch te bezopen voor woorden dat hij alles te danken heeft aan Nederland, meer dan vecht voor de trots van Marokko. Als hij in die zandbak was geboren en gebleven dan was het nu één of andere dakloze berber
Precies. Alle Marokkanen terug naar Ankara!quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:13 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Het is een ondankbare zandaap. Laat hem straks zijn veroordeling ook maar uitzitten in Marokko.
Het mooie is dat ik nu je commentaar al kan invullen als Badr finaal naar de tering wordt geramd.quote:
In Marrakech!quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ga toeterend door de straten rijden als Badr KO gaat
Gaat ook wel gebeurenquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoop dat Rico die Badr helemaal de tyfus intrapt.
gaat niet gebeuren..quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik nu je commentaar al kan invullen als Badr finaal naar de tering wordt geramd.
"Ja maar in zijn hoogtijdagen......"
Is ook gewoon zoquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik nu je commentaar al kan invullen als Badr finaal naar de tering wordt geramd.
"Ja maar in zijn hoogtijdagen......"
Heeft niets met interesse voor de sport te maken. Gewoon een kwestie van graag willen zien dat een arrogante crimineel in elkaar wordt gerost.quote:Op zondag 27 november 2016 20:12 schreef Aiciu het volgende:
Na Max Verstappen nu massaal voor Rico juichen
Nooit kijken en nu ineens fan zijn
Een crimineel omdat hij een paar mensen heeft geslagen?quote:Op zondag 27 november 2016 20:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft niets met interesse voor de sport te maken. Gewoon een kwestie van graag willen zien dat een arrogante crimineel in elkaar wordt gerost.
Ja, want verder is hij zuivere koffie natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2016 20:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een crimineel omdat hij een paar mensen heeft geslagen?
Koffie is nooit zuiver.quote:Op zondag 27 november 2016 20:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, want verder is hij zuivere koffie natuurlijk.
Gozer zit tot zijn schouder in de Mocro-mafia.
Je moet de OP even in quote zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 15:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toen kreeg hij ook geregeld slaag.
OP aangepast.quote:Op zondag 27 november 2016 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je moet de OP even in quote zetten.
Nu is het net of het jouw woorden zijn...
WTF heeft voetbal er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 27 november 2016 22:08 schreef Heisenberg77 het volgende:
PVV tokkies die voor Rico zijn 😂
Maar wel juichen voor Ziyech als hij Ajax landskampioen maakt. En dat zeg ik als PSV fan.
Haha, zwaarder? Dat is nogal een understatement. Connor past twee keer in Ricoquote:Op zondag 27 november 2016 21:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rico moet naar mma. Lekker tegen Connor mcgregor vechten.
Ja ik weet dat rico zwaarder etc is.
Dat zeg jij als Psv fan en immigrant binnen Nederland. Niemand cared wat jij vindtquote:Op zondag 27 november 2016 22:08 schreef Heisenberg77 het volgende:
Maar wel juichen voor Ziyech als hij Ajax landskampioen maakt. En dat zeg ik als PSV fan.
Ik zie Badr liefste neergaan natuurlijk. Ik heb echter wat youtube filmpjes gezien. Badr's trainer Jabba The Hutt maakt een punt duidelijk. Rico vecht technisch. Badr is net een pitbull en vecht als straatvechter. Niks regels. Gaat Rico dit redden?quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoop dat Rico die Badr helemaal de tyfus intrapt.
Wat voegt het feit dat jij PSV fan bent eraan toe? Dan is het juist nog makkelijker oordelen over supporters van andere clubs.quote:Op zondag 27 november 2016 22:08 schreef Heisenberg77 het volgende:
Heb je ooit in je leven gevochten met Turken Syriers Marokkanen? Ik ben niet voor Badr. Het zijn de pibulls onder het menselijk ras.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:26 schreef Bananenpap het volgende:
Ik geef niks om deze sport maar ik hoop dat die Badr toch zo gigantisch kapot wordt geslagen.
Doei.
Verblind door hun haat tegen Westerlingen vergeten ze de technische superioriteit van hun tegenstander. Zo gaat het in het midden-Oosten en in de ring zal het niet anders zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Heb je ooit in je leven gevochten met Turken Syriers Marokkanen? Ik ben niet voor Badr. Ik vrees alleen voor het welzijn van die Rico geval.
Hoezo? Het is 1 tegen 1.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Heb je ooit in je leven gevochten met Turken Syriers Marokkanen? Ik ben niet voor Badr. Het zijn de pibulls onder het menselijk ras.
Denk het eerlijk gezegd ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:36 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vraag mij ook af waar de commotie om is. Kan toch zijn dat ze beiden deze match hebben afgesproken? Brengt geld in het laatje. Zowel rico als badr en de organisatie winnen. De toeschouwer krijgt entertainment.
Je kan ook te ver gaanquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:55 schreef spiritusbus het volgende:
Hoop dat Rico die rifaap zo hard neermaait dat ie de rest van zn leven als kasplant vloeibaar voedsel moet slurpen.
Technisch is Rico juist de betere. Badr is de straatvechter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:30 schreef topdeck het volgende:
Badr lijkt me veel technischer hoor, ik zie rico niet winnen
Badr gaat helemaal los op Ronaldo's pikquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:13 schreef PSVCL het volgende:
Badr gaat helemaal los op die Rico , let maar op.
Wacht maar af , wanneer Badr de Marokkaanse sjnoen aanval krijgt is het gedaan met Ricotjequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:21 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Badr gaat helemaal los op Ronaldo's pik
Hahaha tuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wacht maar af , wanneer Badr de Marokkaanse sjnoen aanval krijgt is het gedaan met Ricotje
Marokkaanse Sjnoen aanval? Is dat als ze hun neefjes bellen en je vervolgens van achteren neersteken met 10 man achter zich?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wacht maar af , wanneer Badr de Marokkaanse sjnoen aanval krijgt is het gedaan met Ricotje
Alsof het bijna dood slaan van mensen buiten de ring wel toegestaan isquote:Op zaterdag 3 december 2016 07:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Marokkaanse Sjnoen aanval? Is dat als ze hun neefjes bellen en je vervolgens van achteren neersteken met 10 man achter zich?
Ik denk niet dat dat is toegestaan in de ring.
Hahahaquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:21 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Badr gaat helemaal los op Ronaldo's pik
De beschaving uit Bergen op Zoom tegen de barbaar uit Marokko.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:56 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen al aan die tekst kan je opmaken wie de beschaafdste is van de twee.
Als Badr tegen Rico zo'n slechte dekking heeft dan gaat ie dood.quote:
Rico stelt niks voor man.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als Badr tegen Rico zo'n slechte dekking heeft dan gaat ie dood.
De enige trap van Badr die goed is is de trap in zijn huis richting zijn slaapkamer waar een naakte Ronaldo in bed op hem wachtquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Rico stelt niks voor man.
Alleen zijn trap is goed
Badr is vooral goed in het dekken van Ronaldo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als Badr tegen Rico zo'n slechte dekking heeft dan gaat ie dood.
Rare fantasieën heb je tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:31 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
De enige trap van Badr die goed is is de trap in zijn huis richting zijn slaapkamer waar een naakte Ronaldo in bed op hem wacht
Aha.quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat Badr zijn homoseksuele gevoelens niet kan onderdrukken tijdens de wedstrijd
Het heeft niet zozeer te maken met dat hij Marokkaans is. Badr heeft een antisociale persoonlijkheidsstoornisquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
De beschaving uit Bergen op Zoom tegen de barbaar uit Marokko.
Oh nee, die barbaar komt eigenlijk uit Nederland, heeft alles wat hij heeft aan Nederland te danken maar voelt zich te Marokkaans
Oké.quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik fantaseer over een anale vernedering van Badr en Ronaldo.
Haha preciesquote:Op zaterdag 26 november 2016 15:47 schreef KREEFTx het volgende:
Wat een genot als badr wint
Al die gefrustreerde tatta's
Wat heeft hij aan Nederland te danken, vertel knulletje? Enige wat hij heeft meegekregen is de haat van de gemiddelde Nederlander die het niet kan verkroppen dat een buitenlander het ver heeft geschopt, want dat gunnen jullie buitenlanders nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
De beschaving uit Bergen op Zoom tegen de barbaar uit Marokko.
Oh nee, die barbaar komt eigenlijk uit Nederland, heeft alles wat hij heeft aan Nederland te danken maar voelt zich te Marokkaans
Zo is datquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:34 schreef Knudde het volgende:
[..]
Wat heeft hij aan Nederland te danken, vertel knulletje? Enige wat hij heeft meegekregen is de haat van de gemiddelde Nederlander die het niet kan verkroppen dat een buitenlander het ver heeft geschopt, want dat gunnen jullie buitenlanders niet
Ik gun het vooral de mensen die hij buiten de ring ongelukkig heeft geschopt niet dat hun dat overkomen is. Badr is gewoon vuil tuig, niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:34 schreef Knudde het volgende:
[..]
Wat heeft hij aan Nederland te danken, vertel knulletje? Enige wat hij heeft meegekregen is de haat van de gemiddelde Nederlander die het niet kan verkroppen dat een buitenlander het ver heeft geschopt, want dat gunnen jullie buitenlanders niet
Tussen de ratten ?quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik gun het vooral de mensen die hij buiten de ring ongelukkig heeft geschopt niet dat hun dat overkomen is. Badr is gewoon vuil tuig, niks meer, niks minder.
Hij heeft hier zijn school gevolgd en gevreten van de uitkering van zijn ouders. Zonder de Nederlandse staat was hij gewoon tussen de ratten opgegroeid.
Om dan vervolgens voor Marokko te gaan vechten is zijn keuze, maar dat wordt door vele als vreemd en ondankbaar ervaren. Mij zal dat overigens worst zijn. Ik heb liever dat zo'n crimineel zo weinig mogelijk laat merken dat hij banden heeft met ons mooie land. En dat is ongeacht nationaliteit, huidskleur of afkomst ouders.
Nee. Dankzij alle gekaapte kinderbijslag en AOW is het daar inmiddels best goed toeven.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tussen de ratten ?
Marokko is geen 3e wereld land meer
Klein percentage maar , het grootste gedeelte dankzij the kingquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Dankzij alle gekaapte kinderbijslag en AOW is het daar inmiddels best goed toeven.
Vergeleken met Nederland wel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tussen de ratten ?
Marokko is geen 3e wereld land meer
En waarom ga jij daar eigenlijk niet wonen, als je het er zo geweldig vindt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klein percentage maar , het grootste gedeelte dankzij the king![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NL is ook ok om te wonenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En waarom ga jij daar eigenlijk niet wonen, als je het er zo geweldig vindt?
Als hij niet in Nederland was opgegroeid stond hij nu fruit te verkopen op de markt van Marrakech. Het feit dat hij kon trainen in de sportschool bij één van de beste Nederlandse kickboksers ondanks dat hij geen baan had komt door de Nederlandse welvaart.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:34 schreef Knudde het volgende:
[..]
"ook ok om te wonen"quote:
Hoe hard ik ook altijd verdraagzaamheid en dialoog aanmoedig, hier zit veel waarheid in.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Als hij niet in Nederland was opgegroeid stond hij nu fruit te verkopen op de markt van Marrakech. Het feit dat hij kon trainen in de sportschool bij één van de beste Nederlandse kickboksers ondanks dat hij geen baan had komt door de Nederlandse welvaart.
Wat hierheen is gehaald voor de arbeidsmigratie was de totale sociale en economische onderklasse in Marokko. Het Marokkaanse equivalent van de Nederlandse tokkies. Dat zie je terug in hun gedrag, zowel de gemiddelde Marokkaan op straat, agressieve figuren als Badr en religekkies als PSVCL.
De haat tegen Marokkanen hebben jullie zelf veroorzaakt.
Oh ik ben ook vrij verdraagzaam hoor. In tegenstelling wat soms in mijn reacties naar voren komt beoordeel ik mensen niet per definitie op hun afkomst maar op hun gedrag. Het jammere is dat het in het geval van Marokkanen 9 van de 10 keer kutgedrag is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe hard ik ook altijd verdraagzaamheid en dialoog aanmoedig, hier zit veel waarheid in.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:56 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen al aan die tekst kan je opmaken wie de beschaafdste is van de twee.
Ooooooooh!!!!quote:
Jaja als Rico het zegt dan is het dat zegt elke kickbokser..quote:Op zondag 4 december 2016 02:13 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Ooooooooh!!!!![]()
Volgens mij zegt elke kickbokser of andere sporter dat wanneer hij zijn tegenstander wilt verslaan. Maar Badr creëert een ongezonde haat naar zijn tegenstander. Daarmee kan hij misschien winnen, maar psychisch stabiel is hij niet.
Jij kan je hier echt niet meer vertonen zodra Badr verliest.quote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Volgende week zijn jullie allemaal ondergedoken
Badr heeft jaren stilgestaan man , is sowieso de underdogquote:Op zondag 4 december 2016 16:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij kan je hier echt niet meer vertonen zodra Badr verliest.
Nu al indekken.quote:Op zondag 4 december 2016 16:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr heeft jaren stilgestaan man , is sowieso de underdog
Alsnog gaat ie em K.O slaan in ronde 2..quote:
En nog meer indekken.quote:Op zondag 4 december 2016 16:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alsnog gaat ie em K.O slaan in ronde 2..
Maar als ie verliest is het sowieso geen schande , voor rico wel
Bedankt voor het antwoord.quote:Op maandag 5 december 2016 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja de Pay-Per-View (PPV) vanaf 22:00 maar de rest van dat evenement zenden ze niet uit.
Verhoeven vs Hariquote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Grillz het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord.
Voor de duidelijkheid; van alle gevechten op 10 december wordt enkel Rico vs Badr op Ziggo Sport uitgezonden? Of houdt die Ziggo Sport PPV waar je het over hebt ook Londt en Holzken in?
Twee keer gevochten en twee keer won Bonjansky. Waarvan 1 keer omdat Badr een ongiciviliseerde aap is die zich niet kan beheersen.quote:Op maandag 5 december 2016 22:35 schreef PSVCL het volgende:
Bonjasky wil uitgedaagd worden door badr hari
http://www.telegraaf.nl/t(...)egt_terugkeer__.html
Waarom daagt bonjasky,badr gewoon niet zelf uit?
Is ie bang dat Badr hem weer K.O trapt?
quote:Op maandag 5 december 2016 22:35 schreef PSVCL het volgende:
Bonjasky wil uitgedaagd worden door badr hari
http://www.telegraaf.nl/t(...)egt_terugkeer__.html
Waarom daagt bonjasky,badr gewoon niet zelf uit?
Is ie bang dat Badr hem weer K.O trapt?
Een housenigro?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Twee keer gevochten en twee keer won Bonjansky. Waarvan 1 keer omdat Badr een ongiciviliseerde aap is die zich niet kan beheersen.
Bonjansky is alles wat Badr graag zou willen zijn.
Klagen over racisme en hoe zielig jullie zijn maar dat zelf terug doenquote:
Is geen racismequote:Op dinsdag 6 december 2016 17:44 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Klagen over racisme en hoe zielig jullie zijn maar dat zelf terug doen
Hypocriet achterbaks kutmannetje
Zullen we deze tekst van jou even onthouden.quote:
Doe ik nooit .quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zullen we deze tekst van jou even onthouden.
Voor het geval jij zelf weer eens met de racisme kaart loopt te spelen.
Jawel, je bent een vreselijke hypocriete eikel. En je weet het ook gewoon van jezelf.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doe ik nooit .
Benoem alleen de feiten
Lijk soms wel een Nederlander iddquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jawel, je bent een vreselijke hypocriete eikel. En je weet het ook gewoon van jezelf.
Nee hoor, jij bent absoluut geen Nederlander.quote:
Nigro is per definitie racistisch.quote:Ook al was housenigro niet racistisch bedoeld,iedereen weet de betekenis van dat woord..
Is Spaans voor neger , niks racistisch aan dusquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent absoluut geen Nederlander.
[..]
Nigro is per definitie racistisch.
Bas Ruttenquote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Grillz het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord.
Voor de duidelijkheid; van alle gevechten op 10 december wordt enkel Rico vs Badr op Ziggo Sport uitgezonden? Of houdt die Ziggo Sport PPV waar je het over hebt ook Londt en Holzken in?
Godver wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is Spaans voor neger , niks racistisch aan dus
Nope. Ben dit weekend gewoon online. Na het weekend wel weer wat minder hoor, moet weer brood op de plank komen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jaja
Als je Zaterdag maar niet onderduikt wanneer Badr Rico de tering in heeft geslagen .
InschAllahquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nope. Ben dit weekend gewoon online. Na het weekend wel weer wat minder hoor, moet weer brood op de plank komen.
Badr geeft huilend op in ronde 2quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jaja
Als je Zaterdag maar niet onderduikt wanneer Badr Rico de tering in heeft geslagen .
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Badr geeft huilend op in ronde 2
Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik vervloek Mohammed en Allah is de duivel
la yumkinuk alttahadduth albuyda' alhulandiata, 'am 'annak mjrd khinzir qadhar kama mmurtab mithlihim. kunue min aleiqabi, ladayk liumaris aljins mae 70 min almaeiz, wahu aibn eahirata! alllah 'akbarquote:
Dacht het toch van niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik ga lekker met een pilsje genieten hoe Rico die hond van een Badr Hari door midden trapt. Hup Holland Hup!
Theequote:Op woensdag 7 december 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dacht het toch van niet.
Ik ga lekker met een Marokkaans theetje genieten hoe Badr die hond van een Rico door midde trapt.
Dima Maroc!
Er zijn zo veel marokkanen stiekem homo, daarom uiten ze ook keihard hun afkeer tegen homoseksualiteit en benadrukken ze dat het verboden is.quote:
Met een beetje mazzel staat ie nooit meer op.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:
Is iedereen het inmiddels unaniem mee eens dat Badr randjes gaat tuffen?
Kap eens met trollen. Je bent geen eens een Marokkaan.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dacht het toch van niet.
Ik ga lekker met een Marokkaans theetje genieten hoe Badr die hond van een Rico door midde trapt.
Dima Maroc!
100% mazigh (berber) ,uit de rif.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:11 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Kap eens met trollen. Je bent geen eens een Marokkaan.
Ik twijfel nog. Kunnen ook eurootjes worden, of pondjes..quote:Op woensdag 7 december 2016 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:
Is iedereen het inmiddels unaniem mee eens dat Badr randjes gaat tuffen?
Dek jezelf maar weer inquote:Op woensdag 7 december 2016 19:21 schreef PSVCL het volgende:
Rico de bitch favoriet volgens de bookmakers.Is logisch aangezien Badr jaren stil heeft gestaan.
[ afbeelding ]
Realistische mensen zijn wijquote:Op woensdag 7 december 2016 19:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dek jezelf maar weer in
Jullie Mocro's blijven een stel mietjes.
En onderbouw dit eens.quote:
Dat heb je met al die hatersquote:Op woensdag 7 december 2016 20:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Topic gaat wel aardig off trouwens.
Stereotype hequote:Op woensdag 7 december 2016 20:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een Marokkaan met als naam PSVCL...Lekker logisch.
?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een Marokkaan met als naam PSVCL...Lekker logisch.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarom. Des te mooier als hij 'for the pride of his nation' compleet de tweede ring in uit wordt geslagen.
Nee man dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Ik gun Rico de winst en ik gun Badr zeker het verlies. Maar ik gok toch op O.G vechtbaas Badr in dezen.
Jammer genoeg.
JUIST DIT! WE WILLEN GERECHTIGHEIDquote:Op zondag 27 november 2016 20:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft niets met interesse voor de sport te maken. Gewoon een kwestie van graag willen zien dat een arrogante crimineel in elkaar wordt gerost.
Ik zal een selfie voor je schietenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:51 schreef Argo het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE BADR ZIET NEERGAAN DIE KLOTE BAARDAAP.
Badr heeft al jaren geen serieus gevecht gedaan, alsof die gaat winnenquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klein percentage maar , het grootste gedeelte dankzij the king![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is de underdog ja,maar kan em ook zomaar K.O slaan in de 1e ronde..quote:Op donderdag 8 december 2016 08:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
Badr heeft al jaren geen serieus gevecht gedaan, alsof die gaat winnen
Indekgenotquote:Op donderdag 8 december 2016 18:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is de underdog ja,maar kan em ook zomaar K.O slaan in de 1e ronde..
Ricoslet is de favoriet.
Ze spelen ergens in het voorprogramma dus zal niet heel laat zijn.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is het al bekend op welk tijdstip ze moeten? Ik zie dat het om 22.00 uitgezonden wordt maar ben benieuwd hoe laat Rico vs Badr is.
Heb op Facebook inmiddels een timetable gevonden:quote:Op donderdag 8 december 2016 19:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ze spelen ergens in het voorprogramma dus zal niet heel laat zijn.
4 Marokkaanse vechters , 4 overwinningen !quote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb op Facebook inmiddels een timetable gevonden:
[ afbeelding ]
4 keer staat er geen titel op het spel, dat zegt ook wel iets over het bedenkelijke niveau van die gastjes met een veel te grote bek en weinig imposant palmares. Gewoon geen titelmateriaal, simple as that.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
4 Marokkaanse vechters , 4 overwinningen !
Omdat de k-1 al jaren dood is .quote:Op donderdag 8 december 2016 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
4 keer staat er geen titel op het spel, dat zegt ook wel iets over het bedenkelijke niveau van die gastjes met een veel te grote bek en weinig imposant palmares. Gewoon geen titelmateriaal, simple as that.
Marokkanen hebben nog nooit een rol van betekenis gespeeld in wat voor een sport dan ook.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat de k-1 al jaren dood is .
In de glory tijden heersten de Marokkanen en ook nu is er genoeg talent.
2x goud op de OSquote:Op donderdag 8 december 2016 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Marokkanen hebben nog nooit een rol van betekenis gespeeld in wat voor een sport dan ook.
Toen k-1 groot was, werd het gedomineerd door mannen als Hoost, Aerts, Bonjasky, Schilt, Kraus, Souwer. Dat zijn mannen die gewoon titels pakte en niet zo slap stonden te ouwehoeren.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat de k-1 al jaren dood is .
In de glory tijden heersten de Marokkanen en ook nu is er genoeg talent.
Je vergeet Badr in dat rijtjequote:Op donderdag 8 december 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen k-1 groot was, werd het gedomineerd door mannen als Hoost, Aerts, Bonjasky, Schilt, Kraus, Souwer. Dat zijn mannen die gewoon titels pakte en niet zo slap stonden te ouwehoeren.
Marokkanen hebben nooit geheerst in de vechtsport, altijd zogenaamd veel talent, maar tegelijkertijd een veel te grote bek en kronkel in het hoofd.
Hari heeft nooit de K-1 World GP gewonnen, wel twee keer finalist. Een diskwalificatie en een nederlaag op KO.quote:
Klopt , maar hij was wel 1 van de grote namen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Hari heeft nooit de K-1 World GP gewonnen, wel twee keer finalist. Een diskwalificatie en een nederlaag op KO.
Nee hoor, hij had alleen de grootste bek.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt , maar hij was wel 1 van de grote namen.
Als je finales haalt en de populairste vechter bent in oa Japan , hoor je gewoon bij de grote namen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor, hij had alleen de grootste bek.
Nee hoor, dat is toch geen Nederlander?quote:
Jullie kunnen helaas niet objectief reageren wanneer het om Badr gaat,jammer.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is toch geen Nederlander?
Badr moest zijn K1 titel inleveren na zijn zoveelste onsportieve aktie in de ring (tegen Bonjasky, doortrappen na interventie van de scheids) . Zoals ik al zei, grote bek en kronkel in het hoofd.
Hij heeft 2x zijn wereldtitel verspild door aggresief, onsportief gedrag. Ik voorspel dat badr alles gaat geven in de eerste 2 rondes en rico gaat verdedigen en in de 3e rond wordt Badr KO geslagenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie kunnen helaas niet objectief reageren wanneer het om Badr gaat,jammer.
Dan moet ie zijn zijn vuisten maar laten spreken zaterdag .
Klopt,maar om te stellen dat ie geen grote naam was in die tijd is bullshitquote:Op donderdag 8 december 2016 21:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij heeft 2x zijn wereldtitel verspild door aggresief, onsportief gedrag. Ik voorspel dat badr alles gaat geven in de eerste 2 rondes en rico gaat verdedigen en in de 3e rond wordt Badr KO geslagen
Badr zijn wedstrijden zijn tevens ook nimmer vlekkeloos en als rico kans ziet is het over.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar om te stellen dat ie geen grote naam was in die tijd is bullshit
Denk dat Ricoslet op punten zal winnen.
Rico gaat nooit 2 rondes bewust laten lopen om dan de 3de ronde Badr k.o. te moeten slaan of anders de wedstrijd verliezen.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij heeft 2x zijn wereldtitel verspild door aggresief, onsportief gedrag. Ik voorspel dat badr alles gaat geven in de eerste 2 rondes en rico gaat verdedigen en in de 3e rond wordt Badr KO geslagen
Interresant. Rico is een beer van een vent en een hele fitte jongen en die sla je niet zomaar effe neerquote:Op donderdag 8 december 2016 22:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mijn gevoel is heel sterk, en dan heeft het altijd gelijk, dat Badr die Rico echt gaat slopen. Paar klappen en Rico is knocky.
jouw UI is ook treurig.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Manmanman wat een treurigheid.
En dat wijf ook
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:54 schreef Yasmin__x het volgende:
Deed Rico Verhoeven nou modellenwerk? Mooie man...
Wat zoek je nou express een lelijke foto uit.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?![]()
[ afbeelding ]
Omdat dat vaak het meest dicht bij de waarheid komt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:08 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Wat zoek je nou express een lelijke foto uit.
Ja Badr mag geen alcohol.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:01 schreef Befbekje het volgende:
Het kratje staat al koud.. De wodka ook.. Voor Rico.. Om zijn wonden te kunnen ontsmetten..
Hij heeft de welbekende balsac-chin..quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Omdat dat vaak het meest dicht bij de waarheid komt.
weging en staredownquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:13 schreef Grillz het volgende:
Een staredown was wellicht leuk geweest voor de fans.
quote:De staredown verliep zonder incidenten. Toch was de sfeer wel wat grimmig. Zo klonk er uit de zaal onder meer: ,,Badr gaat je slopen!''.
tfoequote:Op vrijdag 9 december 2016 09:54 schreef Yasmin__x het volgende:
Badr is duidelijk de alpha man hier.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:25 schreef PSVCL het volgende:
Ricoslet schijt in zijn broek ,check de laatste seconden.
Dit. Rico gedraagt zich tenminste zoals een professional zich hoort te gedragen. Badr toont geen respect voor zijn sport en tegenstanders.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:50 schreef Yasmin__x het volgende:
"Persconferentie
Badr en Rico troffen elkaar begin november voor het laatst tijdens een persconferentie in Amsterdam, maar bij die staredown liep Badr echter weg."
Hoe kinderachtig kan je zijn.![]()
Rico lijkt me een rustige respectvolle man.
Heb hem ook horen roepen dat ie Badr ff k.o zal slaan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit. Rico gedraagt zich tenminste zoals een professional zich hoort te gedragen. Badr toont geen respect voor zijn sport en tegenstanders.
Marokkaan met verstand, dat zie je maar zelden.twitter:anouaramrani twitterde op donderdag 08-12-2016 om 16:23:23RETWEET if you're with #TeamRico! @GLORY_WS PPV this saturday on https://t.co/QrnrYCr6Jm @RicoVerhoeven… https://t.co/WwjnnOf1S6 reageer retweet
Net als dat coureurs "ik race hem er zo uit" roepen en dat hoeft nog niks te betekenen. Het gaat erom dat hij zijn tegenstander nog niet eens een hand wil geven, compleet arrogant doet en dat zegt nog meer over Badr dan Rico. De sportwereld complimenteert hem vanwege zijn drive en wil om te winnen maar voor de rest wordt hij volledig uitgekotst.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:03 schreef PSVCL het volgende:
Ricoslet heeft wel een betere condidtie..maar dat zegt nkswa
[..]
Heb hem ook horen roepen dat ie Badr ff k.o zal slaan.
Niet zo hypocriet doen
Een verkaasde kneusquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:03 schreef Nober het volgende:
Marokkaan met verstand, dat zie je maar zelden.twitter:anouaramrani twitterde op donderdag 08-12-2016 om 16:23:23RETWEET if you're with #TeamRico! @GLORY_WS PPV this saturday on https://t.co/QrnrYCr6Jm @RicoVerhoeven… https://t.co/WwjnnOf1S6 reageer retweet
Bonjansky preekt voor eigen parochie. Het is vrij duidelijk dat hij Badr alleen steunt omdat die van dezelfde generatie is. Bonjansky is ook gewoon zo'n zeverzak geworden die blijft blaten dat zijn generatie nog 'eckte mannen' waren.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:18 schreef PSVCL het volgende:
"Voor de persconferentie dacht ik: 'Rico gaat het helemaal maken, maar tijdens die persconferentie zag ik hem helemaal klein worden. Dat ging niet goed. Ik had het gevoel dat hij er spijt van had dat hij Badr had uitgedaagd", zei Bonjasky.
Badr heeft twee keer tegen Bonjasky gevochten en Bonjasky heeft allebei de keren gewonnen. Badr is een arrogante zak wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bonjansky preekt voor eigen parochie. Het is vrij duidelijk dat hij Badr alleen steunt omdat die van dezelfde generatie is. Bonjansky is ook gewoon zo'n zeverzak geworden die blijft blaten dat zijn generatie nog 'eckte mannen' waren.
Wat voegt deze reactie toe als antwoord op mijn bericht? Het spreekt voor zich dat Bojansky in de sport meer betekent dan Badr. Neemt niet weg dat hij een zeverzak is geworden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Badr heeft twee keer tegen Bonjasky gevochten en Bonjasky heeft allebei de keren gewonnen. Badr is een arrogante zak wat dat betreft.
Vind je?quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat voegt deze reactie toe als antwoord op mijn bericht? Het spreekt voor zich dat Bojansky in de sport meer betekent dan Badr. Neemt niet weg dat hij een zeverzak is geworden.
En vervolgens net als Badr overal loopt te zeveren dat de hele scene nu niets meer voorstelt en dat vroeger alles beter was. En beide ook nog op een zeer onrespectvolle manier naar de huidige wereldkampioen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vind je?
Een welbespraakte kerel die de echte hoogtijdagen nog heeft meegemaakt.
Mwhoa, onrespectvol over Badr praten mag natuurlijk altijd hehe. Maar ik zag hem laatst bij Pauw en daar kwam hij toch heel anders over dan een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En vervolgens net als Badr overal loopt te zeveren dat de hele scene nu niets meer voorstelt en dat vroeger alles beter was. En beide ook nog op een zeer onrespectvolle manier naar de huidige wereldkampioen.
Ik vind dat wat zielig.
wat een gek joh. Badr is de sport niet waard. Door Badr is er juist veel belangstelling voor deze partij. Badr is nog steeds een god in Azië door zijn prestaties en vecht skills tijdens de K1. Nee Rico is lekker joh. Puntenvechtertje en kampioen van de armoe.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa, onrespectvol over Badr praten mag natuurlijk altijd hehe. Maar ik zag hem laatst bij Pauw en daar kwam hij toch heel anders over dan een paar jaar terug.
Badr is de sport niet waard, met z'n grote bek altijd.
Verschil is Rico wint prijzen en Badr nietquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
wat een gek joh. Badr is de sport niet waard. Door Badr is er juist veel belangstelling voor deze partij. Badr is nog steeds een god in Azië door zijn prestaties en vecht skills tijdens de K1. Nee Rico is lekker joh. Puntenvechtertje en kampioen van de armoe.
Hij is de sport ook niet waard, hij is een goede vechter. Maar buiten de ring mensen in elkaar trappen is gewoon not done.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
wat een gek joh. Badr is de sport niet waard. Door Badr is er juist veel belangstelling voor deze partij. Badr is nog steeds een god in Azië door zijn prestaties en vecht skills tijdens de K1. Nee Rico is lekker joh. Puntenvechtertje en kampioen van de armoe.
dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij is de sport ook niet waard, hij is een goede vechter. Maar buiten de ring mensen in elkaar trappen is gewoon not done.
Ik hoop dat hij een goed potje klappen op die Marrokaanse kutkop krijgt
quote:
appels met peren vergelijken. Rico wint prijzen omdat er geen tegenstanders van formaat meer zijn. Badr heeft gevochten tegen de grote vechters in zijn tijd bij k1. Rico zou nooit de eerste ronde door zijn gekomen als hij meedeed met het oude k1 toernooi. Badr is eindelijk een tegenstander van formaat dus als hij die wint dan is hij echt kampioen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verschil is Rico wint prijzen en Badr nietHoeveel wereldtitels heeft Badr? Overigens is Rico ook een enorm aardige en toegankelijke kerel.
K1 is al jaren faillietquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens ALS Badr wint moet hij wel nog 1x gaan voor het K1 WK wat hij nooit gewonnen heeft.
Jouw moeder.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:12 schreef Anthonie24 het volgende:
en ik hoop dat BadderHaring ook een paar klappen gaat krijgen.
Valt wel mee. Er is veel opkomend Marokkaans talent zoals Mohammed Jaraya bij Enfusion die gezien wordt als een van de grootste talenten ter wereld en de nieuwe niet zo gestoorde Badr Hari.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
4 keer staat er geen titel op het spel, dat zegt ook wel iets over het bedenkelijke niveau van die gastjes met een veel te grote bek en weinig imposant palmares. Gewoon geen titelmateriaal, simple as that.
Daar zit helaas een kern van waarheid inquote:Op donderdag 8 december 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen k-1 groot was, werd het gedomineerd door mannen als Hoost, Aerts, Bonjasky, Schilt, Kraus, Souwer. Dat zijn mannen die gewoon titels pakte en niet zo slap stonden te ouwehoeren.
Marokkanen hebben nooit geheerst in de vechtsport, altijd zogenaamd veel talent, maar tegelijkertijd een veel te grote bek en kronkel in het hoofd.
Zou Badr trouwens beter betaald worden dan Rico?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:28 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er is veel opkomend Marokkaans talent zoals Mohammed Jaraya bij Enfusion die gezien wordt als een van de grootste talenten ter wereld en de nieuwe niet zo gestoorde Badr Hari.
Maar meestal vechten die in de wat onbekendere promoties.
Vergeet niet dat Glory pas net bestaat en talent vinden niet zo snel gaat of het kunnen betalen van grote vechters zoals Saki. Meestal bestaat de basis eerst uit gevestige namen in het kickboks wereldje die redelijk onbekend zijn en niet veel kosten of vechterd die worden doorgeschoven door gym's of goede vechters uit de A-klasse competitie
Natuurlijk. Je hoeft niet mooi te zijn om model te zijn. Zolang je het maar kan en naam hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:54 schreef Yasmin__x het volgende:
Hij geeft gewoon zijn mening en op zich heeft hij een punt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En vervolgens net als Badr overal loopt te zeveren dat de hele scene nu niets meer voorstelt en dat vroeger alles beter was. En beide ook nog op een zeer onrespectvolle manier naar de huidige wereldkampioen.
Ik vind dat wat zielig.
Het is vrij duidelijk dat Badr zich niet zo houdt aan de regels van zijn geloof. Als je zijn lijftransformatie van het afgelopen half jaar bekijkt, is ook wel duidelijk dat dat niet van de spaghetti is.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:30 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Die zal vast ook wel drinken. Neukte nota bene Estelle
Neem aan van wel. Mensen tunen in voor hem.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zou Badr trouwens beter betaald worden dan Rico?
Volgens Joe Rogan zat hij aan de anabolen als ik het goed hebquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat Badr zich niet zo houdt aan de regels van zijn geloof. Als je zijn lijftransformatie van het afgelopen half jaar bekijkt, is ook wel duidelijk dat dat niet van de spaghetti is.
Gelul. De top van de kick boxers in Glory en andere platforms doet niets onder voor Badr en Bonjanski destijds. Die zijn gewoon iets te veel in hun eigen mythe gaan geloven, onder invloed van zogenaamde kenners.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:33 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon zijn mening en op zich heeft hij een punt.
K1 is dood en Glory is nog te jong voor het talent
Lijkt me overduidelijk. Jammer dat daar niet tegen opgetreden wordt. Al denk ik dat dat in het wereldje eerder regel dan uitzondering is.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:37 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Volgens Joe Rogan zat hij aan de anabolen als ik het goed heb
Dat klopt. Rico is ook gewoon een hele goede vechter die in de K1 gloriedagen ook een grote naam zou zijn geweest, denk dat mensen hem daarom ook met dat sarren omdat je verder niks van hem kan afpakken en zijn partijen indrukwekkend zijn maar ook saai.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gelul. De top van de kick boxers in Glory en andere platforms doet niets onder voor Badr en Bonjanski destijds. Die zijn gewoon iets te veel in hun eigen mythe gaan geloven, onder invloed van zogenaamde kenners.
Dat de top nu minder breed is omdat er minder broodvechters als Badr zijn is een gegeven, maar Rico had Bonjansky in zijn hoogtijdagen ook gewoon serieus partij gegeven.
Dat een Bonjansky nu dan een uitspraak doet als:"nou, als Badr zelfs niet van een Verhoeven kan winnen, dan is er iets goed mis." dan toont dat niets anders dan misplaatst disrespect.
En het ergste is, zelfs als Rico die Badr compleet naar de tering ramt, dan nog zal de mythe voortbestaan. Want dan krijg je weer het gezeik over hoe Badr hem vroeger wel had aangekund.
5 tot 10K maar, ik had veel meer verwacht. Maar puur omdat het Badr is komen mensen natuurlijk ook kijken, hij heeft lang niet gevochten dus dan lijkt het me logisch dat hij meer vraagt voor zo'n wedstrijd. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:36 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Mensen tunen in voor hem.
Maar Rico zal wel 10x beter betaald worden dan zijn normale partijen (schat dat dat rond de 5k, 10k is).
Ligt ook aan de PVV's en de share die beide vechters erin hebben
Ach, in de tijd van K1 en Pride was dat allemaal geen probleem en was het allemaal voor de show.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me overduidelijk. Jammer dat daar niet tegen opgetreden wordt. Al denk ik dat dat in het wereldje eerder regel dan uitzondering is.
Dit dusquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:12 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
appels met peren vergelijken. Rico wint prijzen omdat er geen tegenstanders van formaat meer zijn. Badr heeft gevochten tegen de grote vechters in zijn tijd bij k1. Rico zou nooit de eerste ronde door zijn gekomen als hij meedeed met het oude k1 toernooi. Badr is eindelijk een tegenstander van formaat dus als hij die wint dan is hij echt kampioen in mijn ogen.
Ik denk overigens dat er, zeker bij Pride, ook nogal eens 'voor de show' werd gevochten. De kickbox en mma wereld is erg onzuiver qua matchfixing en vooraf geregelde titels.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:47 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Ach, in de tijd van K1 en Pride was dat allemaal geen probleem en was het allemaal voor de show.
Verhoeven won van Kharitonov, Gerges, Zimmerman, Saki, Aerts, Ghita...quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:12 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
appels met peren vergelijken. Rico wint prijzen omdat er geen tegenstanders van formaat meer zijn. Badr heeft gevochten tegen de grote vechters in zijn tijd bij k1. Rico zou nooit de eerste ronde door zijn gekomen als hij meedeed met het oude k1 toernooi. Badr is eindelijk een tegenstander van formaat dus als hij die wint dan is hij echt kampioen in mijn ogen.
Dit dus. Al die lulkoek over 'vroeger'. Maar nu komt vast het verhaal dat Aerts enzo toen al op hun retour waren en blahblahblah.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Verhoeven won van Kharitonov, Gerges, Zimmerman, Saki, Aerts, Ghita...
Tjahhhhh, vraag en aanbod. Sponsors, kaartjeskopers, uitzendrechten. Tis geen vrijgevigheidsinstelling waar de vechters uit eigen zak worden betaald en meestal wil de promoting het meeste geld aan houden (zie 65 a 70%) en is er geen concurrentie.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
5 tot 10K maar, ik had veel meer verwacht. Maar puur omdat het Badr is komen mensen natuurlijk ook kijken, hij heeft lang niet gevochten dus dan lijkt het me logisch dat hij meer vraagt voor zo'n wedstrijd. Of zie ik dat verkeerd?
Vergeet Faldir Chahbari niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Verhoeven won van Kharitonov, Gerges, Zimmerman, Saki, Aerts, Ghita...
Bonjansky gaat echt niet meer hoor. Die mag niet van zijn vrouw en ziet nauwelijks nog diepte.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:56 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Tjahhhhh, vraag en aanbod. Sponsors, kaartjeskopers, uitzendrechten. Tis geen vrijgevigheidsinstelling waar de vechters uit eigen zak worden betaald en meestal wil de promoting het meeste geld aan houden (zie 65 a 70%) en is er geen concurrentie.
Natuurlijk vraagt Badr meer, die komt echt niet voor een knikker en een coupon bij de KFC vechten. Voor de rest was deze partij ook allang vooropgezet door Glory, Ziggo Sport en de UFC. Rico zat echt niet random bij Studio Ziggo Sport en die vraag van Jack Van Gelder kwam niet zomaar.
Daarom heeft Glory nu ook een lang en goed contract met Ziggo Sport voor promotiedoeleinden in Nederland en uitzendrechten en met de UFC voor promotiedoeleinden en uitzendrechten in het buitenland via UFC Fight Pass.
Ze willen echt iets neerzetten en ik denk dat als Badr wint dat ze Bonjasky dan al klaar hebben.
Dat dacht ik ook bij Conor's laatste 2 partijen. Het gaat hier echt om tientallen miljoenen maar goed echt bewijs zie ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat er, zeker bij Pride, ook nogal eens 'voor de show' werd gevochten. De kickbox en mma wereld is erg onzuiver qua matchfixing en vooraf geregelde titels.
Het begint niet te leven. 95% van de mensen die interesse tonen willen alleen maar dat Badr de tyfus in geramd wordt en haken daarna weer af.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
Aerts was al op retour idd.
Toen Badr nog in de top mee deed had je de beste vechters op hun top niveau, en het waren ook nog eens de glory tijden van de sport.
Sinds Badr is gestopt is de K-1 dood , nu Badr weer eens partijtje vecht begint het weer te leven...
Toeval?
Thanx. Voor Glory is dit wel een dingetje ja, aangezien er niet heel veel meer over zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:56 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Tjahhhhh, vraag en aanbod. Sponsors, kaartjeskopers, uitzendrechten. Tis geen vrijgevigheidsinstelling waar de vechters uit eigen zak worden betaald en meestal wil de promoting het meeste geld aan houden (zie 65 a 70%) en is er geen concurrentie.
Natuurlijk vraagt Badr meer, die komt echt niet voor een knikker en een coupon bij de KFC vechten. Voor de rest was deze partij ook allang vooropgezet door Glory, Ziggo Sport en de UFC. Rico zat echt niet random bij Studio Ziggo Sport en die vraag van Jack Van Gelder kwam niet zomaar.
Daarom heeft Glory nu ook een lang en goed contract met Ziggo Sport voor promotiedoeleinden in Nederland en uitzendrechten en met de UFC voor promotiedoeleinden en uitzendrechten in het buitenland via UFC Fight Pass.
Ze willen echt iets neerzetten en ik denk dat als Badr wint dat ze Bonjasky dan al klaar hebben.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het begint niet te leven. 95% van de mensen die interesse tonen willen alleen maar dat Badr de tyfus in geramd wordt en haken daarna weer af.
Jij.quote:
Ja die had door de trap van Badr toch schade opgelopen aan zijn netvlies?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bonjansky gaat echt niet meer hoor. Die mag niet van zijn vrouw en ziet nauwelijks nog diepte.
Bonjasky werd eind augustus voor de vierde keer aan zijn oog geopereerd. Zijn netvlies laat los, waardoor vechten erg gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:00 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Ja die had door de trap van Badr toch schade opgelopen aan zijn netvlies?
Vanwege een kickboxwedstrijd?quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga je morgen samen met Badrharing onderduiken.
Tjahhhh kijk naar Holzken.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Thanx. Voor Glory is dit wel een dingetje ja, aangezien er niet heel veel meer over zijn.![]()
Badr vs Bonjasky zou wel een mooie pot zijn.
Fuck man. Dat zo'n Badr gewoon het einde van je carriere en brood op de plank betekent door zijn onsportief vermogenquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bonjasky werd eind augustus voor de vierde keer aan zijn oog geopereerd. Zijn netvlies laat los, waardoor vechten erg gevaarlijk is.
"Ik ben nu nog aan het herstellen, maar als ik reëel ben moet ik gewoon stoppen. Wel zou ik nog heel graag een mooie afscheidswedstrijd vechten", aldus Bonyasky tegenover AT5.
Twee weken geleden begon Bonyasky zijn eigen (kick)boks-school in Almere, de Remy Bonyasky Academy.
http://www.at5.nl/artikelen/48305/remy-bonjasky-stopt-met-vechten
Staan wel veel spelfouten in.![]()
Badrharing heeft al weken een grote bek en is er 100% zeker van overtuigd dat Badr K.O gaat , mocht Badr morgen winnen gaat ie sowieso onderduiken.quote:
Hier ben ik het volkomen mee eens. Het zijn in dit geval natuurlijk twee hele verschillende vechters. Rico is meer van de techniek en Badr is meer een straatvechter, Badr heeft ook gezegd dat hij maar 1 ronde wil vechten, dat is ook zijn techniek er gelijk vol in gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:08 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Tjahhhh kijk naar Holzken.
Vraag aan iedereen in Nederland wie Holzken is en 99% antwoord wie?
Vraag diezelfde vraag aan iedereen en vervang Holzken met Badr Hari en zelfs een kind van 9 weet wie het is.
Voor een promotie is het ook moeilijk. Hoe promoot je een rustige stille vechter die respect en waardigheid uitstraalt? Mensen betalen niet voor Holzken maar voor commotie, sensatie, actie oftewel Badr.
Ik denk dat als Glory het beter had gepromoot met als titel bad vs good, Nederland vs Marokko dat je dan nog meer geld had binnen geharkt
Baddergod.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het begint niet te leven. 95% van de mensen die interesse tonen willen alleen maar dat Badr de tyfus in geramd wordt en haken daarna weer af.
Dat artikel is ook uit 2010 ik denk niet dat het er veel beter op is geworden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:10 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Fuck man. Dat zo'n Badr gewoon het einde van je carriere en brood op de plank betekent door zijn onsportief vermogen
Het boeit mij niet eens zoveel, ik zou m'n geld op Rico zetten. Vind het gewoon leuk dat Badr sws een paar goeie klappen gaat krijgen en het is een mooie pot.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badrharing heeft al weken een grote bek en is er 100% zeker van overtuigd dat Badr K.O gaat , mocht Badr morgen winnen gaat ie sowieso onderduiken.
Klopt. Hij wilt Verhoeven zoveel druk opleggen die eerste ronde dat hij (wel) moet komen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hier ben ik het volkomen mee eens. Het zijn in dit geval natuurlijk twee hele verschillende vechters. Rico is meer van de techniek en Badr is meer een straatvechter, Badr heeft ook gezegd dat hij maar 1 ronde wil vechten, dat is ook zijn techniek er gelijk vol in gaan.
En nu het hele verhaal.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:17 schreef PSVCL het volgende:
Rico vocht in totaal 58 partijen;
Rico heeft 49 partijen gewonnen en 10 partijen verloren;
Rico won 13 keer op KO, 27% van zijn 59 partijen;
Rico is al 10 partijen op rij ongeslagen in Glory;
Badr vocht in totaal 118 partijen;
Badr heeft 106 partijen gewonnen en 12 partijen verloren;
Badr won 92 keer op KO, 80% van zijn 118 partijen
Daarom wou Glory ook niks van hem weten en zie nu.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat artikel is ook uit 2010 ik denk niet dat het er veel beter op is geworden.![]()
De sport onwaardig die Badr.
Hehe.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:19 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Klopt. Hij wilt Verhoeven zoveel druk opleggen die eerste ronde dat hij (wel) moet komen.
Daar was hij ook de hele tijd mee bezig voor de wedstrijd, Rico druk opleggen want eerlijk is eerlijk, Badr is verre van fit en heeft al jaren niet gevochten en dat is Rico's pluspunt dan weer.
Tegen Overreem 2 lukte het ook om hem gek te maken, dus wie weet.
It's gonna be dirty
Die trainer van hem is nou ook niet bepaald een helder licht.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:21 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Daarom wou Glory ook niks van hem weten en zie nu.
Ik heb te doen met die ouwe judoka die dit geregeld heeft (ben zijn naam vergeten). Hij moet er dus voor zorgen dat Badr niks flikt maar Badr is een ongeleid projectiel die zelfs geen respect voor hem heeft
Valt wel mee. Dubbele dekking + bokshandschoenen, anders is het voorbij.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehe.
Al die filmpjes waarin ze aan het trainen zijn.![]()
Rico gaat er ook gelijk voor, niks aftasten het is alles of niks voor allebei, mooi om te zien. Altijd als ik die klappen zie denk ik jullie gaan niet oud worden. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, maar zoveel klappen op je hoofd kan niet goed wezen.
Ik weet er ook weer niet zoveel van af hoor, ik kijk er gewoon graag naar. Ik kijk nooit naar mma eigenlijk, wel een mooie sport. Wat mij altijd opvalt, Badr mikt altijd op het hoofd en Rico meer op het lichaam. Rico kan ook betere highkicks geven, maar Badr heeft weer betere vuisten en het ' Marokkaans temperament', dus gewoon meer testosteron eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:25 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Dubbele dekking + bokshandschoenen, anders is het voorbij.
Daarom vind ik mma leuker. Bij kickboksen is het tegenover elkaar staan en erg tactisch, bij mma is het veel realistischer en meer footwork
Mike is een chille gozer. Alleen sociaal niet echt vaardig.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die trainer van hem is nou ook niet bepaald een helder licht.
Maar old skool vs new skool, prachtig.
Ik ken die hele gast verder niet hoor, maar hij komt daar niet al te slim over. Zal best een geschikte kerel zijn verder. Weet jij toevallig wat zo iemand verdient?quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:53 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Mike is een chille gozer. Alleen sociaal niet echt vaardig.
Maar wel een echte familieman, voor de rest is het voor hem natuurlijk ook poen en werk
Hoezo 'realistisch'?quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:25 schreef Derazzi het volgende:
[..]
bij mma is het veel realistischer en meer footwork
Nou en vent.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Ronaldo en Benz niet bij de selectie van Madrid voor morgenavond...
[ afbeelding ]
Welk postquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nou en vent.
Reageer eens op mijn post, aangezien jij nogal een kampioen bent in domme vragen stellen.
''Het boeit mij niet eens zoveel, ik zou m'n geld op Rico zetten. Vind het gewoon leuk dat Badr sws een paar goeie klappen gaat krijgen en het is een mooie pot.''quote:
Okquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
''Het boeit mij niet eens zoveel, ik zou m'n geld op Rico zetten. Vind het gewoon leuk dat Badr sws een paar goeie klappen gaat krijgen en het is een mooie pot.''
Een overhand van een 120+ kilo wegende professionele mma vechter met mma gloves komt toch wel iets harder aan dan een kickbokser met bokshandschoenen aanquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:15 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Hoezo 'realistisch'?
Hebben ze bij MMA echt pijn en is het bij kickboksen slechts toneel?
Ja, want een klap van Rico/Badr voel je immers toch niet, ze hebben immers toch handschoenen aanquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:23 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Een overhand van een 120+ kilo wegende professionele mma vechter met mma gloves komt toch wel iets harder aan dan een kickbokser met bokshandschoenen aan
Het ging over 'onderduiken', waar je zelf over begon.quote:
Ben al zeker 5 jaar gestoptquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het ging over 'onderduiken', waar je zelf over begon.
Jij moet minder blowen vriend.
Geef nou eens antwoord op mijn vraag. Waarom zou ik moeten 'onderduiken' als Rico morgen verliest?quote:
Whahaha je spuit hier je gal over Westerse waarden met je innerlijke jihad en andere allah akbar bullshit (en ff vergeten dat mohammed een pedofiel was die aicha van 9 neukte) maar je blowt welquote:
Iemand van pedofilie beschuldigen is nooit netjes. Hou je in man.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:28 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Whahaha je spuit hier je gal over Westerse waarden met je innerlijke jihad en andere allah akbar bullshit (en ff vergeten dat mohammed een pedofiel was die aicha van 9 neukte) maar je blowt wel
Zeker onder een afdakje zodat allah het niet ziet? en wel netjes ramadan enzo
Omdat je hier ook Rico loopt op te hemelen en anti Badr bent..quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord op mijn vraag. Waarom zou ik moeten 'onderduiken' als Rico morgen verliest?
Ben je nou niet een klein beetje te dom om te schijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |