En over 10 jaar is zijn vriendin 30kg aangekomen.quote:
quote:Maar inmiddels is het hier eigenlijk een gewoon huishouden geworden met een wasmand vol stinkende kleding, een vriendin die na het werk 'moe' is, gemekker als ik VI wil kijken of als er vrienden langs komen.
The horror.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:14 schreef Harvest89 het volgende:
Haha, TS heeft "The ball and chain".
Nu moeten jullie gaan trouwen, zij moet een paar kinderen uitpoepen, en daarna gaat het allemaal snel bergafwaarts.
Jij gaat je kapot werken, zij komt 50kg aan, en geeft jouw geld uit aan haar en de kinderen. Accepteer je dat niet, ben je een zak stront.
Je leven is over TS.
Huishouden hoort er ook wel bij, alleen die fase dat alles leuk en nieuw is en dat je heel kosmopolitisch 's avonds allerlei exclusieve maaltijden gaat staan bereiden samen, goede wijn drinkt en op elke plek in het huis wilt seksen duurt ook maar een paar weken ben ik nu achter.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:16 schreef Myrr het volgende:
Ah, zo te lezen woont TS zijn vriendin samen met een gepamperde manchild.
Huishouden hoort erbij, elke dag weer. Wen er maar aan. Als je schone sokken en boxers wil, weet je zelf ook wel waar de wasmachine staat.
slechte seks hebben na een paar wekenquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:24 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Huishouden hoort er ook wel bij, alleen die fase dat alles leuk en nieuw is en dat je heel kosmopolitisch 's avonds allerlei exclusieve maaltijden gaat staan bereiden samen, goede wijn drinkt en op elke plek in het huis wilt seksen duurt ook maar een paar weken ben ik nu achter.
Natuurlijk is dit topic wat overdreven gesteld want het is alsnog leuk, alleen als de nieuwigheid er af is, zie je toch steeds vaker dat leven doorschemeren waar je als 20 jarige met je vrienden nog over zei dat je 'zo nooit zou worden'.
Over een tijdje gaat ze je saai vinden, en wil ze door andere mannen genomen worden. Een extreem gespierde alfa met monsterlul, jij moet dan als een echte cuckold toekijken hoe ze door hem wordt geneukt. Daarna mag je haar misschien nog schoonlikken, als je geluk hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:24 schreef Enowapi het volgende:
Huishouden hoort er ook wel bij, alleen die fase dat alles leuk en nieuw is en dat je heel kosmopolitisch 's avonds allerlei exclusieve maaltijden gaat staan bereiden samen, goede wijn drinkt en op elke plek in het huis wilt seksen duurt ook maar een paar weken ben ik nu achter.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Over een tijdje gaat ze je saai vinden, en wil ze door andere mannen genomen worden. Een extreem gespierde alfa met monsterlul, jij moet dan als een echte cuckold toekijken hoe ze door hem wordt geneukt. Daarna mag je haar misschien nog schoonlikken, als je geluk hebt.
En vergeet inderdaad niet de Efteling uitjes. Een verschrikkelijk pretpark, maar de kids vinden het leuk dus moet je van je gf er heen.
Jij staat dan in de hitte, urenlang in de rij bij zo'n kinderachtbaan, met je irritante kinderen die ontsporen omdat ze zo lang moeten wachten. Ondertussen duwt je gf zich vol met snacks bij de eetkraam.
Natuurlijk, en waarschijnlijk geeft ze daarna die knappe jongeman een blowjob achter de kraam, terwijl TS met de kids in "Thomas de trein" zit.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]en flirt ze met de man achter de snackkraam.
Dus je wilde met je vrienden je vriendin betasten, achter elkaar naar boven rennen en een wipje maken?quote:Op zaterdag 26 november 2016 09:45 schreef Enowapi het volgende:
gemekker als ... er vrienden langs komen
quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en waarschijnlijk geeft ze daarna die knappe jongeman een blowjob achter de kraam, terwijl TS met de kids in "Thomas de trein" zit.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
TS heeft duidelijk een lelijkerd als vriendin.
Het droomscenario dat jij in je OP schetst komt wel degelijk voor, maar alleen bij knappe actieve vrouwen die van seks houden.
Stap 1. Koop geen volvoquote:Op zaterdag 26 november 2016 11:18 schreef halfway het volgende:
TS een week eerder.
20 november 2016 @ 08:42 • 16
Enowapi
Jij was iets van 17 toch TS?
Bij uitstek de leeftijd waarop iedereen om het hardst roept dat ze niet burgerlijk willen worden, maar vanaf een jaar of 25 weet iedereen niet hoe snel ze toch een burgerlul kunnen worden.
🐮
gewoon geen kinderen nemen. Opgelost!!quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:22 schreef Enowapi het volgende:
[..]
The horror.
Voordeel is nu inderdaad nog dat we een dubbel inkomen hebben en geen kinderen. Nu vind ik dat voorlopig ook nog niet nodig, want ik ben 27 en GF is 24, maar het leven dat jij omschrijft lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk.
Zie wel eens van die ouders met snottebel dragende kinderen op hun arm, vorige week nog toen sinterklaas hier aan kwam. Vreselijk..
Horror!quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:24 schreef Barrah het volgende:
Vraag of je moeder bij jullie komt wonen om het huishouden te doen.
Een vrouw op Lease met een optie tot Koop.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:56 schreef Heisenberg77 het volgende:
Dat krijg je met Nederlandse feministen koken niet doen niets in het huis houden je haalt een semi golddigger in huis meer niet
ben niet zo voor geile wijven, lijkt me nogal vermoeiendquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:05 schreef Swlabr het volgende:
Haha jij bent waarschijnlijk gewoon een lamzak. Je vriendin heeft sowieso spijt dat ze is gesetteld met een net-niet man![]()
Niks zo ongeil als een vent die zijn eigen boontjes niet kan doppen en verwacht net zo verzorgd te worden als door zijn moeder.
Je vriendin zal gauw vreemd gaan met een leuke, welopgevoede, interessante, zelfstandige, volwassen en niet gepamperde vent
Er is een verschil tussen een feminist zijn en lui zijn. Wat jij beschrijft is gewoon luiheid.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:56 schreef Heisenberg77 het volgende:
Dat krijg je met Nederlandse feministen koken niet doen niets in het huis houden je haalt een semi golddigger in huis meer niet
Zo ben ik ook. Ik ben niet lelijk, hoog opgeleid en kan prima een vriendin krijgen op zich, maar ik vind mijn leven nog heerlijk zo : werken, 's avonds gamen en/of naar de gym, weekend alle tijd voor mijzelf : of (zoals dit weekend) geen ene fuck doen, of naar de stad met vrienden, met een andere vriend naar de bios of gewoon bij mij thuis fifa spelen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:19 schreef Aiciu het volgende:
Daarom gewoon vrijgezel blijven![]()
Dit is precies de reden waarom ik het niet wil![]()
Ondertussen beginnen mijn leeftijdgenoten met kinderen en ben ik nog aan het chillen als vanouds
Ik vind dat als je met iemand een relatie begint en het "settlen" noemt dat het dan niet het waard is. Dat is in een relatie stappen puur om in een relatie te zitten. Als je een relatie hebt zorg en dan voor dat bijde personen dat echt willen en er gelukkig van worden, zo niet dan is dat geen gezonde relatie en als je gaat trouwen gaat het echt niet beter worden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:31 schreef Eden_88 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Ik ben niet lelijk, hoog opgeleid en kan prima een vriendin krijgen op zich, maar ik vind mijn leven nog heerlijk zo : werken, 's avonds gamen en/of naar de gym, weekend alle tijd voor mijzelf : of (zoals dit weekend) geen ene fuck doen, of naar de stad met vrienden, met een andere vriend naar de bios of gewoon bij mij thuis fifa spelen.
Het kutte is alleen dat mensen die gaan settelen op een gegeven moment op je neer gaan kijken. Die vinden dan dat je blijft 'hangen' in het leven en die gaan zichzelf interessanter, verstandiger en volwassener dan jij vinden.
Dat maak ik nu serieus mee met een paar vrienden. Je zou je er niet aan moeten storen, maar ik doe het wel.
Nu al? Die zijn ook vroeg.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:19 schreef Aiciu het volgende:
Daarom gewoon vrijgezel blijven![]()
Dit is precies de reden waarom ik het niet wil![]()
Ondertussen beginnen mijn leeftijdgenoten met kinderen en ben ik nog aan het chillen als vanouds
O en dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon geen kinderen nemen. Opgelost!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
Dat neerkijken noem ik arrogantie. Hun probleem, niet het jouwe.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:31 schreef Eden_88 het volgende:
Het kutte is alleen dat mensen die gaan settelen op een gegeven moment op je neer gaan kijken. Die vinden dan dat je blijft 'hangen' in het leven en die gaan zichzelf interessanter, verstandiger en volwassener dan jij vinden.
Dat maak ik nu serieus mee met een paar vrienden. Je zou je er niet aan moeten storen, maar ik doe het wel.
Denk ook dat het ouderlijk huis nooit verlaten is, omdat lekker koken ook al een hoogtepunt was/is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:56 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb je nooit op jezelf gewoond dat je niet gewend bent aan iets simpels als het huishouden?
quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:50 schreef Belgosome het volgende:
Troll.
KLB / Geen geluk in de liefde.
Een maand geleden had je niet eens een vriendin..
Dan heb je gewoon de verkeerde vriendin uitgekozenquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:24 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit topic wat overdreven gesteld want het is alsnog leuk, alleen als de nieuwigheid er af is, zie je toch steeds vaker dat leven doorschemeren waar je als 20 jarige met je vrienden nog over zei dat je 'zo nooit zou worden'.
Korte kapsels kunnen best leuk staan hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 14:48 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Meeste wijven veranderen als ze echt samen gaan wonen. maar het echte einde is als zij haar kapsel kortwiekt want dat is lekker makkelijk...
Ja klopt. Alleen de reden waarom ze het kort knippen is niet leuk...quote:Op zondag 27 november 2016 14:51 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Korte kapsels kunnen best leuk staan hoor.
Nou ja, het is vaak best praktisch. Toch niks mis mee?quote:Op zondag 27 november 2016 14:51 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen de reden waarom ze het kort knippen is niet leuk...
Schattig dat je denkt dat er voorlopig nog geen kinderen komen want jullie zijn pas 27 en 24.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:22 schreef Enowapi het volgende:
[..]
The horror.
Voordeel is nu inderdaad nog dat we een dubbel inkomen hebben en geen kinderen. Nu vind ik dat voorlopig ook nog niet nodig, want ik ben 27 en GF is 24, maar het leven dat jij omschrijft lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk.
Zie wel eens van die ouders met snottebel dragende kinderen op hun arm, vorige week nog toen sinterklaas hier aan kwam. Vreselijk..
mss eerst nog een hond..quote:Op zondag 27 november 2016 15:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Schattig dat je denkt dat er voorlopig nog geen kinderen komen want jullie zijn pas 27 en 24.
Binnen een jaar is ze zwanger.
En als het een beetje tegen zit heeft TS over beiden helemaal niets te zeggen en wordt het hem alleen meegedeeld.quote:
TS komt om 1730 uur thuis na een lange saaie dag op kantoor en de daarna volgende files. Om er achter te komen dat zijn vriendin een hont gekocht heeft en nog erger het eten niet klaar heeft.quote:Op zondag 27 november 2016 16:25 schreef probeer het volgende:
[..]
En als het een beetje tegen zit heeft TS over beiden helemaal niets te zeggen en wordt het hem alleen meegedeeld.
Ik ben juist degene die kookt. En wat betreft honden, die komen er niet inquote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
TS komt om 1730 uur thuis na een lange saaie dag op kantoor en de daarna volgende files. Om er achter te komen dat zijn vriendin een hont gekocht heeft en nog erger het eten niet klaar heeft.
Verkeerde account?quote:Op zondag 27 november 2016 16:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ben juist degene die kookt. En wat betreft honden, die komen er niet in
Nee, was meer een reactie dat de vrouw wat mij betreft niet hoeft te koken. Uiteraard gaat die voorwaarde alleen op als ze ook gewoon werkt.quote:
En een paar weken later vraagt ze doodleuk of TS haar de volgende dag naar haar afspraak bij de dokter kan brengen. "Waarom dan?" Omdat ze heeft besloten met de pil te stoppen en deze maand niet meer ongesteld is geworden.quote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
TS komt om 1730 uur thuis na een lange saaie dag op kantoor en de daarna volgende files. Om er achter te komen dat zijn vriendin een hont gekocht heeft en nog erger het eten niet klaar heeft.
Idd. ZIJ heeft het besloten.quote:Op zondag 27 november 2016 18:14 schreef probeer het volgende:
[..]
En een paar weken later vraagt ze doodleuk of TS haar de volgende dag naar haar afspraak bij de dokter kan brengen. "Waarom dan?" Omdat ze heeft besloten met de pil te stoppen en deze maand niet meer ongesteld is geworden.
Zeggen alleen je vriendinnen, er zijn echt heel weinig vrouwen waar het goed bij staat. Gewoon niet doen, echt niet. Half lang is nog tot daar aan toe maar die gekortwiekte kapseltjes zijn verschrikkelijk.quote:Op zondag 27 november 2016 14:51 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Korte kapsels kunnen best leuk staan hoor.
Smaken verschillen manquote:Op maandag 28 november 2016 07:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeggen alleen je vriendinnen, er zijn echt heel weinig vrouwen waar het goed bij staat. Gewoon niet doen, echt niet. Half lang is nog tot daar aan toe maar die gekortwiekte kapseltjes zijn verschrikkelijk.
Ik vind het zelf leuk, niet alleen omdat mijn vriendinnen het zeggen. Zelf heb ik het ook kort, maar dan niet zo zeer "pittig".quote:Op maandag 28 november 2016 07:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeggen alleen je vriendinnen, er zijn echt heel weinig vrouwen waar het goed bij staat. Gewoon niet doen, echt niet. Half lang is nog tot daar aan toe maar die gekortwiekte kapseltjes zijn verschrikkelijk.
Verzorgen? Kun je dan niet beter gewoon bij je moeder blijven wonen?quote:Op zondag 27 november 2016 15:11 schreef Fushia2 het volgende:
Daarom ook nooit wat beginnen met een blanke West Europese vrouw.
Buitenlandse vrouwen verzorgen hun man stukken beter.
Dit. Als je iets kut vindt, doe er dan wat aan.quote:Op maandag 28 november 2016 14:37 schreef finsdefis het volgende:
Van al het andere wat je niet bevalt ben je zelf ook (deels) schuldig.
Mee eens, duidelijke en eerlijk afspraken maken. Samen wonen is een beetje geven en nemen.quote:Op maandag 28 november 2016 14:37 schreef finsdefis het volgende:
Wat een nachtmerriescenario. Woon al 7 jaar samen (waarvan eerste 2 jaar als huisgenoten) en ervaar dat gelukkig niet zo.
Niks beter dan je eigen stek waar je je vrienden altijd kan uitnodigen en kan doen wat je zelf wilt. Je moet het alleen wel afdwingen of in elk geval gewoon afspreken dat je je niet in laat perken. Dan krijg je inderdaad van die labrador+kind+pittig kort kapsel-situaties. Van al het andere wat je niet bevalt ben je zelf ook (deels) schuldig.
spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man weet.
Voor seks moet je een negerin of latina hebben. Geen blanke pit, ts
zo tering, zo ziet de mijne er ook uit.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:14 schreef Harvest89 het volgende:
Haha, TS heeft "The ball and chain".
Nu moeten jullie gaan trouwen, zij moet een paar kinderen uitpoepen, en daarna gaat het allemaal snel bergafwaarts.
Jij gaat je kapot werken, zij komt 50kg aan, en geeft jouw geld uit aan haar en de kinderen. Accepteer je dat niet, ben je een zak stront.
Je leven is over TS.
Klopt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
slechte seks hebben na een paar wekenTS heeft beperkte kwaliteiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |