Het is feitelijk gezien gewoon een sport. Degene die daarover gaan hebben er schijnbaar goede redenen voor om het als sport te erkennen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn mening is voor mij belangrijker dan de mening van de debielen die vonden dat Darts als sport moest worden erkend.
Ga jij mooi een echte handboog uitproberen, gaan wij het weer over Formule 1 hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is feitelijk gezien gewoon een sport. Degene die daarover gaan hebben er schijnbaar goede redenen voor om het als sport te erkennen.
Handboogschieten en kleiduivenschieten is zelfs olympisch, het verschil met darten is niet zo heel groot.
Vanaf morgen ja. Dus geen FP2quote:
Zal zo wel komen. Henno deed net ook gewoon fp1. Toch nog 23min voor het startquote:
Heel het weekend!quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel het weekend of alleen de race?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
Helaas ook geen tijd om de tweede training te kijken.
Prachtige GIFquote:
en niet de eerste keer dit jaar dat het bij TR gebeurt ...quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Lekker hoor twee keer hetzelfde probleem
Voor. Linkerachterwiel plofte waardoor de spin begon.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was de lekke band voor of na deze spin?
Ah, thanks. Je bent echt geweldig met je gifjesquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voor. Linkerachterwiel.
[ afbeelding ]
Ik heb een streampie op m'n telefoon en die wat weggemoffelt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, thanks. Je bent echt geweldig met je gifjes
Kan ik het toch nog een beetje met 'n schuin oog volgen!
Tyquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik het toch nog een beetje met 'n schuin oog volgen!
Net niet volgens mijquote:
Met die nummers zal dat de rembalans zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:55 schreef Rockefellow het volgende:
Wat verzet Rosberg nu van 59,5 naar 59,0 en naar 62,0 op zijn stuur linksboven?
klopt, front-rear brake biasquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Met die nummers zal dat de rembalans zijn.
nee is de druk. nu alquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:00 schreef CrashO het volgende:
Verkeerde remsettings voor Nico?
[ afbeelding ]
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Met die nummers zal dat de rembalans zijn.
Nou, laten we dan maar hopen dat ie geen gridstraf krijgt en gewoon net zo kut rijdt als de laatste races.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:30 schreef tja77 het volgende:
De vorige keer dat Vettel met een gridstraf begon, zette hij ECHT een hele goede race neer. En eindigde volgens mij nog voor Max.
Omdat hij achteraan niemand heeft om eraf te rijden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:30 schreef tja77 het volgende:
De vorige keer dat Vettel met een gridstraf begon, zette hij ECHT een hele goede race neer. En eindigde volgens mij nog voor Max.
Ik had Vettel met zijn startongevallen liever top3 gezien, bij de mercedes boysquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Zou gunstig zijn voor VES; grotere kans om 4e overall te eindigen...
Klopt, dat was in Singapore. Al had Max toen ook een erg slechte start waarbij hij na ronde 1 als 8e rondreed.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:30 schreef tja77 het volgende:
Kvyat!quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had Vettel met zijn startongevallen liever top3 gezien, bij de mercedes boys
Was het ook. Dit is een nieuw voorstel om het na elke safety car situatie te doen. En moet dus door de Strategy Group en WMSC voordat het in gaat. Maar alle teams en Bernie lijken het er mee eens te zijn dus dat zal wel geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
Ik dacht dat het alleen de start van de race betrf bij regen. Maar begreep niet dat het na elke Safety car zo was.
Wellicht heb ik dat zo gemist.
Kan dat online gezet worden? Ben wel benieuwd nuquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Op Channel Four hadden ze het over Olav en Jack. Ze durfden er niet teveel over te zeggen en noemden ze daarom maar "very entertaining".
Details!quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Op Channel Four hadden ze het over Olav en Jack. Ze durfden er niet teveel over te zeggen en noemden ze daarom maar "very entertaining".
Karun en Lee bespraken Verstappen die door Olav werd geïnterviewd, Jack zat er ook bij. Ze deden nogal lacherig over de beide heren, wilden er vooral niet teveel over zeggen behalve dat ze 'very entertaining' waren en dat zij kennelijk alles mogen zeggen omdat ze geen watershed hebben.quote:
Misschien dan toch nog 2 losse weekendenquote:Baku's Formula 1 chiefs are pushing for a date change for next year's race to avoid a clash with Le Mans, as they await news from the FIA on whether they can rename their event as the Azerbaijan Grand Prix.
The date of next year's race will once again controversially clash with the Le Mans 24 Hours, and Baku's promoter Arif Rahimov has no doubts that his event suffered last year by running on the same weekend as the endurance classic.
With the FIA set to confirm the 2017 calendar during a meeting of the World Motor Sport Council in Vienna next week, Rahimov made it clear he wants the provisional June 18 slot moved.
Speaking in Abu Dhabi, Rahimov said: "My personal position is that we are not entirely happy with this date. We missed a lot of press coverage due to Le Mans.
"I still think in the motorsport world we were on top of the priority and watch list this year in June, but obviously we want to have more. If we manage to change the date, so not clashing with the [Le Mans] date, it will be more exposure."
Rahimov added that the other thing Baku did not like was being as the second race of a back-to-back with Canada, which was logistically difficult for everybody because of the distance involved and the tirence.
Daarom kom ik niet op FB of andere sociale media om reacties over F1 en/of Max te lezen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:03 schreef De-Hamster het volgende:
Ik voel mezelf totaal geen F1 expert, ik volg het nu tweëenhalf jaar, een paar maanden voor de bekendmaking van Max Verstappen bij TR.
Toch kan ik me wel ergeren aan sommige schreeuwerige koppen op FB: MAX op 3 in Vrije Training!!!
Reactie van de meeste zijn dan vaak: 'Weer beter dan zijn teamgenoot!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Toch nog verstandige mensen op deze wereld.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:05 schreef CrashO het volgende:
Baku pushing for date change to avoid Le Mans clash
[..]
Misschien dan toch nog 2 losse weekendenWell done Baku
Terug naar de Nurburgring! Weer een week feesten, net als vroeger.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:18 schreef Gezicht het volgende:
Dat ze dat geld van Baku gewoon in een Duitse GP steken, wordt iedereen beter van.
Bernie heeft een tyfushekel aan Magny-Cours.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:44 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er eigenlijk nog ergens anders mogelijke locaties voor Grand Prix die weer kunnen worden opgepoetst? Ik ben soms wel eens de wikipedia's aan het lezen van de bekende F1 rijders om een beeld te krijgen van vroeger en dan zie ik verschille circuitnamen voorbij komen.
Turkije, San Marino, Frankrijk, Portugal.
Zeker Frankrijk heeft straks toch een aantal rijders, dan zou zoiets toch wel winstgevend te openen moeten zijn?
Long Beach, Watkins Glen, Kyalami, Buenos Aires, Korea,quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:44 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er eigenlijk nog ergens anders mogelijke locaties voor Grand Prix die weer kunnen worden opgepoetst? Ik ben soms wel eens de wikipedia's aan het lezen van de bekende F1 rijders om een beeld te krijgen van vroeger en dan zie ik verschille circuitnamen voorbij komen.
Zeker Frankrijk heeft straks toch een aantal rijders, dan zou zoiets toch wel winstgevend te openen moeten zijn?
Paul Ricard dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:48 schreef Klummie het volgende:
[..]
Bernie heeft een tyfushekel aan Magny-Cours.
Zandvoortquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:44 schreef De-Hamster het volgende:
Wel leuk circuit:quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zandvoort
Maar dat lijkt me helaas niet erg realistisch.
De "toppertje max genote van jouw" van de Greten vind ik vooral erg grappig. Waar ik me inderdaad écht aan erger zijn de schreeuwerds die heel het internet volzetten met inderdaad van die kreten die VES ophemelen door een andere coureur (vaak dan zijn teamgenoot, eerst SAI, nu RIC) de grond in boren en door ze voor vanalles en nogwat uit te maken. Dat vind ik zo triest en zo onsportief, binnen welke sport dan ook, of dat nou F1, tennis, voetbal of darten (!!) is, zéker als het gaat om 'gewoon' winnen (of verliezen) waar de ander zeker geen schuld/debet aan heeft. Dat doet gewoon niet veel goeds voor de 'sfeer' rondom een sport.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:03 schreef De-Hamster het volgende:
Ik voel mezelf totaal geen F1 expert, ik volg het nu tweëenhalf jaar, een paar maanden voor de bekendmaking van Max Verstappen bij TR.
Toch kan ik me wel ergeren aan sommige schreeuwerige koppen op FB: MAX op 3 in Vrije Training!!!
Reactie van de meeste zijn dan vaak: 'Weer beter dan zijn teamgenoot!'
Talent van het jaar is niet hetzelfde als sportman van het jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Die prijs uit Limburg is iets anders, dus wat je hier zegt is ook onzin.
In 2014 heeft Max al de verkiezing van 'Talent van het jaar' gewonnen op het Sportgala en die prijs heeft hij gewoon geaccepteerd, al was hij niet op het gala zelf.
Dit is de uitzending:
http://www.npo.nl/nos-studio-sport/16-12-2014/POW_00917907
Uitreiking van de talent-award begint op ongeveer 1 uur 22.
Zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Talent van het jaar is niet hetzelfde als sportman van het jaar.![]()
Waarom is het erg dat de NOS het nu wel oppakt?quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:12 schreef F1gamer het volgende:
De NOS heeft altijd de F1 uitgekotst. Nu Max succes heeft willen ze interessant doen over de F1. Ik heb wel eens 5 minuten samenvatting bij NOS gezien. Die man die het inspreekt weet echt niks van F1.
Eerst lacherig doen als Jos uitvalt en nu is het in een keer hossana bij NOS omdat Max nu succes heeft. Ze doen ook alsof zoveel weten over F1, terwijl dat niet zo is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom is het erg dat de NOS het nu wel oppakt?
Ik had het over sportman van het jaar jij komt met een voorbeeld over talent van het jaar dus tja.....quote:
Misschien zit er nu een andere redactie?quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:14 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Eerst lacherig doen als Jos uitvalt en nu is het in een keer hossana bij NOS omdat Max nu succes heeft. Ze doen ook alsof zoveel weten over F1, terwijl dat niet zo is.
buffert een beetje. Maar ze zitten er allemaalquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
David Coulthard nu live op F1 Facebook
https://www.facebook.com/Formula1/
Interview met oa Button, Massa, Raikkonen ... Max en Sebastiaan staan ook aangekondigd.
Ligt het aan mijn verbinding of gaat het gewoon schokkerig?quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
David Coulthard nu live op F1 Facebook
https://www.facebook.com/Formula1/
Interview met oa Button, Massa, Raikkonen ... Max en Sebastiaan staan ook aangekondigd.
Liep/loopt bij mij ook niet echt soepel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn verbinding of gaat het gewoon schokkerig?
Louis Dekker beweerde zelfs dat Max het deze race moeilijk zou kunnen krijgen vanwege irritaties van andere coureurs over zijn rijstijl. Dat ze het hem deze race wel terug zouden betalen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:12 schreef F1gamer het volgende:
De NOS heeft altijd de F1 uitgekotst. Nu Max succes heeft willen ze interessant doen over de F1. Ik heb wel eens 5 minuten samenvatting bij NOS gezien. Die man die het inspreekt weet echt niks van F1.
Hij bazelt maar wat. Het was nota bene Vettel die Max voor de race in Brazilië opbelde om de onenigheid uit de weg te ruimen. Het zal dus wel wat meevallen lijkt mequote:Op vrijdag 25 november 2016 20:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Louis Dekker beweerde zelfs dat Max het deze race moeilijk zou kunnen krijgen vanwege irritaties van andere coureurs over zijn rijstijl. Dat ze het hem deze race wel terug zouden betalen.
Dit ja. Ze blaten allemaal maar wat, maar gezien de ervaring van het gros van de coureurs moeten ze heel makkelijk met Max zijn acties om kunnen gaan. Hij doet redelijk vaak hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij bazelt maar wat. Het was nota bene Vettel die Max voor de race in Brazilië opbelde om de onenigheid uit de weg te ruimen. Het zal dus wel wat meevallen lijkt me
Tis wel meer dan een beetje rivaliteit he?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:25 schreef De-Hamster het volgende:
Ik was toen net de persconferenties aan het terugkijken. Ik wist helemaal niet dat Hamilton en Rosberg al van jongs af aan vrienden waren. Dat maakt het voor mij wel extra vreemd dat je van vrienden zover uit elkaar kan groeien door een beetje rivaliteit.
Volgens mij praten we langs elkaar heen...quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had het over sportman van het jaar jij komt met een voorbeeld over talent van het jaar dus tja.....
Soberso mannen die make-up dragenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik blijf me altijd afvragen of hamilton aan zijn gezicht heeft laten sleutelen. Als je oude foto's van hem ziet en hoe die er nu uitziet vind ik zoveel anders, maar kan ook weer niet plaatsen wat
*zucht*Vrouwen in het topic *zucht*
Nootjes als een malle en een bakje gummybears wegtikkenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf max zit te schransen daar aan tafel
Ik vond het erg random hoe iedereen wegliepDC zat zelf ook een beetje te kijken zo van uhhh.
Gelukkig bleef Max lekker zitten![]()
sjors en jimmie gevoelquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tis wel meer dan een beetje rivaliteit he?
Een interteambattle voor WDC in het summum van motorsport.
Het staat 3-0 voor Hammie. Rosberg kan de eer redden (en z'n carriere).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na hun carriere komt het wel weer goed, ze kennen elkaar veel te lang al
Die commentator bij die samenvattingen van de F1/MotoGP/Motocross heeft er nooit wat van gekund.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:12 schreef F1gamer het volgende:
Best logisch aangezien er niet veel mensen careden om F1 voordat Verstappen succes had. Dan hoef je er als NOS ook niet veel moeite in te steken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:12 schreef F1gamer het volgende:
Beeld eens een streepje in na carequote:
´t is een Nederlander: gratis dus je moet er maximaal van profiterenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf max zit te schransen daar aan tafel
Welke niet dan? Kwali en race klopt gewoon. FP3 is over een kwartier, kwali 3 uur later.quote:
Volgens f1.com zijn race en kwalificatie om 17:00 uur.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Welke niet dan? Kwali en race klopt gewoon. FP3 is over een kwartier, kwali 3 uur later.
Want heel de wereld heeft dezelfde tijdzone jaquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens f1.com zijn race en kwalificatie om 17:00 uur.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens f1.com zijn race en kwalificatie om 17:00 uur.
Uiteraardquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:45 schreef THEFXR het volgende:
gaat de bier en nootjes mijnheer ook live kwali kijken?
Ah, je hebt het al omgerekend naar Nederlandse tijd. Dat staat er niet bij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Want heel de wereld heeft dezelfde tijdzone jaAbu Dhabi loopt 3 uur voor op NL
Staat er niet bij neequote:Op zaterdag 26 november 2016 10:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, je hebt het al omgerekend naar Nederlandse tijd. Dat staat er niet bij.
SPOILER: Henno 3500kbpsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2016 10:53:58 ]
Ik had het helemaal niet over dat lijstje.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Staat er niet bij nee![]()
[ afbeelding ]
Niet bij het tijdschema, alleen bij de kalender.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:52 schreef CrashO het volgende:
OP is van West. En staat er gewoon bij
Gewoon verder kijken dan dat je neus lang is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over dat lijstje.
Je denkt toch niet echt dat mensen die OP helemaal lezen? Dat hele verhaal wordt sowieso door geen hond gelezen. Verder scroll je gewoon door naar dat wat je wilde weten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:56 schreef [url=http://e kt/user/profile/236849]CrashO[/url] het volgende:
Kalender staat boven het tijdschema. Beetje nutteloos om info te gaan herhalen omdat mensen te lui zijn de hele OP te lezen.
je komt over als een zeikwijf, nuquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over dat lijstje.
jawel, ik lees dat zeker, spreek voor jezelf, zit veel werk en liefde in die OP'squote:Op zaterdag 26 november 2016 10:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat mensen die OP helemaal lezen? Dat hele verhaal wordt sowieso door geen hond gelezen. Verder scroll je gewoon door naar dat wat je wilde weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |