quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er een darts subforum komt.
Je ui trouwensquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VBL / [Europa League: De Nederlandse clubs] Ajax, Feyenoord en AZ #38 OEEE
JR wilde graag een lekker wijf erin, ook al niet goed?quote:
Beetje lang hoofd. Nog langer dan mijn lul manquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR wilde graag een lekker wijf erin, ook al niet goed?
Als er een darts subforum komt is hij er niet uit weg te slaan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM kan niet vaak genoeg vertellen hoe stom hij darten vindt. Toch komt hij in de topics.
Ben jij daadwerkelijk zo kieskeurig?quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beetje lang hoofd. Nog langer dan mijn lul man
Ik heb een abo waarmee ik UI's uit kan schakelen, hoezee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
Godver en nu zie ik Stijns ui ook weer. Op mobiel is het toch wat aangenamer allemaal
Het is een tikkie vervormd misschien, google maar gewoon op haarquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beetje lang hoofd. Nog langer dan mijn lul man
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij daadwerkelijk zo kieskeurig?
Naam?quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een tikkie vervormd misschien, google maar gewoon op haar
Jaloersquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een abo waarmee ik UI's uit kan schakelen, hoezee.
Davy is volgens mij echt zoals hij zich op dit forum voor doet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:07 schreef hafcfan het volgende:
GGMM is een kansloze act. Samen met Davy een zeer treurig koppel
Jezus, lekker wijf man.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meghan Markle
Veel plezier, dibbes
Waarom zou je dat willen? UI's zijn juist leuk en geven een beetje het karakter van de user weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |