SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
El Ghazi na solo 1-0 https://twitter.com/FOXSportsnl/status/802238035232374784?lang=nl
Frenkie 2-0, rust![]()
El Ghazi probeert zich prima terug te vechten zoquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
El Ghazi na solo 1-0 https://twitter.com/FOXSportsnl/status/802238035232374784?lang=nl
Frenkie 2-0, rust![]()
Kan hij mooi Traoré vervangen tijdens de Afrika Cup.Oh.![]()
Hij is in ieder geval wel goed bezig. Toch een beetje het ongelijk van Bosz aan het bewijzen? Als ik hem zo zie (ok, wel op een niveautje lager) vind ik hem beter dan Traore.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi probeert zich prima terug te vechten zo![]()
Kan hij mooi Traoré vervangen tijdens de Afrika Cup.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Hoezo het ongelijk van Bosz? Hij liet het in de Eredivisie nooit zien toen hij eens mocht spelen. Hij laat juist zien dat een stapje terug om in vorm te komen juist goed voor hem is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel goed bezig. Toch een beetje het ongelijk van Bosz aan het bewijzen? Als ik hem zo zie (ok, wel op een niveautje lager) vind ik hem beter dan Traore.Oh.![]()
door Valentijn Driessen
& Mike Verweij
Humor kan Marc Overmars (43) niet worden ontzegd. Vlak voordat de directeur spelersbeleid aanschuift voor het exclusieve interview, overhandigt hij drie zakjes met snoepgoed. Kikkertjes van Haribo.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:24:10Morgen in @telesport ... Overmars zegt dat #Ajax overweegt salarisplafond van 1 miljoen euro bruto te verhogen reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:25:54#Ajax heeft volgens Overmars nog steeds interesse in @KJ_Huntelaar ... morgen in @telesport reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:27:30Overmars legt in @telesport uit waarom #Ajax zijn (scoutings)werkterrein verlegt naar Zuid-Amerika reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:30:22En #Overmars vertelt over de springende 🐸, is kritisch over zijn eigen functioneren en zegt dat er in winter aankopen zullen komen. #Ajax reageer retweet
Prima teksten van Marc tot nu toe.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 26-11-2016 om 01:31:44Als mentor van en mogelijke stand-in. Bovendien Traore na dit seizoen weg. @RotjeG @KJ_Huntelaar @telesport reageer retweet
![]()
Die zal hij vast niet zelf betaald hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:32 schreef Brammess het volgende:
door Valentijn Driessen
& Mike Verweij
Humor kan Marc Overmars (43) niet worden ontzegd. Vlak voordat de directeur spelersbeleid aanschuift voor het exclusieve interview, overhandigt hij drie zakjes met snoepgoed. Kikkertjes van Haribo.
Oh.![]()
Zou ik ook geen goed idee vinden, in deze markt, met Engelse clubs die het geen reet uitmaakt of iemand 10, 20 of 30 miljoen kost.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel gek idee he maar misschien haddem Blind en Ajax wel een bedrag afgesproken.
Mara duidelijk, ik zoek er teveel achter waarschijnlijk..blijf het zwak over vinden komenFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Destijds vond echt iedereen het belachelijk veel geld voor Blind. Het gaat momenteel ook erg snel met de explosie van transfergelden, vooral door de kettingreactie die die krankzinnige televisiedeal in Engeland veroorzaakt heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2016 09:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zou ik ook geen goed idee vinden, in deze markt, met Engelse clubs die het geen reet uitmaakt of iemand 10, 20 of 30 miljoen kost.
Mara duidelijk, ik zoek er teveel achter waarschijnlijk..blijf het zwak over vinden komen![]()
Net zoals vorig jaar graagquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vleugelspelers in de winter![]()
Weer 31 januari genot natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik doelde meer op het comfort dat Overmars uitstraalt. Vond het wel makkelijk zo...quote:Op zaterdag 26 november 2016 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Destijds vond echt iedereen het belachelijk veel geld voor Blind. Het gaat momenteel ook erg snel met de explosie van transfergelden, vooral door de kettingreactie die die krankzinnige televisiedeal in Engeland veroorzaakt heeft.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Niet zo heel boeiend dat ze het salarisplafond willen verhogen terwijl dit toch een redelijk essentieel punt is om stappen te kunnen maken door spelers mogelijk langer te kunnen behouden, gemakkelijker over de streep te trekken naar Ajax te gaan en ze nadien voor meer geld te kunnen verkopen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:39 schreef Brammess het volgende:
Niet zo heel veel boeiends verder behalve dat ze in de winter de markt op gaan.
Oke."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Marc heeft behoorlijk gefaald afgelopen zomer. Los van de aankopen die over het algemeen best goed zijn deze zomer imo, is het zo scheef qua beleid:
-1 fatsoenlijke linksbuiten in selectie
-1 (on)fatsoenlijke linksback in selectie
-7151716 middenvelders, waardoor je vanzelf gezeik krijgt
- Contracten van Lasse en Thulani lopen aankomende zomer af. Thulani zit volgens beleid niet meer bij het eerste. Lasse heeft gewoon basisplaats, lekker consequent beleid
-Ziyech last minute halen
Nu wil die weer opa Huntelaar halen die er echt niks meer van bakt. Dat wordt niks![]()
Bij Lasse is het wel anders dan bij andere spelers. Hij is transfervrij gekomen naar Ajax en heeft gewoon krediet opgebouwd waardoor Ajax er geen problemen mee heeft als hij ook weer transfervrij vertrekt.![]()
Lasse is transfervrij gekomen toch? Plus altijd loyaal geweest en heeft met zn leeftijd toch amper restwaarde.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Er waren toch mensen die dachten dat Bosz niet overdacht was en er zeker geen link met Cruijff kon zijn?quote:Overmars : "Daardoor keken wij vast verder, waren we op zijn vertrek voorbereid, hadden we mede op advies van Johan al enkele jaren nauw contact met Peter en konden we direct toeslaan toen dat moest.”
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het fijne van de gigantische hoeveelheid middenvelders is wel dat idioten als Gudelj als het ware zichzelf selecteren en Bosz ook de luxe heeft om daarnaar te handelen en hem lekker weg te laten rottenquote:Op zaterdag 26 november 2016 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Marc heeft behoorlijk gefaald afgelopen zomer. Los van de aankopen die over het algemeen best goed zijn deze zomer imo, is het zo scheef qua beleid:
-1 fatsoenlijke linksbuiten in selectie
-1 (on)fatsoenlijke linksback in selectie
-7151716 middenvelders, waardoor je vanzelf gezeik krijgt
- Contracten van Lasse en Thulani lopen aankomende zomer af. Thulani zit volgens beleid niet meer bij het eerste. Lasse heeft gewoon basisplaats, lekker consequent beleid
-Ziyech last minute halen
Nu wil die weer opa Huntelaar halen die er echt niks meer van bakt. Dat wordt niks
Met name de behandeling van Schöne/Serero en ook wel de linkerflank is wel matig jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: