abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166906147
Het leek me altijd enorm tof om samen te wonen met een vriendin. Zo zag ik dat ongeveer voor me:

Je komt thuis uit je werk, iets eerder of iets later dan je GF. Eenmaal beiden thuis drink je een alcoholische versnapering als ontspannertje. Je kookt samen een heerlijke maaltijd in elkaar of je bestelt wat.

Vervolgens kruip je met een wijn op de bank, en door de alcohol word je beiden een beetje geil, je krijgt een blowjob en vervolgens ren je achter elkaar naar boven naar de slaapkamer voor een wipje.

Daarna ga je douchen, ga je beneden op de bank zitten en je neemt weer een drankje. Vervolgens samen TV kijken naar fantastische programma's als Cherso en lekker alles belachelijk maken. Daarna word je toch weer geil en begin je je vriendin weer te betasten. Om een uur of 11 naar bed, ga je nog ff neuken en daarna weer slapen, en de volgende ochtend naar je werk ^O^

Zo zag ik dat dus voor mij, maar nu ik eenmaal drie maanden samen woon merk ik dat de realiteit toch wel anders is. Zoals hiervoor omschreven ging het wel de eerste paar dagen, toen we nog helemaal blij waren met ons nieuwe huis. Maar inmiddels is het hier eigenlijk een gewoon huishouden geworden met een wasmand vol stinkende kleding, een vriendin die na het werk 'moe' is, gemekker als ik VI wil kijken of als er vrienden langs komen.

Klacht : mijn beeld over samenwonen blijkt een utopie.
pi_166906160
Haha TS is er in getrapt
  zaterdag 26 november 2016 @ 09:47:49 #3
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166906162
Ga terug naar mama
pi_166906170
Fantasie is altijd beter dan werkelijkheid.
Nu is het enkel nog wachten tot ze dik en vadsig wordt en grote hemaonderbroeken gaat dragen.
pi_166906180
Haha de sleur slaat toe, nog ff en je loopt met 2,1 kind door de efteling.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_166906185
Pics van de vriendin?
pi_166906191
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
Haha TS is er in getrapt
En over 10 jaar is zijn vriendin 30kg aangekomen.
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:05:21 #8
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_166906349
quote:
Maar inmiddels is het hier eigenlijk een gewoon huishouden geworden met een wasmand vol stinkende kleding, een vriendin die na het werk 'moe' is, gemekker als ik VI wil kijken of als er vrienden langs komen.
_O-
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:14:41 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_166906441
Haha, TS heeft "The ball and chain".

Nu moeten jullie gaan trouwen, zij moet een paar kinderen uitpoepen, en daarna gaat het allemaal snel bergafwaarts.

Jij gaat je kapot werken, zij komt 50kg aan, en geeft jouw geld uit aan haar en de kinderen. Accepteer je dat niet, ben je een zak stront.

Je leven is over TS. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_166906453
Ah, zo te lezen woont TS zijn vriendin samen met een gepamperde manchild.

Huishouden hoort erbij, elke dag weer. Wen er maar aan. Als je schone sokken en boxers wil, weet je zelf ook wel waar de wasmachine staat.
pi_166906486
Daarom wachten tot je iemabd trouwt.

Dit klinkt als een op seks gebaseerde relatie, en je wekt niet het gevoel dat je jouw hele leven met haar samen wil doorbrengen.
n
pi_166906534
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:14 schreef Harvest89 het volgende:

Nu moeten jullie gaan trouwen, zij moet een paar kinderen uitpoepen, en daarna gaat het allemaal snel bergafwaarts.

Jij gaat je kapot werken, zij komt 50kg aan, en geeft jouw geld uit aan haar en de kinderen. Accepteer je dat niet, ben je een zak stront.

The horror.

Voordeel is nu inderdaad nog dat we een dubbel inkomen hebben en geen kinderen. Nu vind ik dat voorlopig ook nog niet nodig, want ik ben 27 en GF is 24, maar het leven dat jij omschrijft lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk.

Zie wel eens van die ouders met snottebel dragende kinderen op hun arm, vorige week nog toen sinterklaas hier aan kwam. Vreselijk..
pi_166906570
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:16 schreef Myrr het volgende:
Ah, zo te lezen woont TS zijn vriendin samen met een gepamperde manchild.

Huishouden hoort erbij, elke dag weer. Wen er maar aan. Als je schone sokken en boxers wil, weet je zelf ook wel waar de wasmachine staat.
Huishouden hoort er ook wel bij, alleen die fase dat alles leuk en nieuw is en dat je heel kosmopolitisch 's avonds allerlei exclusieve maaltijden gaat staan bereiden samen, goede wijn drinkt en op elke plek in het huis wilt seksen duurt ook maar een paar weken ben ik nu achter.

Natuurlijk is dit topic wat overdreven gesteld want het is alsnog leuk, alleen als de nieuwigheid er af is, zie je toch steeds vaker dat leven doorschemeren waar je als 20 jarige met je vrienden nog over zei dat je 'zo nooit zou worden'.
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:26:22 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_166906584
Gaan jullie kinderen nemen of wordt dat onderwerp angstvallig vermeden?
pi_166906698
O doet ze dat bij jou niet dan??

Ik bibber wel elke dag je vriendin aan, ze wilt wel hoor :B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_166906913
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:24 schreef Enowapi het volgende:

[..]

Huishouden hoort er ook wel bij, alleen die fase dat alles leuk en nieuw is en dat je heel kosmopolitisch 's avonds allerlei exclusieve maaltijden gaat staan bereiden samen, goede wijn drinkt en op elke plek in het huis wilt seksen duurt ook maar een paar weken ben ik nu achter.

Natuurlijk is dit topic wat overdreven gesteld want het is alsnog leuk, alleen als de nieuwigheid er af is, zie je toch steeds vaker dat leven doorschemeren waar je als 20 jarige met je vrienden nog over zei dat je 'zo nooit zou worden'.
slechte seks hebben na een paar weken :') TS heeft beperkte kwaliteiten
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:52:09 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_166906950
quote:

Over een tijdje gaat ze je saai vinden, en wil ze door andere mannen genomen worden. Een extreem gespierde alfa met monsterlul, jij moet dan als een echte cuckold toekijken hoe ze door hem wordt geneukt. Daarna mag je haar misschien nog schoonlikken, als je geluk hebt.

En vergeet inderdaad niet de Efteling uitjes. Een verschrikkelijk pretpark, maar de kids vinden het leuk, dus moet je van je gf er heen.

Jij staat dan in de hitte, urenlang in de rij bij zo'n kinderachtbaan, met je irritante kinderen die ontsporen omdat ze zo lang moeten wachten. Ondertussen duwt je gf zich vol met snacks bij de eetkraam.
pi_166906974
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Over een tijdje gaat ze je saai vinden, en wil ze door andere mannen genomen worden. Een extreem gespierde alfa met monsterlul, jij moet dan als een echte cuckold toekijken hoe ze door hem wordt geneukt. Daarna mag je haar misschien nog schoonlikken, als je geluk hebt.

En vergeet inderdaad niet de Efteling uitjes. Een verschrikkelijk pretpark, maar de kids vinden het leuk dus moet je van je gf er heen.

Jij staat dan in de hitte, urenlang in de rij bij zo'n kinderachtbaan, met je irritante kinderen die ontsporen omdat ze zo lang moeten wachten. Ondertussen duwt je gf zich vol met snacks bij de eetkraam.
:D en flirt ze met de man achter de snackkraam.
pi_166907082
Haha deze TS. Wat een figuur.
Misschien moet je ook eens bij jezelf nagaan waarom ze geen zin in je gegyl meer heeft? Als je alleen maar een beetje wilt drinken, eten en batsen snap ik dat je vriendin op een gegeven moment 'moe' is.
Nu is het wachten op het gesprek dat ze vreemd is gegaan.
  zaterdag 26 november 2016 @ 11:00:17 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_166907091
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:53 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

:D en flirt ze met de man achter de snackkraam.
Natuurlijk, en waarschijnlijk geeft ze daarna die knappe jongeman een blowjob achter de kraam, terwijl TS met de kids in "Thomas de trein" zit.
pi_166907135
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:45 schreef Enowapi het volgende:
gemekker als ... er vrienden langs komen
Dus je wilde met je vrienden je vriendin betasten, achter elkaar naar boven rennen en een wipje maken?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_166907165
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Natuurlijk, en waarschijnlijk geeft ze daarna die knappe jongeman een blowjob achter de kraam, terwijl TS met de kids in "Thomas de trein" zit.
:')
pi_166907240
TS heeft duidelijk een lelijkerd als vriendin.

Het droomscenario dat jij in je OP schetst komt wel degelijk voor, maar alleen bij knappe actieve vrouwen die van seks houden.
pindazakje
pi_166907340
TS een week eerder.

20 november 2016 @ 08:42 • 16
Enowapi
Jij was iets van 17 toch TS?

Bij uitstek de leeftijd waarop iedereen om het hardst roept dat ze niet burgerlijk willen worden, maar vanaf een jaar of 25 weet iedereen niet hoe snel ze toch een burgerlul kunnen worden.

🐮
  Moderator zaterdag 26 november 2016 @ 11:22:35 #25
45833 crew  Fogel
pi_166907379
Je droom was om dagelijks minimaal 5-6 eenheden alcohol te drinken? Dat deel kan nog steeds... B:)B
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_166907650
Neem een latina, lekker zorgzaam :P
pi_166907724
Oh ja, ben je al getrouwd. Zo nee, nog een jaartje wachten en je bent het wel. Dan gelijk gaat het haar eraf en is ze 50 kilo zwaarder
pi_166907853
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
TS heeft duidelijk een lelijkerd als vriendin.

Het droomscenario dat jij in je OP schetst komt wel degelijk voor, maar alleen bij knappe actieve vrouwen die van seks houden.
Deze man weet.

Voor seks moet je een negerin of latina hebben. Geen blanke pit, ts
pi_166907884
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:18 schreef halfway het volgende:
TS een week eerder.

20 november 2016 @ 08:42 • 16
Enowapi
Jij was iets van 17 toch TS?

Bij uitstek de leeftijd waarop iedereen om het hardst roept dat ze niet burgerlijk willen worden, maar vanaf een jaar of 25 weet iedereen niet hoe snel ze toch een burgerlul kunnen worden.

🐮
Stap 1. Koop geen volvo
Stap 2. Neem geen kinderen.
Stap 3...
  zaterdag 26 november 2016 @ 11:55:09 #30
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166907941
Tis tog gofferedomme nie normoaal
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166907966
Dat krijg je met Nederlandse feministen koken niet doen niets in het huis houden je haalt een semi golddigger in huis meer niet
pi_166908148
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:22 schreef Enowapi het volgende:

[..]

The horror.

Voordeel is nu inderdaad nog dat we een dubbel inkomen hebben en geen kinderen. Nu vind ik dat voorlopig ook nog niet nodig, want ik ben 27 en GF is 24, maar het leven dat jij omschrijft lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk.

Zie wel eens van die ouders met snottebel dragende kinderen op hun arm, vorige week nog toen sinterklaas hier aan kwam. Vreselijk..
gewoon geen kinderen nemen. Opgelost!!
Ja doei.
  zaterdag 26 november 2016 @ 12:13:40 #33
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166908252
Door kinderen wordt alles burgerlijk. Die moet je in het condoom weten te houden.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 26 november 2016 @ 12:24:05 #34
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_166908459
Vraag of je moeder bij jullie komt wonen om het huishouden te doen.
pi_166908888
Admiral Ackbar: It's A Trap!
pi_166908903
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:24 schreef Barrah het volgende:
Vraag of je moeder bij jullie komt wonen om het huishouden te doen.
Horror!
pi_166908929
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:56 schreef Heisenberg77 het volgende:
Dat krijg je met Nederlandse feministen koken niet doen niets in het huis houden je haalt een semi golddigger in huis meer niet
Een vrouw op Lease met een optie tot Koop.
pi_166910271
Haha jij bent waarschijnlijk gewoon een lamzak. Je vriendin heeft sowieso spijt dat ze is gesetteld met een net-niet man ;(

Niks zo ongeil als een vent die zijn eigen boontjes niet kan doppen en verwacht net zo verzorgd te worden als door zijn moeder.

Je vriendin zal gauw vreemd gaan met een leuke, welopgevoede, interessante, zelfstandige, volwassen en niet gepamperde vent :*
  zaterdag 26 november 2016 @ 14:07:13 #39
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_166910303
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:46 schreef halfway het volgende:

[..]

Horror!
Ergo, het kan altijd erger :')
pi_166910307
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:05 schreef Swlabr het volgende:
Haha jij bent waarschijnlijk gewoon een lamzak. Je vriendin heeft sowieso spijt dat ze is gesetteld met een net-niet man ;(

Niks zo ongeil als een vent die zijn eigen boontjes niet kan doppen en verwacht net zo verzorgd te worden als door zijn moeder.

Je vriendin zal gauw vreemd gaan met een leuke, welopgevoede, interessante, zelfstandige, volwassen en niet gepamperde vent :*
ben niet zo voor geile wijven, lijkt me nogal vermoeiend
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_166910380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:56 schreef Heisenberg77 het volgende:
Er is een verschil tussen een feminist zijn en lui zijn. Wat jij beschrijft is gewoon luiheid.
pi_166910450
Alle plannen die ik had om met een vrouw te trouwen zijn na het lezen van dit topic wel verdwenen.
pi_166910541
Daarom gewoon vrijgezel blijven :7

Dit is precies de reden waarom ik het niet wil :D

Ondertussen beginnen mijn leeftijdgenoten met kinderen en ben ik nog aan het chillen als vanouds _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_166910818
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:19 schreef Aiciu het volgende:

Ondertussen beginnen mijn leeftijdgenoten met kinderen en ben ik nog aan het chillen als vanouds _O_
Zo ben ik ook. Ik ben niet lelijk, hoog opgeleid en kan prima een vriendin krijgen op zich, maar ik vind mijn leven nog heerlijk zo : werken, 's avonds gamen en/of naar de gym, weekend alle tijd voor mijzelf : of (zoals dit weekend) geen ene fuck doen, of naar de stad met vrienden, met een andere vriend naar de bios of gewoon bij mij thuis fifa spelen.

Het kutte is alleen dat mensen die gaan settelen op een gegeven moment op je neer gaan kijken. Die vinden dan dat je blijft 'hangen' in het leven en die gaan zichzelf interessanter, verstandiger en volwassener dan jij vinden.

Dat maak ik nu serieus mee met een paar vrienden. Je zou je er niet aan moeten storen, maar ik doe het wel.
pi_166910951
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:31 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Zo ben ik ook. Ik ben niet lelijk, hoog opgeleid en kan prima een vriendin krijgen op zich, maar ik vind mijn leven nog heerlijk zo : werken, 's avonds gamen en/of naar de gym, weekend alle tijd voor mijzelf : of (zoals dit weekend) geen ene fuck doen, of naar de stad met vrienden, met een andere vriend naar de bios of gewoon bij mij thuis fifa spelen.

Het kutte is alleen dat mensen die gaan settelen op een gegeven moment op je neer gaan kijken. Die vinden dan dat je blijft 'hangen' in het leven en die gaan zichzelf interessanter, verstandiger en volwassener dan jij vinden.

Dat maak ik nu serieus mee met een paar vrienden. Je zou je er niet aan moeten storen, maar ik doe het wel.
Ik vind dat als je met iemand een relatie begint en het "settlen" noemt dat het dan niet het waard is. Dat is in een relatie stappen puur om in een relatie te zitten. Als je een relatie hebt zorg en dan voor dat bijde personen dat echt willen en er gelukkig van worden, zo niet dan is dat geen gezonde relatie en als je gaat trouwen gaat het echt niet beter worden.
pi_166910964
TS krijgt een dikwijf die werkloos is. :')

Ook nog kinderen die steeds tegen je schreeuwen. :')

Top leven. ^O^
  zaterdag 26 november 2016 @ 14:43:02 #47
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_166911069
TS laat niets meer van zich horen in dit topic. Ik vermoed dat hij is geschrokken van alle reacties en nu bezig is met het opbouwen van een alcohol verslaving :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_166911239
GAME OVER
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_166912350
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:19 schreef Aiciu het volgende:

Nu al? Die zijn ook vroeg.
pi_166912354
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gewoon geen kinderen nemen. Opgelost!!
O en dit natuurlijk.
pi_166912532
muahahaha. meeste jongeren gaan ook uit elkaar als ze samen gaan wonen.

dan heb je niet meer dat je elkaar ziet als je gwn fking geil bent mr altijd die kenkerkop in je buurt xD

automatisch geen seks meer want minder spanning. fucking sleur alles.

#life
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  zaterdag 26 november 2016 @ 16:56:52 #52
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166913606
Heb je nooit op jezelf gewoond dat je niet gewend bent aan iets simpels als het huishouden?
pi_166913950
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:44 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nu al? Die zijn ook vroeg.
26 valt toch wel mee?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_166915377
Je weet niet hoe de wasmachine werkt?
pi_166915530
Samenwonende lulletjes die niks meer mogen van hun vriendin zijn nog wel het meest tragisch.
pi_166916644
Haha wat een gigantische faal!
Zonder wrijving geen glans
pi_166917052
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:49 schreef LievePoetin het volgende:
GAME OVER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_166918105
Whehehe TS, p0wned wie einer n00b _O_ _O-

Daarom gewoon lekker vrijgezel blijven en lekker alleen blijven wonen. Huishouden moet je dan wel 100% in je eentje doen, maar ach, als dat alles is... ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:31 schreef Eden_88 het volgende:

Dat neerkijken noem ik arrogantie. Hun probleem, niet het jouwe.
Ik maak het ook mee, maar eigenlijk stoor ik me er niet aan. Hoogstens begrijp ik hun niet, maar meer ook niet. :)
The only way you can be original, is to be yourself.
  zaterdag 26 november 2016 @ 20:48:48 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166918729
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:56 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb je nooit op jezelf gewoond dat je niet gewend bent aan iets simpels als het huishouden?
Denk ook dat het ouderlijk huis nooit verlaten is, omdat lekker koken ook al een hoogtepunt was/is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166918787
Troll.
KLB / Geen geluk in de liefde.

Een maand geleden had je niet eens een vriendin..
pi_166928989
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:50 schreef Belgosome het volgende:
Troll.
KLB / Geen geluk in de liefde.

Een maand geleden had je niet eens een vriendin..
pi_166929810
Verzonnen topics van TS :')
pi_166930196
quote:

[..]

Dan heb je gewoon de verkeerde vriendin uitgekozen :7
pi_166931422
Meeste wijven veranderen als ze echt samen gaan wonen. maar het echte einde is als zij haar kapsel kortwiekt want dat is lekker makkelijk...
pi_166931513
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:48 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Meeste wijven veranderen als ze echt samen gaan wonen. maar het echte einde is als zij haar kapsel kortwiekt want dat is lekker makkelijk...
Korte kapsels kunnen best leuk staan hoor. :)
pi_166931528
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:51 schreef PixieWhite het volgende:

[..]

Ja klopt. Alleen de reden waarom ze het kort knippen is niet leuk...
pi_166931770
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:51 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Ja klopt. Alleen de reden waarom ze het kort knippen is niet leuk...
Nou ja, het is vaak best praktisch. Toch niks mis mee?
pi_166932047
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:22 schreef Enowapi het volgende:

[..]

The horror.

Schattig dat je denkt dat er voorlopig nog geen kinderen komen want jullie zijn pas 27 en 24.

Binnen een jaar is ze zwanger.
"Pools are perfect for holding water"
pi_166932179
Daarom ook nooit wat beginnen met een blanke West Europese vrouw.

Buitenlandse vrouwen verzorgen hun man stukken beter.
pi_166932282
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 15:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Schattig dat je denkt dat er voorlopig nog geen kinderen komen want jullie zijn pas 27 en 24.

Binnen een jaar is ze zwanger.
mss eerst nog een hond..
pi_166934133
Ga je toch op jezelf wonen? :')
pi_166934409
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:15 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

mss eerst nog een hond..
En als het een beetje tegen zit heeft TS over beiden helemaal niets te zeggen en wordt het hem alleen meegedeeld.
pi_166934580
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 16:25 schreef probeer het volgende:

[..]

En als het een beetje tegen zit heeft TS over beiden helemaal niets te zeggen en wordt het hem alleen meegedeeld.
TS komt om 1730 uur thuis na een lange saaie dag op kantoor en de daarna volgende files. Om er achter te komen dat zijn vriendin een hont gekocht heeft en nog erger het eten niet klaar heeft.
pi_166934720
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

TS komt om 1730 uur thuis na een lange saaie dag op kantoor en de daarna volgende files. Om er achter te komen dat zijn vriendin een hont gekocht heeft en nog erger het eten niet klaar heeft.
Ik ben juist degene die kookt. En wat betreft honden, die komen er niet in :r
pi_166934739
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 16:38 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik ben juist degene die kookt. En wat betreft honden, die komen er niet in :r
Verkeerde account?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_166934866
quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef nostra het volgende:

[..]

Verkeerde account?
Nee, was meer een reactie dat de vrouw wat mij betreft niet hoeft te koken. Uiteraard gaat die voorwaarde alleen op als ze ook gewoon werkt.
pi_166936128
Trap je vrouw het huis uit. Daarna is er weer van alles mogelijk!
pi_166936561
Niks mis mee als een man soms kookt, als die dat leuk vind waarom niet. Je kunt eens per maand de klusjes verdelen, gewoon eerlijke afspraken maken van wie wat doet in het huishouden. Stel dat de man een hekel heeft aan koken doet die een ander klusje.
pi_166937123
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

En een paar weken later vraagt ze doodleuk of TS haar de volgende dag naar haar afspraak bij de dokter kan brengen. "Waarom dan?" Omdat ze heeft besloten met de pil te stoppen en deze maand niet meer ongesteld is geworden.
pi_166937210
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
Haha TS is er in getrapt
Zoals de evolutie het wilde.
Surinaamse mannen zijn zo dom nog niet.
pi_166938165
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 18:14 schreef probeer het volgende:

[..]

En een paar weken later vraagt ze doodleuk of TS haar de volgende dag naar haar afspraak bij de dokter kan brengen. "Waarom dan?" Omdat ze heeft besloten met de pil te stoppen en deze maand niet meer ongesteld is geworden.
Idd. ZIJ heeft het besloten.
pi_166948858
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:51 schreef PixieWhite het volgende:

[..]

Zeggen alleen je vriendinnen, er zijn echt heel weinig vrouwen waar het goed bij staat. Gewoon niet doen, echt niet. Half lang is nog tot daar aan toe maar die gekortwiekte kapseltjes zijn verschrikkelijk.
  maandag 28 november 2016 @ 07:02:18 #83
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166948864
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 07:00 schreef Wotte het volgende:

[..]

Zeggen alleen je vriendinnen, er zijn echt heel weinig vrouwen waar het goed bij staat. Gewoon niet doen, echt niet. Half lang is nog tot daar aan toe maar die gekortwiekte kapseltjes zijn verschrikkelijk.
Smaken verschillen man ^O^
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166948867
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 07:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Smaken verschillen man ^O^
Broer, moedig dit nou alsjeblieft niet aan :'(
pi_166948888
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 07:00 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik vind het zelf leuk, niet alleen omdat mijn vriendinnen het zeggen. Zelf heb ik het ook kort, maar dan niet zo zeer "pittig".

[ Bericht 3% gewijzigd door PixieWhite op 28-11-2016 07:39:54 ]
pi_166948946
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:11 schreef Fushia2 het volgende:
Daarom ook nooit wat beginnen met een blanke West Europese vrouw.

Buitenlandse vrouwen verzorgen hun man stukken beter.
Verzorgen? Kun je dan niet beter gewoon bij je moeder blijven wonen?
  maandag 28 november 2016 @ 07:45:07 #87
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_166948947
Bla bla bla kut leven
Koop een dagboek
pi_166954532
ik voel je man, in het verleden wel eens gedaan, nooit weer
pi_166954659
Zo gaat dat hier nog steeds. Behalve dat geil dingetje dan, dat wil mijn moeder niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 14:08:46 ]
  maandag 28 november 2016 @ 14:37:41 #90
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_166955220
Wat een nachtmerriescenario. Woon al 7 jaar samen (waarvan eerste 2 jaar als huisgenoten) en ervaar dat gelukkig niet zo.

Niks beter dan je eigen stek waar je je vrienden altijd kan uitnodigen en kan doen wat je zelf wilt. Je moet het alleen wel afdwingen of in elk geval gewoon afspreken dat je je niet in laat perken. Dan krijg je inderdaad van die labrador+kind+pittig kort kapsel-situaties. Van al het andere wat je niet bevalt ben je zelf ook (deels) schuldig.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_166955266
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:37 schreef finsdefis het volgende:
Van al het andere wat je niet bevalt ben je zelf ook (deels) schuldig.
Dit. Als je iets kut vindt, doe er dan wat aan.
Ja doei.
pi_166955866
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:37 schreef finsdefis het volgende:
Wat een nachtmerriescenario. Woon al 7 jaar samen (waarvan eerste 2 jaar als huisgenoten) en ervaar dat gelukkig niet zo.

Niks beter dan je eigen stek waar je je vrienden altijd kan uitnodigen en kan doen wat je zelf wilt. Je moet het alleen wel afdwingen of in elk geval gewoon afspreken dat je je niet in laat perken. Dan krijg je inderdaad van die labrador+kind+pittig kort kapsel-situaties. Van al het andere wat je niet bevalt ben je zelf ook (deels) schuldig.
Mee eens, duidelijke en eerlijk afspraken maken. Samen wonen is een beetje geven en nemen.
pi_166955876
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:50 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Deze man weet.

Voor seks moet je een negerin of latina hebben. Geen blanke pit, ts
spreek je uit ervaring?
Ola
  maandag 28 november 2016 @ 15:18:08 #94
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_166955889
TS heeft een vriendin die hij elke avond kan bespringen en klaagt nog steeds...

*huilt in 9 maanden droogstaan
pi_166958148
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:17 schreef Doenoe het volgende:

[..]

spreek je uit ervaring?
Krijg jij een stijve van een blanke pit?
pi_166959110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:14 schreef Harvest89 het volgende:

zo tering, zo ziet de mijne er ook uit.

Begint ook te drammen over trouwen en kinderen. Toen ik vroeger klein was is er psychopathie bij mij vastgesteld. Misschien is dit wel een mooi moment om het te vertellen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_166959152
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:50 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

slechte seks hebben na een paar weken :') TS heeft beperkte kwaliteiten
Klopt.
Je moet haar tegen de muur zetten en genadeloos rammen.
Dan pas krijg je een supervriendin.

Maar met een slap dingetje in haar kutje roeren, ja, dan krijg je dit soort toestanden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_166959715
Als je geen kinderen wil kun je dat toch gewoon zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')