VARA meuk promotenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik schakel net pas in, is dit een herhaling van vijf jaar terug?
Wat doet Witteman daar?
Daar krijgt Pauw een stijve vanquote:Op donderdag 24 november 2016 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gaat het elke uitzending over hetzelfde soort onderwerp?
hahahaquote:
Heel chaotisch item inderdaad, draait ook nergens op uitquote:
zou je haar doen?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom heeft Patty haar anal-beads om haar arm gewikkeld?
Als die terugkomt dan wel met een AKquote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Blijft de haatbaard zitten tot het einde of loopt hij weg, wat denk je?
Jaquote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef thettes het volgende:
Ik vond dat die moslim kerel ook vrij onredelijk bejegend werd eigenlijk. Ik ben vast de enige?
Nee hoor, dat vond ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef thettes het volgende:
Ik vond dat die moslim kerel ook vrij onredelijk bejegend werd eigenlijk. Ik ben vast de enige?
Nee, je bent niet de enige. Dat is wel vaker het geval bij Pauw. Vaak snap ik het wel, maar vandaag beetje onnodig.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef thettes het volgende:
En die armband gaat haar aarsje in.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef Onnoman het volgende:
die oorringen hangen vanavond weer aan haar schaamlippen
Nee. Ik ook. Hij was heel redelijk maar werd onheus bejegend, alsof hij per definitie fout is als moslim, terwijl hij nu juist zo hamerde op eerlijk naar jezelf kijken binnen de moslimgemeenschap. Verdiende hij niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef thettes het volgende:
Hij hangt een bommetje aan de lampen en gaat dan op een schakelaar staan.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die terugkomt dan wel met een AK
Witteman krijgt er spontaan aambeien van .quote:Op donderdag 24 november 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij hangt een bommetje aan de lampen en gaat dan op een schakelaar staan.
[ afbeelding ]
Of betaald veelquote:Op donderdag 24 november 2016 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Zij zal wel iemand van de redactie chanteren, anders zit zij hier niet.
Dat is hip.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom mist die baard een snor?
Wel een live AT team inval in de uitzending, zou wel eens wat anders zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Witteman krijgt er spontaan aambeien van .
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pauw is eigenlijk gewoon een botte, narcistische hond.
Een Hollandse manquote:Op donderdag 24 november 2016 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pauw is eigenlijk gewoon een botte, narcistische hond.
Vara meuk promotenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat heeft hij te melden dan?
Ik ga mee.quote:
Ik vond dat het redelijk gerechtvaardigde vragen waren die hem werden gesteld. Die mooie beschaafde praatjes kennen we inmiddels wel maar dat is gewoon een act, hij viel ook direct door de mand toen hij zich in het nauw voelde..quote:Op donderdag 24 november 2016 23:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee. Ik ook. Hij was heel redelijk maar werd onheus bejegend, alsof hij per definitie fout is als moslim, terwijl hij nu juist zo hamerde op eerlijk naar jezelf kijken binnen de moslimgemeenschap. Verdiende hij niet.
Hij verkoopt ook kleine vingerhoedjes met zijn pis.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Chopra believes that a person may attain "perfect health", a condition "that is free from disease, that never feels pain", and "that cannot age or die". Seeing the human body as being undergirded by a "quantum mechanical body" comprised not of matter but of energy and information, he believes that "human aging is fluid and changeable; it can speed up, slow down, stop for a time, and even reverse itself," as determined by one's state of mind. He claims that his practices can also treat chronic disease.
Nog steeds boos om Magnus?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Kutrussen. Ga je aids epidemie oplossen, Putin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |