Op zaterdag 26 november 2016 12:45 schreef keste010 het volgende:Toch nog maar een post dan, omdat ik bepaalde users hier zeker hun 'faam' gun:
1.Sylvana Simonstrofee - Beste discussievoerder.
Ik denk niet dat we het het makkelijk met elkaar eens worden, maar ik vind de stijl van
Ryon in de discussie erg te prijzen. Wie inhoud levert, zal ook inhoud terug verwachten. En dat zonder er makkelijk van af te maken of in dogma's te vervallen. Juist dat laatste vind ik knap voor iemand die m.i. aardig rechts is.
Een goede tweede plaats overigens voor
deelnemer. Niemand die de marktideologie beter begrijpt dan hem; en niemand die zo goed de vinger op de zere plek kan leggen.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
Dit is altijd een strijd tussen PVV'ers en marktfundamentalisten. Beiden kunnen zelden iets anders dan meningen als feiten presenteren, je woorden verdraaien, hun verantwoordelijkheid ontwijken (het "hullie doen het ook" van PVV'ers hier neemt wel erg trieste vormen aan) en blijven hameren op allang achterhaalde dogma's zoals dat ontwikkelingssamenwerking niet werkt of economische groei altijd goed is. Ik twijfel erg tussen CynicusRomanticusRob en
PietVerdriet, maar ga toch voor de laatste. En dan vooral vanwege het hoge manipulatieve gehalte.
3. Frans Timmermanstrofee - User met de meeste "dossierkennis".
Waar hij ze altijd vandaan haalt weet ik niet, maar als ik een dosis statistiekjes nodig heb kan ik altijd bij
Klopkoek aankloppen.
4. Paul Cliteurtrofee – User die verwerpelijke meningen het mooist weet in te pakken.
Paper_Tiger doet altijd alsof hij een vrijheidsstrijder is, maar kan niet verbloemen dat het toch echt alleen om hemzelf gaat. Dat anderen een andere opvatting over vrijheid hebben, daar is geen ruimte voor..
5. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Een soort combi-trofee met de beste moderator:
Hexagon. Als er ergens interessante verkiezingen zijn of een politiek plan gelanceerd is dan komt een OP meestal van zijn hand. Verder iemand die altijd rustig is in het bewaken van een rustige discussie.
6. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Deze gaat zeker naar
deelnemer. Bij zijn epistels over de marktideologie kan je vaak alleen maar knikken.
7. Barack Obamatrofee - Wie mis je het meest?
Mad_Scientist. Tevens de beste discussievoerder die hier rondgelopen heeft.
8. Jesse Klavertrofee - Beste nieuwkomer.
Geen idee wie nieuw is.
9. Judith Sargentinitrofee- Beste allochtonen-knuffelaar.
Velen zullen het een weg-met-ons-mentaliteit noemen, maar
Xa1pt is iemand die ik graag zie ageren tegen de ongefundeerde xenofobie hier.
10. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
Ik denk dan toch
Bram van Loon. Niet omdat ik het oneens ben, maar omdat die wel erg blijft hangen in het idee dat een partij als GroenLinks niet meer links zou zijn. Volgens mij inmiddels wel een beetje bijgedraaid trouwens.
11. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Metro200512. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob.
Tja, al die gefrustreerde PVV'ers die hier rondlopen zijn hetzelfde. Geen inhoud, geen verantwoordelijkheid, geen solidariteit. Eigenlijk alleen een grote bek. Wie ik daar dus voor moet uitkiezen? Doe
bluemoon23 maar.
15. Thierry Baudettrofee - De zuurste user.
Dat is uiteraard
PietVerdriet. Geen uitleg nodig.
17. Liliane Heldertrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen.
Dat wordt
braindead2000. Ook geen uitleg nodig.
18. Anouchka van Miltenburgtrofee - Meest meelijwekkende user.
Met mensen wiens gezicht je nooit hebt gezien moet je nooit medelijden hebben. Geen nominatie dus.
19. Halbe Zijlstratrofee - Beste troll.
Ik hoop vooral dat dit een troll is, want anders heb ik echt geen idee wat die hier loopt te doen:
john2406