Nou nou nou. Ik noem ze niet lelijk of iets.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje, geen wonder dat die meisjes zo onzeker raken.
Nogmaals vraag me niet waarom ik het leuk vind totaal idiote UI's te hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? UI's zijn juist leuk en geven een beetje het karakter van de user weer.
Oordelen op username.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? UI's zijn juist leuk en geven een beetje het karakter van de user weer.
Mensen kunnen er toch niet perfect uitzien.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ik noem ze niet lelijk of iets.![]()
GSM Kim. Die gaat knallen op het WK
Dit raakt Stijn recht in het hart. Ouwe Denk stemmer die die er rondlooptquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je houdt van oude mannen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nogmaals vraag me niet waarom ik het leuk vind totaal idiote UI's te hebben
Meh dat is matig.quote:
Mwah 1 op de 100.000 misschienquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen kunnen er toch niet perfect uitzien.
Kim heeft Price en Taylor op zijn route in de tweede en derde ronden. Als hij een beetje in vorm is, kan hij best Taylor het vuur aan de schenen leggen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ik noem ze niet lelijk of iets.![]()
GSM Kim. Die gaat knallen op het WK
En dan heeft diegene een kutkarakter of is diegene depressief omdat de rest allemaal zo lelijk isquote:
Of ze heeft zoveel keus dat ze echt niet voor mij gaat kiezen, voor zover je kunt spreken van een keuzequote:Op zaterdag 26 november 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heeft diegene een kutkarakter of is diegene depressief omdat de rest allemaal zo lelijk is
De meest knappe zijn vaak wel tering arrogant ja of dom. Of beide.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heeft diegene een kutkarakter of is diegene depressief omdat de rest allemaal zo lelijk is
Kiezen gewoon voor de mannen met the moneyquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of ze heeft zoveel keus dat ze echt niet voor mij gaat kiezen, voor zover je kunt spreken van een keuze
De meest waarschijnlijke optie
Nja ze hoeft niet perse ergens voor te kiezen natuurlijk, gaat er meer om hoe die persoon is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of ze heeft zoveel keus dat ze echt niet voor mij gaat kiezen, voor zover je kunt spreken van een keuze
De meest waarschijnlijke optie
Goeie studiekeuze gemaakt danquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kiezen gewoon voor de mannen met the money
Voor of nadat hij Trump tegen het lijf liep?quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:13 schreef wimderon het volgende:
Josh Payne doet mij denken aan Macaulay Culkin.
Ja dat bedoelde ik een beetje te zeggen, maar het aanbod is ietsje ruimer waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ze hoeft niet perse ergens voor te kiezen natuurlijk, gaat er meer om hoe die persoon is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast voor the looks![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:15 schreef hafcfan het volgende:
Ze is nu met Prince Harry volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast voor the looksOh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |