Die gaat geen 35 miljoen opleveren.quote:
Dolberg ookquote:
Heeft genoeg met de huidige keuze te maken, hij heeft toen laten zien wat voor geweldig talent hij is. Dit seizoen heeft hij nauwelijks wedstrijden gespeeld dus Tete op dit seizoen beoordelen zou juist vreemd zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zegt erg veel over het seizoen van Ajax dat de rechtsback de beste Ajacied is. Wat overigens vrij weinig met de keuze op dit moment te maken heeft imo
Koppige kut Bosz. Weg met die mongolen Veltman.quote:
Wij hebben een fitte neger van 1.95quote:
Ik zou de keuzes die ik op dit moment maak niet baseren op wedstrijden van vorig seizoen, maar meer op wat ik op trainingen oid zie. Al zou ik hem graag af en toe een invalbeurtje zien makenquote:Op donderdag 24 november 2016 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heeft genoeg met de huidige keuze te maken, hij heeft toen laten zien wat voor geweldig talent hij is. Dit seizoen heeft hij nauwelijks wedstrijden gespeeld dus Tete op dit seizoen beoordelen zou juist vreemd zijn.
Met een hoop Griekse namen in het elftalquote:Op donderdag 24 november 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Panathinaikos is nog lachwekkender als ze vooruit moeten voetballen. Een en al lachwekkendheid.
Eerste helft was bagger. Nu in de tweede helft komt het langzaamaan wat los.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Ajax eigenlijk best slecht spelen vanavond
Ze redden het op halve kracht.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Ajax eigenlijk best slecht spelen vanavond
Welnee, 2-0 voor met B elftalquote:Op donderdag 24 november 2016 20:16 schreef Coco98 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal kritisch over Ajax zeg.
we zijn Feyenoord dan ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:16 schreef Coco98 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal kritisch over Ajax zeg.
Nou ik zie nog steeds heel veel passjes bij een groene terecht komen met geen eigen shirtje in de buirtquote:Op donderdag 24 november 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft was bagger. Nu in de tweede helft komt het langzaamaan wat los.
Badum Tis.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
we zijn Feyenoord dan ook niet.
Gaat echt nergens over inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Panathinaikos is nog lachwekkender als ze vooruit moeten voetballen. Een en al lachwekkendheid.
Dan moet hij wel heel slecht presteren op trainingen om al die goede wedstrijden te compenseren in negatieve zinquote:Op donderdag 24 november 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou de keuzes die ik op dit moment maak niet baseren op wedstrijden van vorig seizoen, maar meer op wat ik op trainingen oid zie. Al zou ik hem graag af en toe een invalbeurtje zien maken
Is toch leuk Joh die Griekjes ook even de bal hebbenquote:Op donderdag 24 november 2016 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ik zie nog steeds heel veel passjes bij een groene terecht komen met geen eigen shirtje in de buirt
buirt?quote:Op donderdag 24 november 2016 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ik zie nog steeds heel veel passjes bij een groene terecht komen met geen eigen shirtje in de buirt
Wel dodelijk voor het elftal van begin september. Ik denk dat die wedstrijd in de top drie staat van slechte wedstrijden dit seizoen van Ajax.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:17 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over inderdaad.
Adam & Evaquote:Op donderdag 24 november 2016 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
en de roots daarvoor? berber, arabier of spanjaard/portugees?
Geen idee maar z'n moeder heeft een snorquote:Op donderdag 24 november 2016 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
en de roots daarvoor? berber, arabier of spanjaard/portugees?
Ik zie niet zo in waarom die wedstrijden relevant zijn, zeker als er een nieuwe coach is. Maar goed, daar gaan we niet uit komen denk ikquote:Op donderdag 24 november 2016 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan moet hij wel heel slecht presteren op trainingen om al die goede wedstrijden te compenseren in negatieve zin
Tiesje houdt er soms bijzondere standpunten op naquote:
Mortaxx is een digibeet?quote:Op donderdag 24 november 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tiesje houdt er soms bijzondere standpunten op na
Hierbij weet ik een bijpassende tweet van een gerenommeerd twitteraccount
Kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat grappig vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |