quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er een darts subforum komt.
Je ui trouwensquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VBL / [Europa League: De Nederlandse clubs] Ajax, Feyenoord en AZ #38 OEEE
JR wilde graag een lekker wijf erin, ook al niet goed?quote:
Beetje lang hoofd. Nog langer dan mijn lul manquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR wilde graag een lekker wijf erin, ook al niet goed?
Als er een darts subforum komt is hij er niet uit weg te slaan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM kan niet vaak genoeg vertellen hoe stom hij darten vindt. Toch komt hij in de topics.
Ben jij daadwerkelijk zo kieskeurig?quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beetje lang hoofd. Nog langer dan mijn lul man
Ik heb een abo waarmee ik UI's uit kan schakelen, hoezee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
Godver en nu zie ik Stijns ui ook weer. Op mobiel is het toch wat aangenamer allemaal
Het is een tikkie vervormd misschien, google maar gewoon op haarquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beetje lang hoofd. Nog langer dan mijn lul man
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij daadwerkelijk zo kieskeurig?
Naam?quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een tikkie vervormd misschien, google maar gewoon op haar
Jaloersquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een abo waarmee ik UI's uit kan schakelen, hoezee.
Davy is volgens mij echt zoals hij zich op dit forum voor doet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:07 schreef hafcfan het volgende:
GGMM is een kansloze act. Samen met Davy een zeer treurig koppel
Jezus, lekker wijf man.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meghan Markle
Veel plezier, dibbes
Waarom zou je dat willen? UI's zijn juist leuk en geven een beetje het karakter van de user weer.quote:
Nou nou nou. Ik noem ze niet lelijk of iets.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje, geen wonder dat die meisjes zo onzeker raken.
Nogmaals vraag me niet waarom ik het leuk vind totaal idiote UI's te hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? UI's zijn juist leuk en geven een beetje het karakter van de user weer.
Oordelen op username.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? UI's zijn juist leuk en geven een beetje het karakter van de user weer.
Mensen kunnen er toch niet perfect uitzien.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ik noem ze niet lelijk of iets.![]()
GSM Kim. Die gaat knallen op het WK
Dit raakt Stijn recht in het hart. Ouwe Denk stemmer die die er rondlooptquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je houdt van oude mannen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nogmaals vraag me niet waarom ik het leuk vind totaal idiote UI's te hebben
Meh dat is matig.quote:
Mwah 1 op de 100.000 misschienquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen kunnen er toch niet perfect uitzien.
Kim heeft Price en Taylor op zijn route in de tweede en derde ronden. Als hij een beetje in vorm is, kan hij best Taylor het vuur aan de schenen leggen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ik noem ze niet lelijk of iets.![]()
GSM Kim. Die gaat knallen op het WK
En dan heeft diegene een kutkarakter of is diegene depressief omdat de rest allemaal zo lelijk isquote:
Of ze heeft zoveel keus dat ze echt niet voor mij gaat kiezen, voor zover je kunt spreken van een keuzequote:Op zaterdag 26 november 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heeft diegene een kutkarakter of is diegene depressief omdat de rest allemaal zo lelijk is
De meest knappe zijn vaak wel tering arrogant ja of dom. Of beide.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heeft diegene een kutkarakter of is diegene depressief omdat de rest allemaal zo lelijk is
Kiezen gewoon voor de mannen met the moneyquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of ze heeft zoveel keus dat ze echt niet voor mij gaat kiezen, voor zover je kunt spreken van een keuze
De meest waarschijnlijke optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |