SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
El Ghazi na solo 1-0 https://twitter.com/FOXSportsnl/status/802238035232374784?lang=nl
Frenkie 2-0, rust![]()
El Ghazi probeert zich prima terug te vechten zoquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
El Ghazi na solo 1-0 https://twitter.com/FOXSportsnl/status/802238035232374784?lang=nl
Frenkie 2-0, rust![]()
Kan hij mooi Traoré vervangen tijdens de Afrika Cup.Oh.![]()
Hij is in ieder geval wel goed bezig. Toch een beetje het ongelijk van Bosz aan het bewijzen? Als ik hem zo zie (ok, wel op een niveautje lager) vind ik hem beter dan Traore.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi probeert zich prima terug te vechten zo![]()
Kan hij mooi Traoré vervangen tijdens de Afrika Cup.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Hoezo het ongelijk van Bosz? Hij liet het in de Eredivisie nooit zien toen hij eens mocht spelen. Hij laat juist zien dat een stapje terug om in vorm te komen juist goed voor hem is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel goed bezig. Toch een beetje het ongelijk van Bosz aan het bewijzen? Als ik hem zo zie (ok, wel op een niveautje lager) vind ik hem beter dan Traore.Oh.![]()
door Valentijn Driessen
& Mike Verweij
Humor kan Marc Overmars (43) niet worden ontzegd. Vlak voordat de directeur spelersbeleid aanschuift voor het exclusieve interview, overhandigt hij drie zakjes met snoepgoed. Kikkertjes van Haribo.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:24:10Morgen in @telesport ... Overmars zegt dat #Ajax overweegt salarisplafond van 1 miljoen euro bruto te verhogen reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:25:54#Ajax heeft volgens Overmars nog steeds interesse in @KJ_Huntelaar ... morgen in @telesport reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:27:30Overmars legt in @telesport uit waarom #Ajax zijn (scoutings)werkterrein verlegt naar Zuid-Amerika reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:30:22En #Overmars vertelt over de springende 🐸, is kritisch over zijn eigen functioneren en zegt dat er in winter aankopen zullen komen. #Ajax reageer retweet
Prima teksten van Marc tot nu toe.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:31:44Als mentor van en mogelijke stand-in. Bovendien Traore na dit seizoen weg. @RotjeG @KJ_Huntelaar @telesport reageer retweet
![]()
Die zal hij vast niet zelf betaald hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:32 schreef Brammess het volgende:
door Valentijn Driessen
& Mike Verweij
Humor kan Marc Overmars (43) niet worden ontzegd. Vlak voordat de directeur spelersbeleid aanschuift voor het exclusieve interview, overhandigt hij drie zakjes met snoepgoed. Kikkertjes van Haribo.
Oh.![]()
Zou ik ook geen goed idee vinden, in deze markt, met Engelse clubs die het geen reet uitmaakt of iemand 10, 20 of 30 miljoen kost.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel gek idee he maar misschien haddem Blind en Ajax wel een bedrag afgesproken.
Mara duidelijk, ik zoek er teveel achter waarschijnlijk..blijf het zwak over vinden komenFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Destijds vond echt iedereen het belachelijk veel geld voor Blind. Het gaat momenteel ook erg snel met de explosie van transfergelden, vooral door de kettingreactie die die krankzinnige televisiedeal in Engeland veroorzaakt heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2016 09:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zou ik ook geen goed idee vinden, in deze markt, met Engelse clubs die het geen reet uitmaakt of iemand 10, 20 of 30 miljoen kost.
Mara duidelijk, ik zoek er teveel achter waarschijnlijk..blijf het zwak over vinden komen![]()
Net zoals vorig jaar graagquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vleugelspelers in de winter![]()
Weer 31 januari genot natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik doelde meer op het comfort dat Overmars uitstraalt. Vond het wel makkelijk zo...quote:Op zaterdag 26 november 2016 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Destijds vond echt iedereen het belachelijk veel geld voor Blind. Het gaat momenteel ook erg snel met de explosie van transfergelden, vooral door de kettingreactie die die krankzinnige televisiedeal in Engeland veroorzaakt heeft.Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Niet zo heel boeiend dat ze het salarisplafond willen verhogen terwijl dit toch een redelijk essentieel punt is om stappen te kunnen maken door spelers mogelijk langer te kunnen behouden, gemakkelijker over de streep te trekken naar Ajax te gaan en ze nadien voor meer geld te kunnen verkopen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:39 schreef Brammess het volgende:
Niet zo heel veel boeiends verder behalve dat ze in de winter de markt op gaan.
Oke."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Marc heeft behoorlijk gefaald afgelopen zomer. Los van de aankopen die over het algemeen best goed zijn deze zomer imo, is het zo scheef qua beleid:
-1 fatsoenlijke linksbuiten in selectie
-1 (on)fatsoenlijke linksback in selectie
-7151716 middenvelders, waardoor je vanzelf gezeik krijgt
- Contracten van Lasse en Thulani lopen aankomende zomer af. Thulani zit volgens beleid niet meer bij het eerste. Lasse heeft gewoon basisplaats, lekker consequent beleid
-Ziyech last minute halen
Nu wil die weer opa Huntelaar halen die er echt niks meer van bakt. Dat wordt niks![]()
Bij Lasse is het wel anders dan bij andere spelers. Hij is transfervrij gekomen naar Ajax en heeft gewoon krediet opgebouwd waardoor Ajax er geen problemen mee heeft als hij ook weer transfervrij vertrekt.![]()
Lasse is transfervrij gekomen toch? Plus altijd loyaal geweest en heeft met zn leeftijd toch amper restwaarde.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Er waren toch mensen die dachten dat Bosz niet overdacht was en er zeker geen link met Cruijff kon zijn?quote:Overmars : "Daardoor keken wij vast verder, waren we op zijn vertrek voorbereid, hadden we mede op advies van Johan al enkele jaren nauw contact met Peter en konden we direct toeslaan toen dat moest.”
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het fijne van de gigantische hoeveelheid middenvelders is wel dat idioten als Gudelj als het ware zichzelf selecteren en Bosz ook de luxe heeft om daarnaar te handelen en hem lekker weg te laten rottenquote:Op zaterdag 26 november 2016 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Marc heeft behoorlijk gefaald afgelopen zomer. Los van de aankopen die over het algemeen best goed zijn deze zomer imo, is het zo scheef qua beleid:
- Contracten van Lasse en Thulani lopen aankomende zomer af. Thulani zit volgens beleid niet meer bij het eerste. Lasse heeft gewoon basisplaats, lekker consequent beleid
Nu wil die weer opa Huntelaar halen die er echt niks meer van bakt. Dat wordt niks
Met name de behandeling van Schöne/Serero en ook wel de linkerflank is wel matig jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Lasse is het wel anders dan bij andere spelers. Hij is transfervrij gekomen naar Ajax en heeft gewoon krediet opgebouwd waardoor Ajax er geen problemen mee heeft als hij ook weer transfervrij vertrekt.Dus aan de hand van de aankoopwaarde wordt bepaald of een speler met aflopend contract bij het eerste blijft of nietquote:Op zaterdag 26 november 2016 11:10 schreef fathank het volgende:
Lasse is transfervrij gekomen toch? Plus altijd loyaal geweest en heeft met zn leeftijd toch amper restwaarde.Voor Boilesen is ook niet veel betaald door Ajax volgens mij....
Daarnaast heeft Thuli zich ook altijd goed gedragen. Het is gewoon fokking krom. Als je al een apart beleid hebt wat betreft dit soort spelers, hou je er dan in ieder geval aan. Dit slaat echt als kut op Dirk.![]()
Boilesen verpestte het voor zichzelf, Thulani is natuurlijk mensonwaardig; dat zullen de meeste fans ook vinden. Maar kennelijk vindt Ajax dat zij wel correct hebben gehandeld omdat ze naar eigen zeggen hem op tijd hebben laten weten hem niet meer nodig te hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Dus aan de hand van de aankoopwaarde wordt bepaald of een speler met aflopend contract bij het eerste blijft of nietVoor Boilesen is ook niet veel betaald door Ajax volgens mij....
Daarnaast heeft Thuli zich ook altijd goed gedragen. Het is gewoon fokking krom. Als je al een apart beleid hebt wat betreft dit soort spelers, hou je er dan in ieder geval aan. Dit slaat echt als kut op Dirk.![]()
Wow ik dacht dat Serero allang vertrokken was naar een club in Cyprus ofzo, maar die is gewoon al het hele seizoen ergens aan het wegkwijnen. Arme jongen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Koos er zelf voor om zn contract uit te dienen. Mocht weg maar koos ervoor om te blijven. Neemt niet weg dat het netter had gekundBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vooral dat er geen buitenspeler werd gehaald afgelopen zomer terwijl ze het er de hele transferperiode over hadden dat die zou komen. Ineens waren er opties genoeg, en nu blijkbaar toch niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Nu wil die weer opa Huntelaar halen die er echt niks meer van bakt. Dat wordt niks
Benieuwd wie ze daarvoor op het oog hebben.Oh.![]()
Blijkbaar werd voor het gehele lijstje te veel gevraagd / wilden die niet. Dan kom je weer bij de categorie Larsson uit, en daar zijn we nu onderhand achter dat die categorie het over het algemeen niet redt bij Ajax. Niet in de natuur van Overmars om boven de waarde van een speler te gaan bieden. We zitten nu met de gevolgen, in het alternatieve geval hadden we ook gevolgen gehad namelijk dat Ajax weer bekend zou staan als club die > 15 miljoen betaalt voor gearriveerde talenten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral dat er geen buitenspeler werd gehaald afgelopen zomer terwijl ze het er de hele transferperiode over hadden dat die zou komen. Ineens waren er opties genoeg, en nu blijkbaar toch niet meer.
Benieuwd wie ze daarvoor op het oog hebben.![]()
Dan stonden er zeker niet heel veel namen op dat lijstje.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijkbaar werd voor het gehele lijstje te veel gevraagd / wilden die niet. Dan kom je weer bij de categorie Larsson uit, en daar zijn we nu onderhand achter dat die categorie het over het algemeen niet redt bij Ajax. Niet in de natuur van Overmars om boven de waarde van een speler te gaan bieden. We zitten nu met de gevolgen, in het alternatieve geval hadden we ook gevolgen gehad namelijk dat Ajax weer bekend zou staan als club die > 15 miljoen betaalt voor gearriveerde talenten.
En zou me niet verbazen als ze alsnog voor een Larsson gaan.Oh.![]()
Jij hebt liever zo'n aankoop als Traore?quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Nu wil die weer opa Huntelaar halen die er echt niks meer van bakt. Dat wordt niks![]()
Mja. Ook geen jongen met een fantastische mentaliteit.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan stonden er zeker niet heel veel namen op dat lijstje.
En zou me niet verbazen als ze alsnog voor een Larsson gaan.![]()
Traoré is een rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n aankoop als Traore?Oh.![]()
Kan wel aardig voetballen, al hoop ik ook dat Marc een categorie hoger mikt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja. Ook geen jongen met een fantastische mentaliteit.Oh.![]()
Ziyech speelt toch ook zo nu en dan rechtsbuiten?quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet het daar beter dan toen hij in de spits stond.![]()
Vind ik prima, we hebben hem niet nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:37 schreef Vasion het volgende:
Ik zie Hunterlaar eerder naar Turkije gaan dan naar Ajax trouwens.Oh.![]()
Alleen op het begin toen hij moest wennen, sinds die bekerwedstrijd tegen Willem II half september heeft hij daar niet meer gespeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ziyech speelt toch ook zo nu en dan rechtsbuiten?Oh.![]()
Die is gehuurd. En dat vond ik van de zomer best logisch. Achteraf is het makkelijk lullen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n aankoop als Traore?Dit. Van de zomer had ie mogen komen, nu niet meerquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik prima, we hebben hem niet nodig.![]()
![]()
Dan moeten we (vooral Marc eigenlijk, denk dat de supporters er minder moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan wel aardig voetballen, al hoop ik ook dat Marc een categorie hoger mikt.) accepteren dat we weer 15 miljoen voor spelers gaan betalen. En uiteindelijk ook minder spelers uit de jeugdopleiding vermoed ik, die, laten we eerlijk zijn, al tijden niet functioneert. En het vernieuwingsproject daarin is halverwege afgebroken.
PSV 2.0 kunnen we het wel noemen.![]()
Ziyech had je ook niet nodig, maar je haalt hem wel om een sterkere selectie te krijgen. Allemaal leuk hoor die Dolberg, maar die gaat straks een dip krijgen en dan is het wel fijn om een speler te hebben waarvan je weet wat je aan hem hebt. Tot nu toe zijn de andere aanvallers van Ajax te wisselvallig.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik prima, we hebben hem niet nodig.![]()
Sorry huurspeler inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is gehuurd. En dat vond ik van de zomer best logisch. Achteraf is het makkelijk lullen.![]()
wat heeft ziyech met huntelaar te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ziyech had je ook niet nodig, maar je haalt hem wel om een sterkere selectie te krijgen. Allemaal leuk hoor die Dolberg, maar die gaat straks een dip krijgen en dan is het wel fijn om een speler te hebben waarvan je weet wat je aan hem hebt. Tot nu toe zijn de andere aanvallers van Ajax te wisselvallig.![]()
15 miljoen is opzich wel veel geld, maar als iemand echt een duidelijke meerwaarde blijkt te zijn heb ik liever wel dat hij aangetrokken wordt. En dat van die jeugdopleiding is wel zonde, al komen er nu nog genoeg aan die al jaren in de jeugd spelen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan moeten we (vooral Marc eigenlijk, denk dat de supporters er minder moeite mee hebben) accepteren dat we weer 15 miljoen voor spelers gaan betalen. En uiteindelijk ook minder spelers uit de jeugdopleiding vermoed ik, die, laten we eerlijk zijn, al tijden niet functioneert. En het vernieuwingsproject daarin is halverwege afgebroken.
PSV 2.0 kunnen we het wel noemen.Dolberg krijgt ook nog wel zijn dip, maar daarom hebben we Cassierra nog achter de hand. En anders wel een spits uit de jeugd die je er kan neerzetten, heb liever dat ze het geld investeren in flankspelers want dat zijn de zwakke plekken in het elftal.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ziyech had je ook niet nodig, maar je haalt hem wel om een sterkere selectie te krijgen. Allemaal leuk hoor die Dolberg, maar die gaat straks een dip krijgen en dan is het wel fijn om een speler te hebben waarvan je weet wat je aan hem hebt. Tot nu toe zijn de andere aanvallers van Ajax te wisselvallig.Oh.![]()
Jeugdopleiding niet meer functioneert?quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan moeten we (vooral Marc eigenlijk, denk dat de supporters er minder moeite mee hebben) accepteren dat we weer 15 miljoen voor spelers gaan betalen. En uiteindelijk ook minder spelers uit de jeugdopleiding vermoed ik, die, laten we eerlijk zijn, al tijden niet functioneert. En het vernieuwingsproject daarin is halverwege afgebroken.
PSV 2.0 kunnen we het wel noemen.Je hebt pas die Grieken verslagen met drie jeugdspelers in de basis.
![]()
Wat er achter de huidige Jong Ajax generatie zit is niet veel bijzonders volgens mij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jeugdopleiding niet meer functioneert?Je hebt pas die Grieken verslagen met drie jeugdspelers in de basis.
Oh.![]()
Kleine correctie: lijkt te zijn. Want op het moment vaan aankopen moet dat nog maar blijken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
15 miljoen is opzich wel veel geld, maar als iemand echt een duidelijke meerwaarde blijkt te zijn heb ik liever wel dat hij aangetrokken wordt. En dat van die jeugdopleiding is wel zonde, al komen er nu nog genoeg aan die al jaren in de jeugd spelen.
Van wat er aan komt zie ik eigenlijk alleen in De Ligt een potentiële topper. En ook een topper oude stijl, de pre-Cruijff producten: aardige voetballers, die vooral fysiek uitblinken (typische voorbeelden zijn Tete en Bazoer). Van de Beek is aardig, redelijk compleet, misschien kan hij de subtop halen als hij zich flink doorontwikkelt. Ik ben fan van het type Nouri, maar dat ik zie het echt niet gebeuren met die jongen. En dat zijn dan de toppers die echt de jeugdopleiding hebben doorlopen.![]()
Ik zie Nouri nog wel ver komen, die wordt wel erg makkelijk afgeschreven na een matige tot slechte wedstrijd tegen de Grieken. In Jong Ajax was ie dit seizoen bijna alle wedstrijden de beste man van het veld. Hij heeft bij iedere stap die hij tot nu toe gemaakt heeft enige tijd nodig gehad om boven te komen drijven en dat zie ik 'm bij Ajax 1 ook wel doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kleine correctie: lijkt te zijn. Want op het moment vaan aankopen moet dat nog maar blijken.
Van wat er aan komt zie ik eigenlijk alleen in De Ligt een potentiële topper. En ook een topper oude stijl, de pre-Cruijff producten: aardige voetballers, die vooral fysiek uitblinken (typische voorbeelden zijn Tete en Bazoer). Van de Beek is aardig, redelijk compleet, misschien kan hij de subtop halen als hij zich flink doorontwikkelt. Ik ben fan van het type Nouri, maar dat ik zie het echt niet gebeuren met die jongen. En dat zijn dan de toppers die echt de jeugdopleiding hebben doorlopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die staan 3de in Griekenland manquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat er achter de huidige Jong Ajax generatie zit is niet veel bijzonders volgens mij.Allemaal van die semi-prof teams op een enkel team na.
![]()
Wat is dit voor reactie op mijn quotequote:Op zaterdag 26 november 2016 17:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die staan 3de in Griekenland manAllemaal van die semi-prof teams op een enkel team na.
Oh.![]()
Vergeten je pilletjes in te nemen ?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die staan 3de in Griekenland manAllemaal van die semi-prof teams op een enkel team na.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Was voor mij meer een bevestiging. Dat hij zo veel tijd nodig heeft steeds, vind ik een veeg teken. Plus hoe fysiek voetbal tegenwoordig is, om met fysieke nadelen toch ver te komen moet je wel heel goed zijn - dat zie ik bij Nouri niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Nouri nog wel ver komen, die wordt wel erg makkelijk afgeschreven na een matige tot slechte wedstrijd tegen de Grieken. In Jong Ajax was ie dit seizoen bijna alle wedstrijden de beste man van het veld. Hij heeft bij iedere stap die hij tot nu toe gemaakt heeft enige tijd nodig gehad om boven te komen drijven en dat zie ik 'm bij Ajax 1 ook wel doen.![]()
Fysiek kun je bijwerken (al zal hij nooit een krachtpatser worden), technisch vermogen niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was voor mij meer een bevestiging. Dat hij zo veel tijd nodig heeft steeds, vind ik een veeg teken. Plus hoe fysiek voetbal tegenwoordig is, om met fysieke nadelen toch ver te komen moet je wel heel goed zijn - dat zie ik bij Nouri niet.
Tot aan dit seizoen was ik ook nooit echt fan van Nouri maar hij heeft mij wel redelijk overtuigt dit seizoen. Ik heb overigens de indruk dat Bosz het ook wel in hem ziet zitten en dat ie volgend jaar vaste basisspeler gaat worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 26-11-2016 18:47:20 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verkeerde persoonquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dit voor reactie op mijn quoteMoest die gast boven je hebben.
![]()
Ik bedoelde meer vanuit zijn positie. Hij vindt dat Bosz ongelijk had ik hem niet op te stellen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo het ongelijk van Bosz? Hij liet het in de Eredivisie nooit zien toen hij eens mocht spelen. Hij laat juist zien dat een stapje terug om in vorm te komen juist goed voor hem is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 november 2016 00:52 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop zo op Tete ipv Veltman en De Ligt ipv ViergeverOh.![]()
Dromen mag. Ik droom met je mee.quote:Op zondag 27 november 2016 00:52 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop zo op Tete ipv Veltman en De Ligt ipv ViergeverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Ik heb wel zin in de wedstrijd![]()
Benieuwd of Heerenveen ons gaat afjagen net als AZ deed, en hoe Ajax daarmee omgaat.Oh.![]()
Denk dat het best lastig kan worden als Ziyech niet meedoet.quote:Op zondag 27 november 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb wel zin in de wedstrijd![]()
Benieuwd of Heerenveen ons gaat afjagen net als AZ deed, en hoe Ajax daarmee omgaat.wooblabalurg![]()
Die zal wel mee gaan doen lijkt me.quote:Op zondag 27 november 2016 01:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk dat het best lastig kan worden als Ziyech niet meedoet.Oh.![]()
Dat was inderdaad een beetje de consensus. Toch staat u19 bovenaan met 27 uit 9. Niet dat dit alles zegt, maar wel een aantal aardige spelers.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat er achter de huidige Jong Ajax generatie zit is niet veel bijzonders volgens mij.Fitter. Happier. More productive
Dat laatste kan je sowieso vergetenquote:Op zondag 27 november 2016 00:52 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop zo op Tete ipv Veltman en De Ligt ipv Viergever![]()
Van mij mag Younes wel ipv Cerny nog en dan van kant wisselen met Traore, voor de rest helemaal mee eensquote:![]()
Het eerste ook ben ik bangquote:Op zondag 27 november 2016 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat laatste kan je sowieso vergeten![]()
Cerny kon er echt geen kut van donderdag. Ben bang dat hij het niet gaat redden. Heeft net niet de snelheid om daar gebruik van te maken en hij heeft ook niet de bal zo dicht bij zich als Younes bijv.quote:![]()
En toch zag ik hem vorig jaar op snelheid toch wel wat aardige dingen doen. Dit seizoen lijkt dat inderdaad weg. Ik zou hem echter nog lang niet afschrijven. Younes is sowieso niet best, dus Cerny speeltijd gunnen kan geen kwaad.quote:Op zondag 27 november 2016 10:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny kon er echt geen kut van donderdag. Ben bang dat hij het niet gaat redden. Heeft net niet de snelheid om daar gebruik van te maken en hij heeft ook niet de bal zo dicht bij zich als Younes bijv.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Cerny viel niet echt lekker in in Ajax 1 nee, maar was eerder dit seizoen wel in vorm in Jong en deed vorig jaar ook al leuke dingen. Waarschijnlijk gewoon een dip.Assassin stabs you in your back.![]()
Hij had de snelheid en de actie wel, maar werd praktisch nooit diep gestuurd op de momenten dat hij die actie maakte en de bal ook gegeven had kunnen wordenquote:Op zondag 27 november 2016 10:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny kon er echt geen kut van donderdag. Ben bang dat hij het niet gaat redden. Heeft net niet de snelheid om daar gebruik van te maken en hij heeft ook niet de bal zo dicht bij zich als Younes bijv.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is nu idd wat minder, maar ik schrijf hem voorlopig nog niet af. Ook Nouri was bleekjes afgelopen donderdag. Ik hou me gewoon vast aan die actie en goal bij Celtic uit vorig jaar.quote:Op zondag 27 november 2016 10:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny kon er echt geen kut van donderdag. Ben bang dat hij het niet gaat redden. Heeft net niet de snelheid om daar gebruik van te maken en hij heeft ook niet de bal zo dicht bij zich als Younes bijv.![]()
Toch een traditie van Frank die in ere wordt gehouden: nagenoeg alle supporters willen een wissel, maar de trainer niet.quote:![]()
Een winnende trainer heeft gelijk helaas, ben groot fan van Bosz maar het niet laten spelen van Tete en Riedewald is toch wel heel apartquote:Op zondag 27 november 2016 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch een traditie van Frank die in ere wordt gehouden: nagenoeg alle supporters willen een wissel, maar de trainer niet.![]()
Hij werd wel een paar keer diep gestuurd en werd er dan gewoon flink uitgelopen door de linksbackquote:Op zondag 27 november 2016 12:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij had de snelheid en de actie wel, maar werd praktisch nooit diep gestuurd op de momenten dat hij die actie maakte en de bal ook gegeven had kunnen worden![]()
quote:Op zondag 27 november 2016 12:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij had de snelheid en de actie wel, maar werd praktisch nooit diep gestuurd op de momenten dat hij die actie maakte en de bal ook gegeven had kunnen wordenNatuurlijk nog niet afschrijven zo'n jongen, maar hem in de basis zetten voor Younes is natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2016 12:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Het is nu idd wat minder, maar ik schrijf hem voorlopig nog niet af. Ook Nouri was bleekjes afgelopen donderdag. Ik hou me gewoon vast aan die actie en goal bij Celtic uit vorig jaar.Heb jij poep in je ogen of zo? Younes is juist een speler waarvoor je naar het stadion gaat. De enige die in de buurt van Hazard komt qua dribbels. Prachtig om te zien man. Dan maar iets minder rendement, dat komt vanzelf wel weer. Was veruit de beste speler vorig seizoen en zeker op het einde. Kijk de wedstrijd tegen de Graafschap (quote:Op zondag 27 november 2016 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch zag ik hem vorig jaar op snelheid toch wel wat aardige dingen doen. Dit seizoen lijkt dat inderdaad weg. Ik zou hem echter nog lang niet afschrijven. Younes is sowieso niet best, dus Cerny speeltijd gunnen kan geen kwaad.) bijv. nog maar eens terug
![]()
Bij ongeveer gelijke kwaliteiten (daar valt nog over te twisten) kiest Bosz duidelijk voor ervaring boven potentie of eigen jeugd. Tegenovergesteld aan Frank.quote:Op zondag 27 november 2016 12:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een winnende trainer heeft gelijk helaas, ben groot fan van Bosz maar het niet laten spelen van Tete en Riedewald is toch wel heel apart![]()
Ben je niet goed ofzoquote:Op zondag 27 november 2016 12:31 schreef Syntix het volgende:
Kijk de wedstrijd tegen de Graafschap () bijv. nog maar eens terug
![]()
Hmm, zou kunnenquote:Op zondag 27 november 2016 12:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij werd wel een paar keer diep gestuurd en werd er dan gewoon flink uitgelopen door de linksback
Ik heb hem in ieder geval zo vaak wel de loopactie zien maken maar niet de bal zien krijgenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jong wordt er zowel bij Nouri als Cerny vaak bijgehaald, maar ik twijfel over de voorspellende waarde daarvan. Zivkovic deed het ook goed bij Jong, Bazoer erg matig maar deed het meteen daarna bij het eerste fantastisch. Denk dat het vooral belangrijk is niet te lang te blijven hanfen bij Jong.quote:Op zondag 27 november 2016 11:05 schreef Assassin92 het volgende:
Cerny viel niet echt lekker in in Ajax 1 nee, maar was eerder dit seizoen wel in vorm in Jong en deed vorig jaar ook al leuke dingen. Waarschijnlijk gewoon een dip.![]()
Het blijft toch nog echt wel een ander niveau. Veel meer tijd / ruimte om te voetballen. Mensen zien het uitblinken van el Ghazi ook als bewijs dat hij op de weg terug is, maar in mijn ogen zegt het weinig. Goed presteren in Jong is natuurlijk aanleiding om eens een kans te krijgen in het eerste, maar om echt vaste waarde te worden moet er vaak nog wel een stap gezet worden.quote:Op zondag 27 november 2016 12:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jong wordt er zowel bij Nouri als Cerny vaak bijgehaald, maar ik twijfel over de voorspellende waarde daarvan. Zivkovic deed het ook goed bij Jong, Bazoer erg matig maar deed het meteen daarna bij het eerste fantastisch. Denk dat het vooral belangrijk is niet te lang te blijven hanfen bij Jong.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voor jonge spelers is Jong Ajax een ideale opstap, de stap naar het 1e is veel minder groot dan voorheen met de competities met alleen de Jong elftallen van de profclubs.
Natuurlijk is het altijd maar afwachten of ze het definitief gaan redden maar de kans acht ik groter dan enkele jaren geleden.
Daarom snap ik niet dat bv Feyenoord maar blijft tobben op de maandagavonden tegen alleen maar Jong teams. Die zijn daardoor de aansluiting met de jeugd aan het missen tov Ajax en PSV heb ik de indruk.
Overigens was Zivkovic ook bij Jong Ajax erg matig dus dat ie daar wel goed speelde zoals nu wordt beweerd klopt voor geen meter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het grote punt met Zivkovic is imo dat hij ruimte nodig heeft. In de JL kreeg hij die haast onbeperkt, bij Ajax in het eerste vanzelfsprekend veel minderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stroef begin, daarna liep hij praktisch 1 op 1. 18 gols in 25 wedstrijden is een prima prestatie voor een spits.quote:Op zondag 27 november 2016 13:01 schreef Pedroso het volgende:
Voor jonge spelers is Jong Ajax een ideale opstap, de stap naar het 1e is veel minder groot dan voorheen met de competities met alleen de Jong elftallen van de profclubs.
Natuurlijk is het altijd maar afwachten of ze het definitief gaan redden maar de kans acht ik groter dan enkele jaren geleden.
Daarom snap ik niet dat bv Feyenoord maar blijft tobben op de maandagavonden tegen alleen maar Jong teams. Die zijn daardoor de aansluiting met de jeugd aan het missen tov Ajax en PSV heb ik de indruk.
Overigens was Zivkovic ook bij Jong Ajax erg matig dus dat ie daar wel goed speelde zoals nu wordt beweerd klopt voor geen meter.![]()
Hij speelde niet zo lekker nee, maar had ook wel iets te maken met hele gare passes.quote:Op zondag 27 november 2016 10:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny kon er echt geen kut van donderdag. Ben bang dat hij het niet gaat redden. Heeft net niet de snelheid om daar gebruik van te maken en hij heeft ook niet de bal zo dicht bij zich als Younes bijv.
wooblabalurg![]()
Scorend deed ie het uiteindelijk mss wel aardig maar voetballend kwam ie er niet aan te pas, Heeft bij Jong Ajax nooit laten zien dat ie een meerwaarde is, wat ie met zijn kwaliteiten wel had moeten doen.quote:Op zondag 27 november 2016 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Stroef begin, daarna liep hij praktisch 1 op 1. 18 gols in 25 wedstrijden is een prima prestatie voor een spits.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op zich is vandaag wel een test, met een tegenstander die aanvallend speelt en druk zet. Dat komt Ajax niet vaak tegen.
In periodes tegen Celta en Feyenoord wankelde Ajax wel eens wanneer er druk gezet werd. Nu zijn dat natuurlijk wel betere teams, het Heerenveen zonder Schaars is een middenmotor en met Schaars een subtopper.![]()
4giver speelt de laatste tijd gewoon keurig hoorquote:Op zondag 27 november 2016 13:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weer 4giver en Younes tering tyfus.![]()
![]()
Kan toch niet EL winnen met 4giver.quote:Op zondag 27 november 2016 13:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
4giver speelt de laatste tijd gewoon keurig hoorwooblabalurg![]()
En Younes begint ook steeds beter te draaien. Zou niet weten wie daar anders moest staan.quote:Op zondag 27 november 2016 13:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
4giver speelt de laatste tijd gewoon keurig hoor![]()
Iemand met rendement en oog voor teamgenoten?quote:Op zondag 27 november 2016 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Younes begint ook steeds beter te draaien. Zou niet weten wie daar anders moest staan.wooblabalurg![]()
Hebben we die dan?quote:Op zondag 27 november 2016 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand met rendement en oog voor teamgenoten?Oh.![]()
Minpuntjequote:Op zondag 27 november 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals verwacht, Bosz gaat niet gelijk Veltman eruit schoppen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie er na donderdag ook niet direct aanleiding toe.quote:Op zondag 27 november 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals verwacht, Bosz gaat niet gelijk Veltman eruit schoppen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt, Veltman speelde vorige week ook uitstekend, Tete was goed maar niet dat je zegt dat je niet meer om hem heen kanquote:Op zondag 27 november 2016 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie er na donderdag ook niet direct aanleiding toe.![]()
Tete speelde toen de eerste helft vrij matig vond ik.quote:Op zondag 27 november 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, Veltman speelde vorige week ook uitstekend, Tete was goed maar niet dat je zegt dat je niet meer om hem heen kanOh.![]()
Dat zou ook wel bijzonder opportunistisch zijn, om het alleen op basis van afgelopen donderdag te doenquote:Op zondag 27 november 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals verwacht, Bosz gaat niet gelijk Veltman eruit schoppen.
Al moet ik daarbij zeggen natuurlijk geen idee te hebben hoe hij het op trainingen en dergelijke doetMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete brengt aanvallend nog steeds te weinig, hij heeft geen goede voorzet en donderdag had hij ook momenten dat hij niet vooruit verdedigt.quote:Op zondag 27 november 2016 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ook wel bijzonder opportunistisch zijn, om het alleen op basis van afgelopen donderdag te doen
Al moet ik daarbij zeggen natuurlijk geen idee te hebben hoe hij het op trainingen en dergelijke doet![]()
Soms ook juist weer wel, maar dan was het weer niet helemaal het goede moment. Overigens speelde hij imo wel goed hoor, maar niet zo goed dat hij op basis van een wedstrijdje direct Veltman eruit speeltquote:Op zondag 27 november 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tete brengt aanvallend nog steeds te weinig, hij heeft geen goede voorzet en donderdag had hij ook momenten dat hij niet vooruit verdedigt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Veltman kan dan weer niet verdedigen.quote:Op zondag 27 november 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tete brengt aanvallend nog steeds te weinig, hij heeft geen goede voorzet en donderdag had hij ook momenten dat hij niet vooruit verdedigt.wooblabalurg![]()
Niemand speelt goed, alleen Dolberg, Schöne en Viergever zijn me nog niet negatief opgevallenquote:Op zondag 27 november 2016 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet best dat je beide halfspelers vreselijk slecht spelen.![]()
Die keer dat Klaassen goed doorging had hij hem ook moeten afleggen op een volledig vrijstaande Viergever.quote:Op zondag 27 november 2016 15:18 schreef Heeinz het volgende:
Die had er wel in gemogen van Klaassen, die kans van Dolberg ook wel trouwensOh.![]()
Dolberg haalt ook niet zijn niveau hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand speelt goed, alleen Dolberg, Schöne en Viergever zijn me nog niet negatief opgevallenOh.![]()
Ziyech en Klaassen spelen op de belangrijkste posities van degenen die slecht spelen, derhalve.quote:Op zondag 27 november 2016 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand speelt goed, alleen Dolberg, Schöne en Viergever zijn me nog niet negatief opgevallen
Heerenveen komt er alleen aan als ze in de counter van centrum naar flank gaan.![]()
Huh, dat gevoel had ik totaal niet. In het begin was Ajax juist beter, en toen kwam een fase dat Heerenveen meer kansjes kreeg.quote:Op zondag 27 november 2016 15:21 schreef BobW het volgende:
Twee goede kansen, maar in het begin werden ze weer overlopen zoals het begin tegen AZ.Oh.![]()
Klaassen had minimaal 1 van zijn kansen af moeten maken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zou bijna zeggen dat we van geluk mogen spreken als dit gelijk blijft, geen enkele bal valt goed en de meest simpele dingen gaan verkeerd![]()
In de winterstop maar hopen op een aankoop voor de vleugels.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
El Ghazi krijgt van mij steeds meer respect als ik Traore zie spelenIt's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Heb je El Ghazi wel eens zien spelen?quote:Op zondag 27 november 2016 16:10 schreef iPat het volgende:
El Ghazi krijgt van mij steeds meer respect als ik Traore zie spelen![]()
Tot de laatste dag van deze maand.quote:Op zondag 27 november 2016 16:11 schreef Wave103 het volgende:
Tot wanneer heeft El Ghazi pikkestraf?![]()
1 decquote:Op zondag 27 november 2016 16:11 schreef Wave103 het volgende:
Tot wanneer heeft El Ghazi pikkestraf?
Zal het toch niet slechter doen dan deze kluns lijkt me![]()
quote:Op zondag 27 november 2016 16:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je El Ghazi wel eens zien spelen?
Waarschijnlijk niet.![]()
Van alle spelers op het veld zou ik Klaassen de laatste vinden die een schwalbe zou maken.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Dat was ook geen schwalbequote:Op zondag 27 november 2016 16:16 schreef iPat het volgende:
Van alle spelers op het veld zou ik Klaassen de laatste vinden die een schwalbe zou maken.
Maar ja Makkelie hè![]()
TeteGOD - Sanchez - Flopman/4giver - Riedewald. Kom op bosz, je kunt het.
Make Ajax great AgainAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 27 november 2016 16:19 schreef Smoofie het volgende:
TeteGOD - Sanchez - Flopman/4giver - Riedewald. Kom op bosz, je kunt het.
Make Ajax great AgainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 november 2016 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]Ipv flopman of 4giver. Maar niet ipv riedegod en tetegodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Uiteraardquote:Op zondag 27 november 2016 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ipv flopman of 4giver. Maar niet ipv riedegod en tetegod![]()
Who cares, 3 punten in een lastige uitwedstrijd tegen een prima tegenstander.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Lekker hoor, prima resultaat en tweede helft weinig weggegeven.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Enkel de tweede helft gezien, maar Ajax had toch wel duidelijk de beste kansen al was het niet groots. Maar ja, drie punten tegen een goed draaiend Heerenveen, daar is niets mis mee.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
El Ghazi maar snel weer terug, want dit gaat nergens meer overquote:Op zondag 27 november 2016 16:25 schreef truedestiny het volgende:
Nette overwinning. Younes en Traore kunnen echt niet meer. Wat zijn die matig.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Overmars heeft het licht gezien ook. Slarisplafond omhoog en lb en buitenspelert.quote:Op zondag 27 november 2016 16:28 schreef franske19 het volgende:
[..]
El Ghazi gaat ijzersterk terugkomen.AFCA
Mag van mij volgende week wel basis spelen ipv Traoré.quote:Op zondag 27 november 2016 16:28 schreef franske19 het volgende:
[..]
El Ghazi gaat ijzersterk terugkomen.
Dat is namelijk echt geen goede speler, leuk dat hij af en toe kan dribbelen. Maar hij haalt totaal geen rendement uit zijn acties, niet eens een goede pass.Oh.![]()
Alsof het salarisplafond zo erg omhoog kan bij Ajax, daar zijn eerst meer structurele inkomsten voor nodig.quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Overmars heeft het licht gezien ook. Slarisplafond omhoog en lb en buitenspelert.Oh.![]()
De afwerking van Younes en Traore is een echt om te jankenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Die vrije kans van Younes die hij over schootquote:Op zondag 27 november 2016 16:30 schreef Catch22- het volgende:
De afwerking van Younes en Traore is een echt om te janken
Oh.![]()
Tuurlijk. Niet iedereen hoeft het maximale te verdienen. 2-3 spelers met 2 mil kan primaquote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof het salarisplafond zo erg omhoog kan bij Ajax, daar zijn eerst meer structurele inkomsten voor nodig.AFCA
Daar komt wel echt veel gezeik van hoorquote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Niet iedereen hoeft het maximale te verdienen. 2-3 spelers met 2 mil kan primaHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Wel pas geven als iemand zich bewezen heeft bij Ajax, en niet bij aankopen. Dan krijg je weer Luque taferelen.quote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Niet iedereen hoeft het maximale te verdienen. 2-3 spelers met 2 mil kan primaOh.![]()
Speelde goed jaquote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Kopsterk het volgende:
Er is eigenlijk verdomd weinig op Viergever aan te merken
Oh.![]()
True, maar erbovenuit steken doet hij ook niet.quote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Kopsterk het volgende:
Er is eigenlijk verdomd weinig op Viergever aan te merken
Riedewald heeft echt iets verkeerds gedaan bij Bosz.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Moet niet gekker worden johquote:Op zondag 27 november 2016 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook weleens leuk , een moeilijke uitwedstrijd winnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet alleen vandaag eigenlijkquote:
Zal ook nooit een topspeler worden, maargoedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom Viergever wisselen als hij niks fout doet? Hij heeft zijn status en uitstraling tegen, maar hij doet het gewoon prima.quote:Op zondag 27 november 2016 16:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
True, maar erbovenuit steken doet hij ook niet.
Riedewald heeft echt iets verkeerds gedaan bij Bosz.![]()
Want? In andere sporten en teams gebeurt het ook.quote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Daar komt wel echt veel gezeik van hoorAFCA
Nee maar als hij goed speelt bij Ajax is het prima, dus hoeft er van mij in deze vorm ook niet perse uit.quote:Op zondag 27 november 2016 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag eigenlijk
Zal ook nooit een topspeler worden, maargoedOh.![]()
Viergever weer een prima wedstrijd. Degene die Riedewald op die plek willen hebben die snappen het niet zo goed. Op dit moment is Viergever verdedigender beter dus geen moeilijke keuze voor Bosz.
Neemt niet weg dat Riedewald een prima speler maar op dit moment geen basismateriaal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik doelde meer op de wissel de Ligt <> Sinkgraven.quote:Op zondag 27 november 2016 16:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarom Viergever wisselen als hij niks fout doet? Hij heeft zijn status en uitstraling tegen, maar hij doet het gewoon prima.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Met Maradonny op de plek van Ziyech en Gazastrook ipv Bertjequote:Op zondag 27 november 2016 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien winnen ze later met 0-5 bij UtrechtOh.![]()
Daarnaast heeft vierrgever voor mij altijd het etiket 'ideale 12e man' gekregen, weet niet zo goed waarom.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Oh dat zou zo heerlijk zijnquote:Op zondag 27 november 2016 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien winnen ze later met 0-5 bij Utrecht
Fans die het eigen stadion afbreken ofzoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heerenveen speelde overigens ook prima en volwassen. Ben het wel met Verbeek eens, volwassen verdedigd door beide teams. Uiteindelijk Ajax wel verdiend gewonnen, al was het maar omdat ze de betere kansen kregen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan hangt Paul zichzelf op ben ik bang.quote:Op zondag 27 november 2016 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat zou zo heerlijk zijn
Fans die het eigen stadion afbreken ofzoOh.![]()
Hun set-up was prima maar met name Larsson en Zeneli vielen zwaar tegen.quote:Op zondag 27 november 2016 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Heerenveen speelde overigens ook prima en volwassen. Ben het wel met Verbeek eens, volwassen verdedigd door beide teams. Uiteindelijk Ajax wel verdiend gewonnen, al was het maar omdat ze de betere kansen kregen.![]()
Dat zou wel een beetje zielig zijnquote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hangt Paul zichzelf op ben ik bang.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
RIP Paul.quote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hangt Paul zichzelf op ben ik bang.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De enige echte Maradonny is nog altijd Donny de Grootquote:Op zondag 27 november 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Maradonny op de plek van Ziyech en Gazastrook ipv BertjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Beetje zingen over jodenkampen en de SSquote:Op zondag 27 november 2016 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat zou zo heerlijk zijn
Fans die het eigen stadion afbreken ofzo
Wel genotRED ONS HENNIEGOD![]()
Benieuwd naar Donny volgende week in de basis.quote:Op zondag 27 november 2016 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De enige echte Maradonny is nog altijd Donny de GrootOh.![]()
Deze manquote:Op zondag 27 november 2016 16:41 schreef Pedroso het volgende:
Wie op de plek van Klaassen volgende week ?
Donny natuurlijk.![]()
Tuurlijk, wilde even kijken of er nog voorstanders voor Bazoer waren. Maar het lijkt me duidelijk dat VDB het gaat worden.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu al een betere speler dan Davy-alleen-nuttig-als-die-scoortquote:Op zondag 27 november 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd naar Donny volgende week in de basis.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die mag vast wel invallen volgende week.quote:Op zondag 27 november 2016 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, wilde even kijken of er nog voorstanders voor Bazoer waren. Maar het lijkt me duidelijk dat VDB het gaat worden.Oh.![]()
Volgend jaar Donny en Frenkie de Jong voor de rechtshalf positie #genotquote:Op zondag 27 november 2016 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu al een betere speler dan Davy-alleen-nuttig-als-die-scoortOh.![]()
Hopelijk wel ja en wat mij betreft El Ghazi basis maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 27 november 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag vast wel invallen volgende week.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk krijgt hij wel minuten, om hem te belonen dat hij zich toch vrij goed laat zien bij Jong Ajax.quote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja en wat mij betreft El Ghazi basis maar dat zal wel niet.Oh.![]()
Mooi dat Van de Beek echt zijn kans pakt. Tegen panathinaikos al uitstekend en nu weer.
Sinkgraven bleef ook prima op de been tegen een van de betere rechtsbuitens van de Eredivisie.![]()
Larsson liet opnieuw zien waarom Ajax en psv hem niet halenquote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun set-up was prima maar met name Larsson en Zeneli vielen zwaar tegen.![]()
Hou op hoor, bakte er echt helemaal niks vanquote:Op zondag 27 november 2016 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sinkgraven bleef ook prima op de been tegen een van de betere rechtsbuitens van de Eredivisie.![]()
quote:Op zondag 27 november 2016 17:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou op hoor, bakte er echt helemaal niks vanSpeelde gewoon prima
Oh.![]()
Welnee, verdedigend weer zo vaak de fout in door een gebrek aan inschattingsvermogen, concentratie en kracht, en aanvallend (waarvoor hij er schijnbaar staat) ook niks toegevoegd. Hij kan wel wat maar hij moet gewoon echt niet op linksback staan, doet het soms een wedstrijdje wat beter maar zakt daarna weer ver terugquote:![]()
Hij maakte verdedigend één foutje waar hij de situatie niet goed inschatte, maar verder heb ik hem weinig in de problemen zien komen. En aanvallend zorgt hij vaak voor een mannetje meer op het middenveld en doet hij het meestal gewoon prima.quote:Op zondag 27 november 2016 17:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee, verdedigend weer zo vaak de fout in door een gebrek aan inschattingsvermogen, concentratie en kracht, en aanvallend (waarvoor hij er schijnbaar staat) ook niks toegevoegd. Hij kan wel wat maar hij moet gewoon echt niet op linksback staan, doet het soms een wedstrijdje wat beter maar zakt daarna weer ver terugOh.![]()
Oké, we hebben blijkbaar een andere wedstrijd gezienquote:Op zondag 27 november 2016 17:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee, verdedigend weer zo vaak de fout in door een gebrek aan inschattingsvermogen, concentratie en kracht, en aanvallend (waarvoor hij er schijnbaar staat) ook niks toegevoegd. Hij kan wel wat maar hij moet gewoon echt niet op linksback staan, doet het soms een wedstrijdje wat beter maar zakt daarna weer ver terug![]()
![]()
Dan heb ik toch een ander potje zitten te kijken Heintziequote:Op zondag 27 november 2016 17:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee, verdedigend weer zo vaak de fout in door een gebrek aan inschattingsvermogen, concentratie en kracht, en aanvallend (waarvoor hij er schijnbaar staat) ook niks toegevoegd. Hij kan wel wat maar hij moet gewoon echt niet op linksback staan, doet het soms een wedstrijdje wat beter maar zakt daarna weer ver terugMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 27 november 2016 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, we hebben blijkbaar een andere wedstrijd gezienOf we hebben iets andere eisen waaraan een linksback moet voldoenquote:Op zondag 27 november 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb ik toch een ander potje zitten te kijken Heintzie![]()
![]()
Als ik uit jouw post die eisen op mag maken houd ik het toch op een andere wedstrijdquote:Op zondag 27 november 2016 17:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Of we hebben iets andere eisen waaraan een linksback moet voldoenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Overigens spreekt Freek Jansen (VI) van een "excellerende Klaassen"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan hoop ik dat we nog steeds vrienden zijnquote:Op zondag 27 november 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik uit jouw post die eisen op mag maken houd ik het toch op een andere wedstrijd![]()
Wij toch altijdquote:Op zondag 27 november 2016 17:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat we nog steeds vrienden zijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Speelde voor zijn doen niet onaardig.quote:Op zondag 27 november 2016 17:20 schreef Tagliano het volgende:
Overigens spreekt Freek Jansen (VI) van een "excellerende Klaassen"Oh.![]()
Ik zie de laatste tijd wat vaker wedstrijden van Ajax in het stadion, en dan zie je wel meer waarde van Klaassen dan "alleen" zijn doelpunten en assists. Sleuren, prima looplijnen, bloedfanatiek, voorop in de strijd, staat op wanneer anderen wat minder zijn. Speelt allemaal een belangrijke rol bij het kunnen excelleren op het middenveld door Schöne en Ziyech (vandaag not so much). Klaassen ernaast willen is echt doordraven in het idee maximaal te willen tikken op het middenveld.![]()
Altijd weer genieten die reacties op psv en feyenoord netwerk. De één huilt nog harder dan de ander.![]()
Frenkie is meer een 6 dacht ik.quote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar Donny en Frenkie de Jong voor de rechtshalf positie #genot![]()
Licht er eens wat pareltjes uit Bronson_quote:Op zondag 27 november 2016 17:41 schreef Bronson_ het volgende:
Altijd weer genieten die reacties op psv en feyenoord netwerk. De één huilt nog harder dan de ander.Oh.![]()
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2047-89.php#post421861quote:Op zondag 27 november 2016 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Licht er eens wat pareltjes uit Bronson_![]()
Vind er niet zoveel bijzondere dingen tussen staan.quote:Op zondag 27 november 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2047-89.php#post421861Oh.![]()
Maar riedewald is prima als back.quote:Op zondag 27 november 2016 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Viergever weer een prima wedstrijd. Degene die Riedewald op die plek willen hebben die snappen het niet zo goed. Op dit moment is Viergever verdedigender beter dus geen moeilijke keuze voor Bosz.
Neemt niet weg dat Riedewald een prima speler maar op dit moment geen basismateriaal.
En de ligt nu langzaam brengen. Viergever gaat niet twee seizoenen acceptabel spelen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Riedewald gaat niet meer op back, hij en Bosz zijn het er over eens dat hij zich op 6 en LCV focust.quote:Op zondag 27 november 2016 17:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar riedewald is prima als back.
En de ligt nu langzaam brengen. Viergever gaat niet twee seizoenen acceptabel spelen.![]()
Feyenoord komt goed weg, dus die maken nog wel gelijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
8 punten ingelopenquote:Op zondag 27 november 2016 18:27 schreef Heeinz het volgende:
KOPLOPER JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tsjah, en als je gewoon had verloren van Feyenoord zag het er weer heel anders uit. Dat is voetbal, 11 tegen 11 en op het einde heeft Ajax geluk.quote:Op zondag 27 november 2016 18:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we toch gewoon hadden gewonnen van Roda en Willem II ai ai![]()
Mad.quote:Op zondag 27 november 2016 18:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, en als je gewoon had verloren van Feyenoord zag het er weer heel anders uit. Dat is voetbal, 11 tegen 11 en op het einde heeft Ajax geluk.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gaf bijna een 100 procent kans weg en had voor rust al met rood naar de kant gekund. Ik ben helaas nog steeds geen fan van Sinkgraven, zolang hij op linksback staat.quote:Op zondag 27 november 2016 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat Van de Beek echt zijn kans pakt. Tegen panathinaikos al uitstekend en nu weer.
Jinxquote:Op zondag 27 november 2016 18:40 schreef Dreassic het volgende:
utrecht gaat dit geheid weggeven nog.
Volgend jaar zei je toch?quote:Op zondag 27 november 2016 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV keert nog terug, gewoon weer een spannende strijd.Van alles is weer waardeloos.![]()
Faalploeg is het ook. Die wissels van Utrecht waren ook debiel. Die Joosten kan echt helemaal niks, kun je beter met tien ma verder spelen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:40 schreef Dreassic het volgende:
utrecht gaat dit geheid weggeven nog.![]()
Mark my words, tegen Ajax kunnen ze ineens weer alles. Heb een bloedhekel aan die club.quote:Op zondag 27 november 2016 18:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Faalploeg is het ook. Die wissels van Utrecht waren ook debiel. Die Joosten kan echt helemaal niks, kun je beter met tien ma verder spelen.![]()
Inderdaad. Falende kutclub.quote:Op zondag 27 november 2016 18:40 schreef Dreassic het volgende:
utrecht gaat dit geheid weggeven nog.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Milan zie ik niet snel kampioen worden.quote:Op zondag 27 november 2016 18:54 schreef ForzaMilan het volgende:
kwestie van tijd dat we op 1 staan.Oh.![]()
Welnee, Feyenoord faalt al weken op rij. Gewoon blijven winnen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:55 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet wel aan doelsaldo gaan werkenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tegen wie mogen we?quote:Op zondag 27 november 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week maar aan het doelsaldo werken.![]()
En een wedstrijd geen klaassen, ook wel fijnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ook wel lekker idd.quote:Op zondag 27 november 2016 19:32 schreef Catch22- het volgende:
En een wedstrijd geen klaassen, ook wel fijnDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Pff die speelde vandaag prima.quote:Op zondag 27 november 2016 19:32 schreef Catch22- het volgende:
En een wedstrijd geen klaassen, ook wel fijn![]()
Pax zal het wel begrijpen.quote:Op zondag 27 november 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moeten we wel kunnen winnen met aardige cijfers.graag op anoniem![]()
We hebben verder gelukkig al wat lastige uitpotjes gehad.quote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thuis winnen we altijd wel van FC Groningen, uit is vaak lastigerOh.![]()
Twente-uit moet je ook gewoon winnen gezien huidige vorm van hun. Verder is lastigste gewoon PSV-thuis, wedstrijd op zich. Europa ben je gelukkig al zeker van 1e plek en Cambuur beker moet gewoon met half B-team kunnen. Dan is het alweer tijd voor winterstop en mag Marc Netto aan de slagquote:Op zondag 27 november 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben verder gelukkig al wat lastige uitpotjes gehad.![]()
Utrecht uit, PSV uit, Vitesse uit.quote:Op zondag 27 november 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben verder gelukkig al wat lastige uitpotjes gehad.
Al valt Vitesse uit ook wel weer mee denk ik.![]()
Ik gok op 7 punten uit het rijtje Groningen, Twente & PSV.quote:Op zondag 27 november 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twente-uit moet je ook gewoon winnen gezien huidige vorm van hun. Verder is lastigste gewoon PSV-thuis, wedstrijd op zich. Europa ben je gelukkig al zeker van 1e plek en Cambuur beker moet gewoon met half B-team kunnen. Dan is het alweer tijd voor winterstop en mag Marc Netto aan de slagOh.![]()
Dan kunnen ze wel weer een nieuwe trainer hebben die het wel op de rit krijgt.quote:Op zondag 27 november 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht uit, PSV uit, Vitesse uit.
Al valt Vitesse uit ook wel weer mee denk ik.
Utrecht en PSV uit is nog wel kut ja.Oh.![]()
Utrecht is gelukkig redelijk vroeg in 2017.quote:Op zondag 27 november 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel weer een nieuwe trainer hebben die het wel op de rit krijgt.
Utrecht en PSV uit is nog wel kut ja.![]()
Moeten gewoon 9 punten zijn uiteraard. Bosz heeft het prima op rit nuquote:Op zondag 27 november 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok op 7 punten uit het rijtje Groningen, Twente & PSV.![]()
Zonder Ziyech is wel een beetje jammer.quote:Op zondag 27 november 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht is gelukkig redelijk vroeg in 2017.Ik vrees een beetje voor PSV-thuis, die kunnen opeens weer de geest krijgen tegen Ajax en counteren.quote:Op zondag 27 november 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeten gewoon 9 punten zijn uiteraard. Bosz heeft het prima op rit nuOh.![]()
Inderdaad. Een gelijkspelletje zal het wel worden, daar.quote:Op zondag 27 november 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder Ziyech is wel een beetje jammer.![]()
Nederlaagje.quote:Op zondag 27 november 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een gelijkspelletje zal het wel worden, daar.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: