VARA meuk promotenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik schakel net pas in, is dit een herhaling van vijf jaar terug?
Wat doet Witteman daar?
Daar krijgt Pauw een stijve vanquote:Op donderdag 24 november 2016 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gaat het elke uitzending over hetzelfde soort onderwerp?
hahahaquote:
Heel chaotisch item inderdaad, draait ook nergens op uitquote:
zou je haar doen?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom heeft Patty haar anal-beads om haar arm gewikkeld?
Als die terugkomt dan wel met een AKquote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Blijft de haatbaard zitten tot het einde of loopt hij weg, wat denk je?
Jaquote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef thettes het volgende:
Ik vond dat die moslim kerel ook vrij onredelijk bejegend werd eigenlijk. Ik ben vast de enige?
Nee hoor, dat vond ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef thettes het volgende:
Ik vond dat die moslim kerel ook vrij onredelijk bejegend werd eigenlijk. Ik ben vast de enige?
Nee, je bent niet de enige. Dat is wel vaker het geval bij Pauw. Vaak snap ik het wel, maar vandaag beetje onnodig.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef thettes het volgende:
En die armband gaat haar aarsje in.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef Onnoman het volgende:
die oorringen hangen vanavond weer aan haar schaamlippen
Nee. Ik ook. Hij was heel redelijk maar werd onheus bejegend, alsof hij per definitie fout is als moslim, terwijl hij nu juist zo hamerde op eerlijk naar jezelf kijken binnen de moslimgemeenschap. Verdiende hij niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef thettes het volgende:
Hij hangt een bommetje aan de lampen en gaat dan op een schakelaar staan.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die terugkomt dan wel met een AK
Witteman krijgt er spontaan aambeien van .quote:Op donderdag 24 november 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij hangt een bommetje aan de lampen en gaat dan op een schakelaar staan.
[ afbeelding ]
Of betaald veelquote:Op donderdag 24 november 2016 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Zij zal wel iemand van de redactie chanteren, anders zit zij hier niet.
Dat is hip.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom mist die baard een snor?
Wel een live AT team inval in de uitzending, zou wel eens wat anders zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Witteman krijgt er spontaan aambeien van .
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pauw is eigenlijk gewoon een botte, narcistische hond.
Een Hollandse manquote:Op donderdag 24 november 2016 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pauw is eigenlijk gewoon een botte, narcistische hond.
Vara meuk promotenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat heeft hij te melden dan?
Ik ga mee.quote:
Ik vond dat het redelijk gerechtvaardigde vragen waren die hem werden gesteld. Die mooie beschaafde praatjes kennen we inmiddels wel maar dat is gewoon een act, hij viel ook direct door de mand toen hij zich in het nauw voelde..quote:Op donderdag 24 november 2016 23:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee. Ik ook. Hij was heel redelijk maar werd onheus bejegend, alsof hij per definitie fout is als moslim, terwijl hij nu juist zo hamerde op eerlijk naar jezelf kijken binnen de moslimgemeenschap. Verdiende hij niet.
Hij verkoopt ook kleine vingerhoedjes met zijn pis.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Chopra believes that a person may attain "perfect health", a condition "that is free from disease, that never feels pain", and "that cannot age or die". Seeing the human body as being undergirded by a "quantum mechanical body" comprised not of matter but of energy and information, he believes that "human aging is fluid and changeable; it can speed up, slow down, stop for a time, and even reverse itself," as determined by one's state of mind. He claims that his practices can also treat chronic disease.
Nog steeds boos om Magnus?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Kutrussen. Ga je aids epidemie oplossen, Putin.
Deze moet in het polcafe.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Kutrussen. Ga je aids epidemie oplossen, Putin.
Dat vooral.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog steeds boos om Magnus?
Ik join je, mijn chick heeft me zojuist verslagen met schaak, zij is ook Russisch...quote:
Anders krijg je die wel van hem.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:35 schreef Onnoman het volgende:
ok.. witteman heeft duidelijk een erectiestoornis
Het journaalquote:Op donderdag 24 november 2016 23:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Komt Hierna nog iets of was dit het?
Alleen Pauw komt nog, in Patty op de boot.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Komt Hierna nog iets of was dit het?
twitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:36:38French media reports an armed man has entered a retirement home for monks near Montpellier reageer retweet
Shit is going downquote:Op donderdag 24 november 2016 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch niet een van die 35 hetwitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:36:38French media reports an armed man has entered a retirement home for monks near Montpellier reageer retweet
Hoeveel doden?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch niet een van die 35 hetwitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:36:38French media reports an armed man has entered a retirement home for monks near Montpellier reageer retweet
Nog nauwelijks infoquote:
Dronken misbruikte boer denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Religie van de vrede?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Zijn er al doden gevallen?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NatashaFatah twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:46:04#BREAKING: Gunman takes hostages at retirement home for monks in Montpellier, France https://t.co/vdw63DKXJ3 reageer retweet
religie van de vredequote:Op donderdag 24 november 2016 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:NatashaFatah twitterde op donderdag 24-11-2016 om 23:46:04#BREAKING: Gunman takes hostages at retirement home for monks in Montpellier, France https://t.co/vdw63DKXJ3 reageer retweet
RIP Vincent Cassel.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wordt weer een top avond.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:18 schreef Schuimpjes het volgende:
Vanavond Peter R. de Vries bij Pauw.
Moeten er richting het einde van het jaar nog potjes met geld leeg ofzo. 3 dagen Spong, nu Peter R., het mag allemaal wat kosten bij de NPO.
Is spong duur dan? Die gast rijdt in een Rolls Royce, voor het geld zal hij er niet zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:18 schreef Schuimpjes het volgende:
Vanavond Peter R. de Vries bij Pauw.
Moeten er richting het einde van het jaar nog potjes met geld leeg ofzo. 3 dagen Spong, nu Peter R., het mag allemaal wat kosten bij de NPO.
Dat is Marokko.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Moeten we ons laten bedreigen door die bananenrepubliek van PSVCL?
Hij is mocroquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Moeten we ons laten bedreigen door die bananenrepubliek van PSVCL?
Racisme !!!!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Zielepiet. Hoe durft hij, kamervragen!
Je bent toch niet bang voor een man?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:14 schreef venomsnake het volgende:
Godsamme wat heeft die gozer een enge kop, daar ga je toch niet mee naar huis?
Nou ja, ik date geen kerels. Maar die kop van die gozer is niet echt fris zullen we maar zeggen. Ziek gestoord hoofd.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een man?
Hoelang moet jij daar voor werken?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Peter R. verdient met dit verhaaltje dus weer 2k
Een maandquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoelang moet jij daar voor werken?
Hahaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Peter R. verdient met dit verhaaltje dus weer 2k
Daar moet ik toch wel een paar weken krom voor liggen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoelang moet jij daar voor werken?
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet je niet willen vertellen dit op tv.
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Deze zogenaamde vechtscheidingen klinken als kinderspel. Scheiding light van wat je nu hoort..
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Thomas zet er wel een voorzetwandje voor. Genot.
hahahaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Thomas zet er wel een voorzetwandje voor. Genot.
Idem dito. We hadden standaard politie aan de deur. Midden in de nacht. Was soms zo bang dat het huis in brand ging dus dit is allemaal kinderspel in mijn ogen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit ja.
Ben zelf slachtoffer van een zwaardere scheiding. Vandaar mijn gedrag soms.
Mot er wel genoeg geld zijn sjef!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:38 schreef monkyyy het volgende:
2x zoveel cadeautjes bij verjaardagen, sinterklaas en kerstmis, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Idem dito. We hadden standaard politie aan de deur. Midden in de nacht. Was soms zo bang dat het huis in brand ging dus dit is allemaal kinderspel in mijn ogen.
In tegenstelling tot jou vertoon ik wel uitstekend gedrag
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:42 schreef vincenzo78 het volgende:
Dit was toch ook laatst een onderwerp in Dwdd?
Vind Bolt een baas, maar waarom weer opnieuw hieraan aandacht aan besteden.
Ja dacht ik ook...quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:42 schreef vincenzo78 het volgende:
Dit was toch ook laatst een onderwerp in Dwdd?
Vind Bolt een baas, maar waarom weer opnieuw hieraan aandacht aan besteden.
Beter iedere keer een haatbaard en een gefaalde politicus uitnodigen. Die laatste levert ook mooie interactie met Peter R. de Vries op.quote:
Als het goed is, ben je van je vrouw af toch nadat ze vreemd is gegaan met Future?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was in 2009 bij het WK atletiek in Berlijn.
Daar zagen mevrouw Pippen en ik Usain Bolt (en het hele Jamaicaanse estafette team) vlak voor ons langslopen.
Was één van de weinige keren dat ik echt starstruck was.
De afgelopen week waren heel veel shows met de hele tafel tegen 1 persoon. Balans was weer ver te zoeken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:59 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Beter iedere keer een haatbaard en een gefaalde politicus uitnodigen. Die laatste levert ook mooie interactie met Peter R. de Vries op.
Don't believe the hypequote:Op zaterdag 26 november 2016 00:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als het goed is, ben je van je vrouw af toch nadat ze vreemd is gegaan met Future?
Ik wil een Denkfiguur vs Derksen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:59 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Beter iedere keer een haatbaard en een gefaalde politicus uitnodigen. Die laatste levert ook mooie interactie met Peter R. de Vries op.
Enait.quote:Op zondag 27 november 2016 15:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Nog wat hoogtepunten van onze vrind Pauw komen langs
Niet haten op Pauwquote:Op zondag 27 november 2016 15:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Nog wat hoogtepunten van onze vrind Pauw komen langs
Schuld van TrumpGodquote:
Eerste tattoo al gespot.quote:
ik heb haar al gedaanquote:
Populismequote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef DrDentz het volgende:
He he eindelijk eens een partij die naar de gewone man gaat luisteren, dat misten we nog.
Ik heb haar jaren geleden al geclaimd, dierengekkies neuken als de beste.quote:
Jij hebt Martin Gaus toch ook een tijdje gedate?quote:Op maandag 28 november 2016 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb haar jaren geleden al geclaimd, dierengekkies neuken als de beste.
Vooral als je rechts bentquote:Op maandag 28 november 2016 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
ze deed bij mij een keer een geit na.. was best geilquote:Op maandag 28 november 2016 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is dit een droom of betekent dit dat DRT werkelijkheid is?quote:
Dat laatstequote:Op maandag 28 november 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is dit een droom of betekent dit dat DRT werkelijkheid is?
hij is de laatste tijd vaker mad..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |